TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 11 Dec 2019 18:54

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 12:38 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Celestin Draganescu wrote:
Pe perioada nedeterminata, sa ghicesc...

Ba din pacate e determinata: e definitiv.

S-a profitat de o HCL care desfiinteaza benzile in contrasens pentru transportul in comun, de pe strazile cu sens unic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 15:59 
Corect, HCL privind reglementarea circulatiei pe strazile cu sens unic exista. DAR hotararea ce aproba desfiintarea lui T3 si inlocuirea lui cu 51 NU EXISTA decat ca proiect elaborat in Tursib, inca nesupus dezbaterii CL. Oricum ce spun eu aici sunt OZNuri in conceptia unora, care s'au grabit sa si afiseze noile trasee pe site.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 21:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Acel traseu 51 nu a fost supus spre aprobare Consiliului Local.

Anul acesta erau prevazute fonduri pentru reabilitare retea contact troleibuze. Sursele din Tursib mi-au spus ca era vorba de reteaua troleibuzului T3 de pe str. Nicolae Teclu.

Vad ca se renunta la fondurile alocate (sedinta ordinara a CL Sibiu din luna august 2008 -vezi document atasat, pagina 18).


Attachments:
33.pdf [4.93 MiB]
Downloaded 155 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 09:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Tursib SA Sibiu va ajunge curind in faliment. Datorita proastei gestionari a activitatii acestei societati. Insa, de dragul imaginii, Primaria va pompa bani grei in continuare, in contul falimentarei societati.

In atasament, un proiect de Hotarire de Consiliu Local, septembrie 2008. Va rog sa il parcurgeti cu atentie, punind lupa pe "vaicareala" Tursibului. Daca nu esti in stare sa respecti un contract, lasa locul altora!


Attachments:
53.pdf [1.47 MiB]
Downloaded 249 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 19:29 
Silviu Sintea wrote:
Din sursele de la Tursib am aflat ca mai pierdem o linie de troleibuz, T3. Ce va fi inlocuita cu o linie de autobuz, nr. 51, ce va fi prelungita pina la gara. (...) O victima va fi si traseul T5. (...) La intoarcere troleibuzul T5 va avea ruta: IRMES -Vasile Aron -Rahovei -Bul. M. Viteazu -Cl. Dumbravii -Argesului -Cl. Poplacii -Valea Aurie.

Ce s'a intamplat pana acum: T3 a fost desfiintat si inlocuit cu autobuze (in general MAZ, dar uneori mai scapa si cate un MAN) - foto 1, 2. In schimb, T5 circula pe ruta veche in continuare (foto 3), pentru ca "lucrarile se afla inca in stadiul de proiect". Ce lucrari? Doua macaze mecanice, unul electric, doua incrucisari si cativa metri de sarma.


Attachments:
IMG_1852.jpg
IMG_1852.jpg [ 433.08 KiB | Viewed 10956 times ]
IMG_1917.jpg
IMG_1917.jpg [ 528.36 KiB | Viewed 10956 times ]
IMG_1907.jpg
IMG_1907.jpg [ 437.57 KiB | Viewed 10956 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 20:03 
In ultimii 5 ani Sibiul s'a schimbat foarte mult. Poate ca multi se vor gandi la schimbarile din centru, la capitala Culturala Europeana si altele... vreau sa atrag atentia asupra unui fapt mai putin vizibil, dar care demonstreaza directia clara in care merge transportul in comun. Sa luam de exemplu terminalul Valea Aurie, unde in "anii de glorie", troleibuzele faceau legea (T3, T5, T7, T7b) in timp ce autobuzele erau minoritare (5, 6). Azi a ramas doar T5, ca o fantoma a vremurilor trecute, pentru ca, la urma urmei, asta si este: o fantoma care circula doar in timpul saptamanii din 40 in 40 de minute. In rest, astazi la Valea Aurie intorc: 5, 6, 9, 41, 51,113, 116. Hal de evolutie, Mr. Popa.


Attachments:
IMG_1916.jpg
IMG_1916.jpg [ 519.88 KiB | Viewed 10946 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Oct 2008 02:21 
Din pacate ne racim gura degeaba! probabil altii ne percep ca pe niste pasionati si ne compatimesc!Nu de putine ori am vazut cu ochii mei cum inca incepand cu orele 22 se fura motorina in prostie!!!mai nou se folosesc chiar si acele butoaie imense de la capetele de linie-in care soferul autobuzului pune canistra in butoi si dupa ce pleaca vine masina mica si inhata marfa! la fel si la cimitir! altii se bat cu pumnii in piept pe realizarile lor vreo 1111 trasee facute dupa bunul plac si desfiintarea a ceea ce nu ne place!chiar as vrea sa vina cativa oameni sa si spuna parerea pe 25.11 si PROTROLEIBUZului


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 11:29 
Tineti'va de manere cand deschideti geamul :twisted:


Attachments:
IMG_1973.jpg
IMG_1973.jpg [ 404.56 KiB | Viewed 10851 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Oct 2008 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Silviu Sintea wrote:
Cam inghesuiti calatorii din acel midibuz, nu-i asa?


Quote:
Traseul Gara - Aeroport, desfiintat de Tursib


Ziarul Rondul de Sibiu, 23.10.2008
http://www.ronduldesibiu.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Nov 2008 19:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
I-au taiat din salariul lui Adrian Popa

LA PROPUNEREA primarului Klaus Johannis, consilierii locali ai Sibiului au decis ca suma lunara variabila pe care Consiliul local o acorda directorilor din societatile subordonate sa nu mai fie acordata si lui Adrian Popa, directorul Tursib. "Propun acest lucru datorita subventiilor mari acordate acestei societati conduse de domnul Adrian Popa", a fost motivarea executivului local. Consilierii locali s-au conformat rapid propunerii primarului, astfel incat toti cei ai FDGR, PSD si PNL au ridicat mana in cor. Singurii care s-au abtinut au fost cei trei consilieri locali prezenti din partea PD-L.

Potrivit proiectului initial, directorul Tursib ar fi trebuit sa primeasca, lunar, pe parcursul anului viitor o suma de 2.542 de lei. Aceasta reprezenta suma variabila acordata lunar in functie de importanta activitatii directorilor din societatile subordonate Consiliului Local. Aceasta suma variabila se adauga sumei fixe egale cu indemnizatia lunara acordata unui subsecretar de stat - aproximativ 5.700 de lei. Daca lui Adrian Popa aceasta suma variabila i-a fost refuzata, nu acelasi lucru s-a intamplat cu restul directorilor din societatile subordonate CL Sibiu. Astfel, directorul Apa-Canal, Mircea Niculescu va primi pe 2009 suma variabila in valoare de 2,824 de lei lunar, Gheorghe Lazar (DPC), 2.725 de lei, iar Ilie Gradinar (Energie Termica) va primi 2.722 de lei.

Sibiu Standard, 28.11.2008


http://www.sibiustandard.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Dec 2008 20:19 
Tursib: subventii mai mari pensionarilor, din cauza creditelor

DUPA CE consilierii FDGR au cerut gratuitati pentru toti pensionarii Sibiului pe mijloacele de transport in comun ale Tursib, din bugetul public al orasului vor fi platite subventii cu 40 la suta mai mari, pentru acoperirea acestor gratuitati. "SC Tursib SA solicita ca incepand cu 1.11.2008, sa se ajusteze finantarea de la bugetul local pentru transportul gratuit al pensionarilor de la suma de 18 lei/persoana/luna la suma de 30 de lei/persoana/luna. Solicitarea a fost formulata tinand cont de implicatiile prevederilor contractului incheiat cu BERD, de evolutia pietei valutare si de rata prognozata a inflatiei", se arata in raportul care a insotit hotararea adoptata de consilierii locali. De la 1 octombrie anul acesta, toti pensionarii Sibiului beneficiaza de deplasare gratuita pe mijloacele de transport al Tursib.

Traian Deleanu
Sibiu Standard, 2 decembrie 2008

www.sibiustandard.ro

Mai luati si alta data masuri electorale! Desi deocamdata merge pe profit (mai mult simbolic, e adevarat), problemele financiare ale Tursibului incep sa fie din ce in ce mai evidente, din cauza duo-ului Popa-Johannis care a facut tot ce a facut numai pe datorie. Transport electric, fonduri europene, studii de trafic pe bune, eficientizarea traseelor de transport in comun si adaptarea lor la nevoile reale ale calatorilor? Limbi straine, domnilor...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Dec 2008 15:04 
Azi dimineata a fost un haos incredibil in transportul in comun cu autobuze. Pe toate traseele, toate turele aveau o intarziere de aprox. 25 de minute fata de orele afisate in statie. Dupa ce ca se circula dupa program de diminica (adica nu prea se circula), toate autobuzele veneau total haotic si au lasat cateva cartiere fara o legatura coerenta cu centrul sau cu gara. Troleibuzele (T1 si T2, ca T5 nu circula) au respectat programul si au ajutat cat au putut (din centru in Vasile Aaron - T2 pana la Piata Rahova, unde poate prindeai cu noroc un 9 sau mergeai pe jos 4 statii). Pe la ora 12 lucrurile au revenit cat de cat la normal, dar era cam tarziu pentru haosul creat cu cateva ore inainte.

Cum sa avem pretentii la imbunatatirea serviciilor TURSIB cand ei nici conditiile normale de trafic (pe hartie) nu le pot respecta?! De ce a fost haosul acesta in exploatarea cu autobuze, condusa cu maiestrie de rudele primarelui? Ca e Craciunul si e si ei oameni, lasa MAZurile, ca merge si singure :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Feb 2009 17:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Va era dor de carpelile "made in Tursib"?


Attachments:
39 Calea Dumbravii 19.12.2008 b.JPG
39 Calea Dumbravii 19.12.2008 b.JPG [ 89.92 KiB | Viewed 13621 times ]
39 tsb -19.12.2008 a.JPG
39 tsb -19.12.2008 a.JPG [ 75.1 KiB | Viewed 13622 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Feb 2009 19:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Ia sa vedeti o statie "europeana". A se observa "dotarile" de rigoare!
Este statia pentru autobuzele ce merg inspre Terezian/Piata Cibin, inclusiv pt. traseul "PREMIUM", nr. 12.


Attachments:
statia Abatorului.JPG
statia Abatorului.JPG [ 104.81 KiB | Viewed 13610 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Feb 2009 00:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Un alt traseu fantasmagoric, infiintat ilegal, traseul 21: Viaduct Vasile Aron - str. Semaforului - bul. Milea - cl. Dumbravii - Teatru - bul. Coposu - Spitalul judetean - str. Balea - Viaduct Vasile Aron.

A fost desfiintat repede, aidoma traseului 201.


Attachments:
tr. 21 -SB 32 TSB.JPG
tr. 21 -SB 32 TSB.JPG [ 103.93 KiB | Viewed 13584 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Feb 2009 11:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Voi ati auzit de "C-lea" Dumbravii?
Hartie in zapada!!!


Attachments:
anunt Cl. Dumbravii 15.12.2007.JPG
anunt Cl. Dumbravii 15.12.2007.JPG [ 97.09 KiB | Viewed 13559 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Apr 2009 23:30 
In loc de "numere de parc" apar litere: "LKM".

Era chiar atat de greu sa se atribuie niste numere de parc???


Attachments:
DSC00685.jpg
DSC00685.jpg [ 306.72 KiB | Viewed 13166 times ]
DSC00686.jpg
DSC00686.jpg [ 265.56 KiB | Viewed 13165 times ]
DSC00687.jpg
DSC00687.jpg [ 269.27 KiB | Viewed 13164 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Jul 2009 11:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Proiect de HCL din 25 iunie 2009, pt. programul de circulatie Tursib in perioada 15 iunie - 13 septembrie 2009.

Asadar, in 13 septembrie, scoatem si ultimele troleibuze din circulatie. Pentru ca eu nu cred in minuni. Daca am putea sa le aducem la Medias, ar fi o palida consolare.


Attachments:
250609.pdf [10.71 MiB]
Downloaded 259 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Jul 2009 13:51 
Furt la drumul mare. Sau pe drumul european, cum doriti. In 2007 a fost desfiintat traseul T8 si a fost demontata reteaua de sub podul CF de peste Sos. Alba Iulia. Atunci, ancorarea retelei de o parte si de alta a podului a fost realizata cat de cat elegant. Iata ca cineva a avut nevoie, intre timp, de niste cupru si reteaua a fost ciopartita din nou. Si acesta e doar inceputul... sfarsitului.


Attachments:
turnisor004.jpg
turnisor004.jpg [ 398.15 KiB | Viewed 12626 times ]
turnisor006.jpg
turnisor006.jpg [ 425.66 KiB | Viewed 12627 times ]
turnisor008.jpg
turnisor008.jpg [ 286.89 KiB | Viewed 12625 times ]
turnisor009.jpg
turnisor009.jpg [ 294.14 KiB | Viewed 12625 times ]
turnisor010.jpg
turnisor010.jpg [ 470.42 KiB | Viewed 12627 times ]
turnisor011.jpg
turnisor011.jpg [ 349.79 KiB | Viewed 12625 times ]
turnisor012.jpg
turnisor012.jpg [ 401.1 KiB | Viewed 12627 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jul 2009 16:13 
Plasa retelei era lasata si a fost agatata de mai multe ori de tiruri. Deoarece inaltimea de 4,5m nu mai corespundea, reteaua era mai jos si labartata, lucru care a dus la demontarea ei pe respectiva portiune. Mai trebuie insa precizat ca au fost demontate acele placi prinse de podul de cale ferata. Daca se doreste reintroducerea retelei, e putin mai dificil. Oricum, utopic sa mai vedem troleibuzul prin Turnisor mai ales ca in viitorul apropiat pe panta turnisorului se va circula doar pe 2 benzi


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jul 2009 18:50 
Uita'te la poze. Daca se voia ridicarea ei sau eliminarea ei pe portiunea respectiva, se ancora toata mai departe de pod si gata. Dar a disparut doar unul din cele 2 fire, iar felul in care atarna acum e chiar mai periculos ca inainte. Si ca fapt divers, si reteaua de pe Rahovei, chiar in dreptul statiei de la intersectia cu Cisnadiei, a fost agatata de un tir. Nu a fost rupta, dar e o bucata foarte bine "lustruita".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Jul 2009 00:15 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Probabil se doreste chiar producerea unui accident grav, pentru a exista pretext pentru demontarea retelei de cupru - scopul ultim al oricarui terminator de troleibuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Aug 2009 21:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Lumea este preocupata de absorbtia fondurilor europene, nu si Sibiul. Ati auzit voi de proiecte finantate cu fonduri nerambursabile? In afara de proiectul apa-canal, finantat prin fonduri ISPA, meritul exclusiv al directorului Niculescu.

Intr-un sfarsit, Sibiul are Plan Integrat de Dezvoltare Urbana. Zic ei. Da, dar unde-i?

Apare un anunt pe www.sibiu.ro nedatat prin care ni se spune ca exista Planul Integrat de Dezvoltare Urbana. Unde??? "Documentatia planului poate fi consultata la sediul Primariei Municipiului Sibiu si la sediul A.R.P.M. Sibiu, str.Hipodromului, nr. 2A. Observatiile publicului privind decizia etapei de incadrare se pot transmite in scris la sediul A.R.P.M. Sibiu, str. Hipodromului, nr. 2A, in termen de 10 zile calendaristice de la data aparitiei anuntului".

Care e data aparitiei anuntului? De ce nu se publica varianta Planului Integrat de Dezvoltare Urbana pe internet, asa cum au procedat toate primariile?


Attachments:
image001.JPG
image001.JPG [ 73.2 KiB | Viewed 12439 times ]
image003.JPG
image003.JPG [ 87.43 KiB | Viewed 12437 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Aug 2009 21:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Silviu Sintea wrote:
Va era dor de carpelile "made in Tursib"?


"Inovatiile" Tursib se extind.


Attachments:
36 tursibean.JPG
36 tursibean.JPG [ 109.99 KiB | Viewed 12305 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 21:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Inca o modificare a Contractului de concesiune incheiat intre Primaria Sibiu si Tursib.

Halal gestionare "rentabila"!

www.sibiu.ro


Attachments:
44Sibiu.pdf [1.86 MiB]
Downloaded 242 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Nov 2009 14:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
In sedinta CL din 19.11.2009 s-a hotarat din nou modificarea Contractului de concesiune incheiat intre Tursib SA si Primaria Sibiu. Retelele troleibuzelor T1 si T2 sunt in conservare.


Attachments:
18.pdf [2.15 MiB]
Downloaded 349 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Mar 2010 00:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Ne-am obisnuit cu carpelile "made in Tursib" din fosta capitala culturala europeana. MAN-urile turcesti nu sunt prea rezistente.


Attachments:
j 20 p.JPG
j 20 p.JPG [ 121.57 KiB | Viewed 11966 times ]
j 21c u.JPG
j 21c u.JPG [ 129.69 KiB | Viewed 11969 times ]
j 031.JPG
j 031.JPG [ 61.11 KiB | Viewed 11961 times ]
42tsb lemn Popa.jpg
42tsb lemn Popa.jpg [ 97.41 KiB | Viewed 10249 times ]
42tsb lemn Popa A.JPG
42tsb lemn Popa A.JPG [ 85.47 KiB | Viewed 10249 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Mar 2010 08:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
Autobuzele care vin dinspre Piata Cibin trec prin Piata Garii. Nu mai au statie acolo pt. ca se lucreaza. Statia a fost mutata pe str. G-ral Magheru, la intersectia cu str. Constitutiei.

Bun, sunt lucrari in zona. Atunci de ce se face acest ocol prin Piata Garii, daca tot nu e statie???? Nu era indeajuns statia de la giratoriul Constitutiei/Teclu, cu continuarea parcursului pe str. Constitutiei?

Statia fiind amplasata langa intersectie, sunt nesimtiti care parcheaza in alveola. Nu-i deranjeaza nimeni.


Attachments:
Magheru.JPG
Magheru.JPG [ 106.54 KiB | Viewed 11925 times ]
Magheru 1.JPG
Magheru 1.JPG [ 99.08 KiB | Viewed 11923 times ]
Magheru 2.JPG
Magheru 2.JPG [ 98.15 KiB | Viewed 11925 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 11:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48826
In timp ce 15 troleibuze zac in curtea Tursib, in timp ce se desfiinteaza reteaua de troleibuz (in scurt timp ma voi adresa Ministerului Public, pt. ca nu pot accepta un asemenea jaf) Popa/Iohannis se trezesc ca nu au suficiente vehicule!!!

Autobuze second-hand in loc de unele noi pentru locuitorii din Sibiu


Attachments:
locale-sibiu-autobuze-second-hand.pdf [52.31 KiB]
Downloaded 53 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Aug 2010 15:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Deci sa intelegem ca, din aceste doar 5 autobuze, unele vor fi de 9 m (85 pasageri), unele de 12 m (100 pasageri) si unele articulate... Dar toate de aceeasi marca... Hmmm...

Sigur ca este o mare realizare sa aduci cinci autobuze vechi de trei feluri, in locul a cincisprezece troleibuze. Umorul negru de pe vremuri revine in actualitate: "Din greseala in greseala, pana la victoria finala".


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group