TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 21 Nov 2019 17:29

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 801 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:33 
Retea suspendata pe consola cu elemente semielastice. Denumirea imi apartine, e vorba de acele cleme prezente si in Timisoara care permit o oarecare mobilitate a retelei fara sa fie cu adevarat elastice.
1. Vedere generala
2. Prinderea retelei de consola
3. Clema


Attachments:
IMG_1694.jpg
IMG_1694.jpg [ 328.93 KiB | Viewed 8386 times ]
IMG_1695.jpg
IMG_1695.jpg [ 325.94 KiB | Viewed 8385 times ]
IMG_1696.jpg
IMG_1696.jpg [ 199.24 KiB | Viewed 8385 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:37 
Distantieri
1. Vechi
2. Vechi - detaliu
3. Nou
4. Nou - detaliu


Attachments:
IMG_1684.jpg
IMG_1684.jpg [ 451.13 KiB | Viewed 8384 times ]
IMG_1687.jpg
IMG_1687.jpg [ 333.03 KiB | Viewed 8384 times ]
IMG_1688.jpg
IMG_1688.jpg [ 299.39 KiB | Viewed 8384 times ]
IMG_1690.jpg
IMG_1690.jpg [ 350.63 KiB | Viewed 8383 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:39 
Separatori
1. Nou
2. Vechi


Attachments:
IMG_1473.jpg
IMG_1473.jpg [ 335.86 KiB | Viewed 8383 times ]
IMG_1578.jpg
IMG_1578.jpg [ 622.44 KiB | Viewed 8382 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:45 
Cabluri de injectie
1. Instalatie noua
2. Detaliu al acesteia
3. Instalatie veche (se pare ca nu mai sunt in oras, aceasta e singura si foare greu de tras in poza. Sper sa se distinga ceva...)


Attachments:
IMG_1683.jpg
IMG_1683.jpg [ 626.13 KiB | Viewed 8381 times ]
Untitled-2.jpg
Untitled-2.jpg [ 229.3 KiB | Viewed 8381 times ]
IMG_1579.jpg
IMG_1579.jpg [ 604.74 KiB | Viewed 8382 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:48 
Un aspect interesant, despre care s-a mai discutat: o retea noua din Sibiu este sustinuta intr-un loc de o cladire la fel de noua (sediul Transelectrica).


Attachments:
IMG_1595.jpg
IMG_1595.jpg [ 257.26 KiB | Viewed 8381 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 21:52 
In Sibiu exista si patru statii de redresare: langa Gara (in spatele strazii Uzinei), in Vasile Aaron (pe strada Electricienilor - vezi foto), pe soseaua Alba Iulia (langa Plus) si in depou (aceasta alimenteaza si reteaua tramvaiului).


Attachments:
IMG_1682.jpg
IMG_1682.jpg [ 611.19 KiB | Viewed 8378 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Aug 2008 22:09 
Am sa inchei cu un loc ce nu trebuie ratat de nici un pasionat al troleibuzelor, atunci cand ajunge in Sibiu. Este vorba de tronsonul de pe calea Dumbravii cuprins intre Gh. Dima si Argesului. Pentru cei ce nu cunosc orasul, am facut o schema - e vorba de portiunea mov :) Si apoi cateva poze.


Attachments:
Graphic1.jpg
Graphic1.jpg [ 80.23 KiB | Viewed 8376 times ]
IMG_1573.jpg
IMG_1573.jpg [ 430.74 KiB | Viewed 8376 times ]
IMG_1574.jpg
IMG_1574.jpg [ 393.84 KiB | Viewed 8375 times ]
IMG_1576.jpg
IMG_1576.jpg [ 393.48 KiB | Viewed 8375 times ]
IMG_1575.jpg
IMG_1575.jpg [ 438.7 KiB | Viewed 8374 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Aug 2008 17:46 
Doresc sa fac niste completari spunand ca reteaua Kummler Matter din Sibiu este prima de acest gen din Romania.Ea a fost demontata din Kapfenberg (Austria) in 2003 si adusa la Sibiu! Bineinteles ca si la acea manevra au participat mai multi directori si "contabili" dornici sa vada Austria, nicidecum retelisti care sa "fure" meseria! Astfel si in pozele prezentate de cb apar niste lucruri fara sens pe retea, precum in prima imagine:acele, sa le spunem, poduri suspendate peste consola sunt elastice si au menirea de a tine reteaua intinsa, insa doar la separatoare.Acele gume negre trebuie sa tina reteaua intinsa fara ca firul intins sa suprasolicite separatorul.Astfel de modele se pot vedea atat pe reteaua de troleibuz cat si pe cea de tramvai chiar si in capitala. La noi in Sibiu sunt puse fara sens.1 la mana ele nu stau intinse neavand nici un rost si 2 la mana nu sunt amplasate unde trebuie, in acel loc neexistand separatori! tot din pozele de mai sus putem vedea tot o improvizatie marca tursib, anume acei elementi de curba prinsi direct de consola, fara nici o sarma care sa dea o anumita slasticitate! Acea consola este chiar la intrare a Metro!Totodata au fost aduse si macaze si cruci din Austria, acestea nu au fost ancorate nic macar ca proba, deoarece necesita o ancoarare suplimentara peste ele, lucru ce este imposibil si datorita infrastructurii (multi stalpi nu ar putea tine atata sarcina) dar si datorita dotarii (cu cele 2 turnuri nu se poate ancora un macaz care are o lungime considerabila). Am vazut si acea prindere de cladire! Este prost facuta! Si nu ma refer la gaica din perete care nu are nici un fel de design-nici nu puteam cere-desi in perioada habsburgica se turnau fel de fel de modele ce se mai pot vedea si astazi pe centru- ma refer la faptul ca de cladire se prinde imediat dupa carlig o guma elastica ce este gandita sa preia din vibratiile firului intins.Acea guma elastica exista si este prinsa de stalpi in zona giratoriului de la Mihai Viteazu-Calea Dumbravii!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 00:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
203 (fost 230) in anul 2002.


Attachments:
203 -2002.JPG
203 -2002.JPG [ 369.8 KiB | Viewed 12709 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Aug 2008 00:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
208 (fost 235) in anul 2002.


Attachments:
208-2002.JPG
208-2002.JPG [ 39.24 KiB | Viewed 10882 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Oct 2008 16:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Astazi.


Attachments:
226 Calea Dumbravii -Tursib-.JPG
226 Calea Dumbravii -Tursib-.JPG [ 76.98 KiB | Viewed 7258 times ]
retragere.JPG
retragere.JPG [ 70.21 KiB | Viewed 7258 times ]
242.JPG
242.JPG [ 315 KiB | Viewed 7106 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Dec 2008 02:12 
Desi nu mai exista de mai bine de un an, T4 cred ca ar fi si in prezent un traseu f rentabil. Unul dintre cele mai lungi din Sibiu, 8km din Han pana la Balanta prin Vasile Aaron! Solutia cea mai buna ar fi ca 2 masini de pe traseul 9 sa dispara si sa apara 2 troleibuze pe T4. Astfel cred ca prin destinatiile diferite dar cu un traseu comun in proportie de 80% s-ar putea acoperi si zonele Silvana, Plugarilor, Dima, Han! Nu ar fi deloc utopic si inlocuirea acelui 91 cu un T6 care sa mearga pe acelasi traseu ca T4 numai ca sa aiba terminalul V. Aurie!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Dec 2008 11:11 
Problema e ca exista HCL care interzice transportului public circulatia pe sensuri unice. Daca strazile Dima si Rahovei pot fi evitate prin Mihai Viteazu - Dumbravii, ce te faci cu Principatele Unite, Otelarilor si Macaralei, din cartierul Lazaret, unde nu ai cum sa eviti circulatia pe contrasens decat daca T4 devine acel T4 circular de acum vreo 6-7 ani. Ceea ce impune si perechea lui, T4b, care va circula evident pe sens unic in Lazaret...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Dec 2008 14:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Ei, oare chiar sa existe acea Hotarire de Consiliu Local? De fapt, ea nu exista, ci e vorba de o decizie a Comisiei de Circulatie din cadrul Primariei Sibiu.

Varianta imediata ar fi cea indicata de Radu: sa ramina doua autobuze pe traseul 9 (Valea Aurie - Ludos - Balanta I) si sa se introduca T4 (Han - Balanta I) dar si "dublura" -fost T5 barat, actual traseu de autobuz 91).

Varianta urmatoare ar fi reinfiintarea fostelor trasee T6 si T6 barat (eventual denumite acum T2 si T6), urmata de reinfiintarea fostelor trasee T4 si T4 barat, moment in care te-ai gindi la T1 Gara (Teclu) - M. Viteazu - Cimitir.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Dec 2008 02:20 
O fi acea hotarare de care spui, insa T5ul va ramane pe Rahovei- Ghe. Dima! Poate parea aiurea dar T5 deserveste buna parte din acea zona prin care nu intra nici un autobuz pe sens unic. "Cu exceptia troleibuzelor" este un citat care este acceptat si cred ca se poate face banda dedicata pt mijloacele de transport in comun! Astfel s ar rezolva problema...dar cred ca in Sibiu inca mai trece ceva timp pana vom inventa apa calda!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Dec 2008 23:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Degeaba au cerut oamenii reinfiintarea traseului T8, inca nu se tine cont de dorinta lor.

Intre timp traseul T3 a fost suspendat si el, fiind inlocuit cu traseul de autobuz 51 (am scris in alt topic despre acest aspect negativ).

Citeva fotografii ce le-am realizat in 19.12.2007 pe tronsonul Valea Aurie - Strand cu troleibuzul 238 pe traseul T3.


Calea Poplacii.


Attachments:
Calea Poplacii 5.JPG
Calea Poplacii 5.JPG [ 80.29 KiB | Viewed 10124 times ]
Calea Poplacii 6.JPG
Calea Poplacii 6.JPG [ 85.29 KiB | Viewed 10124 times ]
Calea Poplacii 7.JPG
Calea Poplacii 7.JPG [ 96.53 KiB | Viewed 10124 times ]
Cl. Poplacii 8.JPG
Cl. Poplacii 8.JPG [ 113.61 KiB | Viewed 10120 times ]
Cl. Poplacii 9.JPG
Cl. Poplacii 9.JPG [ 106.53 KiB | Viewed 10120 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Dec 2008 23:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Str. Cristianului.


Attachments:
Cristianului 0.JPG
Cristianului 0.JPG [ 88.23 KiB | Viewed 10118 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Dec 2008 23:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Str. Cristianului.


Attachments:
Cristianului a1.JPG
Cristianului a1.JPG [ 79.38 KiB | Viewed 10117 times ]
Cristianului 1.JPG
Cristianului 1.JPG [ 63.44 KiB | Viewed 10116 times ]
Cristianului 2.JPG
Cristianului 2.JPG [ 93.02 KiB | Viewed 10116 times ]
Cristianului 3.JPG
Cristianului 3.JPG [ 107.24 KiB | Viewed 10116 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Dec 2008 23:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Str. Cristianului.


Attachments:
Cristianului 4.JPG
Cristianului 4.JPG [ 96.44 KiB | Viewed 10116 times ]
Cristianului 8.JPG
Cristianului 8.JPG [ 85.06 KiB | Viewed 10115 times ]
Cristianului 9.JPG
Cristianului 9.JPG [ 83.18 KiB | Viewed 10116 times ]
Cristianului 10.JPG
Cristianului 10.JPG [ 98.71 KiB | Viewed 10115 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Dec 2008 23:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Strand.


Attachments:
Strand a0.JPG
Strand a0.JPG [ 76.77 KiB | Viewed 10112 times ]
Strand 0.JPG
Strand 0.JPG [ 82.63 KiB | Viewed 10113 times ]
Strand 1.JPG
Strand 1.JPG [ 58.48 KiB | Viewed 10112 times ]
Strand 2.JPG
Strand 2.JPG [ 64.81 KiB | Viewed 10113 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Dec 2008 23:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Strand.

Odata cu realizarea unui refugiu, s-a gasit solutia si pentru reteaua de troleibuze.


Attachments:
s1.JPG
s1.JPG [ 68.58 KiB | Viewed 10108 times ]
s2.JPG
s2.JPG [ 61.64 KiB | Viewed 10108 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Jan 2009 23:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Actiunea din filmul Fapt divers se petrece in judetul Sibiu. Gasesti crampeie cu troleibuzele sibiene (in capturile foto, pe Calea Dumbravii, spre Dioda).

Multumesc lui "freyutz" pt. ajutor.


Attachments:
bscap010.jpg
bscap010.jpg [ 16.44 KiB | Viewed 13054 times ]
bscap011.jpg
bscap011.jpg [ 20.94 KiB | Viewed 13055 times ]
bscap012.jpg
bscap012.jpg [ 20.19 KiB | Viewed 13054 times ]
bscap013.jpg
bscap013.jpg [ 20.19 KiB | Viewed 13052 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Jan 2009 23:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Cireasa de pe tort: troleibuzul 247 pe traseul T1, in statia "Nufarul" (Centru).


Attachments:
bscap001.jpg
bscap001.jpg [ 23.56 KiB | Viewed 13053 times ]
bscap002.jpg
bscap002.jpg [ 24.33 KiB | Viewed 13050 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 18:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
La finele anului 1997 si inceputul anului 1998 au fost aduse la Sibiu 15 troleibuze FBW din orasul elvetian Biel (Bienne), cu anii de fabricatie 1966, respectiv 1980. Acestea au primit la Sibiu numerele de inventar 685 - 699.

In anul 2001 numerele de inventar ale Tursib s-au modificat, troleibuzele din Biel primind numerele 221 - 235. Iata lista lor:

221 Tursib - fost 685 Tursib - 2 TPB Biel

222 Tursib - fost 686 Tursib - 5 TPB Biel

223 Tursib - fost 687 Tursib - 6 TPB Biel

224 Tursib - fost 688 Tursib - 10 TPB Biel

225 Tursib - fost 689 Tursib - 12 TPB Biel

226 Tursib - fost 690 Tursib - 13 TPB Biel

227 Tursib - fost 691 Tursib - 14 TPB Biel

228 Tursib - fost 692 Tursib - 17 TPB Biel

229 Tursib - fost 693 Tursib - 15 TPB Biel

230 Tursib - fost 694 Tursib - 16 TPB Biel

231 Tursib - fost 695 Tursib - 11 TPB Biel

232 Tursib - fost 696 Tursib - 3 TPB Biel

233 Tursib - fost 697 Tursib - 4 TPB Biel

234 Tursib - fost 698 Tursib - 7 TPB Biel

235 Tursib - fost 699 Tursib - 8 TPB Biel


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 21:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
221


Attachments:
221 -t1 cl. dumbravii spre inters. gh. dima.JPG
221 -t1 cl. dumbravii spre inters. gh. dima.JPG [ 102.79 KiB | Viewed 10624 times ]
221 -T1 cl. dumbravii zona dioda.JPG
221 -T1 cl. dumbravii zona dioda.JPG [ 108.45 KiB | Viewed 10624 times ]
221(685)-T1-cl. dumbravii.JPG
221(685)-T1-cl. dumbravii.JPG [ 91.44 KiB | Viewed 10624 times ]
221-t3 piatsa garii.JPG
221-t3 piatsa garii.JPG [ 94.01 KiB | Viewed 10624 times ]
221-t3, 225 gara.JPG
221-t3, 225 gara.JPG [ 116.19 KiB | Viewed 10625 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Precizez ca fotografiile le voi posta, pe cat posibil, in ordinea crescatoare a datei realizarii lor. Unele din fotografii contin in denumire data realizarii acestora.

Foto: constructia giratoriului Calea Dumbravii - Mihai Viteazul. Niciodata nu s-a pus in discutie suspendarea unor trasee de troleibuz.


Attachments:
221-T1 intersectia cl. dumbravii-mihai viteazul.JPG
221-T1 intersectia cl. dumbravii-mihai viteazul.JPG [ 99.39 KiB | Viewed 10621 times ]
221 cl. dumbravii -statia cec (fosta dioda).JPG
221 cl. dumbravii -statia cec (fosta dioda).JPG [ 101.26 KiB | Viewed 10621 times ]
221 cl. dumbravii -vila branga.JPG
221 cl. dumbravii -vila branga.JPG [ 117.43 KiB | Viewed 10623 times ]
221 cl. dumbravii-scoala de inot.JPG
221 cl. dumbravii-scoala de inot.JPG [ 111.79 KiB | Viewed 10622 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Piata Garii si str. Nicolae Teclu.


Attachments:
221 -piata garii.JPG
221 -piata garii.JPG [ 119.38 KiB | Viewed 10617 times ]
221, 230 piata garii.JPG
221, 230 piata garii.JPG [ 112.28 KiB | Viewed 10617 times ]
221 -Teclu.JPG
221 -Teclu.JPG [ 134.21 KiB | Viewed 10617 times ]
221-T3 giratoriu str. N. Teclu-str. Abatorului.JPG
221-T3 giratoriu str. N. Teclu-str. Abatorului.JPG [ 105.47 KiB | Viewed 10617 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
La Balanta, pe T4.


Attachments:
221-balanta-1-.JPG
221-balanta-1-.JPG [ 80.51 KiB | Viewed 10616 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
In depou.


Attachments:
221, 212 -garaj.JPG
221, 212 -garaj.JPG [ 83.7 KiB | Viewed 10615 times ]
221 -garaj.JPG
221 -garaj.JPG [ 90.5 KiB | Viewed 10615 times ]
garaj Tursib 221, 236.JPG
garaj Tursib 221, 236.JPG [ 107.83 KiB | Viewed 10615 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Feb 2009 22:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Iesire din garaj.


Attachments:
221-iesire-tursib-2-.JPG
221-iesire-tursib-2-.JPG [ 84.92 KiB | Viewed 10615 times ]
221-tursib2.JPG
221-tursib2.JPG [ 68 KiB | Viewed 10615 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 801 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group