TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 23 Sep 2019 04:02

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 204 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 02:04 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Remorca pare a fi "concepţie URAC": carosarea unei remorci de camion. Faptul că ambele perechi de roţi sunt duble exclude posibilitatea ca remorca să provină din scurtarea vreunui autobuz a cărui normă de casare se apropia.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 06:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
Se cunoaşte unde a fost făcută poza? Seamănă cu Autobaza Floreasca, dar ar putea, la fel de bine, să fie una din autobazele desfiinţate, precum Autobaza Şerban Vodă.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 14:33 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Am impresia că e Setra. Poza aparţine unei foste colege de clasă (clasele I-VIII).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 16:17 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Dr2005 wrote:
Se cunoaşte unde a fost făcută poza? Seamănă cu Autobaza Floreasca, dar ar putea, la fel de bine, să fie una din autobazele desfiinţate, precum Autobaza Şerban Vodă.
Imaginea nu prea poate avea legatura cu autobazele ITB-ului fiindca RATA a mostenit fostele baze ale "Autobuselor CFR".


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 16:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
OAB wrote:
Am impresia că e Setra. Poza aparţine unei foste colege de clasă (clasele I-VIII).
Nu e Setra, e Fiat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 20:15 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Quote:
Nu e Setra, e Fiat.


Ce model? Şi cam până în ce an au circulat în România astfel de autobuze?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Aug 2015 22:11 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
OAB wrote:
Quote:
Nu e Setra, e Fiat.


Ce model? Şi cam până în ce an au circulat în România astfel de autobuze?
Fiat 306 Cansa Gran Luce. Seamana putin cu Fiat 306 adus la ONT in numar mare in 1965-67. "Gran Luce" insa nu au fost foarte multe, circuland cam in perioada 1968-1980.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 04 Sep 2015 09:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Bucuresti, Parc Hotel.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 06 Sep 2015 10:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Compania MERA, cursa Simleu - Cluj, anul 1930.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 07 Sep 2015 16:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
La 7 septembrie în anul 1869 Regele Carol a inaugurat primul tren care avea să circule în România, pe distanţa Bucureşti Filaret - Giurgiu, înaintea deschiderii oficiale a traficului, la data de 19 octombrie 1869.

O imagine de acum 30 de ani când Filaret avea doar funcţia de autogară, aceeaşi de astăzi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 28 Sep 2015 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
La ei de ce s-a putut şi la noi nu? Chiar şi în Ungaria au circulat trenuri rutiere (e drept că aveau doar o remorcă, nu două). Încă nu era directiva 96/53. De ce nu s-au putut vedea astfel de trenuri rutiere pe relaţia Braşov-Poiana Braşov? Sursa: www.leggio.ch


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 28 Sep 2015 23:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
OAB wrote:
La ei de ce s-a putut şi la noi nu? Chiar şi în Ungaria au circulat trenuri rutiere (e drept că aveau doar o remorcă, nu două). Încă nu era directiva 96/53. De ce nu s-au putut vedea astfel de trenuri rutiere pe relaţia Braşov-Poiana Braşov? Sursa: http://www.leggio.ch
La problemele de franare grave pe care le aveau vehiculele produse in Romania si la puterea jenanta a motorului, asta mai lipsea... Mai ales pe timp de iarna cu ghetus... Au fost suficiente accidente mortale datorate deraparii remorcilor autocamioanelor si tractoarelor; sigur nu mai dorea Militia sa vada si autobuze cu remorca pe strazi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Nov 2015 11:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 323
Location: Timisoara
Foto: fortepan.hu - Baia Mare, anul 1943


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Nov 2015 11:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 323
Location: Timisoara
Foto: fortepan.hu - Sibiu, anul 1969


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 07 Nov 2015 15:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Visor wrote:
Foto: fortepan.hu - Sibiu, anul 1969
Una dintre rarele imagini bune ale unui TV 7 (cu TV 71R exista ceva mai multe). In fata lui, un autocar turistic Skoda Karosa 706-RTO Lux in schema de vopsire pe gri-bej / maro-inchis.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Dec 2015 13:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Autobuzul Opel Blitz, "Sibiu/Cisnădie", 1939, capturi din filmul realizat de Ernst Grelle.

Șofer era Vasile Abraham. Stația în Sibiu era la piața Tg. Peștelui și în Cisnadie era în centru... oprea în fata pompei de benzina care era în drept cu actualul El Padre. O poarta mai jos deasupra fostului "Menaj" era hotelul și o popicarie în spatele curtii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Dec 2015 21:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Nostalgia turismului de altadata...
Autocare ale ONT Carpati in 1971:
- Mercedes-Benz O-302 fabricat in Iran (1970-71), varianta mai veche (ferestre laterale scunde);
- Setra S-12 (1967);
- Fiat 308 Cameri (1969-70).
Dupa cum se poate remarca, ONT Carpati isi definise o schema de culoare conform careia comanda vehiculele din import.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 30 Dec 2015 21:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Timisu de Sus. Hotel Timis.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 26 Jan 2016 20:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Cursa "Husi Vaslui Iasi Codaesti Solesti Crasna si retur".

Colectia Gabi Gino Simbotin.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Mar 2016 09:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Govora.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 27 Mar 2016 08:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Autocare Chausson.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 15 Apr 2016 22:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
ITA -Cluj Napoca.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 15 Apr 2016 22:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
ITA -Turda.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 15 Apr 2016 22:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Brassovia wrote:
Visor wrote:
Foto: fortepan.hu - Sibiu, anul 1969
Una dintre rarele imagini bune ale unui TV 7 (cu TV 71R exista ceva mai multe).
De remarcat modificarea semi-artizanala ciudata adusa autobuzului TV 7 (foarte probabil cu ocazia RK), prin lungirea consolei-spate cam cu 0,30 m si, in felul acesta, asigurarea unei mai bune ventilatii a compartimentului motorului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 15 Apr 2016 22:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Silviu wrote:
ITA -Cluj Napoca.
DAC 117-UD model suburban cu 2 usi, fabricatie 1982-1986


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Apr 2016 00:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
La "Autotransporturile" DAC 117, mai apărea inscripţia "Cursă Specială". Nu mai ştiu dacă înscrisul se găsea în spatele parbrizului sau în spatele gemuleţului de sus.
Legat de poza "ITA Cluj-Napoca", mă întreb dacă autobuzul nu era, cumva, fabricat în perioada 1982-1984? Oare, în 1986, mai exista acea "bandă" de culoare deschisă, sub ferestre? Lăţimea (mai bine zis, înălţimea) benzii o estimez la 50 cm.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Apr 2016 13:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
OAB wrote:
Legat de poza "ITA Cluj-Napoca", mă întreb dacă autobuzul nu era, cumva, fabricat în perioada 1982-1984? Oare, în 1986, mai exista acea "bandă" de culoare deschisă, sub ferestre? Lăţimea (mai bine zis, înălţimea) benzii o estimez la 50 cm.
Eu imi amintesc ca acea banda a fost practicata la vopsirea de fabrica pana cel putin la aparitia scundelor.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 30 Apr 2016 18:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Sibiu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 30 Apr 2016 18:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48476
Sibiu - Rasinari, anul 1928.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 19 Jun 2016 16:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 323
Location: Timisoara
Hotel Central Timisoara


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 204 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group