TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sat 27 Apr 2024 02:42

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 57  Next
Author Message
PostPosted: Wed 23 Sep 2015 10:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
O "usoara" lipsa de soferi:

Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Brașov intenționează să angajeze, pe perioadă nedeterminată, șoferi de autobuz și troleibuz, posturile urmând a acoperi ușorul deficit de personal înregistrat, dar și pentru a se crea o bază solidă a viitoarelor acțiuni de dezvoltare ale companiei de transport local.

Potrivit anunțurilor de angajare, candidații la postul de șofer pe mijloacele de transport în comun ale R.A.T. Brașov trebuie să aibă permis de conducere de categoria D și să aibă atestat de transport persoane. Cei care sunt interesați se pot adresa Serviciului Resurse Umane, la numărul de telefon 0268.334.678, la adresa de mail ratbv@ratbv.ro sau direct la sediul R.A.T. Brașov, de pe strada Hărmanului, nr. 49.

Directorul general al R.A.T. Brașov, ing. Cristian Radu a precizat că ”aceste angajări reprezintă pentru viitorii noștri colegi oportunitatea de a lucra pentru un operator de transport implicat în proiecte de dezvoltare și de extindere. Regia Autonomă de Transport Brașov este unicul operator de transport autorizat de Primăria Municipiului Brașov să efectueze serviciul de transport local de călători. Nu în ultimul rând, trebuie menționat faptul că angajarea în cadrul R.A.T. Brașov permite desfășurarea activității într-un mediu sigur și stabil, beneficiind de susținere și îndrumare pentru dezvoltarea profesională continuă”.

Procedura de angajare constă într-un interviu în care se completează un formular de către candidat, iar apoi are loc un interviu. Ulterior, candidatul va fi testat din punct de vedere al aptitudinilor, urmând ca procedura să se încheie cu examenul de Medicina Muncii și testarea psihologică.

În faza imediat următoare angajării, conducătorii auto încep practica pe mijloacele de transport, perioadă care poate dura până la două săptămâni, în funcție de abilitățile fiecăruia. În acest timp șoferul nou angajat, sub îndrumarea unui conducător auto cu experiență, se va familiariza cu traseele Regiei Autonome de Transport Brașov, cu timpii de trecere prin stații, cu normele de etică și de comportament, cu ținuta și cu toate drepturile și obligațiile pe care le va avea.


http://newsbv.ro/2015/09/23/brasov-anga ... troleibuz/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Sep 2015 17:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
A inceput montarea de validatoare si pe troleibuzele articulate. La 123, 124, 70, 63 si 64 sunt montate deja validatoarele si GPS-ul.

Un exemplu cum se spala bani din fonduri UE:
Se ia una bucata MAZ defect nr. 630, aflat pe butuci si descompletat de ani de zile si se monteaza GPS si validatoare noi pe el. Asta chiar daca pe autobuz e lipit un afis pe care scrie "Autobuz Defect".

Pe langa asta se pare ca foarte multe autobuze de cand au montate GPS-urile si validatoarele nu vor sa mai porneasca sau nu li se mai deschid usile.

La fel si cu 123, s-a chinuit electronistul sa isi dea seama 1 ora de ce nu vrea masina sa se miste, si nu a reusit. A luat si a verificat toti senzorii si sigurantele, dar nimic. Pe langa asta masina nu avea vreun bec aprins si avea comanda, dar mergea 50 cm si se oprea.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 25 Sep 2015 22:56 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Eu zic ca ar fi misto sa se monteze validatoare si pe alea casate. Cu 808 ce mai e? E soferul in concediu? Ca de vreo 2 saptamani nu mai e la traseu.

Pe 63, 64 si 123 de ce? Ca oricum nu functioneaza. 63 are aproape un an de cand e tras pe dreapta.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Sep 2015 03:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Era oarecum logic să se înceapă montarea sistemelor de GPS cu cadavrele, iar maşinile bune să se strice brusc chiar după instalarea sistemului. Păi să nu se mai poată fura curse?
După ce va fi montat sistemul pe toate se va folosi o vreme, după care pe cele mai multe maşini se va defecta, după ce absolut întâmplător softul va suferi o eroare, după modelul Bucureşti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Sep 2015 14:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Era oarecum logic să se înceapă montarea sistemelor de GPS cu cadavrele, iar maşinile bune să se strice brusc chiar după instalarea sistemului. Păi să nu se mai poată fura curse?
După ce va fi montat sistemul pe toate se va folosi o vreme, după care pe cele mai multe maşini se va defecta, după ce absolut întâmplător softul va suferi o eroare, după modelul Bucureşti.
Ia aflati una recenta, si mai tare, din categoria "RAT Buruienesti"...

S-a repus in functiune cabina de urmarire a circulatiei de la Patria, dupa ani de zile in care disciplina in traseu a fost "sat fara caini". Taman acu' cand se va introduce GPS-ul. Deci, asa cum zice si Dr2005, se pregatesc cu disperare sa inmormanteze GPS-ul, desi nici nu l-au implementat inca.

Traiasca Canistra, chezasia succesului mentinerii unor salarii mici, dar de care sa nu se planga nimeni!
Traiasca Taximetria-diesel!
Traiasca Capusele cotizante la Partid!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Sep 2015 15:21 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
sorinache96 wrote:
Se ia una bucata MAZ defect nr. 630, aflat pe butuci si descompletat de ani de zile si se monteaza GPS si validatoare noi pe el.
Sa nu te miri daca vei afla ca 630 a circulat j'de mii de km in timp ce tu credeai ca e mort in garaj. Posibil sa fi fost alaturi de el si [+]654, 507, 508 etc. Evident, km pe hartie. Poate a fost si alimentat cu motorina zilnic, poate a avut si sofer care si-a ridicat regulat salariul lunar, dar pe care colegii nu l-au vazut niciodata. Conteaza ce e in acte, nu ce vezi in realitate.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Sep 2015 22:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Cabina de la Patria a fost repusa in functiune de prin luna Iunie, dar e dispecer doar la orele de varf.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 26 Sep 2015 23:05 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
sorinache96 wrote:
Cabina de la Patria a fost repusa in functiune de prin luna Iunie, dar e dispecer doar la orele de varf.
Da, asa este. Dar nu la ore de varf se fura de regula cursele, ci indeosebi seara intre 22-23.30 si in weekend. La orele de varf, oricum, daca intervine un incident, nu se poate suplimenta traficul si nici inlocui cu rezerve, ca nu exista de unde. Deci care ar mai fi rostul acestei cabine, care nici bilete nu mai vinde acum?... Poate va fi un mijloc secret de verificare a preciziei GPS-ului, cine stie...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 27 Sep 2015 01:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Există, oricum, posibilitatea ca înregistrările GPS să nu fie luate în calcul. La RATB nu au fost luate niciodată în calcul oficial, doar se mai uitau din când în când unii şefi de autobază mai zeloşi dacă au depăşit autobuzele 40 km/h (viteza maximă la RATB, însuşită sub semnătură de toţi conducătorii auto şi de tramvai; în cele din urmă s-au limitat toate autobuzele la 40 km/h din soft) ca să mai tragă nişte sancţiuni disciplinare celor pe care nu-i avea la inimă.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Oct 2015 10:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
RATBv vinde 9 autobuze:


Attachments:
vanzare_autobuze_scoase_din_functiune-4d3a.PDF [291.82 KiB]
Downloaded 195 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Oct 2015 11:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
sorinache96 wrote:
RATBv vinde 9 autobuze:


MAZ-uri: 615, 618, 623, 624.

MAN-uri: 555, 558, 562, 566, 569.

Ce i-o fi apucat de vand aceste autobuze? De ce nu le-a casat?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Oct 2015 19:37 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Silviu wrote:
sorinache96 wrote:
RATBv vinde 9 autobuze:


MAZ-uri: 615, 618, 623, 624.

MAN-uri: 555, 558, 562, 566, 569.

Ce i-o fi apucat de vand aceste autobuze? De ce nu le-a casat?

Aia ma intreb si eu, mai ales ca majoritatea sunt descompletate destul de serios. De-a lungul timpului am postat si poze.
In alta ordine de idei, acestea sunt retrase din:

555 - noiembrie 2012
558 - octombrie 2012
562 - august 2013
566 - februarie 2012
569 - ianuarie 2011
615 - decembrie 2011
618 - mai 2012
623 - iunie 2012
624 - august 2012

Datele sunt preluate din notite personale. Probabil ca tot la fier vechi vor ajunge. Interesant cum de nu sunt scoase la licitatie si articulatele 500, 507, 510, retrase si ele de ani buni.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Oct 2015 21:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
510, culmea a iesit la traseu prin luna Mai, anul asta pentru cateva zile. Daca nu ma insel a circulat doar pe linia 1.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Oct 2015 22:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Probabil ca tot la fier vechi vor ajunge. Interesant cum de nu sunt scoase la licitatie si articulatele 500, 507, 510, retrase si ele de ani buni.
Da, dar una este sa le dezmembreze RAT-ul cu angajatii proprii si alta este sa le cumpere mai intai un intermediar, care sa le dezmembreze apoi si sa ia pe ele ceva mai multi bani de la REMAT decat a luat RAT pe ele. Zic si eu.

Articulatele le pastreaza probabil ca donoare, ca alea cateva Mercedesuri care mai circula sunt singurele vehicule adevarate care au mai ramas prin curtea RAT. Dar MAN-uri si MAZ-uri oricum sunt in exces si nu exista interes sa fie intretinute, ci sa se cumpere cat mai repede alte autobuze noi. Unde a ramas povestea electorala a violonistului de la achizitionarea celor 109 jafuri, ca firma MAN isi luase obligatia sa deschida service autorizat in incinta RAT?

Primele casate ar trebui sa fie totusi BMC-WC-urile de pe liniile spre Schei. Astea sunt o rusine pentru oricine viziteaza Brasovul, mai ales ca sunt singura legatura Gara - Centrul istoric. Se dezmembreaza singure, pe drum, nu e nevoie sa mai munceasca cineva la dezmembrarea lor.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 01 Oct 2015 23:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
12 tone x 1 leu/kg = 12.000 RON din fier vechi sau de vreo 3 ori mai mult dacă mergi direct la poarta Sidexului. Însă suma e teoretică, pentru că autobuzele nu au 12t de fier pe ele... au geamuri, plastice, sticlă, cauciuc, ca să nu mai zic cât s-a refolosit/furat de pe ele. Probabil RATBv tot la fier vechi speră să le vândă, de unde şi clauza aia cu accesul permis numai IMM-urilor (că firmele de fier vechi în mare parte se încadrează la categoria IMM). Dar la preţurile astea... puţin probabil.

Nici dezmembrarea în garaj nu e o soluţie... poţi să faci ca la Bucureşti, ţii o groază de oameni doar pentru casări, după care vinzi aluminiul cu 30 bani pe kg (faţă de 3 lei cât e la colţu' străzii) şi fierul cu vreo 20 bani pe kg (faţă de 1 leu la colţu' străzii), asta după ce ai cheltuit bani ca să le dezmembrezi (personal, tuburi de oxigen şi acetilenă). Măcar dacă le vinzi direct ştii că îţi iei banu' şi nou proprietar face ce vrea şi cum vrea, fără să stai cu frică că îţi vine ITM-ul şi te întreabă de ce bagă Dorel capu'n jantă când o taie cu autogenul (şi bubuie anvelopa tubeless şi-l face terci pe Dorel - s-a întâmplat la URAC) sau Garda de Mediu să te întrebe de ce verşi uleiul din motor în canal sau direct pe spaţiul verde.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 02 Oct 2015 19:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Asa arata un automat de cartele pentru ticketing:


Attachments:
File comment: Automatul este montat la terminalul Poienelor.
Automat ticketing.JPG
Automat ticketing.JPG [ 307.26 KiB | Viewed 8300 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 02 Oct 2015 22:21 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Mda... Sa vedem cat de bine functioneaza si astea. Poate nu mai mananca banii fara sa dea bilet, asa cum se intampla cu mizeriile de acum. Iar cand suni la domnii din RAT, dau din umeri si nu le pasa daca ai bilet sau nu. Management de rahat si oameni rau intentionati. DNA doarme...

Ca o paranteza, scripcarii umbla liberi si plini de bani. Halal justitie.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 02 Oct 2015 22:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Mda... Sa vedem cat de bine functioneaza si astea. Poate nu mai mananca banii fara sa dea bilet, asa cum se intampla cu mizeriile de acum. Iar cand suni la domnii din RAT, dau din umeri si nu le pasa daca ai bilet sau nu. Management de rahat si oameni rau intentionati. DNA doarme...

Ca o paranteza, scripcarii umbla liberi si plini de bani. Halal justitie.

Pai daca s-a ciordit fara probleme aproape toata reteaua de cupru de sute de tone a troleibuzelor si tot otelul liniei tramvaiului, ce mai conteaza niste firfirici pierdute intr-un automat. Ei lucreaza en-gros, sa nu-i deranjam cu fleacuri!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 02 Oct 2015 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
O alta paranteza: am urmarit din 15 septembrie cum linia 8 a ajuns o bataie de joc. La "ore de varf" circula doar 7 troleibuze (daca circula si alea), exact ca in "vacante". Oamenii se inghesuie teribil si mai au si abonament. Nici macar burtosii de controlori nu mai au loc sa urce. Pacat ca acesti calatori sunt obligati sa calatoreasca in acest lux dezolant.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 Oct 2015 15:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Acel automat e făcut de UTI? Avem şi noi la metrou, acceptă doar plata cash dar NU DAU REST, deşi primesc inclusiv bancnote de 50 lei! Deci dacă nu ai mărunt şi vrei o cartelă de 5 lei... ori plăteşti de 10 ori mai mult, ori sari turnichetul şi iei o amendă cam tot la valoarea aia plus câteva pulane pe spinare de pază.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 15 Oct 2015 23:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Quote:
Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Brașov vrea să asigure sprijin cetățenilor din municipiul Brașov in ceea ce privește utilizarea noilor sisteme de plată a călătoriilor. Din luna noiembrie biletele din hartie vor fi inlocuite cu cartele din plastic, iar călătorii vor fi mereu in cunoștință de cauză in privința minutelor pe care le mai au de așteptat pană să vină mijlocul de transport in care vor să urce.

RAT va deschide in perioada imediat următoare un Birou de relații cu clienții, care va funcționa atat in sistem call-center, cat și ca un clasic birou de informare și reclamații, in terminalul ”Roman” de pe Strada Poienelor. ”Inființarea acestui serviciu gratuit va asigura o linie de suport direct intre noi, ca furnizori ai serviciului de transport și comunitatea locală. Suntem, și prin acest demers, mai aproape de călători, pentru ca impreună să beneficiem de avantajele survenite prin implementarea proiectului de management informatizat al transportului in comun”, a declarat directorul general al R.A.T. Brașov, Cristian Radu.

La acest birou vor lucra persoane formate și specializate atat in ceea ce privește aplicațiile introduse de noul sistem de ticketing, dar care au invățat și cum să asigure suportul relațiilor cu clienții. Ele vor avea de soluționat in timp real sau cat mai rapid sesizările, reclamațiile și sugestiile apărute după implementarea noului sistem de ticketing, și vor asigurarea suportul pentru utilizatori.

”Politica de management a R.A.T. Brașov se concentrează pe livrarea unui serviciu de transport comunitar complet, in mod responsabil, la standardele de calitate ale Uniunii Europene, avand la bază atat dimensiunea economică a acestuia, cat și pe cea socială, in condițiile promovării unei atitudini responsabile față de călători și membrii comunității”, a mai declarat directorul general Cristian Radu.

Prin proiectul ”Managementul informatizat al sistemului de transport in comun” se realizează implementarea integrată a unor structuri moderne de tarifare, de management al flotei de transport public și de informare a călătorilor. Sistemele implementate includ tehnologii performante aplicate in domeniul transportului public urban, cum ar fi: utilizarea cardurilor contact-less pentru plata călătoriilor, automate de vanzare/incărcare carduri de transport, informarea dinamică a călătorilor in stații etc.


http://www.bizbrasov.ro/2015/10/15/rat-brasov-deschide-un-call-center-in-asteptarea-implementarii-sistemului-de-e-ticketing/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 16 Oct 2015 18:13 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Quote:
RAT Brasov deschide un call center
Mai bine ar deschide un "cal center", de unde sa poti lua calul spre destinatia dorita fara atatea impedimente.

Problemele principale ale sistemului persista fara a fi "primejduite" de vreo cat de palida intentie de reforma:

- subutilizarea troleibuzului;
- trasee stufoase cu incarcari disproportionate;
- vehicule de capacitati amestecate dar cu intervale de succedare identice;
- statii prost (re)amplasate in vremea scripcaritului;
- abonamente ciudate, fara valabilitate pe trasee ce se dubleaza;
- lipsa totala de interconectivitate;
- foarte proasta servire a centrului orasului;
- lipsa de oferta de calitate pentru vizitatori/turisti;
- neorientarea spre calator, interfata dezagreabila, pierdere constanta a clientelei oneste.

In schimb, baba se piaptana de parca ar fi numai buna de maritat... Mai stii?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 29 Oct 2015 15:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Modificare capacitate linia 41 si plan tarifar transport public (adica MAJORARI TARIFE).


Attachments:
majorari tarife RAT Brasov.jpg
majorari tarife RAT Brasov.jpg [ 105.25 KiB | Viewed 7882 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 29 Oct 2015 19:15 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Pe ce criteriu sunt retrase biletele de o calatorie??? Ca doar sistemul nou va merge in paralel cu cel vechi o perioada.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 30 Oct 2015 01:13 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Am găsit această HCL pe site-ul primăriei. Dar anexa nu e... probabil acolo scrie ceva de noile titluri de călătorie, iar justificarea e în expunerea de motive a proiectului de HCL, care şi aia e la secret. Presupunând că există...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 30 Oct 2015 11:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Pe ce criteriu sunt retrase biletele de o calatorie??? Ca doar sistemul nou va merge in paralel cu cel vechi o perioada.
Am unele indicii ca vor ramane doar cele cu doua calatorii. Ne reintoarcem la masuri de economisire de tip ceausist, pe care unii dintre noi le-am mai trait deja, aproape identic. Dar acum, in plus, sunt si interesele concurentei in a restrange la minim si a aduce in derizoriu transportul public.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Nov 2015 15:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Se pregateste pe usa din dos achizitionarea unor noi Jeguri de Ciorogarla, practic aceleasi bemece-veceuri, dar cu alta palarie. E nevoie de sustinere, ca vin realegerile locale. In timp ce ex-pepededistii, deveniti si ei neoliberali de pripas, preamaresc "mercedesul"-de-balta, RAT, care are o viziune mai iecolojica, cere sa-i fie dotata flota cu nu mai putin de 20 de chinezarii cu baterie. Vom vedea pana la urma din parandaratul cui se va face posibila a patra legislatura de basm din istoria Brasovului, cert este ca viitorul candidat "independent" are nevoie de partiduletele care au gravitat si pana acum sub mantia sa de zeu, asa ca probabil vor primi peste gard niste ciosvarte bune de ros in preajma campaniei. Si ce e mai dulce decat carnitza din achizitie de autobuze turcesti?...

http://www.bzb.ro/stire/turcii-au-venit ... iei-a92002

PS. Pentru comparatia din articolul de presa, firma Mercedes ar trebui sa-si recastige in instanta reputatia astfel terfelita.


Attachments:
eurobus.jpg
eurobus.jpg [ 71.35 KiB | Viewed 8597 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Nov 2015 19:22 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
:evil: DNA?! La cate dovezi avem noi pe forum, multi ar trebui sa infunde parnaia (furtul retelei de troleibuz si tramvai sau multe altele). Acum stim si castigatorul unei eventuale licitatii cu mult timp inainte de a se face. Elegant sau ce?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Nov 2015 20:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Cum se comportă BMCurile low-floor luate acum câţiva ani? Că dacă merg bine, nu văd de ce să nu se meargă tot pe soluţia asta. Totuşi, cred că sunt mult peste Molotoave, pardon, MAZuri.

Astfel de autobuze au fost cumpărate de Târgu-Jiu. La prima ploaie au fost retrase, că în vreo două ploua :))


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Nov 2015 21:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Cum se comportă BMCurile low-floor luate acum câţiva ani?
Transmisia este zgomotoasa si cu zguduituri la schimbarea vitezelor. Nu stiu cum se face, dar la toate Mercedesurile second-hand, rulate peste 20 de ani, acest lucru nu se intampla, merg ca unse si azi si ar mai fi mers si cele din Frankfurt aduse in 2000 daca nu le casapea violonistul. Apoi, mecanismul de deschidere a usilor este de tip interurban, lucreaza foarte lent. Caroseria este neglijent lucrata si spatiul din salon este foarte prost partitionat, cred ca cine l-a gandit nu a auzit niciodata de ergonomie. Este un cosmar sa-ti poti gasi un loc la orele de varf, unde sa te poti sustine de vreo bara la indemana. Foarte mult din spatiul interior se pierde din cauza inabilitatilor generate de "podeaua joasa". Puterea motorului (300 CP?) este excesiva in raport cu sarcinile curente, aceste autobuze nu ruleaza interurban sau pe autostrazi. Din cauza asta soferii sunt obligati sa seteze electronic o putere inferioara pentru a se incadra in consumul de carburant normat, ceea ce duce iarasi la mers sacadat, in special in pante. Faptul ca au aer conditionat, anunt vocal si afisaj electronic sunt singurele atuuri, dar asta nu tine de marca de autobuz, se puteau monta aceste facilitati pe orice alt tip.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group