TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 19 Dec 2018 18:49

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Autobuze Ikarus 260
PostPosted: Sat 17 Mar 2007 23:49 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 165
Autobuze Ikarus 260

Am tot citit ca deja s-a inceput casarea unor Ikarus-uri. Poate cineva sa dea mai multe detalii ?

Care au fost criteriile pe baza carora s-a trecut la casarea unora in timp ce se continua (din ceea ce am inteles) cu RK-uri pentru altele ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Mar 2007 00:00 
Se caseaza maxim 20. A fost casat #400 si #405 , se mai caseaza 2 , 7 de Floreasca si 2 de Alexandria.

RK se mai face pana in vara apoi se renunta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Mar 2007 11:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:11
Posts: 74
Location: Paris
Deci, deja 13 Ikarus 260 casate : probabil cele mai proaste (ruginite, avand defecte prea scumpe la reparat, etc). Daca se mai continua RK pina in vara, este clar ca autobuzele mai tin citiva ani.

Este clar ca nu se vor putea casa toate Ikarus 260 la sosirea urmatoarelor 500 de autobuze. Va fi nevoie si de o a treia licitatie...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Mar 2007 13:54 
Ikarus vor fi mutate pe liniile preorasenesti. Pe liniile preorasenesti mai civilizate vor merge DeSimonuri. Pe cele necivilizate vor merge DAC'urile pana la disparitie. Dar o casare masiva la Ikarusuri nu va avea loc decat in momentul sosirii celorlalte 2-300 din cele 500 autobuze care vor veni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Mar 2007 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
aseara #12 era stricat la Balotesti,dar cei de la floreasca erau pe drum pt a nu-l lasa pe sofer sa adoarma acolo peste nopate :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 May 2007 15:15 
Pacat ca s-a inceput si casarea acestor masini... parerea multor soferi este ca au fost cele mai rezistente de pana acum la incarcatura.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 May 2007 15:24 
Daca tot suntem la subiect sa vedem si cum arata un Ikarus 260.
EXTERIOR


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 May 2007 15:27 
INTERIOR


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 May 2007 15:28 
BORD


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 08:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7981
Seria #42-#67 a venit in 1993, restul de 150 de autobuze fiind cumparate in 1991.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jun 2007 22:11 
Incepand cu luna August 2007 nu se va mai face RK la autobuze Ikarus.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 16:53 
RATB a inceput sa vanda Ikarusuri catre alte regii/doritori. Pretul unui astfel autobuz este de 270 milioane lei vechi.
Deja #66 si #44 au ajuns la regia din Fetesti.

Sunt scoase la vanzare urmatoarele autobuze - 25, 153, 208, 232, 409, 617, 624, 631, 635.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 17:05 
Par'ca nu vindeau vehicule. Si nici nu donau.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 17:07 
Tom wrote:
Par'ca nu vindeau vehicule. Si nici nu donau.


Vad ca s-au razgandit...
Mai au 3 Rocar si 3 DAF de vanzare, pretul parca 470 milioane lei vechi este.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 17:13 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 17
Location: Bucuresti
La banii aia se pot cumpara autobuze mult mai bune din strainatate. Spre exemplu, un Mercedes O305 articulat, in stare relativ buna, variaza intre 3000 si 8000 euro. Mai putin decat cere RATB pe un Rocar.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 20:17 
47000 lei, adica 12700E pe un Rocar de maximum 10 ani sau un DAF de 14? Rulate in Romania? O gluma buna, daca n'ar fi in Romania, care nu e de gluma, e tragica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46767
E, de fapt, o mare bataie de joc. Poate, o perdea, pentru a continua sa se masacreze tot ce nu e Citaro sau Irisbus, fara discernamint, gheorgheudristean, risipind banul public cu o larghete suspecta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 08:32 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Banuiesc ca la banii astia le fac si ei o revizie si le dau o vopsea exterioara ca viitorul cumparator sa plece pe roti cu el nu remorcat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 14:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7981
Pai... e vorba de autobuze cu RK recent (2005-2007) (in cazul Ikarusurilor, DeSimonele si Dafurile sunt fara RK). Problema e alta... ca autobuzele cat stau in garaj ,,conservate", cu toate sigiliile (eventual cu usile sudate) tot vin ceilalti soferi si le ,,chelesc" sau inlocuiesc piesele noi si bune cu tot felul de improvizatii eftine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 23:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7981
Azi dimineata (da, umblam cu RATB duminica la 6:30 am) am prins Ikarusul #402 pe linia 635. In urma cu vreo 2 saptamanai arata jalnic (iar acum cateva luni mi-am bagat piciorul in motorul lui la propriu, printr-o trapa rupta)... azi dimineata am crezut ca am gresit autobuzul... scaune noi, melamina schimbata, nu mai avea SAT (!), motorul nu mai vibra nici macar la treapta I, cutia nu huruia, cabina nu era personalizata DELOC, trapele din podea fusesera inlocuite, la fel garniturile de la usi... daca i-ar mai fi tras si o vopsea pe stalpi (in interior) si caroserie as fi putut sa zic ca e nou. Intrebare: ce cauta in traseu? Este unul dintre autobuzele retrase pentru vanzare si re-activat din lipsa de alte vehicule?
Off-topic: pe 635 erau azi-dimineata doar 2 autobuze: #402 de Alexandria (cu care am mers) si un DeSimon de Militari care statea la Ghencea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 04:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7981
Se pare ca SAT a devenit o specie de validator pe cale de disparitie in randul Ikarusurilor de Alexandria (sau Ikarusul a devenit o specie de autobuz pe cale de disparitie :cry: ).

Iata 2 poze cu autobuzul #403, facute de Stfp: prima e de ieri, a 2a e din martie 2008. Se observa lipsa SATului, dar si faptul ca nu este ,,personalizat" in niciun fel (la fel ca #402). Oare le tin in traseu pana gasesc cumparatori?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 May 2008 12:48 
Sunt curios cui au fost vandute... altor regii din tara? Cele mari nu prea mai cumpara autobuze SH...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 23:08 
Offline

Joined: Sun 29 Jan 2006 23:36
Posts: 4
Location: BUCURESTI, GHENCEA
Iata si un ikarus de Alexandria (#623) care circula pe linia 439, cu scaune de simon.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 May 2008 00:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7981
Le are de vreo 3 ani... si in 2005 le avea:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Jun 2008 21:07 
Ikarusul #1 a fost vandut, pleaca zilele astea. Nu stiu exact cui dar este un privat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jun 2008 02:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7981
...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 14:42 
La Titan si Alexandria toate Ikarusurile sunt trase pe dreapta, soferii lor trecand pe Rocar si Citaro.
Ferentari mai are doar 5 Ikarusuri in parcul activ care nici ele nu vor mai iesi prea mult.

O imagine cu cele din Titan.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Nov 2008 03:39 
Offline

Joined: Sat 13 Sep 2008 10:31
Posts: 8
Mai exista vreun ikarus la vreo autobaza?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Nov 2008 09:56 
5 in Titan erau acum o saptamana si probabil alte cateva ratacite prin Ferentari si Alexandria, pana la inceputul lui decembrie se taie toate.


Top
  
 
 Post subject: Autobuze Ikarus 260
PostPosted: Thu 13 Aug 2009 08:21 
Offline
User avatar

Joined: Mon 11 May 2009 10:23
Posts: 2
Stie cineva, azi , in aug. 2009 mai exista Ikarusuri im Bucuresti?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group