TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 01:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 636 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Author Message
PostPosted: Wed 06 Jan 2016 23:40 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Are cineva o statistica la zi cite din cele 1000 de Citaro mai sint functionale ?

Ar fi interesanta o statistica pe lot si pe autobaza, dar banuiesc ca asa ceva e imposibil, tinind cont ca RATB a avut grija sa roteasca masinile de la o autobaza la alta ca sa se poata distribui incompetenta in mod egal.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Jan 2016 11:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Orice fel de informaţie publică din partea RATB e greu sau imposibil de obţinut. Nici măcar câte maşini sunt exact la traseu nu se poate afla... chiar dacă, să zicem, iei graficele de pe site şi calculezi câte vehicule sunt necesare, tot nu afli numărul exact, pentru că multe tururi sunt doar pe hârtie, ele fiind reduse permanent. Dispoziţiile respective se afişează pe hârtii scrise de mână la avizierele depourilor, deci nu sunt accesibile publicului.
De exemplu, linia 47 a avut, din septembrie până înainte de Crăciun, 3 ture. Turul 3 nu a circulat niciodată, practic între turul 1 şi 2 erau 20 minute, după care între turul 2 şi 1 erau 40 minute, că lipsea turul 3. Acum s-a trecut la programul de vară, cu 2 ture, la 31 minute (deşi semicursa se face lejer în 25).

În momentul de faţă se circulă după programul de vacanţă de vară, ceea ce înseamnă undeva la 700 autobuze la ore de vârf. Dar şi astea 700 sunt pe hârtie, câte ies exact nu cred că ştie cineva.
Ca fapt divers, din informaţii oficiale la acea vreme:
- februarie 2011: 1099 ture
- martie 2011: 876 ture (retragerea autobuzelor Rocar şi Daf)
- octombrie 2011: 825 ture
- aprilie 2011: ~ 750 ture


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 18 Nov 2016 18:43 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Gasesc incredibil ca RATB a reusit - in aproximativ 9 ani - sa distruga peste 25% din cele 1000 de Citaro (din ceea ce inteleg, rulajul mediu este undeva in jurul a 500.000 km) iar restul sint intr-o stare precara.

Vorbim de 105 Mil. EUR (fara TVA) pentru al doilea lot si (din ceea ce am gasit) 94 Mil. EUR (fara TVA) pentru primul lot. Adica 200 Mil. EUR (fara TVA) !

25% din 200 Mil. sint 50 Mil. EUR aruncati la gunoi in 9 ani. 5 Milioane de EUR pe an !!

Nu stiu daca cineva constientizeaza sumele astea...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 19 Nov 2016 18:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Bonus, mai adăugăm şi casarea a peste 1200 autobuze (din care vreo 200 încă rămase în diverse stadii de descompunere prin autobaze), 100 de troleibuze şi 70 de tramvaie (excludem din listă V2A-urile, V3A-urile şi V3A-2S-urile înlocuite în regim de 1:1 cu V3A-93-CH-PPC şi V3A-2S-93) între 2007 şi 2016.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 10 Dec 2016 11:47 
Offline

Joined: Fri 09 Oct 2009 16:52
Posts: 14
1689 wrote:
Gasesc incredibil ca RATB a reusit - in aproximativ 9 ani - sa distruga peste 25% din cele 1000 de Citaro (din ceea ce inteleg, rulajul mediu este undeva in jurul a 500.000 km) iar restul sint intr-o stare precara.

Vorbim de 105 Mil. EUR (fara TVA) pentru al doilea lot si (din ceea ce am gasit) 94 Mil. EUR (fara TVA) pentru primul lot. Adica 200 Mil. EUR (fara TVA) !

25% din 200 Mil. sint 50 Mil. EUR aruncati la gunoi in 9 ani. 5 Milioane de EUR pe an !!

Nu stiu daca cineva constientizeaza sumele astea...


Sumele pierdute sunt incredibile!

Mie mi s-au părut de proastă calitate de la început, prin faptul că poluează incredibil, de parcă au Euro zero și prin faptul că nu funcționa încălzirea/AC și mergeau foarte încet, chiar pe linii gen 780,783.
Nu par a fi marca din sigla afișată...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 11 Dec 2016 05:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Repede nu au cum să meargă, că sunt limitate la 40 km/h (teoretic, practic sunt unele limitate la 50 km/h în funcţie de ce cojones are şoferul).
Normal că poluează, pentru că pe lângă calitatea de societate de consum (au fost create să reziste maxim 8 ani), nu beneficiază nici de întreţinere, iar la autobuzele euro 4 se pune apă cu sare în loc de ad-blue.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 636 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group