TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 28 Apr 2024 04:34

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1587 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 53  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 16:25 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
#209, intr-o stare ceva mai buna.


Attachments:
#209.3.jpg
#209.3.jpg [ 98.99 KiB | Viewed 8280 times ]
#209.5.jpg
#209.5.jpg [ 115.12 KiB | Viewed 8278 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 18:00 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata-l pe #66 si la traseu.
Alte observatii: toate troleibuzele au circulat azi pe linia 8 (mai putin #66 care a circulat pe 7); #62 este deja lovit in partea de jos, in fata, langa roata dreapta fata (in dreptul usilor) :x .


Attachments:
#66.biel.4.jpg
#66.biel.4.jpg [ 80.2 KiB | Viewed 10479 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 18:05 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
O imagine unica: un FBW (#52), un Vetter (#209) si un Volvo (#66), inghesuindu-se pe o singura linie de contact :shock: .


Attachments:
misc.1.jpg
misc.1.jpg [ 119.62 KiB | Viewed 8259 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Sep 2008 21:06 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Am fost azi in Valea Cetatii. Situatia e urmatoarea:
ROCARURI
#65 pe moarte scos captatoarele scaune etc
#84 Gresat linia stare de functionare
#106 stare buna cu numar de inregistrare dar cu geamul mic din spate spart posibil sa-l mai vedem pe traseu
FBWuri
#52,#61,#918,#920 stare de functionare
Graf&Stift
# 806 stare de functionare
Vetter
#207 stare de functionare


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Sep 2008 21:48 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
#207 circula pe 5 barat sau pe 33. Rareori trece pe 7. Arata foarte rau. Nu stiu cat o mai duce. Probabil pana se defecteaza. Pacat. O sa ramanem si fara ultimele doua nearticulate din Brasov. Cat despre #106, mai mult ca sigur e lasat in conservare. Totusi nu inteleg de ce #65 inca se mai afla acolo? Dupa ce ca l-au mutat de colo colo, din Rulmentul in Valea Cetatii acum i se prelungeste si agonia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Sep 2008 22:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
#207 circula pe 5 barat sau pe 33. Rareori trece pe 7. Arata foarte rau. Nu stiu cat o mai duce. Probabil pana se defecteaza. Pacat. O sa ramanem si fara ultimele doua nearticulate din Brasov. Cat despre #106, mai mult ca sigur e lasat in conservare. Totusi nu inteleg de ce #65 inca se mai afla acolo? Dupa ce ca l-au mutat de colo colo, din Rulmentul in Valea Cetatii acum i se prelungeste si agonia.

Fiti linistiti, toate aceste probleme se vor rezolva curand. Nimic nu e vesnic pe Pamantul locuit de oameni. Poate doar prostia acestora.
Nici eu nu am inteles de ce s-au reconectat in inel retelele inactive de pe contrasensul din centrul civic. N-am inteles pana azi dimineata: ca sa aiba ce desfiinta, dupa doar cateva zile!

Agonia lui 65 poate avea multe motive. Incepand cu nepasarea, inaintand in zona afacerilor la negru, sau venind pe taramul absurdului. Poate e pus acolo ca sa infrumuseteze peisajul trist... Sau poate ca a fost promisa tabla lui 65 unuia care n-a mai venit sa o ia pentru ca i s-a stricat carutza...

Un singur lucru e sigur: nu sunt pastrate pentru vreun muzeu, si nici nu se va permite cuiva sa le salveze de la disparitie. Un om care si-a petrecut toata viata activa supervizand furturile de carburanti nu prea trece pragul muzeelor. Asa ca nu da doi bani nici pe protejarea patrimoniului tehnic. Cum altfel se explica faptul ca Romania este singura tara din fostul bloc comunist care nu are un muzeu al transporturilor, de nici un fel? (Cel al CFR fiind practic si el in coma profunda.) In Romania, vehiculele sunt bune doar pentru muls. La fel ca vacile, din preajma carora unii au ajuns prea direct in fotolii de piele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 11:42 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
FBW58 wrote:
#106 stare buna cu numar de inregistrare dar cu geamul mic din spate spart posibil sa-l mai vedem pe traseu

Din pacate nu mai este nici o sansa sa-l vedem la traseu pe #106. I-au fost date jos tragatoarele... Singura posibilitate de al mai vedea la traseu este aceea de a fi tractat catre cimitirul de troleibuze ce dainuie in Rulmentul.


Attachments:
#106.jpg
#106.jpg [ 187.53 KiB | Viewed 9384 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 11:54 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata cum arata situatia, ieri, in garajul situat in Valea Cetatii. Spre deosebire de ultima mea vizita din aprilie, in decursul a 4 luni s-au casapit aproape toate troleibuzele de productie romaneasca (ROCAR-urile), mai putin #65 si #106. Si doua FBW-uri erau trase intr-o zona "mai ciudata" (nu exista linie de contact). Este vorba de #918 si #920. Cat despre gresorul #84... Pare nemiscat de atata timp de acolo. Bineinteles ca noul simbol al transportului in comun in Brasov, dar si Constanta, MAZ-ul, se afla in garaj. Probabil ca in curand acolo va fi un nou garaj al autobuzelor dupa ce scapa si de ultimele troleibuze.
Niste imagini:


Attachments:
garaj_valea_cetatii.jpg
garaj_valea_cetatii.jpg [ 127.81 KiB | Viewed 9373 times ]
garaj_valea_cetatii2.jpg
garaj_valea_cetatii2.jpg [ 147.37 KiB | Viewed 9371 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 12:06 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
#61.


Attachments:
#61.jpg
#61.jpg [ 126.73 KiB | Viewed 10542 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 12:13 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
#69 pe linia 8.


Attachments:
#69.biel.3.jpg
#69.biel.3.jpg [ 126.63 KiB | Viewed 10339 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 21:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Troleibuzul 66 deservind traseul 5 barat.

M-am bucurat mult vazind ca troleibuzul a circulat plin, de la Stadionul Tineretului pina in zona Hidromecanica (unde am coborit). Deci si acest traseu poate fi rentabil.


Attachments:
66 -5b.JPG
66 -5b.JPG [ 269.55 KiB | Viewed 10293 times ]
66 -5b-.JPG
66 -5b-.JPG [ 372.59 KiB | Viewed 10292 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 21:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Troleibuzul 67 pe traseul 7.

Este nemultumitor ca troleibuzele traseelor 5 barat si 7 vin in tandem de la Roman pina pe str. Toamnei (adica cel putin 50% din traseu este dublat). Dupa care, astepti o jumatate de ora pina vine urmatorul tandem. E nevoie de organizare!


Attachments:
67 -7.JPG
67 -7.JPG [ 373.08 KiB | Viewed 10226 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 21:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Troleibuzul 62 pe traseul 8.


Attachments:
62 -8 Inters. Zizinului.JPG
62 -8 Inters. Zizinului.JPG [ 351.56 KiB | Viewed 10222 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 21:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
52 RAT Brasov

157 TN Neuchatel


Attachments:
57 -5b Kogalniceanu.JPG
57 -5b Kogalniceanu.JPG [ 366.04 KiB | Viewed 14233 times ]
interior 57.JPG
interior 57.JPG [ 380.59 KiB | Viewed 14231 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 22:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Troleibuzul 61 pe traseul 7.


Attachments:
61 -7 Rulmentul.JPG
61 -7 Rulmentul.JPG [ 265.9 KiB | Viewed 10443 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Troleibuzul 33 pe traseul 8, la Saturn si, respectiv Gara.

Dupa ce m-am prajit in autobuzele MAN prezentate cu mare tam-tam de catre Scripcaru primatu' (niste turcisme cu motor Euro 3, fara podea joasa, cu motor fierbind -cum de au acceptat cei de la BERD asa ceva !?) am vrut sa ma racoresc intr-un troleibuz adus din Berna. Acestea sint singurele mijloace de transport public ale RAT Brasov care au aer conditionat! Insa instalatia de aer conditionat nu functioneaza pe nici unul dintre troleibuze! De ce?!


Attachments:
33 -8 Saturn.JPG
33 -8 Saturn.JPG [ 428.67 KiB | Viewed 10436 times ]
33 -8 Gara.JPG
33 -8 Gara.JPG [ 303.92 KiB | Viewed 10438 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 22:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
808 -traseul 8.

A stat multa vreme in depoul RAT, nefolosit. Acum este la traseu, descurcindu-se foarte bine.


Attachments:
808 -8 Saturn.JPG
808 -8 Saturn.JPG [ 316.61 KiB | Viewed 11388 times ]
808 -8- Saturn.JPG
808 -8- Saturn.JPG [ 373.99 KiB | Viewed 11387 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 23:40 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
L-am surprins si eu pe #808, azi, dar pe linia 30 de data aceasta.


Attachments:
#808.jpg
#808.jpg [ 116.6 KiB | Viewed 11384 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 11:36 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
Hello

j just whant to ask if the 2 llifery is also in Brasov we dont have seen Pictures of ouer Prototype no 80 !! He is gone on 23.6.08
Greetings from Biel to Brasov !!
Sincerly Jarre

Ps these Days you can see some of the 3 Left Volvos, Nr 70 + 71 +72 on the Road again as to many of the Others Trolley are out of Order ! :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 13:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
It is now in Medias.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 16:31 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Si #207 mai schimba din cand in cand liniile. Azi l-am remarcat pe linia 7 in intersectie, pe Castanilor.


Attachments:
#207.jpg
#207.jpg [ 144.04 KiB | Viewed 8595 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Sep 2008 13:40 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
#60 deservind linia 5 barat.


Attachments:
#60.001.jpg
#60.001.jpg [ 124.18 KiB | Viewed 9684 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Sep 2008 00:09 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
#64 pe linia 7 in statia Mircea cel Batran (in spate se poate observa masivul Tampa).


Attachments:
#64.biel.3.jpg
#64.biel.3.jpg [ 125.13 KiB | Viewed 9541 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Sep 2008 11:19 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
#55 deservind linia 30.


Attachments:
#55.001.jpg
#55.001.jpg [ 114.03 KiB | Viewed 13620 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Sep 2008 14:04 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
De azi au intrat in circulatie noile linii de troleibuz. Dupa cum stiti este vorba de liniile 3 si 10. Va expun cele doua orare ale acestora (din statia Toamnei). Bineinteles ca au loc si alte modificari de care voi pomeni atunci cand vor fi definitive.


Attachments:
orar_3.jpg
orar_3.jpg [ 53.31 KiB | Viewed 8548 times ]
orar_10.jpg
orar_10.jpg [ 55.85 KiB | Viewed 8550 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Sep 2008 20:38 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Azi am observat un afis, pe cand calatoream intr-un Volvo, in care erau informati calatorii ca aceste linii nou-infiintate vor fi doar EXPERIMENTALE, la fel ca si celalalte modificari ce vor surveni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Sep 2008 22:53 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Din pacate liniile 3 si 10 nu sunt atat de circulate precum speram. Oamenii nu se inghesuie, iar troleibuzele circula mai mult goale. Din nefericire aceste doua cazuri nu sunt singulare. Cu exceptia liniei 8, restul liniilor de troleibuz (5 barat, 7, 30 si 33) nu sunt folosite mai deloc de calatori. Probabil de aceea vedem atat de des autobuze in timpul saptamanii pe aceste linii. O alta explicatie pentru aceasta suplinire cu autobuze, este lipsa acuta de soferi. Cei ce conduc troleibuze, sunt portati spre autobuze pentru a suplini golurile lasate de cei ce parasesc RAT.
Un fapt deranjant, legat de troleibuzele din Brasov, este faptul ca #918 si #920 (troleibuze FBW aduse din Basel) nu mai ies la traseu de aproximativ doua saptamani. Zac in Valea Cetatii, ceea ce nu imi inspira incredere... :evil: Cat despre articulatele Vetter doar doua mai ies, uneori, din garaj : #204 si #205.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Sep 2008 22:14 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Sunt foarte ingrijorat de ceea ce se intampla in Valcea Cetatii. Dupa cum am postat mai sus, se poate observa ca 2 FBW-uri (#918 si #920) se afla pe linie moarta. Cu alte cuvinte sunt trase intr-o zona fara retea de contact, la fel ca si #106. De la inceputul lunii septembrie, aceste troleibuze nu mai ies la traseu :!: Sper doar sa fie o eroare in legatura cu aceste vehicule si sa le fi vazut altcineva. Pe liniile 7, 8 si 30 nu mai apar. Pe 3 si 10 nu le-am observat, iar si 5 barat nici atat. Celalalt FBW, adica #919 se afla la traseu, desi azi am observat ca roata din spate dreapta este deformata (are forma unui 8) ceea ce poate duce la defectarea mai grava a troleibuzului.
Zilele acestea voi urca din nou in Valea Cetatii sa urmaresc situatia (daca imi permite vremea).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Sep 2008 23:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Din pacate, inevitabilul se va produce curand, atat in ce priveste FBW-urile fabricate in 1975, cat si Vetter-urile si autobuzele O-305G. Aceste tipuri au fost oricum cele mai longevive SH-uri din istoria Brasovului. Nici un alt model adus de vechi nu a reusit sa treaca de 6 ani, la modul cum au fost "intretinute" sub poalele Tampei. Ceasul ticaie deja demult. Incearca sa te consolezi, s-ar putea sa avem sansa toamna asta sa mai primim 10 autobuze articulate SH, sa ne mai aline suferinta cu transportul electric.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 23:06 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Astazi am tras o fuga pana in Valea Cetatii... Ca de obicei surprizele se tin lant: #106 a disparut din garaj, iar cele 2 FBW-uri despre care s-a tot vorbit sunt NECLINTITE :shock: Am descoperit de ce #65 este tinut acolo: exista in el caroserie de Mercedes (compenente ale unei masini incepand de usi la capota) care probabil va reprezenta un bonus cand troleibuzul va fi dus la fier vechi... Am mai vazut si un G & S cu captatorii conectati la retea :shock: ,un Vetter (#209) si un alt FBW (#60). Cateva imagini:


Attachments:
garaj_valea_cetatii3.jpg
garaj_valea_cetatii3.jpg [ 135.93 KiB | Viewed 8297 times ]
garaj_valea_cetatii4.jpg
garaj_valea_cetatii4.jpg [ 171.75 KiB | Viewed 8297 times ]
garaj_valea_cetatii5.jpg
garaj_valea_cetatii5.jpg [ 116.26 KiB | Viewed 8299 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1587 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 53  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group