TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 14 Oct 2019 19:18

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 708 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 20:57 
Oricum in toata intersectia Nitu Vasile nu cred ca mai exista 2 stalpi cu aceeasi inclinatie, de pozitia normala nu mai are rost sa discut. :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 21:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48630
Spitalul Fundeni -28 septembrie 2008.

5174, 5181, 5191, 5196


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 21:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48630
Spitalul Fundeni -28 septembrie 2008.

5394, 5311, 5395


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 21:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48630
Gara de Nord -28 septembrie 2008.

5108, 5338


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 21:14 
Au fost schimbati cativa stalpi prin prin zona (putin dupa macazul convergent spre BIG), cand au facut prelungirea lui 76 pana la Unirii. Cu ocazia asta au schimbat si vreo 2-3 stalpi pe portiunea nemodernizata. Desi, la cum arata cativa dintre stalpii din intersectie, nu pot sa pricep de ce n-au schimbat totul atunci, ca tot infiintasera 3 navete pentru o manevra de 2 weekenduri 8-|


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Jun 2009 16:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48630
Au obosit.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Jul 2009 16:33 
5229 implicat in accidentul de anul trecut de pe Strada Resita a fost reparat si circula de cateva saptamani. Autobuzul 4235 este si el reparat si urmeaza sa apara in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Aug 2009 22:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Scuze ca pun intrebarea aici, dar nu am gasit unde in alta parte.
Pe vremea veche, cred ca prin anii '80 sau maxim 85 existau ceva trolebuze de aprovizionare pt comertul socialst, in speta alimentare.. etc.
Erau adaptate sa mearga pe reteaua existenta de trolebuze si aveau si o autonomie data de baterii pt a circula pe distante mici (cred) si fara contact la reteaua ITB. Cel putin puteau merge 100-200 metri sigur ca am vazut cel putin functionand pe distanta asta.
Am vazut cand eram mic asemenea trolebuze.. insa exista o discutie pe forum referitoare la ele?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Aug 2009 22:57 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
aztec wrote:
Scuze ca pun intrebarea aici, dar nu am gasit unde in alta parte.
Pe vremea veche, cred ca prin anii '80 sau maxim 85 existau ceva trolebuze de aprovizionare pt comertul socialst, in speta alimentare.. etc.
Erau adaptate sa mearga pe reteaua existenta de trolebuze si aveau si o autonomie data de baterii pt a circula pe distante mici (cred) si fara contact la reteaua ITB. Cel putin puteau merge 100-200 metri sigur ca am vazut cel putin functionand pe distanta asta.
Am vazut cand eram mic asemenea trolebuze.. insa exista o discutie pe forum referitoare la ele?

Da, s-a discutat destul de mult pe forum acest subiect, dar cred ca off-topic, ca nu gasesc acum unde... Ar fi fost util sa se mute discutiile intr-un topic separat, sau la "Totul despre troleibuze - Troleibuze de marfa". Au fost cateva DAC-ROMANIA 112E pe care, la batranete, ITB le-a transformat in troleibuze de marfa, la indicatia pretioasa a Partidului si a Secretarului sau General, tovarasul...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Aug 2009 16:06 
5215 cu Rk recent


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 15:38 
5228 si 5123 dupa RK. 5123 este primul troleibuz din prima serie de Ikarus care a avut RK dupa mult timp in care s-au facut RK doar la seria 52xx.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 15:46 
Cabina de Ikarus 415T (5123)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 15:50 
Prezentare interior I (tot 5123)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 15:51 
Prezentare interior II (tot 5123)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 15:54 
Si ultima parte cu cateva detalii de exterior si dulapul cu echipamente din stanga cabinei. Tot troleibuzul 5123.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 16:20 
Depoul Berceni 4.09.2009
Parcul de troleibuze format exclusiv din Ikarus 415T din ambele serii


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Sep 2009 21:47 
Universitate


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 14:04 
5211 si 5118 ale Dep. B Noi in zona Basarab.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
PostPosted: Thu 15 Oct 2009 09:51 
Dupa ani de amanari ale proiectului, in sfarsit s-au apucat de largirea str. Nitu Vasile intre Bd. Alexandru Obregia si Bd. C-tin Brancoveanu.
Deja s-au scos bordurile vechi (fireste!) si gardurile care desparteau gradinile blocurilor de pe partea dreapta de troturarul foarte ingust.
Azi dimineata am vazut utilaje care au intrat deja in zona fostului capat al liniei 95 precum si in primii 50m de gradini. Sa spream ca o sa mearga repede aceasta lucrare. Momentan nu am vazut nicio pancarda care sa arate termenii lucrarii. Revin cu poze diseara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Oct 2009 15:39 
5377 in ploaie la Gara de Nord


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 18:32 
Cateva Ikarus 415T din seria 51xx.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 18:36 
Cateva Irisbus in Vatra Luminoasa


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Oct 2009 18:36 
A inceput montarea de statii emisie-receptie si pe troleibuzele Irisbus, 10 la Vatra si 20 la Bujoreni momentan.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 09:28 
Cateva imagini actuale cu parcul si halele depoului Vatra Luminoasa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 09:30 
Si alte vederi din partea din fata a depoului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 09:40 
Si o vedere panoramica de la poarta depoului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 09:43 
#5197


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Oct 2009 09:44 
#5351


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 18:31 
28 Octombrie 2009

Poze de pe santier, se lucreaza destul de tare si lucrarea se finalizeaza in luna martie 2010 din ce ziceau muncitorii, se largeste de la 2 la 4 benzi. Lucrarea este executata de Strabag.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 18:34 
Alte poze, se lucreaza si la toaletarea copacilor de pe partea stanga.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 708 posts ]  Go to page Previous  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group