TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 22 Nov 2019 06:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1670 posts ]  Go to page Previous  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Next
Author Message
PostPosted: Sat 21 May 2016 23:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Se vinde la licitatie autospeciala TV14FA, a celor de la retele.
Quote:
LICITAȚIE PUBLICĂ VÂNZARE AUTOSPECIALĂ TV14FA


Regia Autonomă de Transport Braşov organizează în data de 09.06.2016, doar pentru IMM-uri, ora 10,30 , la sediul său din str.Hărmanului, nr.49, licitaţie publică cu strigare pentru vânzarea unei autospecială TV 14FA.
Documentaţia de licitaţie se poate consulta pe site-ul http://www.ratbv.ro.
Informaţii suplimentare se pot obţine de la Serv.Tehnic, telefon 0368/401257 sau 0268/334678, int.120.
În cazul în care autouspeciala nu va fi vândută la prima licitaţie, vor fi organizate alte licitaţii, cu acces liber, care vor avea loc în zilele de 16 iunie; 23 iunie și 30 iunie 2016, orele 10,30.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 May 2016 20:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Iara se modifica modificarea...
Quote:
Regia Autonomă de Transport (RAT) Brașov a înaintat către Consiliul Local Brașov o propunere de modificare a Planului de Servicii pentru anul 2016, în vederea schimbării traseelor și orarelor de circulație pentru patru linii de transport public de călători.

Prima modificare se referă la suplimentarea programului de circulație pe linia 5M (Stadionul Municipal – Măgurele), în zilele de duminică și sărbători religioase, prin adăugarea a două curse pe zi, dimineața și la orele prânzului. Măsura răspunde cererilor a numeroși cetățeni și a reprezentanților Arhiepiscopiei Ortodoxe Române de la Sibiu, precum și cerințelor de trafic ce se înregistrează în zona viitoarei Mănăstiri Sfântul Efrem cel Nou, ce se construiește în zona Măgurele.

Linia 25, traseu prelungit până la Roman

„Prin modificările propuse dăm curs și solicitărilor cetățenilor din cartierele Avantgarden – Bartolomeu și a celor din Timiș – Triaj sau Gemenii. Astfel, vom putea prelungi traseul liniei 25 (Avantgarden – Gara CFR Brașov), pe parcursul orelor de vârf, până la capătul de linie Roman. De asemenea, tot pentru a veni în sprijinul călătorilor, în curând este posibil ca toate cursele de pe linia 34, pe parcursul întregii zile, să circule pe traseul Livada Poștei – Timiș-Triaj. Momentan, autobuzele de pe linia 34 circulă până în zona Timiș-Triaj doar la orele de vârf”, a precizat directorul general al R.A.T Brașov, ing. Cristian Radu.

34 B ar urma să întoarcă în Triaj

Acesta a mai precizat faptul că aprobarea noii forme a Planului de Servicii al RAT Brașov ar permite și modificarea traseului liniei 34B (Timiș-Triaj – Hidro A), schimbare ce ar veni în sprijinul călătorilor din zonele Fundătura Hărmanului și Triaj. Astfel, viitorul traseu al autobuzelor de pe linia 34B ar putea fi următorul: Triaj – str. Fundătura Hărmanului – Ocolitoare (CET) – str. Zizinului – Bd. Al. Vlahuță – Bd. Gării – Bd. Victoriei – Bd. Kogălniceanu – Hidro A și retur. Directorul RAT a susținut că toate aceste modificări au la bază atât solicitări din partea călătorilor, cât și monitorizări ale gradului de încărcare a autobuzelor efectuate de angajații RAT. Brașov. El a adăugat că, în cazul în care modificarea Planului de Servicii va fi aprobată de Consiliul Local, noile trasee și orare vor fi puse în aplicare în cel mai scurt timp posibil.

Propunerea ar urma să fie dezbătută în ședința de joi a consiliului local.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 24 May 2016 21:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
In sfarsit a venit si noua depanare.
Camionul este portocaliu, are 3 axe, bena mica, macara in spate, troliu si are si plug in fata. Marca: Iveco.
Era parcat la garajul de pe Harmanului, langa masina de ridicari auto.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 06 Jun 2016 22:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Faceti poze cu troleibuzele, cine poate.

RAT a lansat un chestionar on-line pentru clienti, una dintre intrebari fiind daca sunt folosite autobuze sau troleibuze pentru a calatori... De parca ai mai avea de ales sau ar fi dupa preferinte!!!.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 07 Jun 2016 07:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Cea mai amuzanta parte e cea in care trebuie sa iti completezi numele si adresa de contact pentru a demonstra ca nu esti 'robot'. Oricum e un chestionar de 2 lei facut pe genunchi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 07 Jun 2016 17:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
SPA29 wrote:
Oricum e un chestionar de 2 lei facut pe genunchi.
Da, dar va fi invocat ca justificare la aberatia ca brasovenii prefera sa foloseasca autobuze si nu troleibuze. Altfel ce ar cauta acolo aceasta intrebare stupida, in conditiile in care pe liniile de troleibuze circula in prezent autobuze? Eu daca calatoresc cu 3, 7, 10, 33 ce scriu in formular: autobuz sau troleibuz?!?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 24 Jun 2016 19:33 
Offline

Joined: Mon 20 Jun 2011 19:50
Posts: 22
Sofer RAT prins baut la traseu: http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora- ... -volan.htm


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 03 Jul 2016 20:38 
Offline

Joined: Mon 20 Jun 2011 19:50
Posts: 22
Chioscul control trafic al RAT de la Patria a fost complet desfiintat. Doar fundatia a mai ramas acolo.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 24 Jul 2016 16:59 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Consilierii locali vor să ieftinească biletul pe linia RAT care face legătura cu Poiana Brașov

Quote:
În prezent, o cursă pe linia 20, pe traseul Livada Poștei – Poiana Brașov, costă 5 lei, iar circulația pe această rută nu se încadrează în sistemul de tarifare care este valabil în restul municipiului, respectiv cu valabilitatea unei călătorii timp de 50 de minute. Consilierii locali brașoveni vor să schimbe acest lucru, iar în următoarea ședință de Consiliu Local va urma să fie dezbătut un proiect de hotărâre ce vizează ca taxarea pe această rută să fie la fel ca pe orice linie RAT Brașov, după cum a precizat consilierul local Adrian Oprică. „Nu există o justificare pentru un tarif mai mare pe această linie, întrucât o cursă până în Poiană durează 20 de minute, iar și cei care locuiesc în Poiană, aproximativ 300 de persoane, sunt tot brașoveni și ar trebui să plătească tot 2 lei, ca de exemplu cei care merg din Livada Poștei în Noua, care este de asemenea un traseu lung. De asemenea, vrem ca și sistemul de tarifare cu valabilitatea călătoriei la 50 de minute să fie aplicat și în cazul liniei 20”, a explicat Oprică.


http://www.bizbrasov.ro/2016/07/21/cons ... na-brasov/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 15 Aug 2016 20:35 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 668
Aflându-mă - acum circa o săptămână şi ceva - în locul cunoscut cu denumirea de Livada Poştei, am constatat lipsa aglomeraţiei pe linia 20. Deşi autobuzul era nearticulat, nu era plin. Asta în condiţiile în care, până nu demult, era "bătaie" pe 20.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 16 Aug 2016 02:40 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Nu mai sunt clienti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 27 Aug 2016 21:53 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Astazi la ora 15:30 pe linia 8 erau la traseu 127,130, MAN-ul 755 si BMC-ul 785!!!
pe linia 7 erau 2 autobuze si un troleibuz
pe linia 2 era BMC-ul 782


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 Sep 2016 08:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Aleşii locali braşoveni au aprobat în ultima şedinţă de plen transformarea Regiei Autonome de Transport Braşov în societate comercială pe acţiuni, care se va numi SC RATBV SA Braşov. Acţionar majoritar al noii societăţi pe acţiuni este Municipiul Braşov, prin Consiliul Local, al doilea acţionar fiind Agenţia Meropolitană Braşov.

Odată cu transformarea regiei în societate comercială pe acţiuni, consilierii locali braşoveni au votat şi Consiliul de Administraţie al acesteia, compus din cinci membri, respectiv Cristian Radu (actualul director general al RAT), Iulia Dobre (actualul director economic al RAT Braşov), Gabriel Antohe, Bogdan Năstase şi Liviu Şerban.

Ce se doreşte prin transformarea RAT în societate comercială

În momentul de faţă, potrivit studiului de oportunitate privind reorganizarea regiei, RAT Braşov are 838 de angajaţi, dintre care 764 au funcţii de execuţie, restul fiind din conducere sau administraţie. Anul trecut, din totalul veniturilor 35,2% au fost subvenţii. În parcul auto al regiei sunt 211 de autobuze şi troleibuze, dintre care 195 de autobuze şi 26 de troleibuze. La data de 1 septembrie, toate troleibuzele aveau durata de utilizare îndeplinită.

Prin această transformare, se arată în studiul de oportunitate prezentat consilierilor locali, se va îmbunătăţi calitatea transportului în comun, dar se va asigura şi o utilizare eficientă a fondurilor publice în administrarea serviciului de transport în comun. Un alt argument prezentat în studiul de oportunitate este că prin înfiinţarea societăţii comerciale, se vor putea realiza investiţii în vederea modernizării infrastructurii tehnico-edilitare şi a parcului auto.


http://www.bzb.ro/stire/rat-brasov-se-t ... sa-a102609

Aleșii locali au aprobat vineri rectificarea bugetului Regiei Autonome de Transport Brașov, după veniturile încasate au fost sub estimări. Astfel, potrivit documentației aferente proiectului de hotărâre, veniturile încasate au fost mai mici cu 14 %, respectiv cu 10.000 de lei față de estimările inițiale. Această sumă urmează a fi scăzută de a capitolul cheltuieli totale.

Conducerea regiei susține că o cauză a scăderii încasărilor a fost legată de implementarea noului sistem sistemului de taxare automată, în acest sens fiind amintite problemele tehnice, dar și reticența populației.

„O parte din cardurile furnizate în cadrul proiectului Managementul informatizat al sistemului de transport în comun (MISTiC) au prezentat defecte în utilizare, astfel încât întreg lotul de 198.000 carduri a fost înlocuit de furnizor în termenul de garanție. Punerea în vânzare a cardurilor defecte, coroborat cu funcționarea deficitară a validatoarelor instalate în mijloacele de transport public, au condus la scăderea încrederii populației în noul sistem de taxare și implicit la obținerea unor încasări sub nivelul prognozat pentru anul 2016”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de hotărâre”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de hotărâre.

Practic, potrivit calculelor RAT Brașov, în primul trimestru al anului 2016 s-a înregistrat o scădere cu aproximativ 9% a numărului de bilete vândute și cu 20% a numărului de abonamente vândute, față de aceeași perioadă a anului 2015. În trimestrul al doilea al anului 2016 s-a accentuat scăderea numărului de bilete vândute, cu până la 15% față de aceeași perioadă a anului 2015, în timp ce la abonamente s-a înregistrat o creștere cu cca. 6% față de trimestrul II 2015.

În nota de fundamentare se mai arată că o influență asupra veniturilor a avut-o și deficitul de șoferi și problemele tehnice apărute la parcul învechit de vehicule, consecința fiind creșterea numărului de curse nerealizate față de graficele afișate.

Condiție pentru acordarea tichetelor cadou

Rectificarea bugetului a fost aprobată cu un amendament al Comisiei Economice a Consiliului Local, care a solicitat ca tichetele cadou pentru salariați să fie acordate în funcție de buget și doar în condițiile în care RAT nu înregistreză datorii. În nota de fundamentare a proiectului de hotărâre se arată că aceste tichete, în valoare de 150 de lei, ar urma să se acorde de Crăciun, iar RAT Brașov a calculat că pentru acordarea acestora ar fi nevoie de 174.000 de lei (129.000 de lei pentru cei 860 de salariați și 46.000 de lei pentru cei 300 de copii minori ai acestora).

Autobuze și troleibuze noi, în 2017

Pentru a echilibra bugetul, conducerea RAT Brașov a solicitat Consiliului Local să aprobe diminuarea sumelor prevăzute inițial pentru achiziționarea unor mijloace de transport. Astfel, în planul de achiziții pentru anul în curs era prevăzută cumpărarea, în leasing pe cinci ani, a 15 autobuze, dintre care 10 autobuze de medie capacitate de 12 metri (valoarea aprobată inițial fiind de 85.000 de lei) și cinci de mare capacitate de 18 metri, pentru care s-a aprobat inițial suma de 100.000 de lei. Tot anul acesta era prevăzută și cumpărarea a 15 troleibuze (dintre care 10 de medie capacitate și cinci de mare capacitate), pentru care s-a aprobat inițial suma de 200.000 de lei. „Solicităm aceste modificări deoarece achiziția de autobuze și troleibuze noi, inclusiv livrarea, nu se poate realiza în cursul acestui an”, se arată în nota de fundamentare aferentă proiectului de hotărâre de consiliu local. Potrivit reprezentanților regiei, achiziția nu se poate realiza anul acesta din cauza duratei procedurii de licitație pentru achiziția în leasing financiar, ceea ce determină ca încheierea contractului de furnizare să se realizeze în trimestrul IV al anului 2016. „Furnizorii nedeținând autobuze noi pe stoc, producția lor începe după semnarea contractului de ambele părți și durează cel puțin 6 luni. Propunem ca aceste mijloace de transport să fie achiziționate în anul 2017 cu finanțare de la bugetul local, prin accesarea de fonduri nerambursabile în completare cu fonduri din sursele proprii ale RAT Brașov”, se menționează în documentul amintit.


http://www.bizbrasov.ro/2016/09/12/noul ... at-brasov/


Attachments:
RAT_eticketing_foto_primaria_brasov.jpg
RAT_eticketing_foto_primaria_brasov.jpg [ 67.97 KiB | Viewed 7438 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 Sep 2016 09:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Leasing financiar? Nu era mai simplu să ia un împrumut (BERD, eventual, că tot e la modă)?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 Sep 2016 13:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Scaderea drastica a incasarilor si reticenta utilizatorilor in a mai folosi RAT sunt fenomene care pun in evidenta nu numai esecul noului sistem de ticheting (cea mai mare tzeapa luata de RAT de la primarie si UTI), dar in primul rand se datoreaza programului absolut neprietenos de circulatie (basca nici macar respectat pe liniile grele 4, 5, 6, 17, 50, 51, de unde in mod constant lipsesc tururi). Timpii de asteptare in statii au crescut foarte mult dupa ce, ca razbunare la aparitia abonamentelor ieftine pe toate liniile, cineva ranchiunos din primarie a obligat RAT sa regandeasca toate orarele in asa fel incat plecarile de pe liniile ce se suprapun sa se faca toate deodata, ca sa nu le poata fi de folos calatorilor facilitatea data prin abonamente pe toate liniile. Avem mai nou trenuletze de masini la fiecare 15-30 minute, dupa care pauza totala. Oamenii care mai gandesc in RAT se pare ca nu inteleg capcana intinsa de primarie (pentru a aduce societatea in faliment si a baga in circuitul comercial bunurile sale imobile). Nu inteleg de ce nu este concediata acea persoana care, la ordinele secrete ale macelarului transportului public, face orarele asa cum ii dicteaza acesta.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 12 Oct 2016 20:10 
Offline

Joined: Mon 20 Jun 2011 19:50
Posts: 22
Regia Autonomă de Transport Braşov a decis să cumpere 10 mijloace de transport călători second-hand, anunţul licitaţiei fiind deja publicat în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice. Valoarea celor 10 autobuze a fost estimată la suma de 1.209.297 lei. Firmele interesate să liciteze pentru acest contract îşi pot depune ofertele până în data de 18 octombrie.

Sursa informatiei: http://www.brasovtv.com/index.php/eveni ... 0-autobuze


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 01 Nov 2016 20:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Ce denumire rudimentara: "SC Rețeaua Auto de Transport Brașov SA" :twisted:

Quote:
Transportul public de călători, preluat de SC RATBV SA

Transportul public de călători din municipiul Braşov va fi preluat de la 1 ianuarie 2017 de societatea comercială RATBV SA. Nu este vorba neapărat despre o schimbare radicală, avînd în vedere că SC RATBV SA este unitatea economică rezultată în urma reorganizării actualei regii, al cărei contract cu Municipalitatea pentru asigurarea serviciilor de transport public expiră la sfîrşitul acestui an. SC RATBV SA va prelua gestiunea serviciului de transport public local fără licitaţie, prin gestiune delegată, modalitate care a fost aleasă în urma unui Studiu de oportunitate realizat de Asociaţia Metropolitană pentru Dezvoltare Durabilă a Transportului Public Braşov.

Pentru eficienţă mai mare

Conform studiului de oportunitate, gestiunea delegată a serviciilor de transport public către nou înfiinţata SC RATBV SA este considerată varianta optimă întrucît gestiunea directă ar fi presupus costuri mari, fără atingerea unui nivel de eficienţă acceptabil. „Gestiunea delegată, în schimb, permite atingerea unui nivel de eficienţă mai ridicat prin asigurarea managementului transportului într-o manieră competitivă“. De asemenea, gestiunea delegată va permite organizarea transportului public pe principiile unei companii private, oferind posibilitatea stabilirii unor obiective de competitivitate. În cadrul gestiunii delegate, Municipalitatea va transfera SC RATBV SA sarcinile şi responsabilităţile pentru prestarea serviciului de transport, precum şi exploatarea, întreţinerea, reabilitarea şi modernizarea bunurilor proprietate publică aferente sistemului de transport public local.

RAT are un parc auto uzat şi lipsă acută de personal

Regia Autonomă de Transport Braşov, transformată acum în SC RATBV SA, a fost înfiinţată în 1991, preluînd activitatea Întreprinderii Judeţene de Transport Local (IJTL), creată încă din 1961 prin reorganizarea Întreprinderii de Gospodărire Orăşenească Braşov (IGO). În prezent, RAT Braşov are un parc format din 28 de midibuze, cu motoare EURO III sau mai mare, 146 de autobuze mici (lungime de 10 - 12 metri) şi 37 de autobuze mari (peste 15 metri lungime). La acestea se adaugă 39 de troleibuze. În momentul actual, principalele probleme cu care se confruntă RAT Braşov sînt gradul mare de uzură a parcului auto, lipsa personalului de specialitate şi valorificarea pe termen mediu a oportunităţilor de extindere a serviciilor de transport la nivelul arealului metropolitan.

Conducerea RAT a fost prea optimistă cu încasările

Prin transformarea în societate comercială şi apelarea la gestiunea delegată a transportului public de călători, Municipalitatea speră ca societatea comercială să îşi „echilibreze“ cîte ceva din cheltuieli. În ultimii ani, Regia a fost constant pe minus, din punct de vedere al bugetului. Chiar şi în ultimul an, deşi a primit „la cheie“ un sistem modern de gestionare a transportului, RAT nu a reuşit să îşi crească veniturile, ci dimpotrivă! La începutul lui 2016 conducerea RAT estima un profit anual de 297.000 de lei. În realitate însă, la jumătatea acestui an, în bugetul Regiei nu numai că nu exista vreun profit, ci erau înregistrate pierderi destul de consistente, de 464.000 de lei. Asta în ciuda faptului că, pînă la 30 iunie 2016, RAT a încasat de la Municipalitate, din bugetul local, subvenţii de 752.000 de lei (125.000 de lei/lună), reprezentînd diferenţa dintre preţ şi tarif. Aceste sume au fost „rotunjite“ şi cu facturile încasate, tot de la bugetul local, pentru reducerile de 50% pe care Municipalitatea le acordă pentru abonamentele elevilor şi pentru călătoriile categoriilor speciale (pensionari, veterani de război etc). Reprezentanţii RAT, care declarativ sperau, pe la jumătatea acestui an, să acopere aceste „găuri“ şi să ajungă la profitul anual estimat, au explicat că pierderile de pînă acum ar fi fost cauzate de nivelul sub aşteptări al încasărilor pe bilete şi abonamente de la călători.


http://www.monitorulexpres.ro/mobil/?st ... sID=163853


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 02 Nov 2016 20:40 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Silviu wrote:
Ce denumire rudimentara: "SC Rețeaua Auto de Transport Brașov SA" :twisted:
Mai potrivita ar fi fost "SC Reteaua Infractionala din Transporturile Brasovene SA". Vezi "Afacerea (celor 4) Skoda (pentru primar)", afacere promovata de fosta conducere lautareasca a regiei si ajunsa azi pe masa DNA. Si asta e doar maruntisul.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Nov 2016 18:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Au venit autobuzele second-hand (12 m), sunt marca Mercedes Citaro. Pana acum sunt venite 2 la garajul din Rulmentul, 4 la garajul din Bartolomeu si nu stiu daca e vreun autobuz venit si la garajul de pe Harmanului. Din ce am inteles la garajul din Rulmentul mai trebuie sa vina inca 2 autobuze.
Au afisaj matricial, si au deja trasele introduse. Urmeaza sa fie inmatriculate, sa le fie montate GPS-ul si validatoarele, dupa care le vom vedea la traseu, cred ca aproximativ in 2 saptamani.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Nov 2016 20:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
sorinache96 wrote:
Au venit autobuzele second-hand (12 m), sunt marca Mercedes Citaro. Pana acum sunt venite 2 la garajul din Rulmentul, 4 la garajul din Bartolomeu si nu stiu daca e vreun autobuz venit si la garajul de pe Harmanului. Din ce am inteles la garajul din Rulmentul mai trebuie sa vina inca 2 autobuze.
Au afisaj matricial, si au deja trasele introduse. Urmeaza sa fie inmatriculate, sa le fie montate GPS-ul si validatoarele, dupa care le vom vedea la traseu, cred ca aproximativ in 2 saptamani.
Înainte de alegeri, evident!!! Dar noi am vrea sa calatorim cu skodele scripcarului...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 24 Nov 2016 18:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
http://www.bizbrasov.ro/2016/11/24/foto ... cond-hand/


Attachments:
rat-1.jpg
rat-1.jpg [ 106.76 KiB | Viewed 7321 times ]
rat-2.jpg
rat-2.jpg [ 130.4 KiB | Viewed 7321 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 24 Nov 2016 18:59 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Dupa ce ca este o lipsa imensa de soferi si toate traseele grele sunt vai de mama lor la orele de varf, inteleptii satului au cumparat - culmea - tot autobuze solo de 12 m. Aici se vede reaua credinta, plus dorinta de a baga parandaratul in alegeri (fiind luate de la firma pedelista, nu-i asa). Macar de le-ar fi pus pe 51 si 52, unde de fapt le-ar fi locul.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 Dec 2016 19:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
http://newsbv.ro/2016/12/23/rat-brasov- ... nz-citaro/

Quote:
RAT Braşov va pune în circulație de sâmbătă, 24 decembrie, cele zece autobuze Mercedes-Benz Citaro, pe care le-a achiziționat recent în urma unei proceduri de licitație, la prețul de 1,083 milioane lei, fără TVA.

Toate autobuzele sunt cu podea joasă și dotate cu rampe de acces, astfel că pot fi ușor folosite de persoanele cu dizabilități locomotorii. Autovehiculele au în dotare sisteme de afișaj de mari dimensiuni, iar în saloane au fost instalate echipamentele care asigură informarea audio a călătorilor.

„Am reușit într-o perioadă foartă scurtă de timp să parcurgem toate procedurile legale referitoare la înmatricularea acestor autobuze, precum și să instalăm în ele toate echipamentele de e-ticketing și de wi-fi. Sigur aceste mijloace de transport, aflate într-o stare tehnică foarte bună, vor contribui la creșterea calității serviciului pe care îl oferim călătorilor. Și pe această cale urez tuturor brașovenilor un Crăciun fericit și vreau să îi asigur că depunem toate eforturile pentru a asigura, cu resursele existente la acest moment în municipiul Brașov, un sistem de transport public cât mai eficient”, a declarat directorul general al RATBV S.A. Brașov, ing. Cristian Radu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Dec 2016 00:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Citaro au circulat astazi, cel putin pe liniile 1, 34 si... 41! Da, ati citit bine, chiar pe 41 (linie teoretic de microbuze) era nevoie... In timp ce pe 4 circula troace BMC din 2006, nemaivorbind de centrul orasului si de Schei. Numerotarea vehiculelor este la fel de adacadabranta: s-au reintors la numerele lasate nealocate din 2002, dar... s-au mai lasat totusi 10 numere nealocate intre cele de atunci si cele date acum...

Autobuzele au peste 700.000 km si nu li s-a facut inca cotetz in jurul postului de conducere, ceea ce a condus la o mare nemultumire in randul soferilor brasoveni, care considera inacceptabil sa circule in conditii europene si fac presiuni pentru aprobarea ingraditurilor de tip sovietic.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 Dec 2016 02:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Pe linia 1 a circulat Citaro cu numarul de parc #581 iar pe linia 34, Citaro cu numarul de parc #582, amandoua cu o dunga portocalie la baza caroseriei.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 27 Dec 2016 21:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Astazi au fost la traseu cel putin 3 Citaro. #581 pe linia 6 circuland doar la orele de varf (program 3/6), #587 (prima zi de lucru in Brasov) pe linia 36 circuland doar la orele de varf (3/6) si #589 care a circulat si circula inca pe linia 5, ambele schimburi.
Azi am reusit sa merg cu #587, si va pot zice ca sunt cu mult peste MAN, MAZ, BMC, sunt foarte silentioase, merg lin (nici nu simti cand schimba viteza), caldura baga chiar mai tare decat multe din troleibuze, sunt comode.

Si un mic update al numerelor de inmatriculare:
#581 - BV 16 GBL
#587 - BV 16 GBM
#589 - BV 16 GBD

P.S. Maine #587 va circula pe linia 23B, in program de 3/6, iar #589 va circula pe linia 36 ambele schimburi.

Si iata si 2 poze cu #587, nu sunt cele mai reusite, acestea fiind facute in giratoriul de la Tractorul.


Attachments:
#587, BV 16 GBM (2).jpg
#587, BV 16 GBM (2).jpg [ 186.76 KiB | Viewed 7387 times ]
#587, BV 16 GBM.jpg
#587, BV 16 GBM.jpg [ 150.5 KiB | Viewed 7387 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 04 Jan 2017 06:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Noua societate comercială RATBV SA va fi dotată în perioada următoare cu 95 de mijloace de transport în comun noi, dintre care 85 de autobuze şi 10 troleibuze. Pentru achiziţionarea vehiculelor, viceprimarul Braşovului Costel Mihai a declarat că este luată în calcul posibilitatea încheierii unui contract de leasing operaţional (mijloacele de transport rămân în proprietate instituţiei financiare, iar cumpărătorul plăteşte o „chirie” pentru ele, urmând ca achiziţia să se facă în baza unei negocieri după încheierea perioadei de leasing), formulă utilizată în multe oraşe europene.

„În perioada imediat următoare vor urma discuţii cu instituţiile financiare în acest sens. Pentru noi, această modalitate de achiziţionare este mult mai avantajoasă, pentru că leasingul operaţional nu este asimilat unui credit şi nu este luat în considerare atunci când se calculează gradul de îndatorare”, a explicat viceprimarul.

Pe măsură de vor fi cumpărate noile mijloace de transport în comun, multe dintre cele aflate acum în parcul auto al SC RATBV SA vor fi casate, primele vizate fiind cele care nu port fi adaptate astfel încât să permită accesul persoanelor cu deficienţe locomotorii.

Autobuze electrice sau troleibuze

Pe de altă parte, Costel Mihai a precizat că în cursul acestui an se va elabora un studiu de oportunitate privind dezvoltarea transportului electric. „Prin acest studiu se va stabili ce formulă este cea mai avantajoasă: achiziţionarea autobuzelor electrice sau dezvoltarea reţelei pentru troleibuze. În baza acestei documentaţii urmează a se pregăti studiul de fezabilitate, iar pentru achiziţionarea vehiculelor vom depune o cerere de finanţare nerambursabilă prin Programul Operaţional Regional”, a mai spus viceprimarul.

Contractul de delegare de gestiune către SC RATBV SA, care a preluat transportul în comun de la fosta Regie Autonomă de Transport Braşov a fost semnat în 29 decembrie 2016 şi a întrat în vigoare în data de 1 ianuarie 2017. În 30 decembrie 2016, Primăria Braşov a eliberat noii societăţi şi licenţele de transport public de călători pe raza municipiului Braşov.


http://www.bzb.ro/stire/rat-ul-se-innoi ... oi-a106613


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 03 Feb 2017 12:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Schimbări politice la RATBV SA Brașov. Directorul RATBV, Cristian Radu a fost înlocuit din functie. În locul său a fost numit Gabriel Antohe, membru PMP.

„Conducerea executivă a RATBV S.A. este deținută de astăzi, 03.02.2017, de o nouă echipă managerială, poziția de director general fiind ocupată de domnul economist Gheorghe Gabriel ANTOHE. În echipa managerială a societății a mai fost numit și domnul Ovidiu Sergiu Bucurei, care va ocupa poziția de director economic, iar domnul Mircea Cenan va deține ca și până acum poziția de director tehnic. Toate cele trei numiri au fost realizate, potrivit legii, cu titlu interimar, până la finalizarea procedurilor de desemnare potrivit OUG 109/2011, de către Consiliul de Administrație al societății, numit prin Hotărârea Consiliului Local (HCL) al Municipiului Brașov nr. 393/2016, modificată prin HCL nr. 450/30.09.2016”, se arata intr-un comunicat de presa.

”Prioritare pentru noua conducere executivă a societății sunt îndeplinirea Planului de transport contractat cu Primăria Municipiului Brașov, respectiv punerea în circulație a unui număr suficient de autobuze și troleibuze care să corespundă nevoilor de deplasare ale călătorilor, în condiții de transport cât mai bune, precum și depunerea tuturor diligențelor pentru demararea, împreună cu factorii de decizie din administrația publică locală, a primelor demersuri necesare unor viitoare dezvoltări legate de starea parcului auto al societății”, a declarat directorul general al RATBV S.A., Gabriel Gheorghe Antohe.

Domnul Antohe a ocupat în ultimele luni funcția de președinte al Consiliului de Administrație al RATBV S.A., poziție care i-a permis să ia la cunoștință despre situația economică și financiară a societății, despre starea parcului auto și despre problemele existente în ceea ce privește asigurarea resurselor umane necesare bunei desfășurări a activității.


http://www.transilvania365.ro/directoru ... nageriala/


Attachments:
Antohe.jpg
Antohe.jpg [ 108.09 KiB | Viewed 8312 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 16 Mar 2017 20:50 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Vrajeli proaspete:

Quote:
100 de autobuze noi pentru Braşov
• Primăria Brasov vrea să investească 25 de milioane de euro pentru autobuze noi

SC RATBv SA şi-ar putea mări flota, în acest an, prin achiziţionarea unor autobuze, minibuze şi troleibuze noi. Compania, al cărei acţionar principal este municipiul Braşov, cu 99,9%, are în vedere achiziţionarea a cel puţin 85 de mijloace de transport noi, după cum a spus ieri primarul Braşovului, George Scripcaru. Achiziţia ar urma să fie făcută de Municipalitate, cel mai probabil dintr-un credit care va fi luat de la o instituţie bancară internaţională.

Achiziţie de 100 de autobuze şi troleibuze noi

Pentru mărirea flotei, Municipalitatea estimează o investiţie de aproximativ 25 de milioane de euro, bani care vor fi luaţi dintr-un credit bancar, după cum a spus ieri primarul. „Avem discuţii cu BERD pentru un credit pe care să îl folosim pentru a reîmprospăta flota RAT. Putem accesa acest credit în condiţii economice avantajoase, avînd în vedere că avem un rating bun şi că în acest an vom închide un alt credit, luat în trecut tot pentru achiziţia de autobuze. Avem în vedere 85 - 100 de mijloace de transport noi, autobuze de dimensiuni mari şi de dimensiuni mici, dar şi troleibuze“, a spus primarul municipiului Braşov, George Scripcaru.

4,6 milioane de lei, subvenţie de la bugetul local

SC RATBv SA este compania rezultată din restructurarea fostei regii autonome de transport. În acţionariatul acestei societăţi comerciale, Primăria Braşov deţine 99,9% din acţiuni. În aceste condiţii, bugetul local participă cu o sumă importantă şi la bugetul companiei. Conform Hotărîrii de Consiliu Local aprobată ieri, SC RATBv SA va primi, de la bugetul local, 4,6 milioane lei ca subvenţie, pentru acoperirea diferenţei dintre preţ şi tarif. Preţul de transport reprezintă contravaloarea serviciului, aşa cum rezultă din adunarea tuturor cheltuielilor aferente, în timp ce tariful este suma propriu-zisă plătită de călătorii care aleg mijloacele de transport în comun pe traseele din Braşov. Pe lîngă subvenţia pentru acoperirea diferenţei dintre preţ şi tarif, RATBv va mai primi, tot de la bugetul local, încă 9,85 milioane lei, în contul gratuităţilor şi reducerilor acordate pe mijloacele de transport pentru elevii din învăţămîntul preuniversitar, 12 milioane lei, pentru reducerile şi gratuităţile acordate pensionarilor, veteranilor, revoluţionarilor şi donatorilor de sînge şi 1,44 milioane de lei pentru asigurarea transportului persoanelor cu handicap.


http://www.monitorulexpres.ro/?mod=moni ... tru-Brasov


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Apr 2017 22:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
La fostul depou de tramvai sa inceput dezafectarea halelor, urmand a se construi un service pentru autobuze, si a se muta statia ITP pentru autobuze de la sediul RAT.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1670 posts ]  Go to page Previous  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group