TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 11 Dec 2019 01:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 708 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 18:14 
O mare parte din depoul Berceni a fost rezervata pentru parcul rece de autobuze al RATB; autobuzele aduse aici sunt mare parte in stare de functionare si stau ca rezerve, la nevoie pot fi repuse in circulatie, o parte din Rocar aduse aici vor migra catre Alexandria pentru inlocuirea autobuzelor Iveco. A fost adusa o sectie speciala auto care va lucra in acest garaj.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 May 2009 19:58 
Ikarus 415T cu stegulet de 1 mai 2009.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 May 2009 20:16 
Cateva poze de interior cu acesta, realizate tot in 2006 cand acesta a stat o perioada in probe pe liniile dep Bujoreni.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 May 2009 20:17 
Si in final cabina acestuia


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 May 2009 20:23 
Astra Bus Arad a castigat licitatia pentru cele 100 troleibuze, modelul adus este Irisbus Citelis cu echipamente produse de ICPE-SAERP Bucuresti. Troleibuzele au numere de parc intre 5301>5400 si au intrat in circulatie pe 17 februarie 2007 pe liniile 61, 69, 91.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 00:53 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 198
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Marian Andrei wrote:
Deocamdata proiectul este in pauza, urmatoarea etapa este pana la Universitate si apoi Romana. Mai departe de Romana se pare ca nu se va mai face. Totusi nu exista un timeline al evolutiei acestei lucrari, cel putin anul acesta.

P.S. Acelasi lucru valabil si pentru licitatia de troleibuze, intai tramvaie.


Acum sigur, odata adus la Romana, exista deja infrastructura mai departe pentru Gara de Nord sau Bucurestii Noi pe actualele linii 79,86,87,97


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 15:06 
Linia 86 va avea in curand traseul Gara de Nord - Stadionul National si va ramane cu 6 ture de la Depoul Vatra Luminoasa.
Oricum pe aceasta linie la ora actuala este jale cu intervalele, sunt 12 ture iar la ora normala raman doar 8. :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 15:11 
5399 ramane unul din cele mai bune Irisbusuri din Bucuresti, circuland la regim normal fara probleme. Din pacate 5400 mai mult sta, unul din titulari este in concediu iar celalalt prefera sa mearga pe Irisbusuri clasice pentru a nu mai intra in depou la schimb, 5400 este condus doar de titulari, la fel ca 5399.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 May 2009 15:43 
5265 este in curs de RK la URAC, azi a fost pentru teste in depoul Berceni.
Pe langa acesta inca un Irisbus de la ITP, mereu vad trafic intens de troleibuze in zona Dristor. Din pacate tractate :(


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 10:08 
Dupa executarea unor
3mil wrote:
lucrari de revizie la reteaua electrica de contact a troleibuzelor de pe Str. Resita si Str. Nitu Vasile, incepand cu ora 21.00, troleibuzele se vor retrage din circulatie [...]

au aparut niste urechiuse gen suspensie K+M la ultimul macaz de unire de la intersectia Nitu Vasile. Ceva in directia modernizarii retelei din zona?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 12:41 
In intersectia Nitu Vasile pentru a se monta retea noua trebuiesc schimbati in primul rand stalpii, reteaua noua este mai tensionata decat actuala retea, lucru care ar duce la nesiguranta rezistentei stalpilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 16:52 
Reteaua e posibil sa fie mai tensionata dar atunci nu inteleg de ce nu au ancorat mai bine consolele. De exemplu la macazul convergent din Piata Sudului, unde consolele s-au cam lasat. Oricum se pare ca macazul acela a dat ceva batai de cap. Aparent problema o constituie incruncisarea cu inimi mobile fapt ce a cauzat parasiri repetate ale firului de catre randunici si izbirea puternica a restului constructiei, fiind evidente urmele unei innadiri a firului ca urmare a ruperii acestuia. Cel putin acum 3 saptamani dupa macaz firul avea o burta grosolana pe cateva deschideri. Intrebarea ramane asupra cauzelor parasirii retelei. Deficiente ale inimii mobile sau ale capetelor de captare (noi sau vechi)? Viteza nu ar trebui sa fie un argument intrucat cam acesta e scopul modernizarii retelei.
Cat despre posibila continuare a retelei de la Piata Romana spre Aviatorilor niciodata nu am inteles de ce se prefera aceasta varianta in locul electrificarii Caii Dorobantilor, unde existe cert un aflux important de calatori. In fond scopul electrificarii acestei rute ar trebui sa fie convertirea partiala a unor trasee de autobuz in trasee de troleibuz (nu mai are rost sa explicam de ce) si nu infiintarea de noi linii paralele. Oricum in varianta actuala nu se prea poate face asa ceva din doua mari motive - lipsa parcului de troleibuze - configuratia ciudata a buclei de intoarcere de la Piata Unirii, mult in afara legaturilor stabilite facil de oricare din autobuzele ce vin din Berceni. Oricum se mai poate adauga ca si dezavantaj portiunea nemodernizata de retea de pe Bd Metalurgiei, ce este amplasata pe deasupra parcarii (legiferate din banda 1 de circulatie) si care poate provoca in orice moment blocaje, nu neaparat ca urmare a parcarilor duble ci din cauza unei simple defectari a unui troleibuz a carui depasire poate fi imposibila in actuala configuratie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Jun 2009 19:48 
Revin cu o poza. A aparut si un traverseu nou gen K+M de pe stalpul cu macazul pana la cel din fata lui din scuar.

Plus au schimbat si patina de comanda pentru macazul pentru 74 (model fara sanie, gen separator) si au aparut si la acel macaz niste "urechiuse".


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 20:28 
Se schimba macazele in intersectia Nitu Vasile, deja au aparut mai multe elemente noi. Totusi macazele vor fi o versiune mai low-cost a celor de la Big (buget mic).
Poze din sensul spre centru.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 20:32 
Sensul dinspre Big, aici deja a aparut o patina si semaforul.
Acest model de macaz va fi montat si in intersectiile din Drumul Taberei si Militari unde va incepe inlocuirea elementelor in 1-2 ani.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 20:34 
Tot pe reteaua din Berceni, au fost inlocuite separatoarele de pe Strada Resita cu un model nou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 09:57 
A aparut macazul de bifurcatie 73/74. Este facut de ELEKTROLINE Praga.
Pare sa fie modelul asta: http://www.elektroline.cz/completes_det ... &grp_back=


P.S. Separatoarele din josul pozei de mai sus (sens stanga) sunt cumva cu diode (care sa permita accelerarea pe ele)?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 16:47 
Cateva detalii cu macazul in cauza, ar trebui sa ne obisnuim cu modelul, acesta se va monta in 8 intersectii din Drumul Taberei si Militari.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
PostPosted: Thu 18 Jun 2009 20:31 
Offline
User avatar

Joined: Mon 26 Jan 2009 14:28
Posts: 11
Location: Bucuresti, Berceni
iata cateva poze realizate de mine cu noul macaz vazand elementele sale de aproape.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Jun 2009 07:54 
Au montat si un macaz convergent simetric pentru intersectia 74/73+76+77. Viteza pe sub el a crescut simtitor (pentru majoritatea soferilor :wink:)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Jun 2009 20:23 
Separatoarele se pe Str Resita sunt modele diferite. Unul e clasic, cu izolare in timp ce celalalt mai mult ca sigur este cu diode, ceea ce inseamna ca nu mai e necesara decuplarea tractiunii la trecerea peste piesa de cale. Cu alte cuvinte se poate monta oriunde, inclusiv in zonele de demaraj la semafoare sau la plecarea din statii. Respectivul model ar trebui montat rapid in multe locuri din oras.
Referinte:
1.Catalog Elektroline
2. Prezentare tehnica pliant K+M (pag 17-19) (Trolleymotion)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Jun 2009 13:33 
Offline
User avatar

Joined: Mon 26 Jan 2009 14:28
Posts: 11
Location: Bucuresti, Berceni
La doua zile de la montare se cunoaste o imbunatatire simtitoare prin faptul ca viteza a crescut pe macaz


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 20 Jun 2009 13:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 26 Jan 2009 14:28
Posts: 11
Location: Bucuresti, Berceni
Macazul de la Piata Sudului nu arata prea bine


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 16:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Mihai Bravu -28 septembrie 2008

5333, 5337, 5346, 5374


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 16:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Mihai Bravu - Baba Novac -28 septembrie 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 16:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Bucur Obor -28 septembrie 2008

5188


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Bul. Carol I - Calea Mosilor -28 septembrie 2008

5155, 5157, 5176, 5178


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 20:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Bul. Carol I - Calea Mosilor -28 septembrie 2008.

5318, 5301, 5320, 5350


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 20:56 
Si pentru ca tot se vorbea de stalpii ce trebuie inlocuiti, iata cum arata unul din cei doi stalpi de care e ancorat macazul de revenire din primele doua filmulete anterioare. Ar trebui inlocuit cat mai repede. Cateva bucati de beton desprinse din stalp stateau cuminti la baza sa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Bul. Carol I - Calea Mosilor -28 septembrie 2008.

5374, 5377, 5394, 5395


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 708 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group