TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 08 Dec 2019 09:38

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 222 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 21:19 
Interesante poze. Nu intelegeam de ce toate tramvaiele au pantograful coborat, dar se observa ca amandoua racordarile de la incrucisarea tv-tb lipseau. Accident sau obisnuinta? Oricum stiu ca prin multe orase era o practica frecventa coborarea pantografului in zona unor asemenea constructii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 22:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Trole Man wrote:
Interesante poze. Nu intelegeam de ce toate tramvaiele au pantograful coborat, dar se observa ca amandoua racordarile de la incrucisarea tv-tb lipseau. Accident sau obisnuinta? Oricum stiu ca prin multe orase era o practica frecventa coborarea pantografului in zona unor asemenea constructii.

Nici cand racordarile existau nu s-a mers niciodata cu pantograful pe ele. :? Vatmanii aveau instructiuni in acest sens. Trasul de funie in continuu a facut parte integranta din imaginea si asa precara a tramvaiului brasovean.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Jan 2009 22:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
V2A au fost retrase pana in 2002 (cu exceptia lui #10 care a devenit atelier mobil pentru interventii), iar ultimul V3A (#16) a fost retras in 2004, fiind totusi pastrat necasat pana in 2007. Din moment ce exista un surplus de tramvaie si SH-urile erau mult mai performante, n-a mai existat interes pentru reconditionarea vagoanelor tip ITB. Starea proasta din 1994 nu era numai la tramvaie, la fel aratau si autobuzele sau troleibuzele cu ceva vechime. Sa nu uitam ca pana in 1997, banii pentru transport public (achizitionare de vehicule) se dadeau direct de la bugetul de stat (catre Rocar, bineinteles), bugetele locale fiind mai mult de decor, adica fara surse de venituri. Asa ca bani pentru reparatii erau foarte putini, si probabil si prost gestionati.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 18:55 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
In imaginile in care apar #4 si #16 am observat ca partea a 3-a a tramvaiului este verde. Asa era schema lor vopsire sau este un defect al imaginii? Intreb asta din doua motive: primul este: in 1994 aveam o varsta ceva mai mica, iar din aceasta cauza chiar nu imi aduc aminte de acel "verde", iar al doilea motiv este: mi se pare ciudat ca tramvaiele sa fi avut o asemenea schema de culori.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 19:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Mai tine minte cineva ce numar avea tramvaiul care se vede vopsit cu dungi albastru/rosu/portocaliu?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 19:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Brassovia wrote:
Mai tine minte cineva ce numar avea tramvaiul care se vede vopsit cu dungi albastru/rosu/portocaliu?


Te referi la cel din spatele V2A-ului #12? Este #3.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Jan 2009 20:02 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
SPA29 wrote:
In imaginile in care apar #4 si #16 am observat ca partea a 3-a a tramvaiului este verde. Asa era schema lor vopsire sau este un defect al imaginii? Intreb asta din doua motive: primul este: in 1994 aveam o varsta ceva mai mica, iar din aceasta cauza chiar nu imi aduc aminte de acel "verde", iar al doilea motiv este: mi se pare ciudat ca tramvaiele sa fi avut o asemenea schema de culori.

Explicatia este urmatoarea: asa a fost vopsit. Primele doua segmente au purtat reclama la pasta de dinti Colgate si ultimul segment a purtat reclama la sapunul Palmolive (imita culoarea ambalajului). Au fost mai multe tramvaie astfel vopsite dar acum nu imi mai aduc aminte exact numerele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Jan 2009 22:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
La introducerea primelor Rathgeber in circulatie (incepand cu decembrie 1997), cuplarea vagon motor + remorca a fost urmatoarea:

- 21+27
- 22+28
- 23+29
- 24+30

Abia peste mai mult de un an, la inceputul anului 1999, au fost introduse in circulatie si 25+31 si 26. La acel moment erau deja retrase, dupa numai un an, unele Rathgeber. Pe masura ce dispareau din trafic tot mai multe, au inceput sa le cupleze pe cele ramase in functie de posibilitati, de exemplu:

- 26+29 (nu era disponibil 32, dar fusese retras 23, care totusi n-a fost casat complet decat foarte tarziu)
- 22+27 (disparusera 21 si 28)

Remorca [32] si plugul de zapada ex-3945 Munchen nu au iesit niciodata pe traseu. Cuplul 24+30 se pare ca a fost cel mai longeviv.

Tramvaiele aratau foarte bine, insa se spune ca sistemul cu trei roti crea mari probleme pe calea noastra de rulare cu mari neplaneitati. Bucurestiul a inlocuit aceste roti cu boghiuri obisnuite, insa la Brasov s-a preferat casarea lor prematura. In anul 2004 nu mai circula deja niciunul, insa au mai stat o vreme cateva in depou, nedezmembrate (24+30) sau partial dezmembrate (23, [32]).

Corectura later edit: cu rosu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Jan 2009 01:48 
Cateva poze facute de un prieten in iulie 2006


Attachments:
Brasov-35-101_iul2006.jpg
Brasov-35-101_iul2006.jpg [ 97.57 KiB | Viewed 10544 times ]
Brasov-39-101_iul2006.jpg
Brasov-39-101_iul2006.jpg [ 98.78 KiB | Viewed 10544 times ]
Brasov-43-101_iul2006.jpg
Brasov-43-101_iul2006.jpg [ 103.87 KiB | Viewed 10544 times ]
Brasov-50-101_iul2006.jpg
Brasov-50-101_iul2006.jpg [ 116.12 KiB | Viewed 10545 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 00:25 
#19 in 1989

Scanare si comentariu Radu Bialus: Pionierat... Vagonul 19, septembrie 1988 (sursa: Gelu Arghir, vatman din Iasi detasat temporar la Brasov pentru instruirea primelor serii de vatmani).


Attachments:
bv_19_1989.jpg
bv_19_1989.jpg [ 207.24 KiB | Viewed 10664 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 18:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
42

Foto: http://www.sin-ter.hu


Attachments:
42.jpg
42.jpg [ 212.52 KiB | Viewed 10553 times ]
42a.jpg
42a.jpg [ 170.19 KiB | Viewed 10552 times ]
42b.jpg
42b.jpg [ 200.12 KiB | Viewed 10553 times ]
42c.jpg
42c.jpg [ 204.07 KiB | Viewed 10552 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 18:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
49, 52, 53.

Foto: http://www.sin-ter.hu

Anul 2004.


Attachments:
49.jpg
49.jpg [ 175.46 KiB | Viewed 10546 times ]
52.jpg
52.jpg [ 161.86 KiB | Viewed 10546 times ]
52-53.jpg
52-53.jpg [ 186.15 KiB | Viewed 10545 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 18:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
RobertC wrote:
#19 in 1989

Scanare si comentariu Radu Bialus: Pionierat... Vagonul 19, septembrie 1988 (sursa: Gelu Arghir, vatman din Iasi detasat temporar la Brasov pentru instruirea primelor serii de vatmani).

Prezenta liniei 6 barat restrange clar perioada de datare, incepand de la mijlocul lui 1988 (moment in care s-a suspendat circulatia pe linia 8, ca urmare a sosirii unui numar suficient de tramvaie, infiintandu-se liniile noi cu intoarcere la Castanilor) si pana la mijlocul lui 1989 (cand ca urmare a santierului de la Hidromecanica a disparut si 6 barat).

Insa apare un nou semn de intrebare, si anume faptul (confirmat atat de SB Atlas cat si de amintirile si notitele personale), cum ca tramvaiele cu nr. 17, 18, 19, 20 au fost fabricate si au sosit abia in 1989.

Daca poza e din toamna lui 1988, tramvaiul ar trebui sa fie de ex. #16, si nu 19. Din pacate calitatea imaginii nu permite citirea numarului de parc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 20:34 
Spatele fotografiei (fotografiat, pentru rapiditate):


Attachments:
IMG_0497.JPG
IMG_0497.JPG [ 49.86 KiB | Viewed 10608 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 21:06 
Brassovia wrote:
introducerea primelor Rathgeber in circulatie (incepand cu decembrie 1996)

Intrucat am vazut o multime de date contradictorii legate de existenta acestor vagoane la Brasov, caut informatii corecte, pentru a face lumina in povestea asta. In investigatia mea am avansat mult pe o directie ce pare corecta. Fac referire la inceput si final:

Atat pe siteul http://www.strassenbahn-muenchen.de (http://www.strassenbahn-muenchen.de/rumaenien.htm), cat si in SB Atlas 2004, apare ca data de aducere la Brasov a acestor vagoane anul 1997 (mai mult, pe siteul indicat este precizata si luna - octombrie).
In iunie 2004 mai erau in depou 2 cupluri si inca 2 vagoane motor. Aici se rupe filmul. Ce s-a intamplat mai departe (in ce luni au aparut modificari ale situatiei)?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 22:05 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
radub wrote:
Brassovia wrote:
introducerea primelor Rathgeber in circulatie (incepand cu decembrie 1996)

Intrucat am vazut o multime de date contradictorii legate de existenta acestor vagoane la Brasov, caut informatii corecte, pentru a face lumina in povestea asta. In investigatia mea am avansat mult pe o directie ce pare corecta. Fac referire la inceput si final:

Atat pe siteul http://www.strassenbahn-muenchen.de, cat si in SB Atlas 2004, apare ca data de aducere la Brasov a acestor vagoane anul 1997 (mai mult, pe siteul indicat este precizata si luna - octombrie).
In iunie 2004 mai erau in depou 2 cupluri si inca 2 vagoane motor. Aici se rupe filmul. Ce s-a intamplat mai departe (in ce luni au aparut modificari ale situatiei)?


Aici am strecurat din vina mea o inexactitate, si o corectez, inclusiv in acel mesaj. Nu e vorba de anul 1996, ci de 1997, intr-adevar. Este posibil ca vagoanele sa fi fost expediate din Germania si sa fi sosit la Brasov in octombrie. Eu personal nu le-am vazut in trafic decat in luna decembrie, repet, a anului 1997, nu 1996, cum am spus anterior gresit. Greseala provine din notitele mele mai vechi, dar acum, rememorand alte evenimente contemporane, o rectific. Deci primele le-am vazut circuland in decembrie 1997.

In continuare, s-a intamplat ca, dupa un debut masiv de cateva saptamani/luni, aceste tramvaie au fost mai apoi foarte putin folosite, in sensul ca existau concomitent cam maximum doua garnituri, si acestea se retrageau dupa orele de varf. In mod cert, vagoanele #25, #26, #31 au aparut in trafic la peste un an diferenta, si aici am notat data cea mai probabila ca fiind ianuarie 1999. Neavand acces in depou, am crezut ca aceste ultime garnituri au fost aduse abia atunci din Munchen. Datele germane spun insa ca au venit deodata. Asta inseamna ca, dintr-un motiv bine intemeiat, ele au fost retinute o vreme foarte lunga in depou. Posibil ca vagoanele tip ITB erau inca in numar suficient, si capacitatea lor era mai potrivita in acele vremuri. Au fost si zile multe cand nu se putea gasi nici un Rathgeber in trafic.

Asa cum am spus, pana la sfarsitul lui 1998 au circulat cuplurile 21+27, 22+28, 23+29 si 24+30, prezenta lor fiind insa destul de discreta. Cand au intrat urmatoarele, ma asteptam sa vad ceva de genul 25+26 (adica numerele lipsa din acest interval), nestiind nimic de 31 si 32. Insusi faptul ca aceste numere (25 si 26) au fost neatribuite initial, dar rezervate, certifica faptul ca, de la inceput venisera toate, doar ca nu au fost scoase din depou. Mi-a parut ciudat ca pe 26 l-au cuplat cu o remorca dintre cele care circulasera cu alt vagon motor, pentru ca abia mai tarziu am vazut acel vagon sacrificat pentru canibalizare, care ar fi trebuit sa poarte nr. 32, dar pe care nu a fost niciodata inscris acel numar. Din momentul in care au fost scoase 25, 26 si 31, au inceput treptat sa dispara dintre cele mai vechi, insa nu am o evidenta exacta cu soarta fiecaruia in timp. E posibil ca unele sa fi fost doar temporar retrase, pentru reparatii.

Ce imi aduc aminte este ca, dupa ce ne obisnuiseram cu confortul Rathgeber, a existat o perioada de revenire in forta a V3A, multe vagoane care statusera o perioada fiind reactivate, cu vopseaua aceea albastru-inchis + galben sau rosu, pe care nu am putut niciodata sa o admir. Din momentul aparitiei vagoanelor Duewag, a inceput sa fie greu sa mai ai norocul de a calatori cu Rathgeber, fiind scoase doar la nevoie, cand nu exista probabil altceva disponibil. Totusi, in anii 2001-2003, Rathgeber nu au fost complet inlaturate. De abia in momentul aparitiei vagoanelor Tatra s-au scos complet cele Rathgeber. Tatra au intrat in trafic pe rand, primele in decembrie 2002, urmatoarele in prima parte a anului 2003.

Deci decembrie 2002 este data retragerii Rathgeber. De ce nu au fost imediat casate, nu stiu exact. Ce stiu este ca in acel moment exista un surplus de tramvaie, fata de numarul necesar pe singura linie din Brasov. Deci nu a existat vreo prioritate in repararea unora care aveau probleme. Iar Rathgeber se pare ca au avut probleme tehnice din belsug, datorate in principal starii proaste a caii de rulare.

Totusi, s-au pastrat in depou (poate in speranta unei eventuale reveniri) acele cupluri si vagoane izolate, pe care le-am vazut si eu ultima data in vara anului 2004. Cel putin 24+30 nu parea a fi descompletat si locul unde era garat nu era cel al casarilor. La scurt timp, cand am revenit, toate disparusera. In toamna-iarna anului 2004, linia a fost timp de cateva luni inchisa, ca urmare a reparatiilor pe sectoarele de curba si a inlocuirii asfaltului cu piatra cubica in aceste zone. Aceasta investitie ne arata ca inca nu se pusese crucea pe tramvai. Primavara lui 2005 a debutat cu escaladarea la cote nemaintalnite a campaniei de presa impotriva troleibuzelor, dar totusi - in programul de dezvoltare durabila - se declara intentia de pastrare si chiar de extindere la Darste a tramvaiului. Mai departe stim cu totii ce s-a intamplat, cu singura mentiune ca, sunt indicii ca initial s-a planificat inlocuirea tramvaiului cu acele MAN-uri articulate, care s-au achizitionat in graba, in locul altora solo (initial s-a vorbit de aducerea a 90 autobuze solo, doar). De asemenea, se pare ca linia 32 trebuia sa ramana de troleibuze (pe anuntul din noiembrie 2006 chiar asa aparea intr-un loc). Cineva a hotarat in ultimul moment reactivarea liniei 8 in locul tramvaiului si, poate ca sa se pastreze proportia distrugerii, s-ar fi sacrificat linia 32. E posibil ca si aglomeratia de pe recent mazificata linie 5 sa fi condus la decizia de a nu folosi autobuzele articulate in locul tramvaiului, si de a cumpara peste noapte cele 15 troleibuze articulate second-hand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 22:38 
radub wrote:
si inca 2 vagoane motor

Imi cer scuze, 2 remorci.

Brassovia wrote:
24+30 nu parea a fi descompletat si locul unde era garat nu era cel al casarilor

Cel putin pana in septembrie 2003 erau prezente toate in depou, insa scoase de pe sine. 24+30 era in fata halei, intre sina de acces in depou si prima linie de iesire din hala, aproape intreg la exterior (far lipsa, probabil si lampile de la remorca lipsa, mastile de la boghiuri lipsa).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Jan 2009 01:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Da, 24+30 era in spatele halei, orientat cu fata spre vest, iar lui 24 ii lipsea farul si niste ochiuri mobile de geam. Mai spre mijlocul terenului mai era un cuplu, tot cu fata spre vest, ale carui numere nu le-am retinut (ori 25+31, ori 22+27). Spre latura sudica, in stare incipienta de dezmembrare era remorca 29, apoi in spatele ei vagonul motor 23, care zacuse mult timp si mai in fata. Spre interior de acestea, donorul [32], purtand inca reclama la Jaegermeister, isi ocupa locul binecunoscut deja.

De ce au asteptat atat aceste vagoane pentru a ajunge la fier vechi, nu stiu. Fara sa glumim, nu e exclus ca sa fi asteptat rezultatul alegerilor locale din 2004. Daca linia de tramvai s-ar fi extins la Darste-Noua, probabil unele vagoane ar fi putut circula inca o vreme. Sau poate fierul vechi din ele ar fi avut alti beneficiari.

Sunt curios daca cineva isi aduce aminte cand a fost demontata calea de rulare si firul aerian ale celei de-a doua bucle de la Saturn, cea pregatita pentru introducerea traseului spre Noua, inca din perioada 1989-1990 (oare tot in 2004?). Pe aceasta bucla nu se putea intra cu tramvaiul, din cauza ca un stalp mai vechi bloca linia. Totusi, restul era finalizat, inclusiv peronul si macazurile spre Darste. Macazurile acestei bucle si incrucisarea cu cealalta bucla au fost scoase pe rand, apoi s-a construit acea scurta linie infundata pentru cazuri de necesitate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Jan 2009 01:24 
Brassovia wrote:
Mai spre mijlocul terenului mai era un cuplu, tot cu fata spre vest, ale carui numere nu le-am retinut (ori 25+31, ori 22+27).

25+28. Aceeasi orientare o aveau vagonul 21 si remorca 3504.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Jan 2009 13:45 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Tatra au intrat in trafic pe rand, primele in decembrie 2002, urmatoarele in prima parte a anului 2003.


Vagoanele Tatra au sosit in zilele de Craciun ale anului 2002. Intre Craciun si Anul Nou s-au descarcat de pe vagoane pe terenul de langa blocurile de la Sala Sporturilor pentru a putea fi eliberate vagoanele si a nu se plati taxe catre CFR. Ulterior la inceputul anului 2003 au fost puse pe sina si tractate in depou. Primele cupluri de Tatra care au iesit la strada au fost 49+6, 47+11 si 46+12 la sfarsitul lui februarie si inceputul lui martie 2003.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Jan 2009 19:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Spre Rulmentul -mai 2007.


Attachments:
S5002115.JPG
S5002115.JPG [ 62.39 KiB | Viewed 10533 times ]
S5002117.JPG
S5002117.JPG [ 61.42 KiB | Viewed 10532 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Jan 2009 19:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Rulmentul -mai 2007.

Fost cap de linie al traseului 101.


Attachments:
S5002230.JPG
S5002230.JPG [ 76.74 KiB | Viewed 10592 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Apr 2009 17:54 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
A fost casat si ultimul tramvai ce mai exista in Brasov. Este vorba de #11. Am observat acest aspect in urma reportajelor difuzate pe posturile locale de televiziune cu ocazia zilei Jandarmeriei. Aceasta a fost istoria tramvaiului in Brasov. Cu putina bunavointa ar fi putut exista si in zilele noastre, dar n-a fost sa fie... Imi pare rau :( .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 May 2009 22:37 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Rulmentul - mai 2009.


Attachments:
tram_000.jpg
tram_000.jpg [ 212.15 KiB | Viewed 10039 times ]
tram_002.jpg
tram_002.jpg [ 230.66 KiB | Viewed 10041 times ]
tram_003.jpg
tram_003.jpg [ 273.61 KiB | Viewed 10039 times ]
tram_004.jpg
tram_004.jpg [ 273.07 KiB | Viewed 10040 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 May 2009 11:38 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Toate "afacerile" legate de tramvai s-au dovedit pana la urma proaste pentru oras si cetatenii sai de-a lungul timpului. Doar una a fost buna, insa nu pentru toti brasovenii, ci doar pentru cei ce au dispus incarcarea in miez de noapte, in camioane frumos colorate, a sinelor demontate ale fostului tramvai, spre o destinatie nici astazi facuta publica.

Trist sfarsit a avut acest tramvai, dar in ton cu epoca in care traim.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Jun 2009 21:36 
Tot legat de tramvai: cand s-a decis scoaterea liniei 101 cate din vagoanele V2A si V3A mai erau functionale? Excluzandu-l pe # 10 care era vagon-atelier.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Jun 2009 22:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
bogdan2009 wrote:
Tot legat de tramvai: cand s-a decis scoaterea liniei 101 cate din vagoanele V2A si V3A mai erau functionale? Excluzandu-l pe # 10 care era vagon-atelier.

Niciun V2A si patru V3A, dar V3A nu mai circulau, ca erau suficiente pentru trafic Duewagurile si Tatrele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 11:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Bul. 13 Decembrie.

10 august 2006.

33, 34, 36, 37


Attachments:
13dec. -33a.JPG
13dec. -33a.JPG [ 108.42 KiB | Viewed 10071 times ]
13dec. -33.JPG
13dec. -33.JPG [ 100.14 KiB | Viewed 10071 times ]
13dec. -34.JPG
13dec. -34.JPG [ 113.43 KiB | Viewed 10071 times ]
13dec. -36.JPG
13dec. -36.JPG [ 106.79 KiB | Viewed 10071 times ]
13dec. -37.JPG
13dec. -37.JPG [ 99.26 KiB | Viewed 10071 times ]
13dec. -37a.JPG
13dec. -37a.JPG [ 105 KiB | Viewed 10071 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 11:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Bul. 13 Decembrie.

10 august 2006.

39, 43, 52


Attachments:
13dec. -39.JPG
13dec. -39.JPG [ 106.53 KiB | Viewed 10070 times ]
13dec. -39a.JPG
13dec. -39a.JPG [ 110.04 KiB | Viewed 10069 times ]
13dec. -43.JPG
13dec. -43.JPG [ 108.73 KiB | Viewed 10069 times ]
13dec. -43--3.JPG
13dec. -43--3.JPG [ 78.38 KiB | Viewed 10069 times ]
13dec. -52.JPG
13dec. -52.JPG [ 105.28 KiB | Viewed 10070 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Jun 2009 11:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Bul. 13 Decembrie.

10 august 2006.


Attachments:
13dec. -deux.JPG
13dec. -deux.JPG [ 91.42 KiB | Viewed 10356 times ]
13dec. -deux2.JPG
13dec. -deux2.JPG [ 92.11 KiB | Viewed 10356 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 222 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group