TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 28 Apr 2024 00:06

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Dec 2010 20:18 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 101
Location: Brasov
Autobuzul 507 a cedat in statie la Patria pe la 7 fara un sfert (am observat doar ca rotile din mijloc erau blocate) si a trebuit sa fie tractat cu masina de interventie.

Pentru ca in Romania exista capac la orice veste proasta, dupa ce autobuzul a fost tractat cativa metri, din cauza ca rotile din mijloc erau blocate, burduful s-a indoit, iar 507 a blocat tot 15 noiembrie in V. Cativa soferi mai destepti au luat-o pe trotuar, dar imi imaginez cam ce coada s-a creat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 18 Dec 2010 00:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 11 Aug 2009 12:56
Posts: 62
Location: Brasov
AlexD wrote:
Autobuzul 507 a cedat in statie la Patria pe la 7 fara un sfert (am observat doar ca rotile din mijloc erau blocate) si a trebuit sa fie tractat cu masina de interventie.

Pentru ca in Romania exista capac la orice veste proasta, dupa ce autobuzul a fost tractat cativa metri, din cauza ca rotile din mijloc erau blocate, burduful s-a indoit, iar 507 a blocat tot 15 noiembrie in V. Cativa soferi mai destepti au luat-o pe trotuar, dar imi imaginez cam ce coada s-a creat.


Si ca o intamplare nefericita #507 era pe linia 17, linie care si asa duce lipsa de articulate. Spun asta deoarece la ore de varf dimineata si dupa-amiaza cand numarul calatorilor este mare se intampla sa fie 2 MAN-uri scurte unul dupa celalalt, care pleaca pline din Noua si se umplu pe Calea Bucuresti pana de-abia se inchid usile sau se umplu in Livada Postei si nu mai opresc in toate statiile sa ia calatori, oprind inainte sau dupa statie pentru coborare. Pe langa asta se mai intampla si sa fie mai putine autobuze pe traseu decat este scris in orarul de circulatie, calatorii fiind determinati sa astepte minute bune in frig. In afara orelor de varf se circula normal, chiar bine pot sa spun, lipsa unui autobuz sau prezenta MAN-urilor scurte nefiind deranjanta pentru calatorii mai putin numerosi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Dec 2010 00:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
AlexD wrote:
Autobuzul 507 a cedat in statie la Patria pe la 7 fara un sfert (am observat doar ca rotile din mijloc erau blocate) si a trebuit sa fie tractat cu masina de interventie.

Pentru ca in Romania exista capac la orice veste proasta, dupa ce autobuzul a fost tractat cativa metri, din cauza ca rotile din mijloc erau blocate, burduful s-a indoit, iar 507 a blocat tot 15 noiembrie in V. Cativa soferi mai destepti au luat-o pe trotuar, dar imi imaginez cam ce coada s-a creat.

Ieri la miezul noptii echipajul de interventie inca nu reusise sa-l deblocheze, fiind tras pe stanga, cu burduful frant, in fata blocului de langa tribunal. Pana dimineata a fost luat, dar tare mi-e teama ca nu-l vom mai vedea, cel putin o vreme.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Dec 2010 02:12 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 101
Location: Brasov
Da, initial a fost tras pe dreapta putin dupa statie, in dreptul Agentiei CFR. Dupa ce au blocat strada si s-au scarpinat in ceafa vreun minut, s-au gandit si interventionistii sa mute camionul pe banda cea mai din stanga si sa indrepte cumva autobuzul sau macar sa deblocheze circulatia. Noroc ca cei care lucreaza in zona au fost pe faza si s-au grabit sa-si mute masinile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Dec 2010 14:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Brassovia wrote:
AlexD wrote:
Autobuzul 507 a cedat in statie la Patria pe la 7 fara un sfert (am observat doar ca rotile din mijloc erau blocate) si a trebuit sa fie tractat cu masina de interventie.

Pentru ca in Romania exista capac la orice veste proasta, dupa ce autobuzul a fost tractat cativa metri, din cauza ca rotile din mijloc erau blocate, burduful s-a indoit, iar 507 a blocat tot 15 noiembrie in V. Cativa soferi mai destepti au luat-o pe trotuar, dar imi imaginez cam ce coada s-a creat.

Ieri la miezul noptii echipajul de interventie inca nu reusise sa-l deblocheze, fiind tras pe stanga, cu burduful frant, in fata blocului de langa tribunal. Pana dimineata a fost luat, dar tare mi-e teama ca nu-l vom mai vedea, cel putin o vreme.

Din fericire, se pare ca avaria suferita de 507 nu a fost una grava. Astazi a revenit la traseu pe linia 17.

Si putinele O305-G ramase au fost scoase la strada in ultimele zile, dovedind o longevitate incredibila, in ciuda vandalizarii totale la care au fost supuse in cei 10 ani de serviciu printre barbari.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Dec 2010 00:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Ca tot s-a pomenit de incident.
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Ba ... 61037.html

Un autobuz RAT Braşov, de pe ruta 17, a făcut echilibristică, aseară, pe strada 15 Noiembrie, din cauza unor defecţiuni produse în urma gerului de afară.
Minima de -18 grade Celsius, care s-a înregistrat aseară, a îngheţat, pur şi simplu, instalaţia de aer a autobuzului, motiv pentru care nici direcţia şi nici frâna nu mai puteau fi controlate.
Pasagerii au fost nevoiţi să coboare, iar şoferul s-a chinuit să urnească din loc mijlocul de transport în comun.


Observati gafa monumentala a ziaristilor de la Adevarul :D : "Balet pe patru roti, marca RAT Brasov". Nu e bai. Se intampla si la case mai mari.


Attachments:
507.jpg
507.jpg [ 26.76 KiB | Viewed 10246 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Jan 2011 23:06 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Daca doriti sa calatoriti cinstit prin Brasov, nu prea aveti cum. Astazi erau defecte doua dintre cele mai folosite automate de bilete (in Livada Postei si in capat la Saturn). Nu stiu daca este doar o coincidenta, avand in vedere antecedentele, insa noroc ca se "indura" doamnele de la punctele de vanzare si mai vand cate un bilet.


Attachments:
P1059599 [800x600].jpg
P1059599 [800x600].jpg [ 53.42 KiB | Viewed 10133 times ]
P1059600 [800x600].jpg
P1059600 [800x600].jpg [ 68.5 KiB | Viewed 10134 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Jan 2011 22:11 
Ieri, in jurul orelor 12:30 troleul FBW cu numar de parc 55 a cedat: frane blocate. A sosit remorcherul T3, a legat stanga de troleu, si da sa plece. Nimic; nu s-a clintit nici 5 cm troleul. S-a intamplat acest lucru de 3 ori si nimic.
Pe urma au realizat ca trebuiau lasati captatorii jos. Cum au facut treaba asta, troleul a plecat de pe loc, bineinteles tractat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Jan 2011 14:25 
Offline
User avatar

Joined: Fri 06 Aug 2010 18:18
Posts: 11
Location: Brasov
Un accident s-a produs la o trecere peste calea ferata către Cristian.Un autobuz al R.A.T. a fost rupt in 2 bucați.Accidentul s-a soldat cu 6 raniți,iar șoferul riscă dosar penal pentru vătămare din culpă.
http://webtv.realitatea.net/actual/sase ... autoPlay=1
http://webtv.realitatea.net/actual/un-t ... o_player_a


Attachments:
654(1).png
654(1).png [ 875.64 KiB | Viewed 9903 times ]
654(2).png
654(2).png [ 917.63 KiB | Viewed 9904 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Jan 2011 15:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 11 Aug 2009 12:56
Posts: 62
Location: Brasov
http://www.adevarul.ro/locale/brasov/brasov-accident_brasov-calea_ferata_brasov-smurd_brasov_0_418758275.html

Un autobuz care circula pe Drumul Naţional 73 a fost lovit de un tren, la ieşirea spre Cristian

Un grav accident s-a produs, în jurul orei 10.30, la trecerea peste calea ferată din dreptul fabricii Ina Schaeffler, din Braşov.

14.20 Şoferul autobuzului care a provocat accidentul se numeşte Gheorghe P., are 55 de ani, şi lucrează de 23 de ani în transportul în comun. .„Lucrează la RAT din 1988, nu a fost implicat în niciun accident grav şi nu a fost niciodată sancţionat. În paralel cu ancheta Poliţiei şi a Parchetului, s-a constituit o comisie şi la nivelul Regiei Autonome de Transport, care va ancheta cazul“, a spus purtătorul de cuvânt al RAT Braşov, Silviu Ştefan.
13.20 Şeful Poliţiei Rutiere Braşov, comisarul şef Claudiu Tămârjan, a precizat că vinovat de producerea impactului se face şoferul autobuzului.
„Din primele verificări, ÅŸoferul autobuzului RAT, care face curse regulate, în condiÅ£ii de ceaÅ£ă ÅŸi vizibilitate sub 50 de metri, nu s-a asigurat corespunzător la trecerea la nivel cu calea ferată ÅŸi a fost lovit de un tren, care efectuează curse regulate între BraÅŸov ÅŸi ZărneÅŸti. ÃŽn urma impactului a rezultat vătămarea corporală a celor ÅŸase ocupanÅ£i ai autobuzului. Conducătorul auto se va alege cu dosar penal pentru vătămare corporală“, a declarat comisarul ÅŸef Claudiu Tămârjan.
12.00 - Autobuzul implicat în accident aparţinea Regiei Autonome de Transport Braşov. Traficul este deviat de la Braşov, pe DN 1, până la Ghimbav, iar de la Ghimbav, pe Drumul Judeţean Ghimbav - Cristian, către Râşnov.
11.55 - „În urma impactului, autobuzul a fost pur şi simplu rupt în două, iar trenul a deraiat. Putem spune că a fost un miracol pentru că avem şase răniţi care sunt în afara oricărui pericol şi nu a fost nevoie de descarcerare. Noi am intervenit pentru asigurarea măsurilor PSI", a spus purtătorul de cuvânt al ISU Braşov, Ciprian Sfreja.
11.15 În urma impactului violent, autobuzul care circula pe ruta Braşov - Măgurele a fost rupt în două.
11.10 Trecerea la nivel cu calea ferată unde s-a produs accidentul nu avea semnale luminoase sau acustice. Din primele informaţii, se pare că şoferul autobuzului în care se aflau şase persoane nu a văzut trenul din cauza ceţii dense.
11.00 Reporterul Adevărul de Seară, Flavia Cistian, confirmă existenţa a şase victime, care au fost transportate la Spitalul Judeţean Braşov. Autobuzul a fost lovit de trenul care făcea cursa Braşov -Zărneşti.
10.55 - conform realitatea.net, mai multe persoane au fost rănite, iar circulaţia este blocată pe DN 73
10.45 - la faţa locului au ajuns patru Ambulanţe şi un echipaj SMURD
sursa foto: www.adevarul.ro


Attachments:
654_accident.jpg
654_accident.jpg [ 61.32 KiB | Viewed 9886 times ]
654_accident (1).jpg
654_accident (1).jpg [ 75.21 KiB | Viewed 9885 times ]
654_accident (2).jpg
654_accident (2).jpg [ 43.28 KiB | Viewed 9884 times ]
654_accident (3).jpg
654_accident (3).jpg [ 52.16 KiB | Viewed 9885 times ]
654_accident (4).jpg
654_accident (4).jpg [ 46.39 KiB | Viewed 9884 times ]
654_accident (5).jpg
654_accident (5).jpg [ 44.76 KiB | Viewed 9885 times ]
654_accident (6).jpg
654_accident (6).jpg [ 68.28 KiB | Viewed 9888 times ]
654_accident (7).jpg
654_accident (7).jpg [ 43.44 KiB | Viewed 9885 times ]
654_accident (8).jpg
654_accident (8).jpg [ 53.58 KiB | Viewed 9885 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Jan 2011 20:26 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 101
Location: Brasov
Troleibuzul Volvo #64 a cedat azi in statie la Onix (spre centru), pe la 17:30-17:45


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Jan 2011 20:55 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Acel Volvo statea acolo de la ora 15. Ca sa va dati seama ce bataie de joc (pe langa faptul ca nu au trimis un camion de tractare) nici macar nu s-au sinchisit sa trimita un alt vehicul pe traseu in locul celui defect, care se afla pe linia 7. Oricum nu este o defectiune grava. Este doar un captator rupt.

Mai grav este ce s-a intamplat cu MAZ-ul #654. Se pare ca aceasta a fost ultima lui zi la traseu, avand in vedere starea teribila in care se afla. Probabil a fost dus direct la fier vechi. Bine ca au scapat toti calatorii teferi. Imi pare rau de sofer, care putea evita o astfel de tragedie. Probabil va plati cu locul de munca, chiar cu ani de puscarie... Pacat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Jan 2011 22:11 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Una dintre ultimele imagini pe care le-am realizat cu MAZ-ul #654, datand din aprilie 2010:


Attachments:
#654_004.jpg
#654_004.jpg [ 107 KiB | Viewed 9816 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Feb 2011 13:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Quote:
654

Sincere condoleante iubitorului de MAZ-uri si de traseul 15 barat (actual 44). Viata ne arata insa ca nu este valabil cliseul soferului care, la 23 de ani vechime, are o vasta experienta si multa intelepciune. Nici o scuza nu poate fi invocata la un astfel de accident, intrucat regulamentul prevede ca, in lipsa de vizibilitate, soferul sa opreasca motorul si sa coboare, nerepunand vehiculul in miscare decat daca are certitudinea ca va putea trece in siguranta. Oricum, nici ceata nu a fost prea densa la acel moment, deci ramane clasica graba care strica treaba.

Desi nu este cel mai grav accident din punct de vedere al victimelor, este aproape sigur cel mai costisitor ca pagube materiale din istoria transportului cu autobuze. Mazurile luate in leasing au costat cam cat un Citaro.

Nu pot sa nu remarc iarasi o coincidenta. Cand la accidentul lui 611, s-a amintit ca mai avusese unul pe acelasi drum, m-am abtinut sa adaug ca tot pe drum spre Poiana, un alt autobuz cu acelasi numar de parc 611 a fost accidentat similar prin 1963.

Iata ca, dupa circa 34 de ani de cand la trecerea de nivel spre Magurele s-a produs un accident identic, noul "protagonist" are numarul de parc 654, adica exact primele trei cifre ale numarului de parc ale autobuzului accidentat acolo in ani 70 - 6548. Iarasi o ciudata coincidenta numeralogica.

Pe timp de vara cu buna vizibilitate, autobuzul ITBv Roman 112 UD cu nr. 6548, aproape nou, a fost lovit pe aceeasi trecere de catre trenul de Zarnesti, dar fara sa fie luat in plin, ci doar "stergandu-i-se fata". Vehiculul a putut fi reparat fara probleme si nu au fost nici atunci victime. Dar soferul acela a incurcat-o rau de tot, pentru ca facea o cursa clandestina, acceptand solicitarea (si probabil banii) unor calatori, desi la respectiva cursa de pe linia 15 nu era prevazuta intrare la Magurele.

#6548 era unul dintre primele trei Romanuri venite la Brasov fara scaune tapisate, care au avut o schema de culoare unica atat la Brasov cat si in intreaga fabricatie de la Autobuzul. Partea de sub ferestre era complet visinie, iar cea de deasupra alb-curat (nu crem). Vopseaua nu era lucioasa, ci mata, asemenea grundului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Feb 2011 00:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 11 Aug 2009 12:56
Posts: 62
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Quote:
654
Nici o scuza nu poate fi invocata la un astfel de accident, intrucat regulamentul prevede ca, in lipsa de vizibilitate, soferul sa opreasca motorul si sa coboare, nerepunand vehiculul in miscare decat daca are certitudinea ca va putea trece in siguranta. Oricum, nici ceata nu a fost prea densa la acel moment, deci ramane clasica graba care strica treaba.

Complet de acord cu ce spuneti, dar daca soferul oprea motorul si se dadea jos sa se asigure (dupa cum spuneti, si e normal sa o faca) NU BLOCA DN73?
Avand in vedere distanta mica intre DN73 si calea ferata era imposibil ca MAZ-ul sa opreasca inainte de calea ferata perpendicular pe aceasta, soferul sa se dea jos, sa se asigure, fara sa blocheze traficul pe DN73 sau mai rau sa intre in coliziune cu alta masina din sens opus.
Aici se poate vedea distanta mica de care vorbesc. sursa foto: www.adevarul.ro


Attachments:
distanta mica.jpg
distanta mica.jpg [ 43.16 KiB | Viewed 9705 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Feb 2011 02:45 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Quote:
Complet de acord cu ce spuneti, dar daca soferul oprea motorul si se dadea jos sa se asigure (dupa cum spuneti, si e normal sa o faca) NU BLOCA DN73?
Avand in vedere distanta mica intre DN73 si calea ferata era imposibil ca MAZ-ul sa opreasca inainte de calea ferata perpendicular pe aceasta, soferul sa se dea jos, sa se asigure, fara sa blocheze traficul pe DN73 sau mai rau sa intre in coliziune cu alta masina din sens opus.
Aici se poate vedea distanta mica de care vorbesc.


Soferul putea porni semnalul de avarie; in felul acesta, participantii la trafic ar fi fost mai atenti si mai intelegatori. In plus, blocarea DN 73 nu ar fi durat decat maxim 1 minut, pana trecea automotorul.

Stii cum e? Mai bine blochezi un drum national timp de 1 minut decat sa pui vietile celor din autobuz si a celor din automotor in pericol. Daca, in urma impactului, automotorul se rasturna? Iesea un scandal monstru!! E automotor privat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Feb 2011 08:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Un caz nefericit, dar deosebit de grav. Bine ca nu a murit cineva!

Autoritatile au vina pt. ca nu au asigurat cel putin semnal acustic si luminos la trecerea cu calea ferata (inteleg ca zona e destul de frecventata). Insa vina o are soferul care trebuia sa se asigure corespunzator. Am calatorit si eu nu de mult la Tg. Mures pe o ceata atat de densa incat nu vedeai la 0,5 m (nu exagerez deloc!). Am circulat cu avariile pornite, iar la trecerea CF de la Ganesti, nevazand nimic, am oprit, am deschis geamul si mi-am folosit aparatul auditiv. Nu puteam sa risc vietile pasagerilor din masina mea.

Sa multumim lui Dumnezeu ca n-a fost mai grav!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Feb 2011 14:11 
Offline

Joined: Thu 30 Apr 2009 09:43
Posts: 14
Location: Galati
Intrebare: care sunt obligatiile mecanicului cand se apropie de o trecere la nivel fara bariere si vizibilitatea este foarte redusa din cauza cetii? Eu as zice ca vina e si a mecanicului, care trebuia sa stie de trecerea respectiva la nivel, de faptul ca e fara bariere, deci soferii trebuie sa se asigure, si ca fiind ceata deasa nu are cum sa fie vazut. Chiar daca cobori din autobuz, nu se aude nimic, dar pana urci, inchizi usa si pornesti de pe loc apare trenul. A folosit mecanicul goarna?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Feb 2011 15:49 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Fac zilnic naveta pe sectia de circulatie Brasov-Zarnesti. Exista stalpi de fluier amplasati conform instructiei, fata de aceasta trecere la nivel fara bariere. Atat in dimineata respectiva cat si in toate diminetile cu ceata de dinaintea si de dupa producerea accidentului mecanicii au folosit la tranzitarea zonei semnale acustice prelungite. Vina nu este a mecanicului, clar.
Au fost cazuri frecvente in care la pasajul respectiv trenurile au trebuit oprite de urgenta pentru ca diversi soferi fie se luau la intrecere cu trenul fie nu se puteau inscrie pe DN si o parte a vehiculului intra in gabarit.
Parerea mea este ca soferul nu a fost atent (poate canta muzica in cabina sau vorbea la telefonul mobil, ca e la moda) si nu s-a asigurat catusi de putin, a auzit foarte tarziu semnalul trenului, l-a vazut aparand in scurt din ceata si a gandit ca trece "la mustata". A accelerat ca sa nu il prinda pe el si sa il omoare si rezultatul l-am vazut. Decizia a fost cat se poate de proasta. In general masinile diesel si mai ales cele cu cutie hidramata sunt mai lenese la demaraje.
Soferii care deservesc respectivul traseu ar trebui sa stie cam cand trece trenul si in conditii de ceata trebuia sa fie cu ochii in patru.
Adeseori, mi-am pus intrebarea, la urcarea intr-un mijloc de transport la care soferul vorbeste la telefonul mobil sau in timpul conducerii este atent la ceea cei ii povestesc cunostintele daca este constient ca poarta raspunderea pentru viata pasagerilor. Raspunsul mi l-am dat singur. SUNT INCONSTIENTI. Acest accident nu face decat sa imi confirme faptul ca am avut dreptate.
Calatorii care au vazut trenul au avut prezenta de spirit si s-au refugiat in spatele autobuzului, altfel ar fi fost victime.
Se tot vehiculeaza ca soferul avea 23 ani de experienta in transportul de calatori. Pentru mine acest sofer a procedat mai rau decat un incepator. Experienta cu care se lauda ar fi trebuit sa ii spuna ca trebuie sa opreasca si sa se asigure. Ori el nu a facut-o.
Este regretabil ce s-a intamplat. Soferul este singurul vinovat. Pasajul era semnalizat corect.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Feb 2011 17:32 
E clar ca cea mai mare parte a vinei i se atribuie soferului, ce sa mai o lungim... Si, intr-adevar foarte multi sunt inconstienti.
Insa e si vina autoritatilor, ca pe un drum national destul de circulat la intersectia cu o cale ferata pe care circula cel putin 28 trenuri !!! (astea sunt cele de calatori ale Regiotrans-ului), nu exista bariera sau macar semnale luminoase. Poate cu acesta ocazie se va face ceva cu aceste treceri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Feb 2011 18:59 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Cum spune si Kappa, au scăpat cu toţii pentru că erau în spatele autobuzului care a scăpat de lovitura trenului. Cineva a văzut trenul şi a strigat ca toată lumea să se indrepte spre spatele autobuzului. Aici a fost norocul. Că la acel moment autobuzul nu era plin ochi. Un alt lucru ce a influenţat faptul că nu au fost victime e construcţia autobuzului şi că la impact spatele s-a rupt, practic salvând pasagerii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Feb 2011 19:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
RobertC wrote:
ca pe un drum national destul de circulat la intersectia cu o cale ferata pe care circula cel putin 28 trenuri !!! (astea sunt cele de calatori ale Regiotrans-ului),


28 trenuri + 2-3 de marfă

IntersecÅ£ia nu e cu DN-ul, ci cu o uliÅ£ă care dă în DN. La câte maÅŸini trec pe acolo, nu s-ar justifica o barieră. Iar pentru barieră îţi trebuie canton ÅŸi 3 schimburi de paznici de barieră, că nu e BLA să ai bariere/semibariere automate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Feb 2011 00:22 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Probabil se făcea referire nu la intersecţia dintre calea ferată şi drumul lăturalnic ci la intersecţia dintre drumul lăturalnic şi drumul naţional...

La nici un kilometru de acea trecere, în direcţia Cristian există o trecere cu semnale acustice şi luminoase (poate şi cu barieră - n-am remarcat acest detaliu?).

Între timp problema a fost rezolvată simplu „a la Braşov”: s-a desfiinţat trecerea prin „construirea” unor mormane de pământ şi de o parte şi de alta a căii ferate. Totuşi crearea de bandă de decelerare/accelerare, asfaltarea zonei şi dotarea cu semnalizare este dificilă rău de tot. Şi oricum mai e mult până la toamna târziu când de obicei se încep lucrările de infrastructură importante în zona Braşov.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Feb 2011 16:16 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Vinovatia conform legii este 100% clara. Dar exista si o vinovatie morala, caci asa cum bine s-a spus, nu exista spatiu intre DN 73 si gabaritul caii ferate, unde sa se poata opri un vehicul cu lungime de 12 m. De asemenea, la iesire in DN 73, nu se poate face oprire pentru cedarea trecerii, decat cu partea din spate a autobuzului ramasa pe calea ferata. Faptul ca nu se intampla decat "doar" la cativa ani accidente aici este din cauza traficului feroviar destul de redus, atat rutier cat si feroviar.

La mai putin de un kilometru, s-a construit insa o data cu noua fabrica a Lubrifin din Cristian o trecere la nivel care are degajari suficiente atat fata de calea ferata cat si fata de DN 73, fiind intr-o portiune unde calea ferata se departeaza de sosea. Nu stiu daca s-ar putea devia traseul autobuzului pe acolo, caci ar intra pe teritoriul comunei Cristian. Totusi, chiar daca s-ar face, probabil cei mai multi soferi ar continua sa scurteze drumul pe vechea trecere. Despre INCONSTIENTA, nu trebuie decat sa ne amintim ca, pe linia 20, unde vine-vorba sunt din principiu repartizati doar soferi experimentati si fara antecedente grave, aproape toti prefera ca la plecare din Livada Postei sa taie ilegal 5 benzi de circulatie, decat sa faca 100 m in plus si sa intoarca regulamentar in giratoriu. Iarasi, si aici avem vina morala a autoritatilor care au amplasat statia de asa natura, dar la un eventual accident tot soferul va raspunde.

Nu ne putem astepta la minuni in ce priveste dotarea trecerii de nivel respectiva. Acum vreun an s-au montat instalatii de semnalizare optica / acustica la trecerea aceleiasi cai ferate peste fostul traseu al DN 73, la intrare spre depozitele din Bartolomeu. Am vazut cu ochii mei instalatia montata si m-am bucurat atunci. Mai lipseau probabil anumite elemente de automatizare ce trebuiau legate de gara Bartolomeu. Cuiva insa nu i-a convenit ca s-a facut aceasta investitie si, mai inainte de a fi data in folosinta, a reusit sa impuna demontarea ei. Eeei, de aici incolo nu mai suntem pe taramul inconstientei si prostiei, ci a relei-credinte legata de interese materiale...

Dar ce sa ne plangem de aceasta trecere, ca nu are spatiu suficient pentru oprirea de asigurare, caci, in anul 2005, onor primaria a redeschis trecerea la nivel din Str. Lunga, care are exact - dar exact - aceeasi problema: dupa ce treci partial calea ferata, trebuie sa dai prioritate la sensul giratoriu, ramanand cu vehiculul in continuare pe gabaritul de trecere al trenului. :twisted: Important este ca giratoriul are in pastila flori din import (schimbate din doua in doua luni), nu siguranta traficului si viata oamenilor...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 Feb 2011 11:55 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Anul trecut la nivelul de trecere cu calea ferata de la Ina Schefler era sa fie spulberat un autobuz privat care transporta muncitorii din schimbul unu, autobuzul a oprit chiar pe calea ferata din cauza cozii formate in fata sa, conductorul automotorului a reusit sa opreasca la cativa metri si sa evite coliziunea, automotorul venea din directia Zarnesti. Chiar si acolo unde sunt create conditii desfasurarii traficului in siguranta peste calea ferata iata un sofer inconstient alege sa opreasca pe calea ferata si nu inaintea ei, punand in pericol viata zecilor de pasageri.

Ideea in sine nu a fost rea cu redeschiderea trecerii peste calea ferata de pe strada Lunga, a usurat foarte mult accesul in cartierul Bratolomeu Nord, care era izolat de restul orasului. Punerea in practica a ideii este gresita, singura modalitate de a repara din greseala este montarea unui semafor "inteligent" in sensul giratoriu. La un moment dat se vehicula ideea construirii unui pasaj peste calea ferata, dar sper ca nu se va pune in aplicare, ar strica tot aspectul zonei.

Pok a scris
Quote:
Între timp problema a fost rezolvată simplu „a la Braşov”: s-a desfiinţat trecerea prin „construirea” unor mormane de pământ şi de o parte şi de alta a căii ferate.


Sa inteleg ca linia 44 a fost supendata temporar pana la Magurele, daca s-a blocat trecerea peste calea ferata?
O posibilitate ar fi cum a spus Brassovia devierea spre parcul industrial Ina Schefler/Lubrifin, trecerea pe teritoriul comunei Cristian poate nu ar fi o problema atat de mare cat ar fi "deranjul" creat firmelor private de transport de la care poate s-ar mai castiga cativa clienti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Feb 2011 15:57 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 101
Location: Brasov
#56 tractat spre Rulmentul pe la 14:15. E drept ca pe placa scria "Probe", asa sa fie?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Feb 2011 16:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
FBW-ul #56 s-a defectat de azi dimineata, in jurul orei 7. Normal ca dupa a fost scos in probe, dar, ca de obicei, reparatia a fost facuta de mantuiala. Si #58 s-a defectat azi, dar macar dupa 4 luni a fost scos la traseu FBW-ul #34, care a avut probleme la compresor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Feb 2011 13:57 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Neglijenţa şoferilor de la RAT Braşov face din nou victime. De data aceasta este vorba de un bătrân care s-a lovit la cap în autobuzul în care se afla. Martorii spun că în momentul în care mijlocul de transport în comun a ajuns în apropierea staţiei de călători din zona Saturn, şoferul a frânat brusc iar bătrânul s-a dezechilibrat şi a căzut pe scări în cap. Victima a fost transportată de un echipaj SMURD la spital. Poliţia a demarat o anchetă. „Este un incident nefericit şi sperăm să nu se mai întâmple”, a spus purtătorul de cuvânt RAT Braşov, Silviu Ştefan.

http://www.brasovultau.ro/Si-a-spart-ca ... 42756.html

Asta ca sa subliniez nesimtirea soferilor. Mi-am adus aminte un incident tare neplacut, care s-a petrecut pe data de 1 ianuarie 2011. Ma aflam in MAN-ul #766, care se afla pe linia 2, in jurul orelor 14 - 15, in statia de la biserica din Tractorul, iar un domn s-a pus in usa, asteptand sa ajunga si familia sa, acestia cumparand bilete. Chiar daca l-a vazut pe acesta ca statea cu piciorul pe scara, soferul a fortat inchiderea usilor de DOUA ori, dupa care, enervat, s-a ridicat si a inceput sa dea cu pumnii in respectivul calator si sa urle, citez, "Nu vezi nene ca am masina in spate?". Acesta a ramas stufefiat, iar pana sa isi dea seama ce se intampla, soferul a fugit si a inchis usile si a "taiat-o". Frumos nu? Din pacate domnul respectiv n-a depus plangere, dar asta e NESIMTIREA angajatilor RAT.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Mar 2011 01:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Marti, 01.03.2011, ora 23.39

Soferul troleibuzului Renault cu nr. de parc 306, venind din directia Castanilor-Patria, dupa ce s-a asigurat ca a fost notata cursa la cabina de urmarire a circulatiei, a oprit la Hidromecanica, a dat jos captatorii si a pornit pe motorul auxiliar. Nu, nu spre a-si termina cursa... Nu, nu parea sa aiba vreo defectiune...

A facut stanga pe Toamnei, apoi taie-o nene spre Rulmentul. In felul acesta omul a ajuns probabil cu cel putin o jumatate de ora mai repede acasa de la munca.

Iata singurul folos pe care il aduce motorul auxiliar al troleibuzelor la Brasov.

PS. Ati observat ca, pentru prima oara dupa 1981, RAT a reintrodus in circulatie curse pe unele linii de autobuze in zile de sambata si duminica, cu plecari intre orele 22.30 - 22.50? Nu?
Nici eu, pentru ca respectivele curse o taie spre garaj asemeni lui 306. Dar pe orare figureaza de ceva timp, deci motorina exista.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Mar 2011 09:38 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Pe mine, unul, nu ma mira nimic. De aceea exista giratorii si au fost desfiintate toate celelalte cabine de urmarire.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group