Iata cum abereaza la adresa transportului public, in numarul sau din 14-20 februarie, singurul ziar brasovean care se crede "de opozitie":
Scapam de monopolul RAT?
Primarul Scripcaru a facut un anunt pe care unii il asteapta de multa vreme. Nemultumit de ineficienta unora dintre liniile RAT, Scripcaru vrea sa privatizeze cateva dintre acestea, in special traseul spre Poiana Brasov, care se dovedeste pagubos pentru bugetul local. In afara orelor de varf, masinile de pe linia 20 urca si coboara de multe ori doar cu soferul si unul sau doi pasageri. Desi Scripcaru nu o recunoaste in mod deschis, RAT are monopol pe transportul in comun din oras. O eventuala externalizare a unora dintre linii ar insemna sfarsitul unei epoci in care regia a facut tot ce a vrut, pe banii nostri.
***
Strategia lui Scripcaru
Primarul Scripcaru are o strategie cel putin greu de inteles. Abia a trecut un an de cand a decis ca este mai bine sa renuntam la troleibuze si tramvaie si sa circulam cu autobuzele. Peste o suta de autobuze nou-noute, aduse pe bani frumosi din strainatate, au intrat in componenta parcului auto al RAT. Numai ca, nici nu am apucat sa ne obisnuim cu gandul ca nu vom mai avea troleibuze, ca primarul a si anuntat ca aduce inca 10, second-hand, din Elvetia. Nici sa nu va treaca prin cap ca este vorba de comisioane. Troleibuzele, care anul trecut erau greu de intretinut, au devenit, brusc, nepoluante.
(Paul Hulud)
http://brasov.ghimpele.ro/index.php?cat=afisare_categorii&judet=brasov&rubrica=politica
Pai deranjeaza ca linia 20 circula uneori fara pasageri, dar nu deranjeaza ca 17 barat, 34 (intre Uzina 2 si Timis-Triaj), 41, 42 fac acelasi lucru. Intrebarea prostului: de ce nu se modifica programul liniei 20 pentru a nu mai circula fara pasageri atunci cand acestia nu exista, dar si pentru a putea prelua pasagerii fara aglomeratie, atunci cand este "luata cu asalt"? 70 de ani s-a putut asta, si acum brusc trebuie chemat in ajutor vreun SRL de dubari?