TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 10 Dec 2019 09:31

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Sep 2010 10:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
De luni vor fi prezente pe traseele Tursibului.

3 unitati:

Image

si doua unitati:

Image


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Sep 2010 11:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Traseele si programele de circulatie valabile din 13 septembrie 2010.

Disponibile aici: http://forum.transira.ro/files/13.09.2010.pdf


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Nov 2010 09:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Tursib modifică traseele din Zona Industrială Vest

„Modificările intervin din două motive. În primul rând traseele Tursib vor fi scoase de pe strada Salzburg care va prelua o parte din traficul din centură. Un alt motiv, la fel de important, traseele vor fi prelungite pentru a putea răspunde nevoilor angajaţilor unor societăţi care funcţionează în această zonă, în urma solicitărilor pe care aceste firme le-au făcut către societatea de transport public în comun” a explicat primarul Klaus Iohannis.

Vă prezentăm în cele ce urmează modificările care vor intra în vigoare din săptămâna următoare:

Modificări în traseele 111, 113, 114 şi 115

Începând cu data de 22.11.2010, la solicitarea firmelor Kuhnke şi Aeronamic, autobuzele care au capăt de linie pe str. Europa Unită, vor efectua următorul circuit: strada Europa Unită – str. Lyon – str. Barcelona – Europa Unită - continuare pe vechiul traseu.

Cu aceeaşi dată se vor desfiinţa staţiile “Kuhnke 1”, “Kuhnke 2”, “Marquardt” de pe str. Europa Unită şi se vor înfiinţa staţiile:
- “Aeronamic” – pe str. Lyon, punct de urcare – coborâre pentru angajaţii firmelor Kuhnke şi Aeronamic;
- “Atlanta” – capăt de linie – punct de staţionare pe strada care face legătura între firma Atlanta şi firma Aeronamic

Angajaţii firmei “Marquardt” vor utiliza staţia “Biomin”, atât pentru urcare, cât şi pentru coborâre.

Orarele de circulaţie ale autobuzelor de pe traseele 111, 113, 114 şi 115, nu vor suferi modificări.

Modificări ale traseelor 11, 112, 116, 117 şi 118

Datorită restricţiilor impuse de circulaţia pe centură, începând cu data de 29.11.2010 autobuzele de pe traseele 112, 116, 117 şi 118 care au capăt de linie pe str. Salzburg la orele 7, 15 şi 23, vor efectua următorul circuit: Şos. Alba Iulia – str. Salzburg – opriri în staţiile SNR Rulmenţi şi SC Continental pentru coborârea angajaţilor care intră în schimb, circulă în continuare pe str. Barcelona – str. Europa Unită - Şos. Alba Iulia – staţionare în dreptul firmelor Bricomat şi RAR – plecare pentru ieşirea din schimb a angajaţilor de pe str Salzburg – str. Barcelona – str. Europa Unită – Şos. Alba Iulia – continuare pe vechiul traseu.

Autobuzele 112, 116, 117 şi 118 în afara orelor 7, 15 şi 18 şi autobuzul 11 vor circula astfel: Şos. Alba Iulia – str. Salzburg – str. Barcelona – str. Europa Unită – Şos. Alba Iulia, cu continuare pe vechiul traseu.

Se vor desfiinţa următoarele staţii:
- “Comat”, amplasată pe Şos. Alba Iulia vis-a-vis de Bricomat. Călătorii care foloseau această staţie, pot urca în autobuzele care staţionează în faţa magazinului Bricomat sau se pot deplasa la staţia “Aeroport”.
- “SNR Rulmenţi 1” de pe str. Salzburg, vis-a -vis de sediul SNR Rulmenţi.


http://www.turnulsfatului.ro/5664/tursi ... -vest.html


Attachments:
Tursib MAZ.jpg
Tursib MAZ.jpg [ 201.72 KiB | Viewed 11759 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Dec 2010 16:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Statia "Teatru" (centru) din fosta capitala culturala europeana, a fostului posibil premier, Iohannis Klaus.


Attachments:
Statia Teatru.JPG
Statia Teatru.JPG [ 81.38 KiB | Viewed 11667 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Dec 2010 17:15 
Macar nu te ploua! :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Dec 2010 23:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
RobertC wrote:
Macar nu te ploua! :lol:
Nu stiu ce este mai important: sa nu te ploua, sau sa nu inhalezi putoare de urina invechita... Eu unul am oroare olfactiva de statii acoperite de dimensiuni mari, cu unghere bine umbrite...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Dec 2010 15:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
In iulie 2009 s-a constatat ca midibuzul SB 02 JTW (in foto, -Dr2005) nu mai prezinta "siguranta in exploatare", drept pt. care in 16 decembrie 2010 se propune predarea catre Primaria Sibiu, in vederea casarii acestuia. Insa vehiculul este deja descompletat! Inca o "realizare" Tursib.


Attachments:
3.pdf [1.03 MiB]
Downloaded 212 times
JTW.jpg
JTW.jpg [ 85.18 KiB | Viewed 11594 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Jan 2011 17:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Tursib mai cumpără două autobuze rulate

Societatea de transport în comun din Sibiu a lansat o nouă procedură de achiziție publică pentru cumpărarea a două autobuze cu o capacitate de minim 160 – 170 de călători.

Autobuzele second-hand ce urmează a fi achiziționate trebuie să fie nerulate în România, trebuie să fie dotate cu rampe de acces pentru persoanele cu handicap și să aibă prevăzut în interior loc pentru scaun rulant sau pentru cărucior de copii, după cum este prevăzut în caietul de sarcini. Deschiderea ofertelor depuse în cadrul acestei licitații este programată pentru 17 ianuarie, anul acesta, valoarea maximă prevăzută pentru această achiziție fiind de 412.800 de lei, fără TVA. Nivelul emisiilor poluante provenite din gazele de evacuare ale autovehiculelor nu trebuie să depășească valorile limite prevăzute de normele de poluare Euro1.

În toamna anului trecut, Tursib a mai achiziționat încă cinci autobuze second-hand la un preț total de 70.300 de euro, fără TVA. Achizițiile second-hand vor înlocui cele zece autobuze noi pe care, inițial, Tursib plănuia să le includă în parcul auto încă de anul trecut. Efectele crizei economice au determinat conducerea companiei să renunțe la a mai cumpăra aceste mijloace de transport dintr-un credit acordat de BERD.


http://www.turnulsfatului.ro/6087/tursi ... ulate.html


Attachments:
6087.jpg
6087.jpg [ 182.18 KiB | Viewed 11433 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Jan 2011 09:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Atentie! Este vorba de 6 autobuze articulate, nu de doua!

Nr. anunt SEAP/Data publicare: 275992/30.12.2010
Denumire contract: Cumparare autobuze second-hand
Valoare estimata: 412.800 RON

http://www.e-achizitii.com


Attachments:
FISA DE DATE AUTOBUZE.doc [124.5 KiB]
Downloaded 236 times
CAIET DE SARCINI.doc [91 KiB]
Downloaded 242 times
PROIECT CONTRACT.doc [88.5 KiB]
Downloaded 230 times
FORMULARE SI MODELE.doc [85 KiB]
Downloaded 184 times
Clarificare cantitate.doc [34 KiB]
Downloaded 195 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Jan 2011 17:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Tot carpeli a la Popa.


Attachments:
lemn popa.jpg
lemn popa.jpg [ 86.84 KiB | Viewed 11486 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Feb 2011 12:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Se lauda singuri. Un produs prost, cu o reclama agresiva si mincinoasa. Au luat autobuze second-hand cu motor Euro I, asta da realizare. Amplul program de modernizare a insemnat distrugerea transportului electric si cumpararea de autobuze second-hand. Isi lauda traseul 16, ce are un singur calator, soferul. Asta este Tursibul iohannisian!

Tursib-ul creşte frecvenţa de sosire în staţie

Odată cu creşterea fluenţei traficului care a rezultat după scoaterea traficului greu din oraş a rezultat şi o mai mare fluenţă în circulaţia mijloacelor de transport în comun. Astfel s-a reuşit respectarea orelor de sosire în staţie, prin creşterea vitezei de rulare a autobuzelor.

Tursib-ul a început încă din 2007 un amplu program de modernizare. Pe lângă achiziţia de autobuze noi, modernizarea de staţii şi regândirea traseelor pentru optimizarea activităţii, o componentă cheie a fost creşterea calităţii serviciilor oferite călătorilor. La acest capitol este inclusă şi rigurozitatea frecvenţei de circulaţie a mijloacelor de transport în comun.

„Practicm, prin respectarea programului de circulaţie Tursib-ul câştigă încrederea călătorilor care deja folosesc acest mijloc de transport şi creează premisa atragerii de noi călători.” a declarat primarul Klaus Iohannis.

Pentru reglarea orelor de sosire a autobuzelor în staţii în conformitate cu noua realitate din teren, inspectorii Tursib au efectuat o serie de măsurători pe fiecare traseu cu scopul de a determina viteza de deplasare şi timpii intermediari realizaţi între staţii.

Unul dintre rezultatele studiului a fost acela că viteza de deplasare a mijloacelor de transport Tursib a crescut în medie cu 14,2%, iar pe traseele care se suprapuneau cu traficul greu, viteza de deplasare a crescut în medie cu 22% (spre exemplu pe traseul 16, creşterea este de 26%). Un alt rezultat important a fost economia de carburant care s-a realizat odată cu reducerea timpilor petrecuţi în ambuteiajele de pe trasee. Consumul de carburant a scăzut cu aproximativ 8%.

În următoarea perioadă societatea de transport public va actualiza orarele de circulaţie din cele peste 200 de staţii Tursib pentru a reflecta aceste modificări pozitive. În consecinţă călătorii sunt rugaţi să consulte aceste orare afişate în staţii.

Aproape 1.000 de locuri în plus în autobuze

SC TURSIB a achiziţionat în 2011 un număr de şase autobuze articulate marca MAN ceea ce a dus la creşterea capacităţii de transport a companiei cu 960 locuri. Autobuzele vor fi puse în circulaţie începând cu 31 martie 2011.

La sfârşitul anului 2010 au mai fost achiziţionate încă cinci autobuze: trei MAN articulate şi două autobuze Volvo. Toate cele unsprezece autobuze au fost achiziţionate în regim “second hand” însă starea tehnică a acestora este foarte bună.

Cameră video pentru monitorizarea transportului public în comun

SC Tursib a montat o cameră de luat vederi în Piaţa Unirii, ceea ce permite urmărirea încadrării mijloacelor de transport în graficele de circulaţie şi supravegherea a 66% din totalul traseelor din municipiul Sibiu.


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=1838_0_1_0_C


Attachments:
stire_tursib(mare).jpg
stire_tursib(mare).jpg [ 204.19 KiB | Viewed 11219 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Feb 2011 13:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Silviu Sintea wrote:
In iulie 2009 s-a constatat ca midibuzul SB 02 JTW (in foto, -Dr2005) nu mai prezinta "siguranta in exploatare", drept pt. care in 16 decembrie 2010 se propune predarea catre Primaria Sibiu, in vederea casarii acestuia. Insa vehiculul este deja descompletat! Inca o "realizare" Tursib.


Pana la urma toate cele trei midibuze vor fi taiate. Ele au fost descompletate deja, deci evident ca nu mai prezinta "siguranta in exploatare". Pacat de aceste midibuze, confortabile si aspectuoase, bine ca turcismele de BMC-uri si MAN-uri sunt sigure!

Pe ordinea de zi a sedintei CL din 24.02.2011.
http://www.sibiu.ro/ro2/hotarari/prohot ... 011/24.pdf


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Feb 2011 13:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Program linia 22 Sibiu - Paltinis.


Attachments:
Linia 22 Tursib.jpg
Linia 22 Tursib.jpg [ 199.26 KiB | Viewed 9263 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Feb 2011 22:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Traditionalul Tursib.


Attachments:
carpeala Adrian Popa.JPG
carpeala Adrian Popa.JPG [ 115.34 KiB | Viewed 11268 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Mar 2011 17:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Articolul ori este prostesc ori partinitor.

Ce sa modernizezi la actuala baza a Tursib??? E vorba doar de mici modernizari.

Ce inseamna ca s-a dezvoltat orasul? S-a latit, lungit, inaltat???

Din zona industrala Vest ajungi foarte greu sa te incadrezi la traseu. Gara, Compa, V. Aurie, Cimitir sunt foarte departe de viitoarea baza noua!!!!!!!! Deci timp si combustibil in plus.

Studiu de fezabilitate de 120.000 lei!!! Nu vi se pare cam piperat pretul? Nu v-ati intrebat daca a fost vreo licitatie, ceva?

120 Autobuze noi??? V-ati intrebat cate autobuze are in total Tursibul? 70 de autobuze au fost noi, iar 11 sunt achizitiile second-hand. Mai au inca 3 autobuze din generatia veche.

Primele MAZ-uri au deja 8 ani vechime si ar trebui casate, avand durata normata de viata expirata.

Deontologia presei unde este? Nu trebuia sa fie ceruta si parerea altora referitoare la talharirea banului public sibian?


http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Tur ... 55410.html


Attachments:
locale-sibiu-tursib.pdf [52.72 KiB]
Downloaded 37 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Mar 2011 09:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Tursibul are site nou. Insa nesimtitii au folosit poze de-ale mele sau preluate de pe site-ul nostru, in sectiunea "istoric" dar si la prezentarea autobuzelor, fara a specifica sursa. Le-am atras atentia ca sunt de acord sa foloseasca pozele, dar cu precizarea sursei. Raspunsul nesimtitilor, in atasament.


Attachments:
Silviu Sintea.pdf [163.21 KiB]
Downloaded 202 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Apr 2011 18:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Tursib se mută pe str. Munchen, colţ cu Barcelona

Adresa viitoarei baze Tursib a fost stabilită.

Este vorba de un teren evaluat la 985.300 de euro, din Zona industrială vest, în apropiere de actuala fabrică Marquardt.

Terenul pe care se va construi viitoarea bază Tursib este, acum, în proprietatea municipiului Sibiu. Pentru a-l primi în proprietate, Tursib va ceda la schimb Municipiului Sibiu patru terenuri (trei cu construcţii) în suprafaţă totală de 8339 de mp (696 mp clădirile), imobile a căror valoare a fost evaluată la 971.800 de euro. În schimb, Tursib va primi de la Primărie un teren de construcţii în suprafaţă de 33.400 de mp, a cărui valoare a fost evaluată la 985.300 de euro.

Cel mai valoros teren oferit de Tursib (561.000 de euro) este situat pe strada Preot Baca f.n.. Celelalte imobile sunt situate pe str. Energeticienilor f.n., pe strada Uzinei şi pe str. Alba Iulia. Oraşul va ceda la schimb Tursibului un teren din Zona industrială vest, aflat la intersecţia străzilor Munchen şi Barcelona (vizavi de fabrica Marquardt). Strada Barcelona are legătură către centrul oraşului prin intermediul străzii Turda, prelungită şi reabilitată anul trecut.

Pe actuala bază vor fi ridicate locuinţe

Actuala platformă a Tursib, cu o suprafaţă de aproximativ 60.000 de mp, situată pe Calea Dumbrăvii va fi vândută pentru a deveni o zonă rezidenţială. Acesta este unul din motivele de ordin economic pe care societatea de transport în comun le invocă pentru a justifica necesitatea schimbării actualei adrese. „Având în vedere definitivarea şoselei de centură, accesul în oraş pentru încadrare în trasee s-ar putea face prin mai multe puncte. Cu fondurile provenite din vânzarea terenurilor (anul trecut se estimau, cam optimist, venituri de 30 de mil. de euro – n.r.), Tursib ar putea finanţa lucrări de proiectare, la parametri actuali, a unei noi autobaze moderne, construcţia acesteia, dotarea cu reţele de utilităţi noi, clădiri care respectă normele de eficienţă termică, fluxuri tehnologice eficiente şi ecologice. De asemenea, s-ar putea finanţa achiziţia de mijloace fixe moderne, autobuze, aparatură şi scule noi etc.”, se mai arată în motivele invocate de Tursib. Alături de latura economică, conducerea societăţii de transport susţine că sunt şi motive de ordin social care justifică relocarea bazei.

„Activitatea economică se desfăşoară în zonă rezidenţială, Tursib începe activitatea înainte de ora 5 a.m. şi o încetează după ora 24, pornind în trasee cu aprox. 70 de autovehicule, fapt ce poluează fonic în orele de linişte”. Sunt invocate, de asemenea, manevrele dificile pe care trebuie să le facă şoferii Tursib pentru a ieşi sau intra în bază.

În plus, raportul Tursib susţine că actuala bază, ridicată în 1967, nu mai corespunde: clădirile nu mai prezintă siguranţă, sunt deteriorate, locurile de muncă sunt neergonomice, iar clădirle sunt neeficiente din punct de vedere termic. „Reţelele de utilităţi nu au fost înlocuite de la data dării în folosinţă, acestea fiind colmatate, ruginite şi nu fac faţă solicitărilor actuale. Amplasarea clădirilor administrative şi operative nu este făcută la parametri optimi, distanţa între acestea e mare, aprovizionarea cu piese, scule şi materiale a locurilor de muncă se face în timp necorespunzător, afectând astfel eficienţa”, mai arată reprezentanţii Tursib.

În acest an, Tursib va comanda studiul de fezabilitate şi întocmirea caietului de sarcini pentru lucrările de amenajare a viitoarelor sedii. Până la vânzarea actualei baze, Tursib intenţionează să finanţeze lucrările dintr-un nou împrumut, de aproximativ cinci milioane de euro.


27.03.11
http://www.turnulsfatului.ro/6941/tursi ... elona.html


Attachments:
baza noua fursib.jpg
baza noua fursib.jpg [ 151.41 KiB | Viewed 11079 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Apr 2011 18:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
In sedinta CL Sibiu din 31 martie s-a aprobat Proiect de hotarare privind efectuarea unui schimb de terenuri intre Municipiul Sibiu si S.C. Tursib S.A. Sibiu. http://forum.transira.ro/files/34.pdf

La ce le trebuie studiu de fezabilitate daca s-a luat deja hotararea? Asa ca sa arunci banii publici unei firme nemtesti prietene?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Apr 2011 19:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Carduri electronice pentru abonamentele Tursib

Tursib va introduce începând din luna mai un nou instrument de plată pentru serviciile de transport: abonamentul tip card electronic. Acest instrument de plată va fi introdus ca proiect pilot în cazul serviciilor de transport asigurate pentru angajaţii unei unităţi de producţie din Zona Industrială Vest. Un număr de 300 de angajaţi de la această unitate de producţie vor primi aceste carduri.

Suportul electronic este din plastic, tip card, inscripţionat cu numele, fotografia şi un cod unic de abonat. Prin noul sistem cardurile vor fi încărcate electronic, de la sediul societăţii sau de la orice punct de vânzare. Controlorii în trafic vor fi dotaţi cu unităţi speciale care le permit să verifice dacă este încărcat cardul pentru o perioadă de valabilitate corespunzătoare.

„Sistemul va fi astfel testat şi dacă se dovedeşte a fi un instrument bun, acesta va fi extins. Prin aceasta continuăm să adaptăm activitatea societăţii de transport în comun la nevoile şi posibilităţile de acum, sistemul eletronic de plată fiind un instrument foarte simplu şi util de plată.” a declarat primarul Klaus Iohannis în conferinţa de presă.
Introducerea acestui card de abonament simplifică foarte mult procedura de eliberare a abonamentelor. Spre exemplu, în cazul abonamentelor pe hârtie, în fiecare lună trebuia emis un alt abonament.

11 automate de bilete funcţionează în Sibiu

Pentru cei care nu doresc să achiziţioneze un abonament ci bilete de călătorie, societatea de transport public a demarat un program prin care se doreşte echiparea staţiilor de transport public cu automate de bilete.

În prezent în Sibiu funcţionează 11 astfel de automate, al unsprezecelea devenind funcţional din 5 aprilie, în staţia Compa II. Automatele de bilete şi-au dovedit eficienţa, în luna martie 2011 fiind vândute aproximativ 63.000 de bilete prin aceste aparate. În aceeaşi lună a anului trecut au fost vândute aproape 49.000 de bilete. Vânzările prin automate reprezintă în prezent 22% din totalul biletelor vândute. Principalul avantaj al acestor automate este faptul că sunt disponibile 24 de ore din 24, spre deosebire de chioşcurile de bilete care se închid mai devreme.


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=A1879_0_1_0_M


Attachments:
card_Tursib(mare).jpg
card_Tursib(mare).jpg [ 111.96 KiB | Viewed 11018 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 May 2011 22:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Am scris mult pe acest forum despre minciunile (multe si agresive) ale oamenilor propulsati/unsi in functie de catre formatiunea numita FDGR (Forumul Democrat al Germanilor din Romania): Klaus Iohannis, primar; Adrian Popa, director general Tursib; Cristian Pavel (cel ce-si spune inginer), director tehnic Tursib, sotul consilierei locale Anita Pavel. Aceasta coloana vertebrata mafiota cuprinde mult mai multi actori, keuli (cititi in limba romana), insa noi ne ocupam doar de cei ce au praduit Tursibul.

Ni s-a spus ca vor conserva reteaua troleibuzelor. Au "dat" Hotarare de Consiliu local pt. demontarea ei, desemnand Tursibul pt. a definitiva jaful, adica lupul, paznicul oilor. Au spus ca vor vinde troleibuzele. Bineinteles ca n-am crezut nici o clipa in minciunile cu iz sasesc.

Daca ar fi vandut troleibuzele, acestea ar fi circulat mult si bine in orasul ce le-ar fi dorit. Acest lucru nu ar fi fost pe placul iohannus-urilor, asa ca au mimat interesul pt. a vinde aceste troleibuze, prin faptul ca le-au pastrat garate in curtea Tursib in asteptarea clientelei. Piatra Neamt, Craiova, Mediasul au fost interesate de troleibuzele Tursib. Mediasul a avut o oferta buna dar, deranjat de interesul crescut pt. aceste troleibuze, Popa a luat hotararea brusca de distrugere a acestora. Chiar inainte de sarbatorile pascale a inceput taierea acestora, prima victima fiind 227-ul.

Foto 3: inainte de masacru.


Attachments:
225.jpg
225.jpg [ 174.54 KiB | Viewed 10969 times ]
225a.jpg
225a.jpg [ 220.26 KiB | Viewed 10966 times ]
227.jpg
227.jpg [ 156.11 KiB | Viewed 10358 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 May 2011 22:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
La o adica, nu distrugerea transportului electric sibian (banuiesc ca nu ati avut impresia ca tramvaiul va supravietui) este pacatul capital al lui Iohannis. Ci talharirea banului public sibian: au pus retea noua, de 10 miliarde lei vechi, pt. a o distruge imediat. Azi-maine vor putea demola sediul primariei, motivand ca acesta e ba prea lat, poate prea lung, prea galben, etc.

Sunt convins ca infumuratul romanas merkelian nu mai are mult de stat in fruntea administratiei publice sibiene. Daca nu in 2012, cu siguranta ca in 2016 vom marca decesul politic al acestui sistem mincinos si pagubos, poate asezonat cu luari de declaratii. Dupa aceea vom putea vorbi despre implementarea unui transport electric modern, exista destui oameni care s-o faca.

Pana atunci, Adrian Popa si Cristian Pavel o sa aiba soarta troleibuzelor sibiene, nimic nu e vesnic.


Attachments:
229, 246.jpg
229, 246.jpg [ 215.35 KiB | Viewed 10967 times ]
230 -aprilie 2011.jpg
230 -aprilie 2011.jpg [ 186.02 KiB | Viewed 10967 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 May 2011 16:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Se mai intampla si lucruri bune la Tursib...

In cinstea Festivalului International de Teatru de la Sibiu, societatea de transport Tursib va scoate la vanzare legitimatii speciale de calatorie

turnulsfatului.ro


Attachments:
FITS.jpg
FITS.jpg [ 92.55 KiB | Viewed 10790 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 May 2011 00:11 
Iarta ma dar designul acestui card nu numai ca este execrabil, dar te face si de rusine. Oribil precum site-ul. Degeaba ai initiativa daca nu stii s-o imbraci. Eu nu ma mai astept la o imagine adecvata Boului Tursib.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
Ca sa stearga urmele, Tursibul a angajat firma specializata!!!

240 si 237


Attachments:
IMG_0463.JPG
IMG_0463.JPG [ 88.42 KiB | Viewed 10437 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
241


Attachments:
IMG_0465.JPG
IMG_0465.JPG [ 65.79 KiB | Viewed 10434 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
242


Attachments:
IMG_0460.JPG
IMG_0460.JPG [ 92.3 KiB | Viewed 10434 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
236


Attachments:
IMG_0456.JPG
IMG_0456.JPG [ 128.49 KiB | Viewed 10433 times ]
IMG_0461.JPG
IMG_0461.JPG [ 130.98 KiB | Viewed 10431 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
244

Vanzare "a la Fursib".


Attachments:
IMG_0459.JPG
IMG_0459.JPG [ 95.67 KiB | Viewed 10431 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
246, 238, 237


Attachments:
IMG_0458.JPG
IMG_0458.JPG [ 113.69 KiB | Viewed 10429 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jun 2011 23:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48823
"Marele Alb" o asteapta pe aia neagra...


Attachments:
IMG_0464.JPG
IMG_0464.JPG [ 89.77 KiB | Viewed 10429 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group