OAB wrote:
-forma patratoasa
Daca astea sunt patratoase, atunci Citaro cum e?

OAB wrote:
-pozitionarea compartimentului motorului
Motorul nu prea ai unde sa-l pui la un autobuz 100% low-floor. Eventual la mijloc, gen Van Hool (solutie pe care eu o prefer, dar nu se fac autobuzele dupa cum vreau eu).
OAB wrote:
-culoarea galbena (caracteristica modelelor noi apartinand firmei LAZ)
Cred ca ucrainienii sunt capabili sa il livreze in orice culoare doreste clientul.
OAB wrote:
Articulatul depaseste cu mult 18m. La noi in tara e greu de crezut ca il vom vedea
Mercedes CapaCity are 19.540 mm lungime, dar se poate intoarce intr-o curba cu raza de 22.850 mm, cu vreo 1000 mm mai mare decat a unui Citaro normal. Daca acesta a fost omologat in UE (implicit si in Romania, conform noilor norme europene, care spun ca un vehicul omolgat intr-un stat UE e automat omologat si in restul), nu vad ce probleme ar pune LAZ 20.
OAB wrote:
existenta aerului conditionat este mai degraba o gaselnita decat o necesitate [...]o instalatie care [...] e sursa de boli respiratorii
Adevarat, canicula e mai sanatoasa
