TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 14 Jul 2020 01:37

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 422 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 00:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
B 58 DVS a zacut muta vreme pe marginea trotuarului strazii Serg. Ion Iriceanu. De o vreme a aparut in P-ta. Garii Filaret, in fata autogarii cu acelasi nume, fiind oferit spre vanzare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Bag mana in foc ca B 75 BAT si B 77 BAT apartin aceleiasi firme... imi suna extrem de cunoscut BAT (sau B.A.T.?) dar nu imi amintesc de la ce vine :(
Aceste autobuze au ca punct de plecare Autogara Filaret.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:10 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 658
Cateva remarci la DAC-ul Armatei:
1. Intr-adevar, se vede placa de metal semnalata de Andrei, ceea ce poate insemna ca autobuzul a avut cutie automata; totusi, nu sunt sigur...
2. Usile DAC-urilor 117 UD cu cutie automata aveau ferestre mult mai mici. Practic, fereastra usii nu ajungea la nivelul podelei, ci pana la nivelul marginii superioare a rotilor. Pentru a vedea diferentele clare intre usile "hidramatelor" si usile celorlalte tipuri de DAC-uri 117, recomand studierea cu atentie a usilor... troleibuzului 7091. Troleibuzul respectiv avea atat usi tipice hidramatelor, cat si usi caracteristice DAC-urilor 117 fabricate incepand cu 1983.
3. Gemuletul lateral de pe remorca... Sa fie facut cu autogenul sau sa fi fost original? Prea bine seamana cu cel original. In situatia in care gemuletul e original, autobuzul are cel mult 21 ani vechime, deci, nici vorba sa fi fost la origine hidramat
4. Vitezometrul:
Image

Acesta este caracteristic DAC-urilor fabricate incepand cu 1994, nu inainte de 1994.

5. Revin la problema usilor. Uitati-va aici:
Image

Primele doua usi sunt tipice hidramatelor,a treia, insa, nu. DAC-ul 117 UD de armata are exact usi cum e a treia.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Autobuze sau autocare in numar prea mic pentru propriul lor topic.

Pentru inceput, un Guleryuz Cobra, al unei ,,intreprinderi", A 10615:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
B 18 MLB, Man SL223 al unei fabrici de confectii:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Aici avem un fost Postbus, probabil Saurer sau Volvo, B 32 FNW:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:29 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
2 modele de Bova: unul foarte vechi (B 42 NVV) si unul foarte nou (B 43 FST):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:29 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Un VanHool, parcat in fata Garii Obor, B 67 YOR:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:30 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 658
Image
Se vad:
-Gemuletul prea bine seamana cu originalul pentru a fi facut cu autogenul, ulterior
-Ferestre fixe pe partea usilor; hidramatele aveau toate, dar absolut toate ferestrele prevazut cu parte culisanta si nu cred ca Armata a pus ferestre fixe in locul celor cu parte culisanta. In Cluj era un hidramat care avea toate ferestrele cu parte culisanta.
-Tipul de lampa pentru numarul de inmatriculare era frecvent intalnit pe DAC-urile 117 din generatia 1986. Pozitia lampii fata de stopuri difera de cea de la hidramate
-Primul capac de vizitare din interior e mai ingust ca restul. Tipic DAC-urilor fabricate incepand cu 1986. Vezi aici:
http://img217.imageshack.us/img217/5778/117ud0184gv.jpg
Deci, mai degraba e fabricat in 1986 decat sa fi fost facut in 1979-1982 si transformat ulterior. Bordul poate ca a apartinut unui hidramat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Un Scania, parcat pe Str. Liviu Rebreanu, in apropierea terminalului R.A.T.B. ,,Barajul Dunarii", B 97 HAT:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Un Solaris Urbino, venit in Romania pentru omologare, in toamna lui 2005, PP 44504:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 01:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Deci...se ajunge la concluzia mea, ca acest Dac a fost fabricat inaintea scundelor.
Totusi, chiar daca este al Armatei, este posibil ca aceasta sa fi operat modificari la autobuz, dat fiind ca piese originale pentru Dac-uri nu se mai gasesc de ani buni... tot ce este pe piata provine ori de la casate, ori sunt piese ,,mai universale", care au mai folosit si la altceva (de exemplu farurile, identice cu cele de camion) ori sunt improvizatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 17:18 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 658
Image

Daca scarile sunt originale, atunci sigur a fost fabricat prin 1986-1987. Doar atunci s-au folosit scari fara "modele"; in rest, scarile DAC-urilor aveau:
-fie grupuri de 2 "liniute"
-fie grupuri de 3 "liniute"
-fie grupuri de 5 "liniute"
Avand in vedere ca autobuzul a trecut cel putin prin o RK (vezi podeaua), e posibil ca si scarile sa le fi schimbat


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 25 May 2007 13:19 
Un Volvo al Filaret care stationeaza mereu in zona Apusului.
B 56 JTA


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 21:51 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Un Ikarus 256 gasit acum cateva zile pe o starda din zona Maternitatii Giulesti, B 48 EOV :


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 21:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
B 10 RSF... apartine ,,Intreprinderii" stiti voi care:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 21:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Inca un autocar la M.A.I., MAI 23975:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 21:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Acesta (B 18 DEV) banuiesc ca este o versiune de O303:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 21:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Una bucata Scania Irizar de la EuroLines, B 43 TUR:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 22:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Un Temsa cu numar de leasing, B 137529. Este produs in Turcia.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 22:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Dr2005 wrote:
B 43 ACF, pe care l-am gasit parcat in fata portii service-ului (efectueaza si ITP) autogarii. In loc de luneta are un geam de Roman 112!


Se pare ca ACF vrea sa scape de el... este de vanzare, parcat in fata Autogarii Filaret:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jun 2007 22:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Dr2005 wrote:
Nu cunosc multe despre firma S.C. Dan Transport S.R.L. ... insa acest Roman 111 (B 28 -PVZ) mi-a atras atentia de 2 ori, o data in Berceni si a 2a data in Titan (deci in colturi opuse ale Bucurestiului).


Rectific... de 3 ori mi-a atras atentia (si obiectivul). Daca l-am pozat in Berceni (Sud), Titan (S-E)... era musai sa-l prind si prin P-ta. Presei Libere (Nord)!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 16:34 
Dr2005 wrote:
Unul pe care l-am fugarit de mi-am scuipat plamanii pe Valea Cascadelor. Din pacate, nu i se vede numarul :(


Uite-l, B 42 DDM.
Autobuzul sigur nu mai are motor de DAC pentru ca suna cu totul altfel si nu te afuma cand merge...

(casat)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 19:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Luneta este, de fapt, un geam de Roman 112 :shock:


Top
 Profile  
 
 Post subject: autobuze particulare
PostPosted: Wed 27 Jun 2007 22:02 
autobuzele B 90 BIF si B 99 BYF apartin fabrici de biscuiti bifa din popesti-leordeni si sunt folosite pentru transportul angajatilor la si de la serviciu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Jul 2007 02:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
A 4577 surprins de pe Pasarela Basarab, inainte si in timp ce lua curba la dreapta dinspre Sos. Titulescu spre Cal. Grivitei:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Jul 2007 02:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Mercedes Tourismo B 147257:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 15:47 
Un model necunoscut de mine prins pe Elisabeta dimineata, B 59 GTI.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 16:18 
Si un alt autocar gasit pe linia 21, VL 04 WUX, l-am vazut frecvent in acea zona si cred ca este folosit la transportul celor care lucreaza la linie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 18:29 
Offline

Joined: Mon 24 Oct 2005 17:58
Posts: 774
Location: IASI
Acelasi B 59 GTI dar acum 2 ani, la Autogara Baneasa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 422 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group