TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 28 Apr 2024 07:02

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jun 2007 11:56 
Nu am vazut niciodata sa se lucreze serios acolo si trec destul de des dimineata pe acolo.
Desi iesim putin din topic, astazi am vazut ca videnii, pardon, fonferasii, se apucasera de ce stiu ei mai bine: sa schimbe borduri pe str. Hiroshima, pardon, Orsova, care arata ca dupa bombardament, dar fonfii adanceau si mai mult santurile existente.
Intr'adevar, aceste lucrari tind sa separe sectorul 6 de restul orasului. Ma gandesc ca daca acest sector ar fi avut o administratie cum trebuie, ar fi trebuit sa ceara de-a dreptul separarea administrativa de Videano-Balcano-Dambovitesti, tinand cont ca in acest sector si in imprejurimi se afla Car&Fur :twisted:, Cora, Metro, BricoStore, Praktiker, Circul Foamei Lujerului :twisted: si alte obiective economice importante, ce i-ar permite sa se descurce si fara printul de marmura si curtenii sai, unul mai chel si altul mai vanghel.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 13:12 
Au inceput demolarile pentru pasajul Basarab, se incepe cu ceva mic si se va trece la ceva mare, inclusiv acea mizera fabrica de bere :twisted: :twisted: , conform unui muncitor "in cateva luni facem campie aici" :twisted: :twisted:

Un film frumos
http://ratb.metrouusor.com/filme/demolarebasarab.MPG


Attachments:
DSC09579.JPG
DSC09579.JPG [ 78.63 KiB | Viewed 5972 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 13:17 
Offline

Joined: Mon 14 May 2007 18:38
Posts: 4
Location: Bucuresti
mai multe imagini aici http://pasajbasarab.srv.ro/?p=52 . voi posta si eu o serie de filmulete mai tarziu un pic :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 19:04 
din pacate acea "mizera fabrica de bere" dateaza din anul 1869 si ar fi trebuit sa fie ocolita de demolare,daca ne reamintim asa s-a intamplat si cu podul miorita fiind declarat monument istoric dar daramat si inlocuit cu unul de fier fara nici un fel de importanta peste ani .daca eram in alte tari occidentale la pariu ca nu se daramau cladiri asa de vechi!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 19:20 
Deci pana la urma darama si fabrica de bere ? Dar sta chiar in calea buldozerelor tovarasului videausescu ?
OK, facem pasajul, dar chiar asa rade totul fara discernamant ? Apropos, pe timpul iepocii de aur, mai mutau cate o biserica sau ceva. N'ar putea muta fabrica aceea mai incolo ? :twisted:
Macar ceva muzeu sa faca acolo, muzeul berii, sa aiba Dorel si Gigel unde sa se duca dupa, pardon... in timpul lucrului :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 Jul 2007 23:50 
Din ce observ lucratorul la pasaj are un program strict, de multe ori trec dimineata pe la 6.30 in zona si deja se lucreaza, la fel si seara la 7-8 inca se mai lucreaza, deci program aproximativ de la 6 dimineata la 8-9 seara. Sambata din ce am vazut programul este mult mai scurt si se lucreaza mult mai putin. Duminica pauza. Mi se pare foarte bine gandit programul, la fel lucrarile merg bine :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 16:45 
Lucrarile par sa fi intrat in linie dreapta, au fost atacate toate zonele inafara de Titulescu.
La Sos. Grozavesti au aparut niste cratere imense cu niste conducte mutate. Podul Grozavesti este deja aproape inchis pe o parte unde s-a inceput demolarea lui.


Attachments:
DSC09719.JPG
DSC09719.JPG [ 96.55 KiB | Viewed 5320 times ]
DSC09720.JPG
DSC09720.JPG [ 105.69 KiB | Viewed 5320 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 16:48 
Pe Dambovita este in lucru un baraj din pamant deocamdata, ma astept sa il faca cu ceva armatura ca nu stiu daca va tine toata apa aia doar cu pamant. Au fost puse 3 conducte mari prin care sa treaca apa.
Cred ca podul va fi demolat pe bucati pentru a permite totusi existenta a 2 benzi de trafic.


Attachments:
DSC09721.JPG
DSC09721.JPG [ 120.11 KiB | Viewed 5320 times ]
DSC09722.JPG
DSC09722.JPG [ 109.02 KiB | Viewed 5319 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 16:51 
Bordura dintre liniile de tramvai a fost scoasa si mutata spre zona Carrefour, din ce am vazut pe cele 2 linii de tramvai se amenajaza benzi auto.
Au inceput lucrarile si in incinta Carrefour.


Attachments:
DSC09723.JPG
DSC09723.JPG [ 98.51 KiB | Viewed 5317 times ]
DSC09726.JPG
DSC09726.JPG [ 97.73 KiB | Viewed 5317 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 16:54 
Deja vreo 4 piloni sunt in picioare, foarte multi sunt la faza de schelet.
Personal sunt foarte multumit de felul in care merge lucrul. Daca vor continua asa sunt sanse ca structura de baza sa fie aproape pusa la punct pana la sfarsitul anului in zona Orhideea.


Attachments:
DSC09727.JPG
DSC09727.JPG [ 69.6 KiB | Viewed 5317 times ]
DSC09728.JPG
DSC09728.JPG [ 95.46 KiB | Viewed 5318 times ]
DSC09729.JPG
DSC09729.JPG [ 106.43 KiB | Viewed 5316 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 16:57 
In zona Basarab se lucreaza la baza arcadei rampei care va traversa liniile CF.
De asemenea intre intersectia cu Plevnei si Gara Basarab demolarile sunt in toi :)


Attachments:
DSC09730.JPG
DSC09730.JPG [ 97.66 KiB | Viewed 5314 times ]
DSC09731.JPG
DSC09731.JPG [ 100.36 KiB | Viewed 5314 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jul 2007 20:38 
Inca nu inteleg de ce nu s'a modificat semaforizarea la intersectia Orhideelor cu Plevnei, daca tot nu mai merge nimic spre gara Basarab. Si nici de ce nu au facut semafor la intersectia caii Plevnei cu strada Fluviului, Afluentului sau care e, sa se reverse si sa inunde vilele videnilor.
Daca pasajul videan este treaba firmei constructoare, in schimb problemele de trafic rezultate de santierul acesta sunt exclusiv problema videnilor.

Daca inainte de '89 se spunea ca unitatea de masurat inteligenta se numeste tian iar cel mai mic submultiplu este militianul, cred ca in prezent militianul este o unitate de masura echivalenta cu un kilovidean.

Si inca o problema: S'a modificat cumva proiectul de vido-pasajul taie direct spre Grozavesti ? Tot ce am vazut arata ca pasajul urmareste soseaua Otravidenilor, pardon, Orhideelor. Acum vad ca ocoleste noul hotel cu acelasi nume. Este deci o modificare de plan, pe baza principiului ca corb la corb nu scoate ochii (am scris intentionat asa), sau asa a fost dela inceput, dar cei care au desenat schemele pentru public mai aveau nevoie de niste unitati de masura din cele mentionate mai sus ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jul 2007 12:13 
eu in toate proiectele pe care le-am vazut pasajul trece pitntre Carrefour si hotelul ala, nici vorba sa urmareasca soseaua Orhideelor


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 20:56 
Nu inteleg, daca pasajul videan nu urmeaza soseaua, atunci de ce masinile care merg spre intersectia cu Plevnei merg acum pe linia de tramvai, in timp ce benzile de masini sunt blocate ? Ce lucreaza in zona aceea, daca pasajul videan nu trece prin fata hotelului ?
Iar bordura aceea proasta s'o manance videanul pentru felul mizerabil in care au amplasat-o unde a fost inainte.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jul 2007 21:01 
Chiar daca ar urma soseaua pasajul din ce am vazut este ceva mai lat, avand liniile de tramvai si cate 3 benzi pe sens + benzi de inscriere pe rampe. Deci automat este mai masiv si se mai demoleaza si zonele unde coboara rampele laterale la Orhideea-Cal. Giulesti.
Dar oricum treaba cu exproprierile etc trebuia facuta cu mult inainte, iar odata ce pasajul era inceput sa nu mai existe nimic in calea lui.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 14:24 
Iata cum merge treaba pe la pasaj in zona Basarab. Cand se mai racoreste afara voi face un tur al lucrarilor mai detaliat.


Attachments:
DSC00022.JPG
DSC00022.JPG [ 84.47 KiB | Viewed 4968 times ]
DSC00023.JPG
DSC00023.JPG [ 81.84 KiB | Viewed 4968 times ]
Top
  
 
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 17:28 
Daca primaria generala a considerat ca ar fi bine sa nu darame acele "maghernite" atunci ar trebui ca nici fabrica de bere Grivita sa nu o mai darame dupa parerea mea un monument istoric.Poate da domnul Videanu se mai gandeste si la fabrica si poate va face ceva si pasajul va ocoli zona fabrici.Poate.... :?:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 17:32 
Maghernitele nu au fost demolate din cauza celor care s-au urcat sa faca scandal, dar vor fi demolate.
Fabrica aia dispare cat de curand, in locul ei ar trebui sa fie pasajul si ceva care sa aeriseaza imaginea zonei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jul 2007 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 11:25
Posts: 53
Location: Sector 1 Bucuresti
Mai bine ar darama gunoiul ala de "hotel" de langa Carrefour ca sa aeriseasca zona


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 13:39 
Azi am dat o raita pe la lucrari. Avanseaza extrem de bine.

La Basarab se tot lucreaza la fundatia arcadei care va trece peste liniile CF.


Attachments:
DSC00198.JPG
DSC00198.JPG [ 82.72 KiB | Viewed 4828 times ]
DSC00199.JPG
DSC00199.JPG [ 77.97 KiB | Viewed 4828 times ]
DSC00201.JPG
DSC00201.JPG [ 107.19 KiB | Viewed 4826 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 13:42 
Intrarea de la intersectia cu Cal. Giulesti a Carrefour este in curs de mutare pe Cal. Plevnei langa benzinarie, pilonii se inmultesc in fata Orhideea :)


Attachments:
DSC00204.JPG
DSC00204.JPG [ 87.77 KiB | Viewed 4824 times ]
DSC00205.JPG
DSC00205.JPG [ 56.76 KiB | Viewed 4825 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 13:58 
Ca tot am facut si cursuri de constructii edilitare la liceu si am si un atestat de tehnician constructor o sa va povestesc putin despre constructia stalpilor.

1.Procedura incepe cu montarea unor grinzi de armatura sudate si prinse cat mai bine de capatul de armatura ramas inafara pilonului de fundatie. Din ce stiu in cazul pasajului basarab toata materia pentru armaturi este adusa de undeva din Spania (ca si majoritatea materialelor)
2.In poza se observa aceeasi armatura pentru pilon
3.Se pune "cutia" sau "tiparul" in jurul armaturilor pentru a se turna betonul initial in aceasta. Aceasta forma se numeste cofraj.
4.In functie de tipul de beton turnat se lasa sub cofraj un anumit timp iar dupa scoaterea acestuia se recomanda sa fie ferit de bataia directa a soarelui.
5.Dupa ce stalpul este gata se aplica anumite izolatii termice/fonice/in functie de necesitati si se trece la urmatoarele proceduri.


Attachments:
1.JPG
1.JPG [ 133.57 KiB | Viewed 4822 times ]
2.JPG
2.JPG [ 127.9 KiB | Viewed 4823 times ]
3.JPG
3.JPG [ 98.02 KiB | Viewed 4823 times ]
4.JPG
4.JPG [ 100.11 KiB | Viewed 4822 times ]
5.JPG
5.JPG [ 95.38 KiB | Viewed 4821 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jul 2007 17:35 
La Basarab au fost sapate gropile pentru inceperea constructiei stalpilor pentru arcada care va traversa CF.


Attachments:
DSC00247.JPG
DSC00247.JPG [ 87.14 KiB | Viewed 4680 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Jul 2007 17:21 
Gaura de la Basarab este din ce in ce mai mare .


Attachments:
DSC00343.JPG
DSC00343.JPG [ 104.46 KiB | Viewed 6041 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Aug 2007 10:57 
Sa inteleg ca in groapa aia va sta in singur pilon imens, iar strada va fi reconfigurata prin spatele lui?? Cu tot cu devierea liniior de tramvai, poate si a utilitatilor :-?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Aug 2007 11:24 
pai asa ar trebuiu, doar sistemul pentru podul peste calea ferata si Calea Grivitei e de pod suspendat, va fi un pilon inalt de care va afi ancorat podul folosind cabluri de otel, in genul podului de la Agigea peste canalul Dunarea Marea Neagra (asa arata proiectul cel putin)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Aug 2007 09:56 
In mare va arata cum este proiectul, dar am inteles ca exista si mici modificari. Le vom vedea pe parcursul lucrului.
Vor exista 2 piloni arcada care vor cobora undeva aproape de titulescu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Aug 2007 10:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Am studiat inca o data proiectul de pe site de la PMB, eu aveam impresia ca tramvaiul va urca pe pod undeva inainte de podul Grozavesti - insa nu, rampa va incepe cam pe la benzinarie, la curba mare de pe Orhideelor. Pilonii pe care ii vedem spre Carrefour sunt de fapt doar pentru un sens, vor mai construi un set si pe partea cu fabrica de paine :shock:

A, si pe plan se spune ca groapa de la Basarab trebuie sa ajunga la aprox 32-36m adancime, cam cat un bloc cu 10 etaje :shock: In acest moment au ajuns poate pe la 10-12 metri adancime, ma intreb daca mai continua razuitul cu escavatoarele si camioanele sau intentioneaza in final sa aduca vreo masina speciala de forat 8)

Oricum, impresia mea e ca nu vor termina tot in 2009, sau nu in februarie cum fusese prognozat - poate asa, prin noiembrie :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Aug 2007 09:49 
Cei de la RATB au spus ca au promisiune din partea constructorului pentru tronsonul de tramvai de legatura cu Giulesti pentru iarna lui 2008.

Groapa de la Basarab nu are ea aceasta adancime, este adancimea pe care o vedem acum + inca ~20m pilonii de fundatie plantati deja.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Aug 2007 17:36 
Nu inteleg de ce nu au lasat transportul in comun sa ajunga mai aproape de gara Basarab. Puteau sa lase sa intoarca chiar in dreptul gardului ala rosu din plasa. Masinile private (ale locatarilor) puteau parca pe mijloc (fosta linie de tramvai), in timp ce prima banda ramanea libera, astfel incat autobuzele puteau intoarce la capatul strazii, asa cum intorceau pe vremuri troleibuzele pe bd.Duca, pe vremea cand se construia metroul.
In afara de linii ca 178 si 635, tot ce avea capat la Basarab putea intoarce asa. Cred ca este destul de departe de mers cu bagaje pana la gara de acolo de unde sunt statiile.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group