TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 25 Apr 2024 03:29

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 57  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Sep 2008 13:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
Sint cinstit: ma bucur pentru introducerea celor doua trasee de troleibuz. Dupa ce o sa aiba soferi mai multi, poate ca RAT o sa introduca mai multe troleibuze pe aceste rute noi.
Acum exista si troleibuze exceptionale la strada. Reparati-va greseala, ca puteti! Reintroduceti treptat transportul electric!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Sep 2008 14:03 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Silviu Sintea wrote:
Acum exista si troleibuze exceptionale la strada.

Exista numai troleibuze exceptionale in Brasov. Incepand de la veteranele Vetter si terminand cu troleibuzele Volvo. Desi transportul electric din Brasov a fost subrezit din motive mai mult decat cunoscute, avem cu ce ne lauda: un parc auto de troleibuze de toata frumusetea.
Sa speram ca aceste vehicule vor fi gestionate corect si vom avea parte de ele ani buni de acum inainte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Sep 2008 11:13 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
http://www.brasovultau.ro/index.php?pag ... 92008.html

Urmariti stirile din data de 12 septembrie si plasati cursorul in dreptul minutului 6. Veti urmari un reportaj de asa - zisa "ineficienta a RAT-ului", bineinteles cu incarcaturi politice, dar macar ii dau dreptate domnului aflat in opozitie. Urmariti reportajul si veti intelege de ce.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Sep 2008 22:45 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Nu mai e un secret faptul ca cei din regie se confrunta cu grave probleme de personal. Soferii sunt putini, prin urmare publicul calator este cel care sufera, prin reducerea numarului de vehicule ce ies la traseu. Aceasta stire a ajuns si la urechile televiziunilor nationale printre care se numara si un post de stiri, ce a realizat un reportaj pe aceasta tema, vocea din off afirmand ipoteza desfiintarii RAT Brasov :shock: Propun o dezbatere pe aceasta tema pornind de la intrebarea: este posibil acest lucru?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Sep 2008 18:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Fostul 1 barat s-a comasat de fapt cu 23 barat... In rest, fantome care bantuie o data pe ora (sub rezerva respectarii orarelor). Cine sa le-astepte?

Continua sa circule troleibuze in week-end doar pe 8. Desi s-a spus ca se infiinteaza doua linii de troleibuz, chiar si in zile de lucru avem in continuare parte de autobuze pe liniile de troleibuze.

Pentru o mai buna servire a calatorilor, ar fi de dorit prelungirea liniilor 3, 5b, 10 pana la Bartolomeu (Biserica). Reteaua exista, loc suficient pentru statie exista, mai trebuie o bucla. In acest fel s-ar termina si cu bucla de la Stadionul Tineretului, unde se intoarce greu din lipsa de spatiu si traficul este foarte complicat.

Ultima varianta (nici nu mai tin minte a cata este) a statiilor din Centrul Civic:


Attachments:
MEGA-GIRA sept.jpg
MEGA-GIRA sept.jpg [ 271.03 KiB | Viewed 6851 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Sep 2008 18:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Brassovia wrote:
SPA29 wrote:
Ciudat... Am trecut 3 zile la rand pe langa cabina de control de la Patria (inclusiv azi) si nu am observat led-ul. Probabil ca este un sistem experimental. Am cautat informatii in presa locala, dar nu am descoperit nimic. Probabil ca pe site-ul RAT Bv nu se pomeneste, dar voi incerca sa vad. Revin cu informatii (in cazul in care gasesc).

Panoul este vizibil doar dinspre operatoare, sau de la spatele ei. Nu se vede din fata, din trotuarul principal, acesta fiind cu spatele la geam.

Respectivul display a disparut total intre timp.
Experiment nereusit sau joaca de-a v-ati ascunselea pe bani publici?


Top
 Profile  
 
 Post subject: autobuz etajat
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 10:57 
Offline

Joined: Fri 12 Sep 2008 09:57
Posts: 3
Location: Portland, OR
In Brasov turul de oras se face acum cu un autobuz etajat cumparat de primarie. Duminica l-am surprins pe str. Iorga. Ce marca e si unde se fabrica?


Attachments:
Autobuz etajat in Brasov.jpg
Autobuz etajat in Brasov.jpg [ 401.89 KiB | Viewed 6751 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 12:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
Este autocar tip Volvo B7L.

Astfel de vehicule se gasec in Constanta, vezi aici: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=1130


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: autobuz etajat
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 20:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
tri-met wrote:
In Brasov turul de oras se face acum cu un autobuz etajat cumparat de primarie. Duminica l-am surprins pe str. Iorga. Ce marca e si unde se fabrica?

Nu este cumparat de Primarie ci de Consiliul Judetean. Si nu e operat de RAT, ci de de o firma privata de turism.
Motorizarea este Volvo, caroseria este de conceptie spaniola (Ayats).
Daca te uiti la cum e finisata caroseria (de ex. imbinarile si izolatiile de la etaj), inclini sa dai dreptate celor care spun ca n-ar fi realizata totusi in Spania, ci in Turcia, sau poate chiar Romania.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Oct 2008 20:37 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
DIN 30.09.2008, LINIA 34 REVINE LA VECHIUL TRASEU!
Odata cu finalizarea lucrarilor la Pasajul Zizin, traseul Liniei 34 revine la varianta de dinaintea inchiderii circulatiei pe pod: Livada Postei - C.E.T.

In urma incheierii lucrarilor la Calea Feldioarei, traseul Liniei 18 revine la varianta Str. Lunga - Calea Feldioarei - DN13 in loc de Str. Stadionului - Bd. Grivitei - DN13. Prin urmare, Linia 18 nu mai trece prin statiile: Hotel Trifan, Metabras, Iveco, Mol, Metabras, Hotel Trifan, E. Teodoroiu, Buzesti

Informatii preluate de pe site-ul regiei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Oct 2008 14:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
A fost schimbat prefectul judetului Brasov

Adriana Dontu, prefectul judetului Brasov, a fost schimbata, in sedinta de Guvern de miercuri, din functia de prefect si trecuta in postul de subprefect.
Dontu a declarat ca nu cunoaste motivatia schimbarii sale din functie si nu a facut comentarii cu privire la viitorul prefect, transmite Agerpres."As putea sa presupun, dar nu comentez pana nu va aparea in Monitorul Oficial. Pana la urma, asta inseamna sa fii inalt functionar public. Este un principiu de drept, principiul mobilitatii. Eu sunt inalt functionar public. Aici functioneaza fie avansarea, fie retrogradarea dintr-o functie. Am incredere ca noul prefect va fi o persoana echidistanta. Eu il mandatez cu foarte multa incredere", a mai spus Adriana Dontu.
Intrebata daca schimbarea din functie este rezultatul unor greseli facute in timpul mandatului, Dontu a declarat: "Nu, o spun cu toata responsabilitatea. Nu cred ca am gresit. Intotdeauna mi-am facut treaba, mi-am indeplinit toate atributiile de serviciu cu foarte multa responsabilitate, seriozitate, in conditii de legalitate".
Cel care a cerut, la sfarsitul saptamanii trecute, intr-o conferinta de presa, demisia sau autosuspendarea din functie a prefectului este candidatul PSD Catalin Leonte, motivand ca sotul Adrianei Dontu, Mihai Dontu, candideaza pe listele PNL in acelasi colegiu uninominal in care candideaza si el. Fostul prefect a replicat ca nu exista nici o incompatibilitate in ceea ce priveste candidatura sotului ei cu functia de prefect pe care o detinea."Din punct de vedere organizatoric, Prefectura se ocupa de tot ceea ce inseamna alegerile parlamentare din toamna acestui an. Este nevoie ca prefectul sa verifice o parte sau chiar toate sectiile de votare. Daca se va nimeri sa verific chiar in acel colegiu uninominal, nu vad care este problema. Din punct de vedere legal, asta este atributia prefectului", a precizat Adriana Dontu.
Potrivit unor surse neoficiale, in functia de prefect al judetului Brasov ar urma sa fie numit Emil Nita, consilier judetean din partea PSD.

Adriana Dontu, in varsta de 33 de ani, a venit in Prefectura Brasov in decembrie 2005, dupa ce a castigat prin concurs postul de secretar general al institutiei. In perioada ianuarie 2006 - iulie 2007, a ocupat postul de subprefect, iar la 1 august 2007 a fost numita in functia de prefect.

A. Cretu, 2.10.2008
Ziarul Ziua, www.ziua.ro

O doamna frumusica, dar care s-a inecat cu "portocale" (nota mea, S.S.).


Attachments:
dontu.JPG
dontu.JPG [ 10.04 KiB | Viewed 6673 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Oct 2008 14:54 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
S-a infiintat o noua linie de transport. Aceasta noua linie este rezultatul colaborarii dintre primaria Brasov si cea din Sacele si face legatura intre cartierul Electroprecizia din Sacele si Livada Postei. Aceasta stire este confirmata si de Realitatea Brasov. Pretul unui bilet se situazeaza undeva la 2 lei.
Nu stiu exact cine administreaza aceasta linie: RAT (nu as crede ca ei, deoarece pe site-ul lor nu se specifica nimic) sau RAGCPS. Voi incerca sa aflu mai multe informatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Oct 2008 15:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
SPA29 wrote:
S-a infiintat o noua linie de transport. Aceasta noua linie este rezultatul colaborarii dintre primaria Brasov si cea din Sacele si face legatura intre cartierul Electroprecizia din Sacele si Livada Postei. Aceasta stire este confirmata si de Realitatea Brasov. Pretul unui bilet se situazeaza undeva la 2 lei.
Nu stiu exact cine administreaza aceasta linie: RAT (nu as crede ca ei, deoarece pe site-ul lor nu se specifica nimic) sau RAGCPS. Voi incerca sa aflu mai multe informatii.


Nu-i vorba de microbuz, pt. scoala?

Pe viitor: te rog sa dai o informatie numai daca exista toate datele. Ca sa scutim forumul de mesaje inutile de genul "voi reveni cu...".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Oct 2008 15:15 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Nu e vorba de microbuz de scoala (probabil ca si la cererea navetistilor a fost infiintata). Exista in fiecare autobuz un taxator si un controlor, iar pretul unui bilet este de 2 lei, deci rezulta clar ca aceasta linie poate fi folosita de oricine. Prima cursa e de la 6:30, iar ultima este de la 19:30. Mai multe informatii nu va pot oferi momentan. In presa locala nu am observat acest aspect, iar acest lucru l-am auzit intr-o stire a postului local Realitatea Tv.

Un link: http://www.realitateabrasov.ro/index.ph ... com_search ; indreptati cursorul catre minutul 4:36 si cititi ce scrie pe bara neagra (mai mult de atat nu am gasit; deocamdata).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Oct 2008 16:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Am vazut si eu MAN-ul RAGCPS-ului azi dimineata in Brasov, dar n-am sesizat ca face cursa regulata. Autobuzele RAGCPS faceau si pana acum o multime de curse tare ciudate prin Brasov, taman la orele de varf. Daca e cursa regulata, ar trebui sa apara inscrisa pe statiile unde opreste, eventual sa i se dea si un indicativ, ca sa nu se creeze confuzie [dar asta e cel mai greu lucru in Romania].


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Oct 2008 16:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Si totusi:

http://www.municipiulsacele.ro/hotarare.php?idh=294

Quote:
ART.1. Se aproba infiintarea in conditiile legii unei linii de transport in comun calatori pe ruta Sacele garaj - Brasov Livada Postei si retur

ART.2. Se aproba tarifele pe bilet si abonament pe ruta Sacele garaj - Brasov Livada Postei si retur dupa cum urmeaza:

tarif bilet = 2,0 lei/1 calatorie

abonament lunar = 80,0 lei/luna

Deci traseul ar fi trebuit sa plece de la garaj, nu de la Electroprecizia. Poate l-au scurtat ca sa nu mai urce in autobuz o anumita etnie neplatitoare de nimic ce consuma.
Textul complet, la topicul RAGCPS Sacele.

Fiind traseu interurban, nu trebuia insa, conform legii, scos la licitatie de catre Consiliul Judetean? Incep sa nu mai inteleg nimic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Oct 2008 19:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Linia este exclusiv destinata elevilor si studentilor saceleni care studiaza in Brasov, avand in Brasov opriri doar la Spitalul Judetean, Mesota, Sanitas, Primarie, Livada Postei.

http://www.monitorulexpres.ro/?mod=moni ... s_id=66890

Intrucat nu are nici o legatura cu RAT Brasov sau cu Primaria Brasov, comentariile publicate in oficiosul puterii locale mi se par inutile. Mai bine ne spuneau ce se mai intampla cu linia 43, ca asta era in sarcina lor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Oct 2008 19:42 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Linia este exclusiv destinata elevilor si studentilor saceleni care studiaza in Brasov, avand in Brasov opriri doar la Spitalul Judetean, Mesota, Sanitas, Primarie, Livada Postei.


Elevii sunt nevoiti sa plateasca un bilet de 2 lei :shock: ? Cu alte cuvinte 80 lei pe luna? (sau 40 lei daca se acorda acea reducere de 50% pentru elevi - probabil ca isi rup din suflet pentru acest discount). Sa nu uitam ca elevii au o alocatie de 40 lei pe luna!!!E bataie de joc! Si cum nu are legatura cu primaria? Nu sunt ei ce au stabilit impreuna cu cei din Sacele traseul? Nu mai inteleg nimic!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Oct 2008 19:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Si cum nu are legatura cu primaria? Nu sunt ei ce au stabilit impreuna cu cei din Sacele traseul? Nu mai inteleg nimic!

Traseul e stabilit prin HCL de Consiliul Local Sacele (vezi linkul postat anterior). Acest CL da si subventia pentru traseu catre RAGCPS. Serviciul de specialitate din Primaria Brasov poate doar aviza acest traseu si punctele de oprire, strict din punct de vedere tehnic (adica sa nu incurce cumva traficul).

Oare pentru traseul de baza (Sacele - Brasov Str. Poienelor) ce puncte de oprire sunt avizate de Primaria Brasov? Din cate stiu, doar Darste Aurora. Desi autobuzele opresc bine-mersi si la Metro/Selgros si Carrefour.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 09:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
De astazi, avem autobuze inclusiv in zile de lucru si pe asa-zisa linie de troleibuz 10, care a inceput sa stranga ceva clientela. Singurul vehicul la datorie in aceasta dimineata: MAN #762.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 18:37 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
De maine linia 23B revine pe Aurel Vlaicu.

Traseu: Triaj-Harmanului-B-dul Garii-Aurel Vlaicu-Grivitei-Stadionul Tineretului-Stadionul Municipal.

De fapt inlocuieste linia 1B pe un traseu modificat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 19:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56104
FBW58 wrote:
De maine linia 23B revine pe Aurel Vlaicu.

Traseu: Triaj-Harmanului-B-dul Garii-Aurel Vlaicu-Grivitei-Stadionul Tineretului-Stadionul Municipal.

De fapt inlocuieste linia 1B pe un traseu modificat.


Traseu ce putea fi usor transformat in unul de troleibuz.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 19:37 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
FBW58 wrote:
Traseu: Triaj-Harmanului-B-dul Garii-Aurel Vlaicu-Grivitei-Stadionul Tineretului-Stadionul Municipal.

Silviu Sintea wrote:
Traseu ce putea fi usor transformat in unul de troleibuz.

S-a ajuns in sfarsit la un traseu adecvat, propus de nenumarate ori pe acest forum. E de fapt fostul 1 barat, cu corectiile necesare fluxurilor de trafic existente. Pentru a-l (re)transforma intr-unul de troleibuz, nu trebuie decat buna-credinta si buna-vointa (deci doar normalitate in exercitarea functiei) din partea alesilor, investitia necesara fiind minima.

Vom mai trai insa oare si momente de normalitate in Brasov? Sa speram ca da.

Si daca tot vorbim de normalitate, ar fi bine sa i se aloce acestui traseu (23 barat) un indicativ mai normal, cred ca LINIA 13 ar fi alegerea corecta, avand in vedere ca provine de fapt 100% din fosta linie 13, care a avut o istorie la Brasov. S-ar inlatura astfel si confuziile posibile cu 23, inclusiv in privinta valabilitatii abonamentelor.

Multumim tuturor acelor factori responsabili, care au citit si citesc modestele noastre propuneri, cu deschidere si profesionalism. Nu dorim altceva decat sa fim de folos comunitatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Oct 2008 23:02 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata si anuntul "oficial":


Attachments:
anunt.jpg
anunt.jpg [ 97.95 KiB | Viewed 7312 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Oct 2008 18:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Brassovia wrote:
De astazi, avem autobuze inclusiv in zile de lucru si pe asa-zisa linie de troleibuz 10, care a inceput sa stranga ceva clientela. Singurul vehicul la datorie in aceasta dimineata: MAN #762.

Si reversul, aproape incredibil: azi, desi sambata fiind, a fost in serviciu troleibuz Volvo pe linia 3. Deci se poate. Si n-a murit nimeni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Oct 2008 13:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Si ieri a fost #65 pe linia 10!

Sa fie atat de aproape sfarsitul troleibuzului in Brasov sau al RAT, incat sa nu mai conteze acele "reguli de aur" impuse?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 Oct 2008 14:57 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=192&start=120 mai multe detalii legate de ziua de ieri.
Cat despre autobuzele de pe linia 8 nu imi explic aparitia lor. Azi au circulat troleibuze si pe 7. Probabil criza de soferi isi spune cuvantul, iar cei din regie se vad nevoiti sa trimita troleibuze la traseu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 09:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Intrucat cei care ar fi avut aceasta obligatie n-au avut timp sa traga cateva coli xerox si sa dezlipeasca cateva autocolante, anuntam pe aceasta cale studentii si cadrele didactice de pe Colina Universitatii ca s-a desfiintat linia de autobuze 43, pentru ca alegerile locale au trecut inca din luna iunie, deocamdata nemaifiind nevoie de voturi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Oct 2008 22:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 233
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Imi pare rau sa o spun, dar in Brasov si Constanta transportul electric era mort cu sau fara aderarea la UE si asta pentru simplul fapt ca se dorea terminarea lui. Problema era doar de timp si de cum sa il faca "neplacut" si "inutil" pana atunci pentru a nu risca pierderea unor voturi.

Legat de Brasov nu cred sa se mai ajunga la normalitate. Simplul fapt ca acelasi primar a fost ales cu voturile majoritatii dubios motivate in actul lor spune altceva. Pe de alta parte numarul tot mai mare de magazine si hiper-magazine deschise in oras ii face pe multi sa nu mai ii intereseze transportul public. Tot asa priviti doar cate magazine de prezentare pentru masini sunt deschise de curand in Brasov sau in apropierea lui. Asta spune destul de mult despre pretentiile brasovenilor.

Probabil ca acum in Brasov, Constanta si alte orase se trece prin aceeasi perioada caracterizata prin stil egoist, foarte multa lipsa a inteligentei si mult prea multi bani avuti in mainile administratiei locale. Astfel, cei din administratie se gandesc doar cum sa faca mai mult loc pentru masinile celor care o duc de putin ani mai bine si care devin din ce in ce mai multi. Singura posibilitate de a le strica planurile este sa se sufoce Brasov-ul. Atunci vor incepe sa se se gandeasca la o solutie. Evident ca va fi mult prea tarziu pentru a mai salva din ce a fost bun. Trebuie construit de la 0, greu si in mult timp. Trist pentru Brasov si ce a insemnat sau ar fi putut insemna acest oras.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 10 Oct 2008 14:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Incepand de astazi, o parte din cele 10 autobuze second-hand achizitionate saptamana trecuta pentru RAT au intrat in traseu, pe liniile 1, 5, 17, 23.

Numerele lor de parc sunt de tip 50x.

Elemente pozitive:

- sunt articulate;
- nu sunt fabricate in Turcia sau Belarus.

Din pacate, datorita opticii actualei ierarhii, sunt mici sansele ca aceste vehicule sa intre pe traseele care ar avea cea mai mare nevoie de ele: 4, 6, 22, 35.

Va invit sa le studiati indeaproape, pe viu, si sa le creati pe forum un topic dedicat!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1703 posts ]  Go to page Previous  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group