TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 10 Apr 2020 23:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:37 
Distantieri
1. Vechi
2. Vechi - detaliu
3. Nou
4. Nou - detaliu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:39 
Separatori
1. Nou
2. Vechi


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:45 
Cabluri de injectie
1. Instalatie noua
2. Detaliu al acesteia
3. Instalatie veche (se pare ca nu mai sunt in oras, aceasta e singura si foare greu de tras in poza. Sper sa se distinga ceva...)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:48 
Un aspect interesant, despre care s-a mai discutat: o retea noua din Sibiu este sustinuta intr-un loc de o cladire la fel de noua (sediul Transelectrica).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:52 
In Sibiu exista si patru statii de redresare: langa Gara (in spatele strazii Uzinei), in Vasile Aaron (pe strada Electricienilor - vezi foto), pe soseaua Alba Iulia (langa Plus) si in depou (aceasta alimenteaza si reteaua tramvaiului).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 22:09 
Am sa inchei cu un loc ce nu trebuie ratat de nici un pasionat al troleibuzelor, atunci cand ajunge in Sibiu. Este vorba de tronsonul de pe calea Dumbravii cuprins intre Gh. Dima si Argesului. Pentru cei ce nu cunosc orasul, am facut o schema - e vorba de portiunea mov :) Si apoi cateva poze.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Aug 2008 17:46 
Doresc sa fac niste completari spunand ca reteaua Kummler Matter din Sibiu este prima de acest gen din Romania.Ea a fost demontata din Kapfenberg (Austria) in 2003 si adusa la Sibiu! Bineinteles ca si la acea manevra au participat mai multi directori si "contabili" dornici sa vada Austria, nicidecum retelisti care sa "fure" meseria! Astfel si in pozele prezentate de cb apar niste lucruri fara sens pe retea, precum in prima imagine:acele, sa le spunem, poduri suspendate peste consola sunt elastice si au menirea de a tine reteaua intinsa, insa doar la separatoare.Acele gume negre trebuie sa tina reteaua intinsa fara ca firul intins sa suprasolicite separatorul.Astfel de modele se pot vedea atat pe reteaua de troleibuz cat si pe cea de tramvai chiar si in capitala. La noi in Sibiu sunt puse fara sens.1 la mana ele nu stau intinse neavand nici un rost si 2 la mana nu sunt amplasate unde trebuie, in acel loc neexistand separatori! tot din pozele de mai sus putem vedea tot o improvizatie marca tursib, anume acei elementi de curba prinsi direct de consola, fara nici o sarma care sa dea o anumita slasticitate! Acea consola este chiar la intrare a Metro!Totodata au fost aduse si macaze si cruci din Austria, acestea nu au fost ancorate nic macar ca proba, deoarece necesita o ancoarare suplimentara peste ele, lucru ce este imposibil si datorita infrastructurii (multi stalpi nu ar putea tine atata sarcina) dar si datorita dotarii (cu cele 2 turnuri nu se poate ancora un macaz care are o lungime considerabila). Am vazut si acea prindere de cladire! Este prost facuta! Si nu ma refer la gaica din perete care nu are nici un fel de design-nici nu puteam cere-desi in perioada habsburgica se turnau fel de fel de modele ce se mai pot vedea si astazi pe centru- ma refer la faptul ca de cladire se prinde imediat dupa carlig o guma elastica ce este gandita sa preia din vibratiile firului intins.Acea guma elastica exista si este prinsa de stalpi in zona giratoriului de la Mihai Viteazu-Calea Dumbravii!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 00:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
203 (fost 230) in anul 2002.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 00:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
208 (fost 235) in anul 2002.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Oct 2008 16:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Astazi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Dec 2008 02:12 
Desi nu mai exista de mai bine de un an, T4 cred ca ar fi si in prezent un traseu f rentabil. Unul dintre cele mai lungi din Sibiu, 8km din Han pana la Balanta prin Vasile Aaron! Solutia cea mai buna ar fi ca 2 masini de pe traseul 9 sa dispara si sa apara 2 troleibuze pe T4. Astfel cred ca prin destinatiile diferite dar cu un traseu comun in proportie de 80% s-ar putea acoperi si zonele Silvana, Plugarilor, Dima, Han! Nu ar fi deloc utopic si inlocuirea acelui 91 cu un T6 care sa mearga pe acelasi traseu ca T4 numai ca sa aiba terminalul V. Aurie!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Dec 2008 11:11 
Problema e ca exista HCL care interzice transportului public circulatia pe sensuri unice. Daca strazile Dima si Rahovei pot fi evitate prin Mihai Viteazu - Dumbravii, ce te faci cu Principatele Unite, Otelarilor si Macaralei, din cartierul Lazaret, unde nu ai cum sa eviti circulatia pe contrasens decat daca T4 devine acel T4 circular de acum vreo 6-7 ani. Ceea ce impune si perechea lui, T4b, care va circula evident pe sens unic in Lazaret...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Dec 2008 14:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Ei, oare chiar sa existe acea Hotarire de Consiliu Local? De fapt, ea nu exista, ci e vorba de o decizie a Comisiei de Circulatie din cadrul Primariei Sibiu.

Varianta imediata ar fi cea indicata de Radu: sa ramina doua autobuze pe traseul 9 (Valea Aurie - Ludos - Balanta I) si sa se introduca T4 (Han - Balanta I) dar si "dublura" -fost T5 barat, actual traseu de autobuz 91).

Varianta urmatoare ar fi reinfiintarea fostelor trasee T6 si T6 barat (eventual denumite acum T2 si T6), urmata de reinfiintarea fostelor trasee T4 si T4 barat, moment in care te-ai gindi la T1 Gara (Teclu) - M. Viteazu - Cimitir.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Dec 2008 02:20 
O fi acea hotarare de care spui, insa T5ul va ramane pe Rahovei- Ghe. Dima! Poate parea aiurea dar T5 deserveste buna parte din acea zona prin care nu intra nici un autobuz pe sens unic. "Cu exceptia troleibuzelor" este un citat care este acceptat si cred ca se poate face banda dedicata pt mijloacele de transport in comun! Astfel s ar rezolva problema...dar cred ca in Sibiu inca mai trece ceva timp pana vom inventa apa calda!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Jan 2009 23:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Actiunea din filmul Fapt divers se petrece in judetul Sibiu. Gasesti crampeie cu troleibuzele sibiene (in capturile foto, pe Calea Dumbravii, spre Dioda).

Multumesc lui "freyutz" pt. ajutor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Jan 2009 23:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Cireasa de pe tort: troleibuzul 247 pe traseul T1, in statia "Nufarul" (Centru).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 18:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
La finele anului 1997 si inceputul anului 1998 au fost aduse la Sibiu 15 troleibuze FBW din orasul elvetian Biel (Bienne), cu anii de fabricatie 1966, respectiv 1980. Acestea au primit la Sibiu numerele de inventar 685 - 699.

In anul 2001 numerele de inventar ale Tursib s-au modificat, troleibuzele din Biel primind numerele 221 - 235. Iata lista lor:

221 Tursib - fost 685 Tursib - 2 TPB Biel

222 Tursib - fost 686 Tursib - 5 TPB Biel

223 Tursib - fost 687 Tursib - 6 TPB Biel

224 Tursib - fost 688 Tursib - 10 TPB Biel

225 Tursib - fost 689 Tursib - 12 TPB Biel

226 Tursib - fost 690 Tursib - 13 TPB Biel

227 Tursib - fost 691 Tursib - 14 TPB Biel

228 Tursib - fost 692 Tursib - 17 TPB Biel

229 Tursib - fost 693 Tursib - 15 TPB Biel

230 Tursib - fost 694 Tursib - 16 TPB Biel

231 Tursib - fost 695 Tursib - 11 TPB Biel

232 Tursib - fost 696 Tursib - 3 TPB Biel

233 Tursib - fost 697 Tursib - 4 TPB Biel

234 Tursib - fost 698 Tursib - 7 TPB Biel

235 Tursib - fost 699 Tursib - 8 TPB Biel


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 21:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
221


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Precizez ca fotografiile le voi posta, pe cat posibil, in ordinea crescatoare a datei realizarii lor. Unele din fotografii contin in denumire data realizarii acestora.

Foto: constructia giratoriului Calea Dumbravii - Mihai Viteazul. Niciodata nu s-a pus in discutie suspendarea unor trasee de troleibuz.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Piata Garii si str. Nicolae Teclu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
La Balanta, pe T4.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
In depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Iesire din garaj.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
In ultima vreme circula pe T5.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Interior.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
222


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 23:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Valea Aurie, Strand.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 23:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Parcul Tineretului, Piata Garii, bul. Corneliu Coposu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 23:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Cl. Dumbravii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 23:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Dumbrava, str. Nicolae Teclu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 799 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group