TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 28 Apr 2024 21:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Aug 2007 20:32 
Taximetristi de unde, daca strada e inchisa? Intra totusi pana acolo? Eventual doar Musca-Taxi, ca la aeroport?! Chiar n'am inteles de ce n'au putut face ce au facut comunistii: sa intoarca in strada, ca troleibuzul acela din Piatra Neamt, si acela pe o strada cu o banda / sens.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Aug 2007 12:59 
Dupa inceperea lucrarilor la pasajul videan dinspre Titulescu, ce se va intampla cu liniile 24 si 45?
Teoretic, 45 ar putea sa intoarca la fel ca 24, pentru ca pasajul videan incepe dupa intersectia unde 34 si 45 fac stanga spre gara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Aug 2007 22:54 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Am trecut si eu pe la bucla Banu Manta.
Linia de tramvai trece chiar prin intrarea in blocuri. Este lipita de trotuar. Cam aproape. Aproape ca din tramvai sari direct in scara blocului. Cred ca o sa le cam danseze paharele pe masa la oamenii aia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 13:38 
Iata cum arata azi zona Basarab.


Attachments:
DSC00791.JPG
DSC00791.JPG [ 87.98 KiB | Viewed 4972 times ]
DSC00792.JPG
DSC00792.JPG [ 105.48 KiB | Viewed 4971 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Aug 2007 13:47 
A inceput lucrul efectiv la rampele si partea auto a pasajului in zona Grozavesti. Au inceput sa apara si componentele prefabricate.


Attachments:
DSC00793.JPG
DSC00793.JPG [ 127.4 KiB | Viewed 4968 times ]
DSC00799.JPG
DSC00799.JPG [ 86.34 KiB | Viewed 4968 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Aug 2007 19:41 
Lucrarea a avansat promitator de mult in 8 zile :!: .
Parcarea Carrefour a fost sparta cativa m, in zona pod grozavesti deja se toarna pilonii din rau, in coltul de la spicul au inceput sapaturile, intre intersectia de la Giulesti si Grozavesti majoritatea pilonilor sunt turnati si se pregateste montarea grinzilor pentru calea de rulare auto.
Cateva poze


Attachments:
DSC01007.JPG
DSC01007.JPG [ 117.16 KiB | Viewed 4886 times ]
DSC01008.JPG
DSC01008.JPG [ 113 KiB | Viewed 4886 times ]
DSC01009.JPG
DSC01009.JPG [ 81.51 KiB | Viewed 4885 times ]
DSC01010.JPG
DSC01010.JPG [ 105.03 KiB | Viewed 4886 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Aug 2007 19:43 
Se observa pilonii pentru liniile de tramvai si o rampa auto care cred ca o sa coboare undeva in curtea carrefour.


Attachments:
DSC01011.JPG
DSC01011.JPG [ 89.67 KiB | Viewed 4884 times ]
DSC01012.JPG
DSC01012.JPG [ 102.62 KiB | Viewed 4884 times ]
DSC01013.JPG
DSC01013.JPG [ 80.8 KiB | Viewed 4886 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Aug 2007 19:46 
In zona Basarab continua forarile si demolarile. De asemenea in groapa aceea mare se modeleaza un pilon mai special.


Attachments:
DSC01015.JPG
DSC01015.JPG [ 66.8 KiB | Viewed 4883 times ]
DSC01016.JPG
DSC01016.JPG [ 96.97 KiB | Viewed 4883 times ]
DSC01017.JPG
DSC01017.JPG [ 81.14 KiB | Viewed 4884 times ]
DSC01020.JPG
DSC01020.JPG [ 119.74 KiB | Viewed 4882 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Aug 2007 22:42 
Si uitandu-ma pe proiect vad ca incepe sa semene ce este in poze cu ce este in realitate :)


Attachments:
proiect tehnic rutier bas.JPG
proiect tehnic rutier bas.JPG [ 28.48 KiB | Viewed 4864 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 21:29 
Mai pune un OZN in poza si incepe sa semene a realitate.

Nu am vazut o administratie mai cretina si mai idioata decat aceasta. S'au apucat de zeci de lucrari odata. Au terminat sos.Giurgiului si acum iar lucreaza la ea, iar aceasta mizerie de pasaj e infernala.
Nu inteleg ce au avut cu strada pe portiunea Storfideea-grozavesti, daca vidopasajul nici macar nu trece pe ea. Masinile merg pe linia aia nenorocita din care ies bucati metalice, sa intre ele in videan si sa-l perforeze.
Se tot sapa pe acolo. Ce :evil: -ul pun acolo? Are vreo legatura cu vido-pasajul sau o maripila trebuia sa-si faca plinul la bani?
Ce am vazut in aceste doua zile mi se pare un dispret la adresa oamenilor. Sentimentul este reciproc, videne, as vrea sa-ti povestesc multe, dar sunt interzise minorilor si copiilor sub 16 ani.
Daca videanul ne paraseste (de tot sau din functie) inainte de 2008, dau bairam.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 21:34 
In zona Grozavesti au fost sapate niste gropi imense unde au fost bagate niste conducte la randul lor imense, azi am trecut si lucrarea parea sa fie pe terminate. DAR NU VA BUCURATI, acum o sa inceapa sa foreze ca sa faca pilonii printre conductele puse :twisted:
Ideea pasajului e buna doar ca organizarea santierului cam lasa de dorit.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 21:41 
Ce piloni?
Pasajul nu trece prin stanga hotelului ala si merge pe camp pana aproape de Grozavesti ? Par'ca am stabilit odata ca vido-mizeria nu urmeaza soseaua intre Car&Fur/Plevnei si Grozavesti.
Ce e in conductele alea? Petrol? Vai de mama lor de videni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 21:56 
Pasajul o sa aiba niste rampe de coborare pana in spatele universitatii ecologice.

Sincer nu imi dau seama ce conducte, initial am crezut ca ceva de la CET Grozavesti, dar nu vad cum ar trece apa sub presiune si fiarta prin niste conducte din fibra de sticla :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 23:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Conductele de fibra de sticla sunt pentru canalizare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Sep 2007 15:03 
Tragi-comedie balcanica. Tipic balcanica.
Doar ancheta va stabili vinovatul. Probabil ca in niciun caz acesta nu va fi una din firmele implicate in constructie, doar nu degeaba dau acestea viata maretei realizari baso-videne.
Cum in drept exista clauza de forta majora, cred ca se va aplica in acest caz pentru a justifica o intarziere mai mare a lucrarii :evil:
Cam cand spuneau ca se termina pasajul? 2010? 2011? Sa stiu daca vin atunci in excursie in Romania cu masina sau iau avionul :twisted: :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Sep 2007 15:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 195
Location: Bucuresti
Nimic special. La "canal" dupa ce s-au reluat lucrarile pe vremea lu' Ceausescu au murit se pare intre 60 si 100 de oameni numai din accidente de munca: tamponari si rasturnari de utilaje (soferi beti morti, that is), electrocutari de la instalatii artizanale, accidente in cadrul reparatiilor "pe genunchi", "la fata locului" a diverselor utilaje, caderi de pe schele - si da, prabusiri de maluri. Zvonistica vremii zice ca puteau fi prinsi pana la 20 de muncitori la o astfel de prabusire. Insa, culmea, din prabusiri ale malurilor mureau mai putini decat din cauzele enumerate mai sus.

Acum adevarul e ca nici noi nu citeam normele de protectia muncii la orele de "lucru manual" din clasa a 6-a sau la laboratoarele de electrotehnica din anul 2 de facultate. Semnam "ca primarul", cum se zice :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Sep 2007 15:54 
DanCld wrote:
Semnam "ca primarul", cum se zice :twisted:
Pe propria raspundere...
Dar mai ales in firmele de constructii stiu ca se face un instructaj periodic de catre un personal autorizat. Nu stiu daca muncitorii dau teste sau ceva, dar daca semneaza ca au luat cunostinta si n'au luat, o fac pe barba lor.
Ar fi interesant de stiut ce ar iesi daca s'ar testa muncitorii dela firmele golden-slitze din Bucuresti. Dorele, ia mai fa %^&^%&%^&$? (zgomotul dela electrocutare, nu altceva, pentru cei care nu stiu :twisted: )


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Sep 2007 16:07 
Dar nu a murit nimeni, tocmai au spus la Europa FM ca un perete s-a prabusit peste un muncitor care este la ora actuala in spital in viata, nu se cunoaste starea lui.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Sep 2007 18:56 
A-ha, deci in cateva ore starea lui va fi stabila, iar colegii vor veni la spital, vor scoate sticla de bere si vor spune: "Dorele, ia mai fa ca in reclama". Asa a fost si cu stirea aceea care spunea ca au murit 3 oameni, in ajutorul lor au sarit altii, iar in final unul dintre cei doi muncitori a scapat. Senzational in direct. Urmariti zeroTV, va prezentam in premiera informatii senzationale dela cei care ancheteaza cazul. Surse din politie ne-au declarat ca....
Suntem in Romania, iar presa e organ de ancheta, nu stiati?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Sep 2007 22:25 
Pasajul Basarab, intarziat
28 Septembrie 2007
Andrei Udisteanu

Lucrarile la cel mai mare pasaj suprateran din Romania continua, insa exproprierile din zona le-ar putea prelungi.
Dupa aproape un an de cand au inceput lucrarile la Pasajul Basarab, una dintre cele mai importante investitii publice din Capitala, problema exproprierilor nu s-a rezolvat. Constructorii zic ca, pana acum, sunt „in grafic”, dar daca procesele se mai prelungesc, pasajul nu va fi gata la termenul stabilit, adica in 2009. Constructia a inceput in toamna trecuta si ar trebui sa dureze 28 de luni.

Probleme de santier

Starea lucrarilor la cel mai mare pasaj suprateran din Romania deocamdata pare normala. Pana acum, din cele 600 de coloane cate vor sustine structura, s-a lucrat la 270 dintre ele. De asemenea, constructia presupune mutarea retelelor de utilitati. „In ceea ce priveste infrastructura, 50% din aceste retele sunt „atacate”, adica s-a inceput mutarea lor. Iar o treime sunt terminate”, spune inginerul Ioan Ursu.

„Deci, inca mai este timp sa ne inscriem in termene, dar trebuie sa se termine odata si cu procesele de expropriere. Pentru ca, daca vor mai dura 6-7 luni, noi nu avem timpul necesar ca sa lucram si sa ne inscriem in termen”, adauga acesta.

Constructorii spun ca se mai confrunta cu probleme legate de anumite conducte peste care dau si care nu au fost trecute corect in plan. „Multe dintre retelele de apa ori curent electric nu figureaza in planurile primite. Am gasit tevi cand sapam, care nu erau in plan si de care nu stia nici Apa Nova nimic”, a aratat seful lucrarilor.

Dupa tragedia de la Grozavesti

Ieri, la santierul de pe Orhideelor, cateva zeci dintre cei aproape 400 de lucratori de aici lucrau la pilonul principal de la Podul Hobanat, care va traversa calea ferata. Ceva mai incolo s-a ridicat si o buna parte dintre „pile”, adica picioarele mai scurte care vor sustine caile rutiere si liniile de tramvai la inaltimea de 28 de metri. La celalalt capat, la Grozavesti, se lucreaza „sub apa”. Prin trei conducte groase, Dambovita a fost imblanzita sub pod, cat sa se ridice structura pentru a largi calea rutiera.

Acum doua saptamani, pe santierul de la Podul Grozavesti s-a petrecut o tragedie. Urmele ei inca se mai simt printre oamenii santierului. Din neatentie, unul dintre muncitorii care lucrau la o conducta a fost ingropat de un mal de pamant. Trei tone grele de pamant. Inginerul Iosifescu a vazut cum s-a intamplat. Omul inca mai pare afectat de accident. „Era acolo si fuma. Si i-am zis: „Da-te de acolo, ca daca se surpa!”!”, isi aminteste inginerul. Dupa trei zile de spitalizare, barbatul a decedat. Avea 42 de ani.

Date "personale"

Doi kilometri supraterani

> inaltime: 28 de metri
> lungime: 2 kilometri
> traseu: din intersectia bulevardului Nicolae Titulescu cu strada Alexandru Ioan Cuza, pana la Soseaua Grozavesti, aproape de Universitatea Ecologica
> costuri: 178 de milioane de euro
> locuri de munca pe durata lucrarilor: in prezent, 300-400, pe durata lucrarilor de ansamblu, 1.500
> termen de finalizare: 2009
> stadiul lucrarilor: mutarea infrastructurii, ridicarea „pilelor” si pilonilor
> avantaje: descongestionarea traficului in centrul orasului, in special pe axa nord-sud; reducerea consumului de carburanti pentru mijloacele de transport in comun care trec prin zona
> dezavantaje: demolari, exproprieri pe Soseaua Orhideelor; trafic blocat in zona pe parcursul lucrarilor, zgomot si praf de pe santier.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Sep 2007 22:17 
Tembelism videano-goldenslitz: dupa ce strada e inchisa laBa sarab, s'au apucat sa asfalteze si la intrarea pe strada jafluentului sau cum se cheama acolo spre capatul autobuzelor. Deocamdata, in stil balcano-dambovitean, au ras asfaltul vechi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Oct 2007 21:15 
La podul Grozavesti a inceput exitinderea, din ce am vazut se mareste cu vreo 2 benzi pe fiecare parte :)


Attachments:
DSC02755.JPG
DSC02755.JPG [ 87.58 KiB | Viewed 4226 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Oct 2007 19:27 
Azi am vazut ca au inceput si in zona Titulescu sa lucreze la mutat conductele si retelele edilitare. Se pare ca se vor tine de cuvant cum stiam si vor incepe forarile la piloni in noiembrie si in zona Titulescu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Oct 2007 22:14 
Se contureaza noul look al podului Grozavesti.


Attachments:
DSC03160.JPG
DSC03160.JPG [ 109.81 KiB | Viewed 3984 times ]
DSC03162.JPG
DSC03162.JPG [ 95.73 KiB | Viewed 3985 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Oct 2007 22:16 
S-a conturat si modelul pentru rampe, linie tramvai si sosea in zona Orhideea.
- cei 2 piloni mici din mijloc sunt pentru cele 2 linii de tramvai care urca pe pod
- intre cei 2 piloni mici este spatiul pentru liniile de tramvai care merg pe sub pod
- cei 2 stalpi mari sunt pentru sosea
- cei 2 stalpi mici din parti sunt pentru rampe


Attachments:
DSC03164.JPG
DSC03164.JPG [ 75.03 KiB | Viewed 4963 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Oct 2007 22:20 
In zona Basarab nu sunt mari miscari, a fost facuta o poteca pentru oameni ca sa nu mai fie nevoie sa ocoleasca prin spatele parcarii pt dube.


Attachments:
DSC03166.JPG
DSC03166.JPG [ 83.43 KiB | Viewed 4978 times ]
DSC03167.JPG
DSC03167.JPG [ 73.15 KiB | Viewed 4978 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Oct 2007 22:40 
Ceea ce nu inteleg din toata asta este de ce nu au scos complet linia de tramvai pe Dinicu Golescu, macar intre gara si santierul videan.
La fel si intre Orhideea si Grozavesti.
Masinile sunt nevoite sa mearga pe linia aia nenorocita, care nu foloseste la nimic cel putin un an si ceva de acum incolo si oricum va fi schimbata cand se de in folosinta videanopasajul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Oct 2007 22:43 
Posibil sa o lase fiind modernizata recent. Ce nu inteleg este ca nu au inlocuit betoanele alea cand au asfaltat strada. Sau de ce nu organizeaza parcarea de pe banda 1 pe linia aia ca sa se circule pe banda 1.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Oct 2007 22:49 
Dar puteau pune un strat protector peste ea si sa asfalteze. Era mai bine. Oricum masinile merg pe ea si cred ca oricum se va re-moderniza, spre bucuria firmelor videne, daca trec cu bine de alegeri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Oct 2007 23:01 
bogdan wrote:
Nefiind din Bucuresti intreb:ce linii vor trece peste pasajul Basarab, si ce linii vor trece pe sub Pasajul Basarab?


Linii de tramvai :P
Acum cred ca asta e cel mai putin important, intai sa fie gata.
Dar liniile care se invart in zona si vor suferi sau nu modificari ar fi cam - 2,11,12,44,45,47,48,34,35,46.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1480 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 50  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group