TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 30 Apr 2024 19:31

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 57  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Oct 2008 20:33 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
O alta modificare de traseu pe care conducerea RAT nu s-a mai obosit sa o aduca la cunostinta calatorilor, si care se pare ca a fost facuta din 15 septembrie, este transformarea liniei 52, din linie rapida, in linie cu oprire in toate statiile. Asa cum anticipasem inca din primavara...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Oct 2008 08:17 
Cele zece Autobuze sunt inchiriate pe trei luni. http://transilvaniaexpres.ro/index.php? ... col=100235


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Oct 2008 12:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
tubus wrote:
Cele zece Autobuze sunt inchiriate pe trei luni. http://transilvaniaexpres.ro/index.php? ... col=100235

Deci inca o ilegalitate comisa, cu dispretul pentru lege deja cunoscut al autoritatilor. Legea 92/2007 interzice in mod expres utilizarea de catre operatorii de transport local a vehiculelor inchiriate. Dar oare o fi RAT operator legal, sau functioneaza fara nici o baza juridica?

De ce pe 3 luni? Probabil atat mai are de trait RAT-ul, ca sa termine anul financiar-contabil inceput si sa dea-n primire. De ce nu s-a gandit nimeni in 2006 ca vor fi prea putine articulate disponibile, si s-au cumparat in prostie autobuze de 12 m, din care acum stau jumatate degeaba in garaj?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Oct 2008 12:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Brassovia wrote:
De ce nu s-a gandit nimeni in 2006 ca vor fi prea putine articulate disponibile, si s-au cumparat in prostie autobuze de 12 m, din care acum stau jumatate degeaba in garaj?

Si de ce s-au CASAT in prostie autobuze articulate, incepand cu cele 4 Dac 117UD (din care #4922 tocmai trecuse prin RK) si terminand cu Mercedesurile? Nu mai zic de trolee (ca 90% erau articulate) si tramvaie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Oct 2008 18:27 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Transilvania Expres wrote:
De saptamana trecuta pe liniile de transport in comun din Brasov au aparut cateva autobuze noi. Acestea au fost inchiriate pentru trei luni de catre Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov de la o firma privata, iar daca acestea se dovedesc a fi viabile vor fi cumparate. "Am luat aceasta decizie, deoarece aveam prea putine autobuze articulate pe liniile aglomerate. Ele sunt second-hand si apartin unei firme private", a explicat Augustin Pulpea, directorul RAT Brasov. Cea mai mare achizitie facuta de catre RAT a fost efectuata in anul 2006, cand intreg parcul de autovehicule a fost reinnoit.


Cum adica viabile? Nu domnul director a declarat ca, citez "aveam prea putine autobuze articulate pe liniile aglomerate"? Atunci de ce nu le-au cumparat si de ce doar la-au inchiriat?

Dr2005 wrote:
Si de ce s-a CASAT in prostie autobuze articulate, incepand cu cele 4 Dac 117UD (din care #4922 tocmai trecuse prin RK) si terminand cu Mercedesurile? Nu mai zic de trolee (ca 90% erau articulate) si tramvaie.


Dr2005, acele vehicule erau foarte uzate si se stricau des. Cum ele nu au fost intretinute corect n-aveau de unde sa reziste. Mai mult au fost tinute in circulatie 25-30 ani cat un Mercedes, iar stim cu totii ca calitatea (scuzati cacofonia) NU erau nici pe jumate ca a Mercedesurilor care tot atata tin...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Oct 2008 18:38 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Interesant este ca, desi se plateste deja de mai multe zile chirie pentru 10 autobuze, doar vreo patru-cinci sunt concomitent in traseu, unul a fost doar o zi (505), iar alte doua nu au aparut deloc (506, 508). Pai daca dai chirie pe ele, indiferent daca stau pe loc sau circula, nu e mai logic sa circule? Cum sa se dovedeasca "viabile", daca stau in garaj?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Oct 2008 18:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Brassovia wrote:
Intrucat cei care ar fi avut aceasta obligatie n-au avut timp sa traga cateva coli xerox si sa dezlipeasca cateva autocolante, anuntam pe aceasta cale studentii si cadrele didactice de pe Colina Universitatii ca s-a desfiintat linia de autobuze 43, pentru ca alegerile locale au trecut inca din luna iunie, deocamdata nemaifiind nevoie de voturi.

Multumiri pentru reactia prompta. Alaltaieri a disparut "linia 43" de pe indicatoarele de statie, dupa 4 luni de la desfiintare. Este tot ce ne-am dorit mai mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Oct 2008 18:50 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Brassovia wrote:
Brassovia wrote:
Intrucat cei care ar fi avut aceasta obligatie n-au avut timp sa traga cateva coli xerox si sa dezlipeasca cateva autocolante, anuntam pe aceasta cale studentii si cadrele didactice de pe Colina Universitatii ca s-a desfiintat linia de autobuze 43, pentru ca alegerile locale au trecut inca din luna iunie, deocamdata nemaifiind nevoie de voturi.

Multumiri pentru reactia prompta. Alaltaieri a disparut "linia 43" de pe indicatoarele de statie, dupa 4 luni de la desfiintare. Este tot ce ne-am dorit mai mult. Poate se va milostivi si va repune cineva si acele cateva tabele orare smulse din statia "Castanilor", care au disparut tot acum 4 luni...


Da. Oricum acel autobuz circula dupa un orar tare aiurea ca un student nu-l putea folosi aproape deloc. Orarul nu a coincis cu programul studentilor, atunci de ce l-au mai infiintat? Pentru voturi. Eu umblu pe Colina si autobuzul l-am folosit de 3-4 ori in tot anul universitar. Oricum traseul lui era de .......... .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Oct 2008 21:29 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Augustin Pulpea wrote:
daca acestea se dovedesc a fi viabile vor fi cumparate.


Ce anume, domnule Pulpea?! Ca parca legea spune ca o regie autonoma (cum este R.A.T.Bv.) trebuie sa cumpere totul EXCLUSIV prin licitatie publica, incepand cu hartia igienica si terminand cu autobuzele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Oct 2008 18:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Augustin Pulpea wrote:
daca acestea se dovedesc a fi viabile vor fi cumparate.


Ce anume, domnule Pulpea?! Ca parca legea spune ca o regie autonoma (cum este R.A.T.Bv.) trebuie sa cumpere totul EXCLUSIV prin licitatie publica, incepand cu hartia igienica si terminand cu autobuzele.

Cred ca s-a scapat, referindu-se la perioada mult asteptata, cand afacerea pe care o conduce nu va mai fi regie autonoma, dar va continua sa pape subventiile CL.

O alta modificare de traseu efectuata dupa 15 septembrie si neadusa la cunostinta publicului:

- Linia 28 circula, pe sensul de la Stupini spre Livada Postei, prin prelungirea Strazii Caramidariei (benzinarie MOL) - sens giratoriu (Real) - Soseaua Cristianului, avand oprire in statia "Caramidariei". Deci, o alternativa civilizata la aberatia numita "linia 44", in afara de fantomaticul 15 barat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Oct 2008 17:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Astazi, au fost parcate la rand in fata Teatrului, in mod ostentativ, 21 de taxiuri noi ale firmei "Bratax", revenita astfel in forta pe piata anticoncurentiala a transporturilor brasovene. Acum incepem sa intelegem de ce trebuiau obligati calatorii liniei 4 sa se inghesuie in BMC-uri, de ce statiile RAT sunt din ce in ce mai prost plasate si de ce nu mai ai de unde cumpara bilete.

Faptul ca noile taxiuri Kia nu sunt inmatriculate in Brasov, dar si preferinta primariei pentru culoarea alba, ne aduce aminte de un moment asemanator, cand, prin anul 1995, aparea - cu binecuvantarea unui om politic local (pe atunci mai putin proeminent) - firma bacauana Maranatha, cu Cielouri-le sale albe luate in leasing (tel. 414141...). Daca atunci s-a iscat mult scandal, speram ca acesta sa nu lipseasca nici acum, chiar daca intre timp s-a instaurat Omerta la Brasov.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Oct 2008 17:31 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Acum incepem sa intelegem de ce trebuiau obligati calatorii liniei 4 sa se inghesuie in BMC-uri, de ce statiile RAT sunt din ce in ce mai prost plasate si de ce nu mai ai de unde cumpara bilete.


Sa inteleg ca RAT-ul e mana in mana cu aceasta firma ce se vrea taximetrie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 22 Oct 2008 17:37 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Sa inteleg ca RAT-ul e mana in mana cu aceasta firma ce se vrea taximetrie?

Nu neaparat numai cu aceasta firma... Si nu in mod special RAT-ul, ci mai ales primaria si consilierii locali. Situatia nu e noua, degradarea transportului public brasovean, incepand din anii 90, nu a fost niciodata straina de interesele taximetristilor. De fapt nu de interese ale soferilor de taxi, ci de interese ale catorva mari firme mari, ale unor oameni importanti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 10:50 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Asta ne mai lipsea. Autobuze portocalii.

http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=44682

Doua autobuze Roman intra in probe pe traseele RAT Brasov

Timp de o luna, in fiecare zi, pe doua trasee ale RAT din municipiul Brasov vor circula doua autobuze produse la societatea Roman SA. Aceste autobuze vor transporta calatorii, in mod gratuit, pe trasele Noua - Saturn - Zizinului - Centrul Civic - Livada Postei si Valea Cetatii - Carpatilor - Calea Bucuresti - N. Iorga - Pe Tocile. "Este un autobuz special. Toate piesele de pe el sunt germane. Acum facem proba pentru doua autobuze, timp de o luna, prin oras. Si astfel, le folosesc in campania mea electorala. Sunt produse realizate intr-o uzina din Brasov si cred ca merita sa fie vazute de catre brasoveni", ne-a declarat Ioan Neculaie, presedintele firmei Roman, candidat pentru un post de senator din partea PD-L. Aceste autobuze vor circula in regim gratuit de dimineata, de la orele 07.00, pentru ca si elevii si studentii sa beneficieze de acest avantaj, pana la orele 10.00, iar spre dupa-amiaza, intre orele 14.00 - 18.00. In aceste autobuze va fi montata cate o cutie prin care oamenii pot sa transmita sugestii sau critici cu privire la aceste autobuze.
Prin aceasta demonstratie se va putea face si o comparatie cu ceea ce avem deja in oras. Este important ca in Brasov se produc autobuze. Este in beneficiul calatorilor, dar si al nostru, pentru ca ne ajuta pe aceste trasee, aceste autobuze oprind in fiecare statie de pe trasee. Noi avem un necesar pentru achizitionarea unui nou numar de autobuze. Ba mai mult, avem in vedere si sa punem la dispozitia persoanelor cu dizabilitati autobuze speciale, pentru ca trebuie sa ne preocupam si de acesti oameni. In baza unui apel telefonic, aceste persoane pot beneficia de transport public. Nu este vorba de implicarea in campania electorala a Primariei Brasov. Noi fructificam o oportunitate doar. Daca un alt candidat are asemenea initiative, iar brasovenii sunt cei avantajati de ele, atunci oricine poate sa faca acest lucru, sustine primarul George Scripcaru.
Presedintele Roman SA spune ca aceste autobuze nu sunt capete de serii, fiind autobuze deja consacrate. Mai multe primarii au achizitionat astfel de autobuze. Cel putin 30 de autobuze la aceasta ora le avem vandute. Avem cerere si pentru cele care vor merge timp de o luna prin oras, a adaugat Neculaie.


Desigur, vechiul sponsor politic al Brasovului si posibil viitor senator are o grija deosebita fata de orasul pe care mai nou il vede mai mult de la inaltimea elicopterului. Daca tot dorea sa fie marinimos, mai bine retroceda orasului drumul de legatura principal cu cartierul Noua (Carpatilor-Prunului), pe care si l-a insusit acum 2 ani "cu acte in regula", cu complicitatea primariei si a consiliului local, dupa ce timp de 32 de ani acest important drum fusese inchis abuziv circulatiei publice, dar ramasese in acte ca drum public al orasului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 15:58 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Cu alte cuvinte o sa vedem pe 17 un ROMAN? De unde o sa stie muritorul de rand (de exemplu cei ce nu citesc acest ziar) ca acel autobuz e gratuit si pe ce traseu circula? Si cum poate permite RAT-ul o asa manarie, daca primaria accepta? De fapt degeaba pun aceasta intrebare. E si ca si cum as intreba de ce au fost taiate toate troleibuzele si desfiintate majoritatea liniilor de transport electric :x .
EI CU EI, NOI TOT CU NOI.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 17:17 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Si in alte parti ale orasului? Cine nu folosesc aceste linii nu vor vedea aceste autobuze niciodata.
Nu mi se pare corect ca doar pe aceste linii sa circule...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Nov 2008 18:20 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Oameni buni, e o eroare de exprimare in articol, ca "vor circula pe traseele RAT". Nu exista nici un traseu RAT Noua-Saturn-Zizinului-Livada Postei, si nici Valea Cetatii-Pe Tocile... Au vrut a sa spuna ca vor circula cu oprire in toate statiile RAT de pe traseu, ceeace e cu totul altceva. Sigur ca totul are si un subinteles cu bataie mai lunga, in sensul ca, daca votezi cum trebuie, ai sanse sa se mai infiinteze niscaiva linii de autobuze cu frecventa la 30 minute, de exemplu 53 (doar lipsa autobuzelor Roman impiedecandu-i sa faca asta pana acum). J-A-L-N-I-C :cry:

Referitor la cine va prinde sa circule cu aceste minunatii si cine nu, reamintesc ca e aceeasi problema ca si in cazul populatiei rurale, care e mituita cu faina, sarmale si mititei: trebuie sa te "orientezi" singur spre locul unde se baga pomana, ca altfel ramai fara. Doar ca plimbarea cu niste vehicule nu tine de foame.

FBW58 wrote:
Cine nu folosesc aceste linii nu vor vedea aceste autobuze niciodata.

Stai linistit, peste putin timp s-ar putea sa avem in Brasov turme intregi de autobuze Roman. Nu neaparat la operatorul numit acum "RAT Brasov". In felul acesta, MANAS-urile solo din 2006 si MAZ-urile verzi nu vor mai fi cele mai hulite achizitii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Nov 2008 10:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Brassovia wrote:
autobuze portocalii

Cele doua autobuze-pomana nu sunt de la tata lor portocalii. E vorba de doua autobuze de 12 m absolut normale si galbene, cu aspectul deja binecunoscut, carora le-a fost "tunata" culoarea portocalie cu autocolant. Tot cu autocolant este scris la partea superioara a parbrizului traseul si mentiunea "transport gratuit" (doar nu va asteptati la afisaj electronic functional!). Si tot cu autocolant s-a aplicat pe spate portretul cu greu zambitor al unui miliardar facut, nu nascut.

Privitor la orare, cursa de Saturn-Noua a avut spre exemplu azi dimineata o plecare din Livada Postei la ora 7.54, iar cursa de Valea Cetatii a plecat din Pe Tocile la 8.07.

O prima concluzie:

- Inaltii demnitari ai orasului au justificat introducerea in 2006 a circulatiei exclusive cu midibuze in centrul istoric si Schei prin faptul ca ar exista o HCL care interzice accesul vehiculelor grele in aceste zone (ca sa protejeze, vezi Doamne, monumentele istorice). Dar iata ca, daca ai bani cu galeata de dat la partid, poti opera in aceasta zona si cu autobuze de 17 tone. Onor "Comisia de Circulatie" a dat cu aceasta ocazie "cu mucii-n fasole", dupa cum spune o veche intelepciune din popor si pentru popor. Asadar, ne inghesuim ca prostii in bemeceurile de pe 51 si 50 barat, doar asa, de sanchi, ca asa vrea muschii lor? De fapt, motivul adevarat pare a fi acela ca un troleibuz sau autobuz de 12 sau 17 m se depaseste mai greu in tromba, cu gipanu' auriu, decat unul de 9 m.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Nov 2008 08:50 
Aveti poze cu ele?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Nov 2008 23:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
tubus wrote:
Aveti poze cu ele?


Da (desi mi-e cam peste mana sa postez asemenea "chestii"; pacat de autobuze). Iata:


Attachments:
roman.001.jpg
roman.001.jpg [ 123.34 KiB | Viewed 6733 times ]
roman.002.jpg
roman.002.jpg [ 112.69 KiB | Viewed 6733 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Nov 2008 08:44 
Mersi pentru poze. Autobuzele arata bine.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Nov 2008 14:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
tubus wrote:
Mersi pentru poze. Autobuzele arata bine.

Arata bine doar de la distanta... insa sa nu vezi finisajele.
Le gasesti si la:
http://www.roman.ro/produse.php?menu=8


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 19 Nov 2008 12:13 
Linia 17 barat va merge pana la Cotul Donului din Dirste. De ce nu pina la Saturn sau Livada Postei??? Ca sa schimb de 2,3 ori Autobuzul pina in centru. http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=44840


Top
  
 
PostPosted: Wed 19 Nov 2008 12:49 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
tubus wrote:
Linia 17 barat va merge pana la Cotul Donului din Dirste.

Ceeace numesc unii "Cotul Donului" nu e in Darste si nici in Brasov. Intr-adevar, Timisu de Jos si Timisu de Sus au apartinut candva de Brasov (nu si Dambul Morii, care apartinea de Baciu!). Acum insa tin de Predeal (de vreo 56 de ani).

Ce este socant este folosirea absolut aiurea a indicativului "17 barat", cand acest traseu nu are nici o legatura nici cu 17, nici cu fostul 17 barat. Se putea alege 25 sau 26, trasee care au mai circulat pe aici in diverse epoci. Sau 27, daca se vrea neaparat ceva cu cifra 7. In privinta numelui de "Cotul Donului" (nume folosit ca porecla de catre cei care frecventau o anume carciuma), n-am cuvinte vizavi de utilizarea lui intr-o declaratie oficiala. Acel loc are un nume al lui, dincolo de porecla din popor! Parca il si vad inscris pe vehicule, scos la imprimanta, pus in tipla si trantit in casetele indicatoare mult prea generoase...

Eu zic ca mai e timp sa i se dea acestui traseu un indicativ care sa nu nasca confuzie, si sa se utilizeze denumirea corecta de Timisu de Sus - cabana, elemente care sa arate ca RAT este o institutie serioasa in acest municipiu.

Va fi cel mai lung traseu al RAT si sunt curios ce tarife derizorii se vor aplica, prin comparatie cu traseul mult mai scurt 20 (Poiana Brasov), care nici nu iese din municipiu. Probabil ca va fi tarif urban, desi se depaseste cu vreo 15 km limita municipiului. Chiar daca aparitia traseului are explicatie strict electorala si nu are nici o baza legala, consider ca acesta era necesar si este un pas inainte inspre injghebarea unei zone metropolitane.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 19 Nov 2008 18:45 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Va fi cel mai lung traseu al RAT si sunt curios ce tarife derizorii se vor aplica, prin comparatie cu traseul mult mai scurt 20 (Poiana Brasov), care nici nu iese din municipiu. Probabil ca va fi tarif urban, desi se depaseste cu vreo 15 km limita municipiului. Chiar daca aparitia traseului are explicatie strict electorala si nu are nici o baza legala, consider ca acesta era necesar si este un pas inainte inspre injghebarea unei zone metropolitane.


Pretul unui bilet de o calatorie va costa tot 1,5 lei. Cel putin asa spun reporterii unui ziar local. Ce va fi vom vedea :roll: .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Nov 2008 19:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
1) Da, e normal... Va fi autotaxare cu bilete de 1,5 lei de oras, pe traseu judetean, in timp ce pe linia 20 care circula doar pe teritoriul municipiului si e si mult mai scurta, tariful este de 3,5 lei. Si, culmea, tot aceasta din urma e acuzata ca ar fi nerentabila!!!

2) Cap de linie POIENELOR, nu DARSTE - cum gresit se vehicula.

3) Autotaxare = gratuitate pentru cei cu tupeu (adica electoratul pe care se mizeaza).
Sigur nu vor exista controlori, cel putin pana la alegeri. Tot asa cum pe fosta linie 38 n-au avut voie controlorii sa puna piciorul. Mai nou pe 15 si 44.

4) Nu inteleg de ce totusi se afirma ca acei oameni nu aveau transport public, caci autobuzele lui Codreanu circula destul de bine acum, cu intervale asemanatoare cu cele propuse pentru 17-barat-reloaded. Aaaa... am uitat: la Codreanu se plateste bilet (de la 2 lei in sus, cu bon fiscalizat chiar), si cineva i-a interzis mai nou lui Codreanu sa faca opriri in Darste!

Iata deci ce usor poti - atunci cand esti la putere in Romania - sa-ti faci campanie fara sa te coste un leu, doar pe bani publici. Curat uninominale, nene Iancule! Inca o lovitura data "sistemului ticalosit" si "oligarhilor", inca un pas ca "sa traim bine".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Nov 2008 01:38 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Quote:
In privinta numelui de "Cotul Donului" (nume folosit ca porecla de catre cei care frecventau o anume carciuma), n-am cuvinte vizavi de utilizarea lui intr-o declaratie oficiala. Acel loc are un nume al lui, dincolo de porecla din popor! Parca il si vad inscris pe vehicule, scos la imprimanta, pus in tipla si trantit in casetele indicatoare mult prea generoase...


Care e numele oficial al "Cotului Donului?"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Nov 2008 21:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
Quote:
In privinta numelui de "Cotul Donului" (nume folosit ca porecla de catre cei care frecventau o anume carciuma), n-am cuvinte vizavi de utilizarea lui intr-o declaratie oficiala. Acel loc are un nume al lui, dincolo de porecla din popor! Parca il si vad inscris pe vehicule, scos la imprimanta, pus in tipla si trantit in casetele indicatoare mult prea generoase...


Care e numele oficial al "Cotului Donului?"

Exista o curba stransa, mai inainte de urcusul abrupt spre Predeal, langa care dintotdeauna a fost o cabana cu carciuma. Acea cabana s-a modernizat in anii 60 devenind "Cabana Timisu de Sus". Nu curge Donul pe acolo, ci Vladetul, un biet paraias afluent al Timisului, aproape de izvoare. De unde denumirea atunci?
E simplu. Locul e intr-o curba, deci un "cot", iar cei care frecventau carciuma, glumeau ca se lupta cu bautura precum in batalia de la Cotul Donului din Rusia. Astfel i-a ramas aceasta porecla, poate chiar sa si-o fi insusit vreunul din comerciantii actuali din zona pentru a-si numi afacerea. Deci este un cot unde "se lupta la greu", dar nu e al Donului...

In curba exista o parcare mai ampla unde pot intoarce si autobuze, desi cred ca este un loc cam foarte periculos pentru asa ceva. Tot traseul pus in ograda RAT este de fapt dublat 100% de traseele Brasov-Predeal-Paraul Rece si Brasov-Predeal-Azuga ale firmei Transbus (Codreanu), trasee judetene/interjudetene care au fost atribuite in urma unei licitatii, care au o frecventa multumitoare si pe care se respecta toate reducerile si gratuitatile prevazute de lege.

In atasament, schema traseului in discutie (cu linie rosie, in lungime de 16 km):
- linia punctata cu galben = limita administrativa a mun. Brasov


Attachments:
17 barat reloaded.jpg
17 barat reloaded.jpg [ 283.63 KiB | Viewed 6641 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 16:03 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Mari intarzieri cauzate de caderea masiva a zapezii, au astazi majoritatea vehiculelor ce se afla la traseu. Din pacate nici drumarii nu isi fac treaba. Cel mai greu se descurca articulatele, fie ele troleibuze sau autobuze. Pentru a evita accidentele, mijloacele de transport in comun ruleaza cu viteza mica.
Atasez cateva imagini sa va formati o idee in legatura cu haosul din Brasov.


Attachments:
#705.001.jpg
#705.001.jpg [ 159.38 KiB | Viewed 6568 times ]
#768.001.jpg
#768.001.jpg [ 146.89 KiB | Viewed 6568 times ]
#760.001.jpg
#760.001.jpg [ 138.78 KiB | Viewed 6567 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 17:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Autobuz pe linia 3!?

Pare gol.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group