TRANSPORT PUBLIC

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 26 Nov 2020 05:08

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1679 posts ]  Go to page Previous  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Next
Author Message
PostPosted: Sun 03 Jan 2016 17:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
Call center pentru informaţii la RAT Braşov

http://newsbv.ro/2016/01/03/call-center ... at-brasov/

Quote:
0368.800.600 este numărul de telefon pe care Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Braşov îl pune de mâine, 4 ianuarie 2016, la dispoziţia călătorilor pentru a se putea informa rapid şi eficient cu privire la sistemul de transport public de călători din municipiul Braşov, precum şi la serviciile auxiliare oferite de Regie. Activitatea operatorilor telefonici ai R.A.T. Braşov se va desfăşura zilnic, între orele 7.00 – 16.00, urmând ca în afara acestui interval sesizările sau cererile de informaţii să fie înregistrate şi, în cel mai scurt timp posibil, soluţionate. În perioada imediat următoare se va acorda o atenţie deosebită acordării de sprijin în ceea ce priveşte utilizarea noilor sisteme de plată a călătoriei, introduse odată cu implementarea proiectului de Management informatizat al sistemului de transport în comun.

”Ne îndeplinim promisiunea făcută comunităţii braşovene şi tuturor celor care folosesc serviciile oferite de R.A.T. Braşov de a înfiinţa această structură ce asigură o legătură directă de comunicare. Prin intermediul acestui call-center oferim informaţii despre traseele de transport deservite, despre Planul Tarifar şi serviciile auxiliare ale Regiei. Pe măsură ce implementarea proiectului de Management informatizat al sistemului de transport în comun va înregistra noi etape, operatorii noştri din call-center vor oferi informaţii despre utilizarea şi funcţionarea titlurilor de călătorie nou introduse, precum şi despre modul efectiv de utilizare al noului sistem de e-ticketing”, a declarat directorul general al R.A.T. Braşov, ing. Cristian Radu.

Foarte important de menţionat este faptul că, începând de mâine, numărul de telefon 0368.800.600 va fi singurul la care se vor putea depune sesizări cu privire la activitatea de transport public de călători. Numărul de telefon al call-center-ului R.A.T. Braşov va fi adus la cunoştinţa călătorilor prin diverse modalităţi. Apelurile la numărul de telefon 0368.800.600 sunt taxate la tariful obişnuit al reţelei din care se face apelul. Tot de mâine, 4 ianuarie, R.A.T. Braşov pune la dispoziţia călătorilor adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro, adresă ce este destinată exclusiv depunerii de sesizări şi reclamaţii referitoare la activitatea de transport public de călători în municipiul Braşov. Această adresă de e-mail va fi singura la care se pot transmite petiţiile în format electronic.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 04 Jan 2016 19:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
O noua mizerie impusa calatorilor care acceseaza zona centrala a orasului.
Quote:
Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Brașov aduce la cunoștința călătorilor faptul că miercuri, 6 ianuarie 2016, va fi dată în folosință noua stație de transport public de pe Bld. Iuliu Maniu, situată în apropierea Primăriei Municipiului Brașov, vizavi de sediul SIF Brașov (Liceul de Artă). Aceasta va înlocui fosta stație „Primărie” de pe strada Nicolae Iorga.

Noua stație este prevăzută cu alveolă pentru oprirea autobuzelor și cu un chioșc de vânzare a biletelor și abonamentelor, care va funcționa după un program extins. Stația deservește pentru îmbarcarea/debarcarea călătorilor care utilizează liniile: 1, 4, 5, 6, 16, 17, 31, 34, 36, 50, 51 și 52.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Jan 2016 22:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2040
Location: Brasov
Kappa wrote:
Trecere de pietoni amplasata aiurea? Dar cate din cele infiintate sub domnia lui Zeus sunt pe fluxul firesc de deplasare al pietonilor? Si mai ales in Centru.

Au gasit solutia: astazi au montat denivelare artificiala inainte de trecere. Tocmai azi, cand a inceput sa ninga in Brasov, ceva mai serios, iar acum trebuie sa treaca cu lama pentru a indeparta zapada. Se persista in prostie crasa.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Jan 2016 03:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
SPA29 wrote:
Kappa wrote:
Trecere de pietoni amplasata aiurea? Dar cate din cele infiintate sub domnia lui Zeus sunt pe fluxul firesc de deplasare al pietonilor? Si mai ales in Centru.

Au gasit solutia: astazi au montat denivelare artificiala inainte de trecere. Tocmai azi, cand a inceput sa ninga in Brasov, ceva mai serios, iar acum trebuie sa treaca cu lama pentru a indeparta zapada. Se persista in prostie crasa.
Important este ca proprietarul VIP al casei de pe Iorga a fost satisfacut. Restul e pentru prosti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Jan 2016 10:41 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2040
Location: Brasov
Quote:
Mai puţine treceri de pietoni în oraş

Inspectorii Primăriei şi poliţiştii au verificat toate arterele de categorie A, respectiv bulevardele şi străzile principale, iar reprezentanţii Municipalităţii consideră că nu sînt probleme deosebite

Pe Bulevardul Iuliu Maniu, lîngă SIF Transilvania, a apărut un nou limitator de viteză, ca măsură suplimentară de siguranţă pentru cetăţenii care traversează prin zonă. Aceasta este una dintre măsurile luate în urma verificării în teren pe care a făcut-o comisia formată din inspectori ai Primăriei şi angajaţi ai Poliţiei municipiului Braşov. Comisia a ieşit pe străzile oraşului miercuri seara, între orele 18.00 şi 22.00, pentru a vedea, după lăsarea întunericului, care sînt zonele cu risc crescut, dacă şi unde ar trebui îmbunătăţite măsurile de siguranţă în trafic.

Limitatoare de viteză în plus

Inspectorii Primăriei şi poliţiştii au verificat toate arterele de categorie A, respectiv bulevardele şi străzile principale, iar reprezentanţii Municipalităţii consideră că nu sînt probleme deosebite. „Nu s-au constatat nereguli la sistemele de semnalizare sau presemnalizare, atît pentru cele verticale, cît şi pentru cele orizontale. În zonele în care comisia a considerat necesar, s-a dat dispoziţie pentru reamplasarea limitatoarelor de viteză, deşi măsura nu este recomandată pe timp de iarnă, din cauză că limitatoarele pot fi distruse de lamele utilajelor de deszăpezire“, a declarat Miklos Gantz, managerul public al municipiului Braşov.

Mai puţine treceri de pietoni în oraş şi sensuri giratorii reconfigurate

Alte măsuri care vor fi propuse în viitorul apropiat, pentru creşterea siguranţei în trafic, ţin de desfiinţarea unor treceri de pietoni. Managerul public Miklos Gantz spune că în Comisia de circulaţie va fi propusă desfiinţarea trecerii de pietoni de pe Bulevardul Independenţei, iar o serie de sensuri giratorii vor fi reconfigurate în acest an. „Încercăm în permanenţă să actualizăm amenajările pentru siguranţa circulaţiei, în contextul permanentei schimbări a condiţiilor de trafic. Pe de altă parte, avem şi un plan pe termen lung referitor la traficul rutier şi siguranţa participanţilor la trafic, cu măsuri care se implementează în timp. De exemplu, de anul acesta vom reconfigura o serie de sensuri giratorii şi vom reduce numărul trecerilor de pietoni. Fac însă apel încă o dată la toţi participanţii la trafic pentru a conştientiza că responsabilitatea finală pentru circulaţia pe drumurile publice le aparţine şi că oricîte sisteme de siguranţă în trafic ar asigura administratorul drumurilor, acestea nu sînt eficiente sută la sută dacă nu sînt respectate şi regulile de circulaţie“, a mai spus Mikos Gantz.


http://www.monitorulexpres.ro/?mod=moni ... ni-in-oras

Eu as propune o solutie mai buna: desfiintarea pietonilor. Cine nu are masina sa fie sanatos!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Jan 2016 10:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
Prin afară, în zonele urbane rar sunt mai mult de 250 m între două treceri de pietoni. La Braşov mergi 250 m doar ca să traversezi o intersecţie...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Jan 2016 19:15 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
Dr2005 wrote:
Prin afară, în zonele urbane rar sunt mai mult de 250 m între două treceri de pietoni. La Braşov mergi 250 m doar ca să traversezi o intersecţie...
250 m e varianta fericita... La Aro, Gara sau Toamnei se ajunge la 400 m ocol, doar pentru ca sa-ti continui drumul drept inainte, pe un bulevard magistrala de prim rang. Ideea este sa aduca pietonii in situatia de a traversa uzual nereglementar, ca sa nu mai aiba prioritate si sa nu fie responsabil de accident smecherul cu 110 la ora care vorbea la telefon...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Jan 2016 18:05 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 246
Location: Brasov
Simple observatii ale unei saptamani in care am calatorit cu ratbv-ul :

- In unele autobuze caldura nu functiona, fiind aproape la fel de frig ca afara.
- Noile validatoare de bilete din autobuze sunt si ele in probe (pana acum am gasit doar vreo 3 sau 4 functionale).
- Linia 12 s-a desfintat, dar panoul din statia Iuliu Maniu (unde oprea doar 12) continua sa existe si sa functioneze (in probe).
- Cand vor iesi odata din probe aceste panouri si vor functiona? Mai sunt curios si cat de vizibile vor fi cand va bate soarele direct in ele.
- Indicativul traseului 2 nu este afisat pe panoul statiei Camera de comert (nu am vazut insa daca orarul liniei este lipit sau nu in statie, daca panoul tot este in probe). Poate cineva vrea sa stie cand vine urmatorul autobuz pe linia 2.
- In noua statie de la Primarie nu este afisat nici un orar momentan (panoul fiind in probe) asa ca lumea sta si pandeste dupa colt mult dorita masina.
Ca fapt divers cand s-au sters indicativele 2-12-37 din vechea statie de la primarie, orarele acestor linii au fost si ele dezlipite cu exceptia orarului liniei 12.
- Aceeasi ambrambureala (cel putin pentru mine) pe liniile de troleibuze. Cand circula numai troleibuze, cand circula si autobuze. Pe saitul ratbv-ului la cele 5 linii ramase in anul 2016, mai bine ar trece MIXT decat TROLEIBUZE.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 Jan 2016 17:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
De adaugat la tabloul general al bulibaselii din serviciile "noului RAT" si faptul ca noile afisaje ale liniilor "comasate" indica simultan ambele capete de linie posibile pe acceasi hartie in tipla, de ex. "7 Rulmentul-Astra - Rulmentul-Valea Cetatii". Soferii deci nu schimba afisajul in functie de capatul real de linie, bineinteles ca nici GPS-ul nu o face... Totul e gandit inspre batjocorarea celui care se mai incapataneaza sa foloseasca aceste linii ramase efectiv in coada de peste, linii care de fapt se vor disparute de tot.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 10 Jan 2016 20:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50251
Programe RAT 2016.


Attachments:
ratbv 10.01.16.rar [6.54 MiB]
Downloaded 107 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 Jan 2016 08:52 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2040
Location: Brasov
Quote:
7 noi sensuri giratorii sunt în plan pentru 2016. Vezi ce intersecții vor fi reamenajate

În vederea descongestionării traficului din anumite zone aglomerate ale orașului, autoritățile brașovene își propun pentru acest an reamenajarea a șapte intersecții din municipiu, dar și din Poiana Brașov. După cum a precizat administratorul public al Brașov, Miklos Gantz, intenția municipalității este de a construi sensuri giratorii în aceste intersecții, astfel ca traficul să se desfășoare mai fluent. Ţinând cont că zona de la Ceasu` Rău este una dintre cele mai aglomerate din oraş la orele de vârf, reprezentanţii municipalităţii împreună cu cei ai Poliţiei Rutiere au decis să amenajeze înlocuiască semaforul din intersecție cu un rond. „Sensul giratoriu se va amenaja în zona insulei existente în fața Aulei Universității spre strada 13 Decembrie, astfel că și zona pietonală și parcarea din fața Aulei vor fi reamenajate, urmând ca unghiurile de intrare ale celor patru străzi care se întâlnesc în această intersecție (Castanilor, Iuliu Maniu, 13 Decembrie, Traian Grozăvescu) să fie modificate, astfel încât să existe vizibilitate optimă la intrarea în giratoriu”, a explicat Miklos Gantz.

Trei noi giratorii în zona Astra

Și în alte trei intersecții din municipiu, semafoarele vor fi înlocuite de ronduri. Astfel, este propusă amenajarea de sensuri giratorii în intersecția de la Uranus cu Saturn (Piața Astra zona orizont), de la Uranus cu Calea București și Zorilor și de la intersecția Zorilor cu Carpaților, unde traficul este destul de intens, iar din această cauză intrarea și ieșirea din strada Zorilor se face greoi la orele de vârf. De asemenea, dezvoltatorul care vrea să amenajeze un mall pe platforma fostei uzine Hidromecanica a solicitat municipalității amenajarea unui sens giratoriu în intersecția străzilor Nicolae Titulescu cu Dimineții, motivând că acesta este necesar în special pentru a se putea asigura aprovizionarea noului centru comercial. Investiția ar urma să fie realizată pe banii dezvoltatorului, așa cum s-a procedat de altfel și în cazul sensului giratoriu de la Camera de Comerț, care a fost construit tot cu finanțare privată pentru a asigura accesul spre noul centru comercial.

Două sensuri giratorii în Poiană

Resistematizări ale circulației sunt propuse a se realiza și în Poiana Brașov, după cum a declarat Miklos Gantz. „În Poiana Mică, odată cu finalizarea lucrărilor la parcarea multietajată din zonă în această primăvară avem intenția de a amenaja un sens giratoriu pe drumul Poienii, astfel ca să fie asigurat un acces optim spre noua parcare, dar și spre terminalul de autobuze și autocare care va fi amenajat lângă parcare”, a explicat Gantz. Tot în Poiană mai este în plan amenajarea unui sens giratoriu la intersecția Poiana Soarelui (care vine dinspre Brașov) cu strada Poiana Ursului (spre Complexul Favorit) și accesul spre parcarea mare de la capătul liniei 20.

bizbrasov.ro

Nu se lasa pana nu distruge circulatia in tot orasul. Obsesia asta bolnava pentru giratorii e de neinteles. Poate a fost batut cu un ciocan rotund in copilarie, de acolo si trauma. In atatia ani s-a demonstrat clar cat de eficiente sunt. Politisti care dirijeaza, ba unul fiind dublat de semafoare. Dar vin alegerile, iar prostimea trebuie sa spuna "lasa ba ca asta macar a facut ceva."


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 Jan 2016 18:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
SPA29 wrote:
... Dar vin alegerile, iar prostimea trebuie sa spuna "lasa ba ca asta macar a facut ceva."
Da, vin alegerile, dar giratoriile au de fapt alt scop. Construirea de giratorii a devenit in Brasov un imens mecanism de fraudare a banilor publici, foarte bine pus la punct. Da, vin alegerile si e nevoie de bani, de bani grei pentru "candidatul independent George" sau pentru cel de paie care va fi desemnat de acesta sa-i ocupe fotoliul, pentru linistea sa, in caz ca nu va mai putea nicicum intra in cursa El Insusi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 Jan 2016 19:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50251
Cam secretosi scripcarii, au si de ce.

Reply.
Quote:
Multumesc pt. raspuns.
Doresc ca materialele solicitate sa imi fie transmise in format electronic (scanate, fotocopiate) sau sa fie afisate pe site ori unde doriti, caz in care va rog sa imi comunicati locatia lor pt. a putea sa le vad.
Cu stima.


Attachments:
3257_2016_Transira.jpg
3257_2016_Transira.jpg [ 726.2 KiB | Viewed 5867 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 15 Jan 2016 20:34 
Offline
User avatar

Joined: Mon 18 Jun 2012 23:48
Posts: 4
Location: Kronstadt, Siebenbürgen
https://www.facebook.com/christian.macedonschi/posts/1110676372300257

Quote:
La sedinta de Consiliu Local Brasov m-am adresat executivului primariei cu doua interpelari.

1. Am sesizat faptul ca trecerile de pietoni din Brasov sunt nesigure datorita semnalizarii necorespunzatoare si a iluminatului defectos.
Am propus acum doi ani rezolvarea acestei probleme de siguranta a cetatenilor tot in cadrul unei sedinte de consiliu local.
Sper ca acum dupa acele accidente tragice de la Brasov de pe trecerile de pietoni nesemnalizate corespunzator sa se aplece departamentele de specialitate a executivului Primariei si sa implementeze solutii internationale existente.
In plus am atras atentia
ca cele 7 sensuri giratorii care au fost anuntate in presa ieri NU fac parte din planul de mobilitate urbana sustenabila elaborat si finantat de catre Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare pentru Brasov alaturi de specialisti europeni.
Si am pus intrebarea retorica:
Oare de ce se mai fac planuri de mobilitate si le votam in consiliu local daca nu ne tinem de ele?
Pacat de timpul pierdut si banii cheltuiti.

2. A doua interpelare se referea la cererea mea de a primi informatii despre valorificarea cuprului si argintului din cei 73 de kilometri de fir de cupru de puritate de peste 99,8% (50 tone) precum si valorificarea sinelor de tramvai si toata piatra cubica care a fost scoasa de pe strazile Brasovului cand a fost inlocuita de asfalt.
Documentul inregistrat la Centrul de Informare a Cetatenilor si impartit consilierilor si presei il gasiti atasat.


Attachments:
28p54i.jpg
28p54i.jpg [ 72.77 KiB | Viewed 5844 times ]
k4b9cm.jpg
k4b9cm.jpg [ 42.51 KiB | Viewed 5844 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 15 Jan 2016 22:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2040
Location: Brasov
Interesant demersul. Sunt extrem de curios de raspunsul primit. De asemenea, ciudat de interesant raspunsul domnului primar. Nu tin minte sa-l fi deranjat prea tare cineva cu acest subiect, mai ales ca asa-zisa presa brasoveana "doarme" de rupe:
Quote:
In sedinta de consiliu mi-a spus domnul primar Gheorghe Scripcaru, referindu-se la interpelarea in care am cerut sa primesc documentele referitoare reciclarii sau valorificarii firelor de cupru si a argintului din conexiuni ale firelor electrice din reteaua de Troleibuze si Tramvai demontata precum si piatra cubica din centrul istoric, sa nu mai vin cu "CIORBE REINCALZITE"
Din cate stiu inca nu au fost clarificate cu exactitate aceste aspecte asa ca ii raspund respectuos "DACA NU A TERMINAT CIORBA TREBUIE SA-I FIE REINCALZITA" dupa reteta "Beciului Domnesc"

https://www.facebook.com/christian.macedonschi?fref=ts


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 16 Jan 2016 10:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:04
Posts: 15
Poate candideaza la primarie, am avea si noi muritorii o sansa.....


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 16 Jan 2016 18:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
E greu sa fi scripcar in ziua de azi... Omenirea e nerecunoscatoare pentru binele imens facut ei. Nimeni nu mai pretuieste la adevarata lui valoare un geniu care se naste o data la 1000 de ani, la fel ca Ceausescu. Unde sunt vremurile de aur, cand Tatucul Flotei garanta protectia absoluta?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 17 Jan 2016 02:51 
Offline
User avatar

Joined: Mon 18 Jun 2012 23:48
Posts: 4
Location: Kronstadt, Siebenbürgen
altay wrote:
Poate candideaza la primarie, am avea si noi muritorii o sansa.....


Probabil o va face ca și data trecută.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 18 Jan 2016 01:57 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Aceste cifre sunt alarmante pur si simplu.
Quote:
Într-un singur an numărul mașinilor care circulă pe străzile Brașovului s-a înmulțit cu peste 10.000, iar cel al șoferilor a trecut de 238.000
Față de 2014, numărul celor care au trecut anul trecut cu brio peste probele de obținere a carnetului de șofer este în creștere la Brașov. Astfel, în conformitate cu datele Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor din cadrul Prefecturii Braşov, în 2015, 33,93% dintre înscriși au luat carnetul, în timp ce în 2014, au reuşit doar 29,54%. Anul trecut, au fost realizate 20.998 de examinări la teorie şi 13.330 la proba practică. Dintre cei 19.141 de candidaţi înscriși la examen 1.730 nu s-au prezentat la proba practică și numai13.530 au fost admişi la proba teoretică, alți 8.013 fiind respinşi, rezultând o rată de promovabilitate de 62,80%. La proba practică au fost admişi 5.908 de candidaţi, care au primit și carnetul de conducător auto, iar 7.435 au fost respinşi, promovabilitatea fiind de 44,28%.

Numărul mai mare de brașoveni care și-au luat permisul anul trecut a însemnat și emiterea unui număr mai mare de permise. Astfel, în total, ținând cont că o serie de persoane doar și-au preschimbat carnetul au fost eliberate 15.870 de documente, faţă de 15.203 în 2014. Cea mai activă luna a fost iulie 2015 cu 1.680 de permise eliberate, faţă de 1.498 în aceeași perioadă a lui 2014. Numărul total al braşovenilor care deţin permise de conducere a ajuns la sfârşitul anului trecut la 238.157.

Aproape 211.000 de mașini în parcul auto al Brașovului

Totodată, ținând cont că a crescu numărul de șoferi, a crescut și numărul mașinilor înmatriculate. În 2015, au fost eliberate 24.946 de certificate de înmatriculare faţă de 22.970 în 2014. Alte 14.702 autoturisme au fost radiate, faţă de 13.660 în 2014. Astfel, parcul auto al județului a ajuns la 210.845 de autoturisme, din care 158.939 sunt deţinute de persoane fizice, creşterea fiind de 10.191 de maşini. De asemenea, au fost eliberate 23.023 de numere provizorii, faţă de 20.788 în 2014, cea mai aglomerată lună fiind decembrie cu 2.549 de autorizaţii provizorii eliberate. 12.825 de autoturisme au fost la prima înmatriculare.

http://www.bizbrasov.ro/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 19 Jan 2016 11:43 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Quote:
Hotline-ul” RAT Brașov asaltat: 100 de brașoveni sună zilnic fie pentru a cere informații, fie pentru a depune reclamații

Call-center-ul RAT Brașov, care a început să funcționeze de la începutul acestui an, se dovedește a fi un mijloc de comunicare la care brașovenii apelează zilnic, fie pentru solicitarea de informații, fie pentru a sesiza unele probleme cu privire la activitatea de transport în comun. Astfel, în conformitate cu datele deținute de Regie, la numărul de telefon 0368.800.600 au fost înregistrate zilnic câte 100 de apeluri. Pentru a vedea dacă într-adevăr acest call-center își dovedește utilitatea, am efectuat un test solicitând telefonic informații cu privire la modalitatea de achiziție a noilor tipuri de abonamente și de bilete. Operatorul RAT Brașov a răspuns prompt solicitării informându-ne, printre altele, că în momentul de față au început să funcționeze toate cele 30 de automate de vânzare/reîncărcare a titlurilor de călătorie amplasate în diferite zone din oraș, precum și cele 34 de noi casierii nou amenajate, de unde, la ora actuală, pot fi cumpărate titluri de călătorie nenominale sau clasice bilete de hârtie, partea de personalizare a noilor carduri (care vor înlocui de acum abonamentele de tip vechi) fiind în curs de implementare.
Reprezentanții RAT Brașov au precizat că la numărul de telefon 0368.800.600, dar și pe adresa de email comunicare@ratbv.ro, s-au primit în principal solicitări de informații cu privire la modul de funcționare al noului sistem de achiziționare și plată a călătoriilor sau la modificările aduse în rețeaua de transport, dar și câteva zeci de sesizări cu privire la modul de desfășurare a activității de transport, fiind semnalate probleme cu privire la nerespectarea orarelor de circulație, dar și comportamentul unora dintre angajați. „Considerăm că noul serviciu oferit de RAT Brașov își dovedește deja utilitatea, iar clienții noștri au încredere în el, cu atât mai mult cu cât, și pe această cale, călătorii ne oferă sugestii și propuneri de îmbunătățire a calității activității de transport public în municipiul Brașov”, a precizat directorul general al RAT Brașov, ing. Cristian Radu.

bizbrasov.ro


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 19 Jan 2016 17:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
Quote:
Draga RAT Brasov, ma dezamagesti din nou!


http://www.romanticu.org/draga-rat-bras ... i-din-nou/

Decat despre minunatul sistem de management si ticketing, introdus de cea mai performanta regie de transport ever.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 21 Jan 2016 01:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Stiti ca se organizase o licitatie pentru vanzarea a 4 MAZ-uri si a 6 MAN-uri? Acestea nu cred ca au fost vandute. De ce spun asta? Pentru ca MAZ-ul 618 era astazi in garaj in Rulmentul si era descompletat de tot ce se putea fiind pregatit de taiere. Se pare ca se pregateste o noua runda de taieri: Renaulturile defecte (7 buc), Mazul lovit de tren, depanarea AGB si autobuzele care erau de vanzare + posibil 67.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Jan 2016 16:00 
Offline
User avatar

Joined: Mon 18 Jun 2012 23:48
Posts: 4
Location: Kronstadt, Siebenbürgen
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1114522151915679&set=a.283331325034770.77238.100000737147845&type=3
Quote:
Buna dimineata,
Va invit sa cititi articolul pe care l-am publicat in Gazeta Brasovului de stazi despre fair-play-ul din politica brasoveana sau cum ar trebui sa fie.


Attachments:
12376190_1114522151915679_7876071671715408416_n.jpg
12376190_1114522151915679_7876071671715408416_n.jpg [ 102.78 KiB | Viewed 5718 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 29 Jan 2016 13:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
Gata, prea multa transparentza strica. Gata cu smiorcaielile la telefon si pe feisbuci! Hai, tovarasi pensionari, invatati sa folositi computerul si netul ca sa va depuneti reclamatiile posibile doar online!
presa wrote:
Sesizări la RAT Brașov se vor face doar pe e-mail, iar la call center-ul reecent inaugurat și pot solicita doar informații! „Ținând cont de prevederile legale referitoare la condițiile pe care trebuie să le îndeplinească o sesizare pentru a putea fi înregistrată și soluționată, R.A.T. Brașov anunță faptul că, începând cu data de 1 februarie a.c., depunerea de sesizări ori reclamații se va putea realiza doar la adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro, iar solicitările de informații se vor putea face doar la numărul de telefon 0368.800.600, acest demers concretinzându-se și în renunțarea comunicării prin intermediul social media”, se arată ăîb comunicatul RAT Brașov . În ceea ce privește serviciul de informare oferit de operatorii din call-center-ul R.A.T. Brașov, trebuie menționat faptul că în aceste aproape patru săptămâni de funcționare au fost primite zilnic aproximativ 80 - 90 de apeluri sau e-mail-uri. Au fost înregistrate numeroase cereri de informații referitoare la noile titluri de călătorie, la trasee și orare, dar a fost depus și un număr semnificativ de sesizări referitoare la modul de respectare al graficelor de circulație, comportamentul unor angajați ai R.A.T. Brașov etc.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 29 Jan 2016 14:12 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Quote:
Conducerea RAT recunoaște că „n-are cu ce”. 98% din parcul auto este învechit
98% din flota de autobuze și troleibuze ale RAT Brașov are durata de viață expirată, iar din cauza vechimii acestora în zilele geroase au fost mari probleme, după cum a precizat directorul de exploatare al Regiei Nicolae Spinean în cadrul ședinței Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice. „Vehiculele au vechime de 9-12 ani, ceea ce este enorm, iar din cauza stării precare a vehiculelor, costurile de întreținere sunt mari. De altfel, dacă ar fi ca utilizatorii transportulului în comun să plătească integral călătoria, un bilet ar costa 6,5 lei, însă acum achită 2 lei. Diferența de 4 lei este subvenție acordată de Consiliul Local”, a punctat directorul Regiei.

Chiar dacă autobuzele și troleibuzele nu mai corespund, 200 dintre acestea trebuie să iasă zilnic în cursă pentru a fi onorat contractul de servicii încheiat cu Primăria Municipiului Brașov.

Acesta a precizat că este imperios necesară reînnoirea parcului auto al RAT Brașov, iar o șansă ar fi accesarea unei finanțări europene din noul exercițiu financiar. Cu banii nerambursabili pot fi cumpărate însă doar autobuze electrice, lucru ce naște alte probleme. „Există o axă europeană de finanțare prin proiecte europene, «Green City», iar noi avem în plan ca prin acest program să cumpărăm 40 de autobuze electrice. Totuși, pentru astfel de vehicule este nevoie și de o infrastructură specială, pentru că nu poți ține un autobuz electric afară, când sunt minus 30 de grade Celsius. Trebuie construite hangare și spații închise pentru încărcarea acumulatorilor”, a explicat Nicolae Spinean.
sursa:www.bizbrasov.ro/

Stimate domn Spineanu, de ce mintiti afirmand faptul "Cu banii nerambursabili pot fi cumpărate însă doar autobuze electrice" cand de fapt cu fonduri europene se pot cumpara troleibuze si tramvaie noi dar si extinderi/constructie de infrastructura aferente acestora?

Practic cu fonduri europene un troleibuz articulat in valoare de 450.000 euro -fabricat in Romania poate fi achizitionat cu 90.000 euro la o valoare de 80% contributie fonduri europene.
Sa nu uitam ca ultimele achizitii RatBv au fost niste gunoaie de autobuze BMC - fabricate in Turcia (firma care a dat faliment) la pret aproximativ de 230.000 euro pe bucata. ( un autobuz similar Solarius Urbino costa aprox 175.000 euro cu taxe).
Si cu toate acestea situatia transportului public in Brasov este exact asa cum o prezinta stimatul domn Spineanu. Ieri de exemplu pe linia 32 la schimbul II, unul din cele 2 autobuze care deservea linia ii lipsea jumatate din fata autobuzului. Pur si simplu nu mai avea jumatete din fata lui, se vedea direct mecanismele din interiorul autobuzului- nici nu vreau sa imi imaginez cum conducea soferul acel autobuz. Si culmea nu este singurul autobuz descompletat care circula prin oras, si alte autobuze au diferite capace de vizitare lipsa, bare de sustinere interioare lipsa, geamuri din salon lipsa, lipsa iluminare salon, lipsa becuri faruri, rugina si vosea scorojita,etc, per ansamblu un aspect total neingrijit indiferent de vechimea vehicolului.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 29 Jan 2016 18:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:04
Posts: 15
De cand e director de exploatare? Nu are pedeapsa cu suspendare? Cine conduce RAT-ul??????


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 30 Jan 2016 22:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
Hai să nu exagerăm, un Solaris Urbino nu are cum să coste 175.000 euro, preţul e tot în jur de 250.000 euro, ca mai toate autobuzele de pe piaţă.
Am văzut BMCuri de diferite tipuri prin alte oraşe... se comportă onorabil pe acolo, spre deosebire de MAZ-uri, de exemplu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 01 Feb 2016 19:45 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2040
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Gata, prea multa transparentza strica. Gata cu smiorcaielile la telefon si pe feisbuci! Hai, tovarasi pensionari, invatati sa folositi computerul si netul ca sa va depuneti reclamatiile posibile doar online!

De astazi a disparut pagina de facebook RAT Brasov. Adevarul doare :oops: .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 01 Feb 2016 21:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3337
SPA29 wrote:
De astazi a disparut pagina de facebook RAT Brasov. Adevarul doare :oops: .
Nu, nu pe RAT o durea de data asta. Din punct de vedere al RAT nu era nici o problema, oricum nu avea obligatia sa raspunda la postarile de pe feisbuci. S-a dat insa ordin de la scripcarie sa nu mai existe locuri nicaieri pe net unde sa poata fi spuse lucruri care afecteaza imaginea de gospodar desavarsit a Alesului Providential, ce sta precum un bolovan legat de gatul Brasovului. O intreaga armata a fost mobilizata de cateva zile. Au fost reactivati si postacii si bloggerii-de-bine traditionali, inclusiv cei ce se cam indepartasera de gaura maro. Dar un ban in plus nu strica nimanui. Motivul: Dânsul candideaza pentru a cincea oara (ultimele trei fiind cu succes). Se pare ca nu a inteles "avertismentul", sau se crede intr-adevar Zeus.

Apropo, paguba cea mare este alta: unde isi mai descarca bucuresteanu-londonez pupaturile? Oricum, incepuse deja sa-i nu-i mai ajunga pagina RAT-ului si il peria pe dl. director si pe pagina personala a acestuia. Obisnuinta grea, creaza dependenta...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 01 Feb 2016 21:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 176
Location: Brasov
Aha, asa cum sa dat ordin ca pe liniile 7 si 36 sa nu lipseasca deloc tururi. Nu conteaza de pe ce alte linii sunt luate autobuzele/troleibuzele si bagate pe 7 si 36.

De exemplu duminica dimineata au luat troleibuz de pe linia 8 si l-au bagat pe 7. Iar in timpul saptamani prefera sa ia autobuz de pe liniile 31, 32 sau 5 si sa bage pe linia 36. Asta e daca asa e ordinul de sus.

P.S. Toate autobuzele si troleibuzele au primit abtibilde noi cu noul numar de telefon si adresa de email.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1679 posts ]  Go to page Previous  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 56  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group