TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 16 Apr 2024 12:02

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 57  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 18:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Pregatirile pentru hiper-mega-giratoriu au intrat in linie dreapta. Breteaua de retea troleibuze de intrare pe 13 Decembrie spre Tractorul este montata cu exceptia macazului, care se va pune in ultimul moment. Asfaltul in intersectia Calea Bucuresti-Toamnei e si el finalizat. Asteptam vacanta elevilor, cu care ocazie si traficul va scadea simtitor.

In alta ordine de idei, circulatia pe linia 43 a fost suspendata incepand de vineri seara, "ca urmare a incetarii cursurilor universitare".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 19:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Brassovia wrote:
In alta ordine de idei, circulatia pe linia 43 a fost suspendata incepand de vineri seara, "ca urmare a incetarii cursurilor universitare".

Da, cursurile s-au terminat. Sa inteleg ca sesiunea ,,nu se pune", ca doar studentii poa' sa faca o ora-doua miscare pana la facultate si inapoi. Si cum nici ei nu voteaza la Brasov (bine, nu toti)... nici ei nu merita trasport :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jun 2008 19:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Brassovia wrote:
In alta ordine de idei, circulatia pe linia 43 a fost suspendata incepand de vineri seara, "ca urmare a incetarii cursurilor universitare".

Da, cursurile s-au terminat. Sa inteleg ca sesiunea ,,nu se pune", ca doar studentii poa' sa faca o ora-doua miscare pana la facultate si inapoi. Si cum nici ei nu voteaza la Brasov (bine, nu toti)... nici ei nu merita trasport :twisted:

Chiar ma mir ca l-au mai lasat sa circule inca cinci zile dupa alegeri. Tare ma tem ca la toamna nu-l vom mai revedea pe 43. Dar vom vedea in schimb ceva mult mai interesant: "eficientizarea" transportului public din Brasov. Adica o noua degradare a sa, prezentata ca o mare victorie (vezi cum a prezentat mass-media reducerile drastice / reorganizarile haotice de circulatie din 4 octombrie 2005, 17 noiembrie 2006, 1 decembrie 2006, iunie 2007, 30 noiembrie 2007)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jun 2008 01:10 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Quote:
1934-1940

Quote:
1959-1969

Quote:
1975-1976


In ce au constat revirimentele din perioadele respective? S-au datorat, cumva, unor primari inimosi care, intr-adevar, au dorit binele urbei? Ma refer mai ales la perioada 1975-1976.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jun 2008 09:48 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
In ce au constat revirimentele din perioadele respective? S-au datorat, cumva, unor primari inimosi care, intr-adevar, au dorit binele urbei? Ma refer mai ales la perioada 1975-1976.

Nu cred ca e off-topic sa raspund, pentru ca dorim cu totii ca la rubrica "stiri" sa avem vesti despre dezvoltare, nu despre involutie. De aceea voi incerca foarte pe scurt sa explic de ce pot fi considerate acele perioade ca fiind o reluare a trendului ascendent.
- 1934-1940: dupa consumarea primelor afaceri bucurestene legate de bogatiile Romaniei "intregite" si a crizei din 1929-1933, a avut loc un avant fara precedent al dezvoltarii infrastructurii, intr-un context national si international favorabil, legat in principal de exploatarea resurselor naturale proprii;
- 1959-1969: proaspat scapat de trupele sovietice, Gheorghiu-Dej (care prinsese gustul pentru aspectul mai civilizat al celorlaltor tari "vecine si prietene"), lasa libertate specialistilor in dezvoltarea urbana, aceasta libertate prelungindu-se si in prima perioada ceausista; este perioada debutului electrificarii rapide a transporturilor, a reaparitiei notiunii de transport de agrement si turistic etc;
- 1975-1976: datorita unui accident economic pozitiv, si anume a unor productii agricole record ale Romaniei, statul obtine prin exportarea acestora resurse / marfuri in contrapartida, prin care se realizeaza o mini-dezvoltare exploziva a infrastructurii si transporturilor locale, (achizitionare de cantitati mari de vehicule performante din import, extindere rapida a traseelor de autobuze locale si interurbane etc); din pacate aceasta situatie nu s-a mai repetat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jun 2008 10:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Ieri a avut loc la propriul post de televiziune prezentarea detaliata si pe intelesul tuturor a modului cum se va merge cu masina prin zona Hidromecanica, dupa implementarea masurilor de mult dorite. Moderatorul a reusit chiar sa reexplice explicatiile, aratand ca acolo unde nu vom mai putea face la stanga, va trebui "sa dam o tura" in jurul centrului civic. Pana aici totul foarte clar.

In final insa, initiatorul proiectului si-a lasat rezerva ca, in caz de nefunctionare "datorita cresterii in continuare a traficului", Primaria sa ia "alte masuri de rezerva", "pe care deja le studiem". Din surse neoficiale dar credibile, una dintre aceste masuri va fi de transformare cel putin a cartierului Astra intr-un si mai imens giratoriu, prin instituire de sensuri unice pe Calea Bucuresti, Saturn, Zizinului.

Brasovul - oras al invartitilor.
Bate la usa inscrierea in Cartea Recordurilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jun 2008 13:37 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Astazi, echipajul de interventie al RAT a inspectat in amanunt reteaua de la Spitalul Judeteean - Toamnei - Kogalniceanu, facand si mici ajustari necesare. Indicatoarele de circulatie de restrictie au fost deja montate, stand deocamdata acoperite in asteptarea schimbarii. Saptamana trecuta a fost "periata" si reteaua de pe Castanilor - 15 Noiembrie, unde au fost inlaturate frangerile de traseu ramase in urma demontarii macazurilor.

Doar intersectia C. Bucuresti/Zizinului se pare ca va mai avea partial semafoare (probabil doar cu 2 faze), in timp ce in rest se va merge exclusiv pe prioritate. Prioritatea o va avea inelul, cu exceptia intersectiei de la Hidromecanica, unde va avea prioritate Bd. 15 Noiembrie. In acest loc va fi si gatuirea traficului, Str. Kogalniceanu avand aici latime de doar 17,5m (corespunzator a 5 benzi normale), din care 5m sunt ocupati cu parcajul de la Camera de Comert. In restul de 12,5m vor functiona ca si pana acum 5 (!!!) benzi subdimensionate, a cate doar 2,5m fiecare. Pe aceste benzi se vor intersecta cei care vin de la Gara, Harmanului sau Grivitei si merg spre Astra cu cei care vin din Astra, Harmanului sau Gara si merg spre Centru... Prevad ca politia rutiera va fi utilizata la greu pentru dirijare, ca doar mananca si ei o paine, sa nu stea chiar tot timpul degeaba.

Nici o miscare in privinta regandirii statiilor pentru transportul in comun. Ce este hazliu e ca, doar cu vreo luna in urma, au fost aplicate autocolante RAT cu numele statiei si traseele, incepand chiar cu copertinele acelor statii ce urmeaza acum a fi desfiintate sau care vor suferi modificari de trasee! :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jun 2008 23:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Brassovia wrote:
Se pare ca unii nu au invatat inca lectia cu istoria liniilor asa-zis rapide din Brasov. [...]
...O prognoza personala: dupa o vreme, fie 52 va opri in toate statiile, fie va fi istorie, fie mai intai una si apoi si cealalta.

Astazi am observat ca, fara vreun anunt prealabil, linia 52 opreste si in cel putin o parte din statiile de pe parcurs care erau mai inainte sarite, fiind inclusa pe panoul de afisaj al acestora. Sa speram ca nu urmeaza si adeverirea variantei din finalul prognozei... :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 08:50 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata si micile "surprize" ce se rezerva traficului din Brasov (dupa cum a spus si domnul Brassovia). Ce va fi vom vedea...
In imagine unul dintre indicatoarele montate pe Strada Bihorului, deocamdata acoperit, ce arata "obligarotiu la dreapta", adica se intra pe Kogalniceanu cu directia inspre Hidromecaninca.


Attachments:
giratoriu2.jpg
giratoriu2.jpg [ 64.54 KiB | Viewed 8884 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 08:58 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata un alt indicator de data asta pe Strada Verii ce indica "obligatoriu la stanga", adica se intra pe Harmanului cu directia inspre gara/Hidromecanica.


Attachments:
giratoriu1.jpg
giratoriu1.jpg [ 148.33 KiB | Viewed 8877 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 15:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
paul_bv wrote:
Iata un alt indicator de data asta pe Strada Verii ce indica "obligatoriu la stanga", adica se intra pe Harmanului cu directia inspre gara/Hidromecanica.

Strada Verii va deveni un cosmar pentru riverani, fiind "scurtatura" pe care multi se vor abate venind din centru spre gara. Avand in vedere latimea carosabilului de 5-6m si cea a trotuarelor sub 1m, dar si faptul ca e plina de masini parcate, prevad zile grele pentru acei oameni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jun 2008 15:59 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
NOPTILE ALBE ALE BRASOVULUI

Pentru ca suntem aproape de solstitiul de vara si Leningradul (numit azi Skt. Petersburg) se bucura de celebrele nopti albe, Brasovul nu putea ramane mai prejos. Astfel, nu vor pune pleoapa pe pleoapa in noaptea urmatoare lucratorii firmei care asigura marcajele si sistematizarea rutiera, dar nici echipajele RAT.

Doar cateva ore ne mai despart de implinirea unui vis eroic al brasovenilor. Va fi o cotitura in istoria orasului, sau mai bine zis, vor fi de acum mai multe cotituri. Foarte curand, ei vor putea "sa joace" Hora Unirii, in varianta auto, in jurul imensului maidan numit candva "viitorul centru civic". De ce tocmai Hora Unirii? Pai din doua motive serioase:
1) In zona respectiva, se intalnesc, ca intr-un inel de logodna oleaca stalcit, soselele ce vin din Moldova, din Muntenia si din restul Ardealului.
2) Daca nu era Marea Unire, pai n-ajungea niciodata Brasovul la gloria de a fi laborator de reciclare al deseurilor sociale de pretutindeni si transformare a lor in biogaz-politic, atat de necesar propulsarii masinariei de tocat bani de pe malul Dambovitei.

De acum, vom putea benefica totodata si de noua gandire privind statiile mijloacelor de transport care vor tranzita zona, invartindu-se precum gaina. Astfel, "comisia de circulatie" a gasit solutia ideala: desfiintarea totala a statiei Liceul Mesota, inclusiv pe sensul spre centru. In felul acesta s-a facut si eficientizarea, prin aplicarea si aici a metodei de succes, probata deja anul trecut in Centrul Istoric: Metoda D.D.T. (Diversiune-Desfiintare-Taximetrizare).


Attachments:
montarea macazului.jpg
montarea macazului.jpg [ 97.49 KiB | Viewed 8856 times ]
aproape istorie.jpg
aproape istorie.jpg [ 75.96 KiB | Viewed 8857 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 12:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Azi noapte s-a adus mai aproape de finalizare stergerea vechilor marcaje de pe asfalt si aplicarea celor noi. Trecerea de pietoni amintita anterior a fost si ea oficial desfiintata si blocata cu garduri, desi unul din semafoarele sale inca mai functioneaza. Statia de la Hidromecanica spre Astra se pare ca va fi si ea cel putin mutata, caci indicatorul ei a disparut deja. Pe sensul spre centru situatia e si mai portocalie, nu va mai exista nici o statie in zona.

Maine se va intra in vacanta... Astazi, achipajele RAT dau zor sa execute breteaua de acces de pe Toamnei pe Harmanului, cu macazurile aferente. Nici un semn insa ca s-ar face si legatura 15 Noiembrie-Toamnei. Deci se adevereste din pacate stirea despre linia 1-barat-mutant. :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 12:58 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Suna din ce in ce mai rau. Eu unul nu imi pot imagina cum va arata acest giratoriu... Tot ce pot vedea e:haos, dezordine, confuzie. Care este scopul acestui mega-giratoriu? Cu ce ajuta orasul? Parerea mea este ca acest giratoriu reprezinta o mare eroare ce va provoca "oroare" printre cetatenii acestui oras.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 13:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
paul_bv wrote:
Suna din ce in ce mai rau. Eu unul nu imi pot imagina cum va arata acest giratoriu... Tot ce pot vedea e:haos, dezordine, confuzie. Care este scopul acestui mega-giratoriu? Cu ce ajuta orasul? Parerea mea este ca acest giratoriu reprezinta o mare eroare ce va provoca "oroare" printre cetatenii acestui oras.

Culmea, chiar si taximetristii, a caror clientela va spori in mod cert, sunt absolut indignati de ceeace se face. Mai ales ca totul este executat amatoriceste, incepand cu razele de racordare, marcaje, lungimea zonelor de selectie pe benzi. Ba mai mult, oameni cu greutate in oras si angajati ai Primariei au cerut renuntarea la proiect. Ce s-a obtinut este doar o pastrare a profilului strazilor si a echipamentelor de trafic, in asa fel incat la nevoie sa se poata reveni usor la situatia anterioara.

Angajatii RAT nu au fost anuntati in nici un fel despre schimbarile iminente. :!: Nici publicul calator. Probabil inca se mai bajbaie in cautarea rezolvarilor de detaliu, sau pur si simplu cinismul a intrecut orice masura. Mi se parea normal ca, din moment ce deja s-au demontat indicatoare de statii, publicul sa fie anuntat. Mai sunt si unii care-si fac zilele astea abonament, fara sa stie ce-i asteapta. Dar oare au de ales? Au calatorii dreptul de a sti macar cu o zi inainte traseul mijlocului de transport cu care vor calatori? In Brasov/Romania/UE,... nu! :cry:


Attachments:
File comment: Bretea pe care se va putea face stanga, in paralel cu alte trei benzi de stanga !!! Curat profesionalism.
intersectie modernizata.jpg
intersectie modernizata.jpg [ 63.74 KiB | Viewed 8797 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 13:39 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Sunt sanse sa se revina la circulatia normala? Daca asa numitul proiect nu va functiona? De ce cetatenii nu au fost informati? Eu daca nu navigam pe acest forum nici nu as banui ca in curand va avea loc o asemenea "magarie" in acest oras. Poate semnele de circulatie m-ar fi pus pe ganduri, dar nici prin cap nu mi-ar trece sa ma gandesc la un giratoriu :x


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 14:20 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
paul_bv wrote:
Sunt sanse sa se revina la circulatia normala?

Sunt sanse sa se revina, in general, la normalitate in Romania?
Totul ar fi foarte simplu, daca cel care face un lucru ar raspunde in fata legii pentru ceeace face. Acest principiu al responsabilitatii ar rezolva totul. In lipsa lui, ne putem astepta in continuare la orice.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 08:55 
De miine moare inca o linie de Troleibuz. 1B. http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=41939 http://www.transilvaniaexpres.ro/index. ... icol=87323


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 11:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
tubus wrote:
De miine moare inca o linie de Troleibuz. 1B.

Da, dupa cum am mai spus si cu aslte ocazii, obiceiul local este ca deciziile sa se schimbe la intervale de cateva ore. Dupa ce ieri incepusera racordul Toamnei-Harmanului, astazi lucrarea a fost complet abandonata si pe noua tabla de statie de pe Toamnei nu apare 1 barat. De asemenea, liniile 6, 22 si 34 nu vor avea pe Toamnei statie comuna cu celelalte trasee care opresc aici (1, 4, 5, 5b, 7, 17, 30, 31, 31, 35, 37, 51). :!: :?:

Bine macar ca se pare ca s-a renuntat la desfiintarea statiei de la Mesota.

Adio, 1 barat. Urmeaza construirea noului cap de linie Triaj si adio retea pe Harmanului. Si atunci cand s-au mutat 5 barat si 7 pe Carpatilor, s-a anuntat ca e o masura temporara legata de largirea Caii Bucuresti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 11:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 93
Location: Bucuresti
Quote:
De sambata, insa, linia 1 barat va fi suspendata temporar.


Temporar? Ce gluma.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 12:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56041
Nu inteleg.

Tocmai acum se lucreaza la breteaua Toamnei -Harmanului. Cu fir nou si console noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 13:18 
Dar trebuie facuta si legatura dela Hidro spre Toamnei pentru 1B.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 14:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56041
tubus wrote:
Dar trebuie facuta si legatura dela Hidro spre Toamnei pentru 1B.

Nu trebuie. Sa vezi traseul aberant:

Tur: Stadionul Tineretului -bul. Grivitei -Hidromecanica -bul. Valea Cetatii -Racadau -bul. Valea Cetatii -Spital Judetean -Toamnei -Harmanului -Triaj.
Retur: actuala ruta a lui 1 barat (Triaj -Harmanului -Kogalniceanu -Grivitei -Stadionul Tineretului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 14:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu Sintea wrote:
Nu inteleg.

Tocmai acum se lucreaza la breteaua Toamnei -Harmanului. Cu fir nou si console noi.

S-au pus ieri consolele, insa nu noi ci vechi, iar firul trebuia pus astazi, dar intre timp, un telefon primit de sus a schimbat mersul lucrurilor si linia 1 barat a devenit istorie. De aici se vede seriozitatea celor de care depinde Brasovul si cat de clara este in mintea lor strategia de dezvoltare.

Intr-un singur domeniu si-au respectat insa 100% promisiunile si au fost consecventi: in ce priveste desfiintarea treptata a transportului electric. Ultima dovada: astazi.

Dar bulibasheala nu s-a oprit aici. Dupa ce echipajele au primit ordin sa nu mai continue instalarea bretelei spre Harmanului, au inceput sa lucreze la cea de-a doua statie care trebuia sa apara pe Toamnei, la fel ca la Hidromecanica, fiind prea multe trasee ca sa poata opri doar intr-un singur loc. Surpriza! Dupa numai doua ore si aceasta lucrare a fost contramandata si liniile 6, 22, 34 nu vor mai avea statie de la Traian pana la Mesota. Se pare ca nu se aproba nici o oprire in plus (ca numar) fata de actuala configuratie. Tot din acelasi motiv liniile 32 si 35 nu vor opri la Mesota, si nici la vechea statie Hidromecanica (rebotezata acum, cu analfabetismul deja cunoscut, "Hidro A"), ci doar la o noua statie aparuta in dreptul intersectiei cu Verii, numita desigur "Hido B". Intre cele doua statii cu numele schimonosit de "Hidro" sunt 450m, iar intre "Toamnei" si "Mesota" sunt 600m, asa ca orice transbordare intre linii este foarte ingreunata incepand de maine. Si asta doar pentru ca unor birocrati le e lene sa butoneze un pic la calculator si sa refaca graficele de circulatie pentru cele 16 linii afectate (pe a 17-a au rezolvat-o)...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 15:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56041
Si, totusi, ce-i cu acel traseu descris de mine?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 16:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu Sintea wrote:
Si, totusi, ce-i cu acel traseu descris de mine?

N-a mai fost sa fie. Cineva s-a razgandit, dupa visele pe care le-o fi avut azi-noapte. Oricum, acest ciudat traseu era parca anume gandit, ca ulterior sa fie desfiintat. Asa ca, dupa ce au facut de zor pregatirile necesare, au lasat-o balta. Daca aproape toate modificarile din ultimii ani s-au facut in lipsa de HCL, inseamna ca oricine se poate juca ca un copil prost cu traseele RAT. Important e sa se mai faca cate un pas spre disparitia troleibuzului. Asta e tot ce conteaza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 16:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56041
Mai jos, modificarile traseelor RAT Brasov. Fara cap si faradelege.

LINIA 1
- dus - Triaj - Livada Postei pe traseul actual;
- intors: Livada Postei - B-dul Eroilor - b-dul 15 Noiembrie - Patria - Hidromecanica - Str. Toamnei - Str. Harmanului - Triaj.
LINIA 4
- dus: Gara - Livada Postei pe traseul actual;
- intors: Livada Postei - B-dul Eroilor - b-dul 15 Noiembrie - Patria - Hidromecanica - Str. Toamnei - b-dul M. Kogalniceanu - B-dul Victoriei - Gara.
LINIA 5
- dus: Roman SA - Calea Bucuresti - Str. Toamnei - b-dul M. Kogalniceanu - str. I. Maniu - str. N. Iorga - Str. Lunga - Stadionul Municipal;
- intors: Stadionul Municipal - Roman SA pe traseul actual.
LINIA 5barat
- dus: Roman SA - Str. Carpatilor - Str. Toamnei - b-dul M. Kogalniceanu - B-dul Grivitei - Str. Stadionului - Stadionul Tineretului;
- intors: Stadionul Tineretului - Roman SA pe traseul actual.
LINIA 6
- dus: Saturn - Str. Zizinului - Str. Toamnei - b-dul M. Kogalniceanu - str. I. Maniu - str. N. Iorga - Livada Postei;
- intors: Livada Postei - Saturn pe traseul actual.
LINIA 7
- dus: Roman SA - Str. Carpatilor - Calea Bucuresti - Str. Toamnei - B-dul Grivitei - str. 13 Decembrie - Rulmentul;
- intors: Rulmentul - Roman SA pe traseul actual.
LINIA 17
- dus: Noua - Str. Lacurilor - Calea Bucuresti - Str. Toamnei - B-dul M.Kogslniceanu - str. I.Maniu - str. N.Iorga - Livada Postei;
- intors: Livada Postei - Noua pe traseul actual.
LINIA 22
- dus: Saturn - Str. Zizinului - Str. Toamnei - B-dul M.Kogalniceanu - str. I.Maniu - str. Cuza Voda - Stadionul Tineretului;
- intors: Stadionul Tineretului - Saturn pe traseul actual.
LINIA 30
- dus: Valea Cetatii - Str. Carpatilor - Calea Bucuresti - Str. Toamnei - b-dul M.Kogalniceanu - B-dul Grivitei - str. 13 Decembrie - Rulmentul;
- intors: Rulmentul - Valea Cetatii pe traseul actual.
LINIA 31
- dus: Valea Cetatii - Str. Carpatilor - Calea Bucuresti - Str. Toamnei - b-dul M. Kogalniceanu - str. I. Maniu - str. N. Iorga - Livada Postei;
- intors: Livada Postei - Valea Cetatii pe actualul traseu.
LINIA 32
- dus: Valea Cetatii - Gara pe actualul traseu;
- intors: Gara - B-dul Victoriei - b-dul M. Kogalniceanu - Hidromecanica - b-dul 15 Noiembrie - Calea Bucuresti - Str. Carpatilor - Valea Cetatii.
LINIA 34
- dus: Pod Zizin - str. Zizinului - str. Toamnei - B-dul M. Kogalniceanu - str. I.Maniu - str. N.Iorga - Livada Postei;
- intors: Livada Postei - pod Zizin pe actualul traseu.
LINIA 35
- dus: Noua - Gara pe actualul traseu;
- intors: Gara - B-dul Victoriei - b-dul M.Kogalniceanu - Hidromecanica - b-dul 15 Noiembrie - Calea Bucuresti - Str. Lacurilor - Noua.
LINIA 37
- dus: Craiter - Livada Postei pe actualul traseu;
- intors: Livada Postei - B-dul Eroilor - b-dul 15 Noiembrie - Patria - Hidromecanica - str. Toamnei - b-dul M.Kogalniceanu - B-dul Victoriei - B-dul Garii - Craiter.
LINIA 51
- dus: Pe Tocile - str. N.Balcescu - b-dul 15 Noiembrie - Patria - Hidromecanica - Str. Toamnei - b-dul M.Kogalniceanu - B-dul Victoriei - Gara;
- intors: Gara - Pe Tocile pe actualul traseu.
LINIA 52
- dus: Pe Tocile - Saturn pe actualul traseu;
- intors: Saturn - Str. Zizinului - Str. Toamnei - b-dul M.Kogalniceanu - str. I.Maniu - str. N. Iorga - str. Muresenilor - Pe Tocile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 18:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu Sintea wrote:
...modificarile traseelor RAT Brasov. Fara cap si faradelege.

Asa au inteles sa sarbatoreasca ZIUA TRANSPORTATORULUI PUBLIC, 13 iunie.

Acesta a fost cadoul lor cu aceasta ocazie: desfigurarea a 16 trasee de transport local, desfiintarea a inca unui traseu de troleibuz, desfiintarea de treceri de pietoni si de semafoare absolut necesare pietonilor la traversarea a 6 benzi intens circulate, desfiintarea si mutarea de statii aiurea. Nici Ceausescu nu si-ar fi permis asa ceva. Macar el a sesizat cat de multa motorina se fura la toate nivelele in fostele IJTL-uri, si a contracarat acest jaf national prin extinderea transportului electric.

In loc de sampanie, dans si felicitari, urmeaza de maine, zi de zi si ceas de ceas, Hora Unirii in jurul cozii.

Multumim din inima Partidului! :mrgreen:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jun 2008 11:49 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Calatorind ieri cu un midi-buz, am avut surpriza de afla ca in sfarsit incepand de azi se modifica traseele mijloacelor in comun. Doua foi, mari, lipite pe geam in mijlocul autobuzului imi explicau cum urmeaza sa circule majoritatea mijloacelor in comun. Eu unul am ramas trasnit si inca incerc sa vad ce anume au de gand acesti oameni...
Disparitia liniei 1 barat a fost preconizata mai devreme decat se specifica pe forum, deorece pe aceste foi nici nu mai apare aceasta linie (si ma gandesc ca aceste pagini au fost intocmite cu ceva vreme in urma, chiar daca sunt mazgalite cu marker-ul).

Iata niste imagini:


Attachments:
anunt1.jpg
anunt1.jpg [ 120.35 KiB | Viewed 8993 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Jun 2008 11:52 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Anuntul (cica) important. Daca chiar era atat de important de ce nu au informat publicul calator cu ceva timp mai in urma de aceste schimbari :?: :!:

In imagine apar toate modificarile ce vor avea loc asa cum a spus si domnul Sintea mai sus.


Attachments:
anunt2.jpg
anunt2.jpg [ 102.56 KiB | Viewed 8927 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group