TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 17:29

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 May 2007 23:08 
Cam 150 troleibuze poate deservi dep Berceni, are o capacitate aproape cat dep Bujoreni care tot cam 150 troleibuze are capacitate maxima. Acestea doua sunt cele mai mari depouri de troleibuze din Romania.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 May 2007 23:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Pai... probabil le-ar putea tine pe toate din Bucuresti...
Momentan, Depoul Berceni e depoul cu cea mai mare suprafata... si cel mai mic parc de vehicule.
Este singurul depou unde poti gasi orice tip de troleibuz (cu exceptia Dac 212ECS si Rocar 412E, 512E, 812E):
-Dac 117E (din pacate se taie ultimul rams acolo. Probabil acum deja a plecat la URAC)
-Dac 112E (scurtat din 117EA, 37391)
-Dac 217E
-Dac 317ETS (#7440)
-Rocar 312E (#7447, echipament ICPE-SAERP)
-Adolph Saurer 5 DUK-A (toate variantele de caroserie si pozitionare a celor 5 contactori)
-Ikarus 415.80 T (cele de Vatra care vin tot tipul pentru ITP, RT2 sau chiar RK)
-Ikarus 415.81(sau .83, nu stiu exact)T (cele ex-Bujoreni)
-Irisbus Citelis (acolo se descarca)


Attachments:
Dep BER-004.jpg
Dep BER-004.jpg [ 80.69 KiB | Viewed 3280 times ]
Dep BER-005.jpg
Dep BER-005.jpg [ 97.29 KiB | Viewed 3280 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2007 11:41 
De azi depoul Vatra Luminoasa are toate 10 Irisbus in trafic.
Azi au venit numerele pentru primele 3 care ajung la Bujoreni, de maine se fac probele iar cel tarziu luni le avem la traseu.
Bujoreni va scoate pe liniile 62,71,93 si 96. 96 nu era in plan dar cei de la Bujoreni vor sa fie primii cu Irisbus pe toate liniile :)


Attachments:
DSC07778.JPG
DSC07778.JPG [ 74.25 KiB | Viewed 12861 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2007 11:43 
7433 a fost retras si urmeaza sa plece la URAC pentru casare.
Saptamana viitoare 7418 va fi retras.
In 2 luni cei de la Berceni vor sa scape de toate DACurile. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2007 11:57 
Dupa mici certuri Vatra in sfarsit da troleibuze.
5203 ajunge azi sau maine la Berceni urmat de 5205 si alte 3.
Inca 5 ajung pana pe 15 mai la Bucurestii Noi.


Top
  
 
PostPosted: Wed 09 May 2007 20:49 
Sa vedem cum stam si la infrastructura de troleibuz, dupa ce retelele de tramvai sunt studiate intr-un topic asemanator.

Pozele 1,2
Cateva prinderi de retea prezente pe traseul central al liniei 86.

Pozele 3,4
Intersectari ale retelei de troleibuz in zona Foisorul de foc.


Attachments:
DSC04312.JPG
DSC04312.JPG [ 129.25 KiB | Viewed 8803 times ]
DSC04317.JPG
DSC04317.JPG [ 60.88 KiB | Viewed 8804 times ]
DSC04354.JPG
DSC04354.JPG [ 54.15 KiB | Viewed 8803 times ]
DSC04423.JPG
DSC04423.JPG [ 60.78 KiB | Viewed 8803 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 20:53 
Pozele 1,2
Macaz de troleibuz si patina de comanda aferenta.

Pozele 3,4
Treceri mai complexe de retea tramvai-troleibuz.


Attachments:
DSC04443.JPG
DSC04443.JPG [ 38.35 KiB | Viewed 8800 times ]
DSC04445.JPG
DSC04445.JPG [ 36.31 KiB | Viewed 8799 times ]
DSC04485.JPG
DSC04485.JPG [ 50.24 KiB | Viewed 8800 times ]
DSC04491.JPG
DSC04491.JPG [ 46.04 KiB | Viewed 8800 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 20:59 
Sistemul de prindere din poza a 2'a de sus (primul mesaj) l-am vazut prima data cand s'a montat reteaua pentru linia 61. Din cate imi amintesc, liniile 71 si 93 cand au fost mutate prin Cotroceni nu au avut acest sistem, ci acel clasic (poza 1).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 21:15 
Pe Str. Pajurei la intrarea in depou sunt mai multe fire de retea, dar unele nu stiu sa fie folosite. Poate explica cineva cum se face intrarea in depou si la ce foloseste/a folosit reteaua secundara. Eu stiu ca trolebuzele intra in depou doar dinspre Bd. B Noi nu si dinspre Dridu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 May 2007 21:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
A existat o retea de intrare dinspre Dridu... dar s-a scos (urmele se mai cunosc). Acum se iese doar inspre Dridu pe poarta aia (97-urile ies prin fata).
Firul din mijloc este cel folosit de troleibuzele liniilor 65 si 86.
La P-ta. Resita sunt doar 2 perechi de fire, nu 4. Dar la intersectia Str. Serg. Nitu Vasile cu Str. Emil Racovita si Bd. Alexandru Obregia sunt mai multe ,,sarme" :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 May 2007 01:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Fiecare macaz de troleibuz are o directie implicita.
Pentru ca troleibuzul sa o ia in cealalta directie, el trebuie sa accelereze la trecerea captatoarelor pe sub patina (apoi sa franeze la 5km/h, viteza maxima admisa in trecerea pe sub macaze...). La troleibuzele mai noi (Ik415T, irisbus Citelis), exista o bobina suplimentara care introduce curent printr-o simpla apasare de buton, nemaifiind nevoie de accelerare (bine... merge si metoda ,,clasica", cea cu accelelarea).
Totusi, la Ikarus 415T (si Irisbus?) trebuie oprita incalzirea la trecerea pe sub macaze... radiatoarele se alimenteaza direct de la retea... deci se introduce curent din retea in troleibuz... ceea ce schimba macazele. De aici rezulta ca iarna, cu Ik415T, daca vrei sa schimbi macazul, nu trebuie sa faci nimic (nici acceleratie, nici buton), dat fiind ca oricum ,,tragi" curent din retea cu aerotermele.

Dupa trecerea troleibuzului pe sub macaz, randunicile captatoarelor il readuc in directia implicita (daca a fost schimbat inainte).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 May 2007 09:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 93
Location: Bucuresti
Acesta fiind sistemul macazelor cu 1 singura patina de comanda. In alte orase din tara (Cluj, Timisoara, si altele) exista 2 patine de comanda. Sistemul acesta ni-l poate explica mai bine cineva care sta prin zona...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 May 2007 15:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Am explicat sistemul cu o singura patina... deoarece numai asemenea sistem avem in Bucuresti (dat fiind ca e un topic despre reteaua din Bucuresti).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 May 2007 10:56 
Si totusi macaze cu dubla comanda au existat si in Bucresti. Acestea nu au dispozitivul mecanic, actionat de randunica, ce readuce macazul pe pozitia implicita. In rest, principiul de functionare e identic cu cel al macazelor cu o singura patina. Practic, daca vrei sa o iei in abatere actionezi una dintre patine, iar daca nu, pe cealalta. O varianta interesanta a acestui sistem se regaseste in Targoviste. Acolo, functia dispozitivului mecanic este preluata de a doua patina, situata dupa macaz. Comanzi macazul, iar in momentul accelerarii la iesirea de pe macaz, il readuci pe pozitia initiala.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 May 2007 12:35 
Sambata a sosit si 5330, ultimul din lotul 5321>5330 pentru Bujoreni. Urmatoarele 10 merg la depoul Vatra Luminoasa.
Urmatoarele dupa cele 10 pentru Vatra merg 5 la Berceni (asa spera cei de acolo, ca sa primeasca 5 in avans, fata de noiembrie cand trebuiau sa primeasca ultimele 20) si 15 la Bujoreni pentru ca de la 5351 se reincepe cu depoul Bujoreni, apoi 10 la Vatra si probabil ultimele 30 se impart intre Bujoreni si Berceni.
In final ar trebui sa ramana:
Bujoreni - 45
Vatra - 30
Berceni 25


Attachments:
DSC08007.JPG
DSC08007.JPG [ 73.28 KiB | Viewed 12599 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 May 2007 12:42 
La Berceni au ajuns 5203 si 5205, 5203 deja l-am gasit in traseu. 5205 a fost ieri pe linia 73 dar de cand a venit are probleme cu chopperul si probabil va sta sa fie reparat, am inteles ca are niste probleme generale.
La Berceni sunt asteptate 5115,5116,5117. La B Noi ajung saptamana asta 5110>5114.


Attachments:
dsc08006_160.jpg
dsc08006_160.jpg [ 87.55 KiB | Viewed 7273 times ]
dsc08009_553.jpg
dsc08009_553.jpg [ 117.61 KiB | Viewed 7273 times ]
Top
  
 
PostPosted: Mon 14 May 2007 12:47 
Azi 7457 a ramas blocat la Vasile Parvan, mirosea destul de urat a ars din partea din spate a troleibuzului. Din pacate aceste troleibuze Rocar au fost o ratare, fata de 7454,7459,7460 care merg fara probleme.


Attachments:
DSC08001.JPG
DSC08001.JPG [ 90.84 KiB | Viewed 9971 times ]
DSC08004.JPG
DSC08004.JPG [ 87.84 KiB | Viewed 9972 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 14:13 
Irisbus de Bujoreni pe liniile 71 si 62. Cineva imi spunea ca a fost si in 96, dar a fost doar o zi. Deocamdata ce mai vine zilele astea intra in 62,93,69.


Attachments:
DSC08130.JPG
DSC08130.JPG [ 73.8 KiB | Viewed 12375 times ]
DSC08142.JPG
DSC08142.JPG [ 79.27 KiB | Viewed 12373 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 20:43 
Sa vedem si tipul de retea cu suspensie. Una din cele mai bune retele din Bucuresti. Se gaseste pe Cal Grivitei, Bd Iuliu Maniu, Antiaeriana, Linia 74 etc.


Attachments:
DSC08118.JPG
DSC08118.JPG [ 47.75 KiB | Viewed 8618 times ]
DSC08119.JPG
DSC08119.JPG [ 36.6 KiB | Viewed 8619 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 20:46 
Si 2 macaze. In prima poza cel dinainte de Apaca pe Bd Iuliu Maniu unde se despart liniile 61,62 de 71,93. De asemenea acesta este folosit si pentru retragerea spre dep Bujoreni. In poza 2 macazul de separare al liniilor 71,62,93 de liniile 96,85 aflat pe Cal. Plevnei.


Attachments:
DSC08127.JPG
DSC08127.JPG [ 37.61 KiB | Viewed 8616 times ]
DSC08139.JPG
DSC08139.JPG [ 49.79 KiB | Viewed 8616 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 22:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Se observa si calitatea proasta a firului, carpit si ras-carpit. Practic, au fost schimbate doar elementele de sustinere, nu si cablul. De exemplu, pe Drumul Taberei (Ramura de Sud), abia acum 2 saptamani au fost schimbate firele vechi de ani (poate chiar zeci de ani), desi sistemul de prindere a fost inlocuit anul trecut. Desi atunci s-au pus elemente noi, majoritatea distantierelor s-au distrus in primele zile, fiind inlocuite (nu neaparat cu unele noi).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 22:24 
Nu mai zic de sistemele de semaforizare ale macazelor care din cate am vazut sunt doar pe post de ornamente degradate la ora actuala.


Top
  
 
 Post subject: Troleibuze Ikarus 415 T
PostPosted: Sun 20 May 2007 20:06 
In Bucuresti exista o serie de 200 unitati, dar aceasta serie este separata cumva. Primele 100 bucati venite sunt o versiune normala, cu geamuri culisante mai mari iar a doua serie este putin diferita vizual prin existenta geamurilor glisante si unei scheme mai diferite de vopsire. Nu cunosc alte diferente dar cred ca seria a doua are unele imbunatatiri fata de prima serie.

Poze cu seria 5100>5199


Attachments:
5126-092-01.JPG
5126-092-01.JPG [ 104.1 KiB | Viewed 14838 times ]
5160-066-01.JPG
5160-066-01.JPG [ 83.5 KiB | Viewed 14838 times ]
5182-065-01.JPG
5182-065-01.JPG [ 121.89 KiB | Viewed 14837 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 20:07 
Seria a 2a. 5201>5300


Attachments:
5202-076-02.JPG
5202-076-02.JPG [ 93.84 KiB | Viewed 14837 times ]
5233-DEP-01.JPG
5233-DEP-01.JPG [ 93.86 KiB | Viewed 14835 times ]
5283-096-03.JPG
5283-096-03.JPG [ 73.46 KiB | Viewed 14835 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 May 2007 11:59 
5115,5116,5117 au ajuns la Berceni, Deja 5117 este in traseu, pentru ca a avut RK recent, 15 si 16 deocamdata stau sa le aranjeze cei de la Berceni, au venit sub orice critica de la Vatra. :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 May 2007 17:28 
Si Irisbus Citelis pe linia 79, deocamdata 2 bucati.
Pana acum avem Irisbusuri pe liniile:61,62,69,70,71,79,86,90,91,92.
Urmeaza liniile 93,96.


Attachments:
DSC08403.JPG
DSC08403.JPG [ 115.86 KiB | Viewed 12210 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 02:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#7433 a fost masacrat pe 22 Mai 2007.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 07:30 
7418 va fi retras zilele astea. Vineri a avut ITP si conform celor de la depou "dupa ITP mai trebuie sa circule cateva zile"


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 11:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
metrouusor wrote:
"dupa ITP mai trebuie sa circule cateva zile"

Pentru ca ITP-ul costa destul de mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 May 2007 23:26 
Sa vedem si o galerie foto cu Irisbus Citelis.
Cabina...


Attachments:
DSC03220.JPG
DSC03220.JPG [ 62.47 KiB | Viewed 11981 times ]
DSC03221.JPG
DSC03221.JPG [ 91.66 KiB | Viewed 11980 times ]
DSC03222.JPG
DSC03222.JPG [ 76.29 KiB | Viewed 11979 times ]
DSC03223.JPG
DSC03223.JPG [ 43.5 KiB | Viewed 11977 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group