TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 27 Sep 2020 06:39

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1677 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 56  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jul 2008 02:27 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
In decursul zilei de ieri au circulat MAN-uri pe 8 :shock: Pe langa troleibuze, care ajung tot mai des sa se defecteze... Factorul: (cel putin asa cred) caldura. Altfel nu mi-as da seama de ce si Volvo-ul adus din Biel ( #68 ) s-a defectat atat de repede, desi abia a fost adus. Sper ca soferii ingrijesc aceste troleibuze, avand in vedere stare foarte buna in care au fost livrate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jul 2008 13:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Postez ultimele schimbari de trasee in zona centrului civic (a treia runda), intrate in vigoare de astazi. Acestea nu au fost anuntate de catre cei responsabili decat azi dimineata, si numai prin lipire de afise in cele trei statii vizate.

In statia Onix (sens spre centru):
- nu mai opresc liniile 1 si 4, care au fost deviate pe Kogalniceanu-direct Iuliu Maniu;
- opresc in plus liniile 6 si 52, care au fost deviate pe aici.

In statia Mesota:
- nu mai opresc liniile 1, 5, 17, 22, 31, 34;
- opreste linia 4 (incepand de sambata).

In statia noua "Camera de Comert" situata pe Str. Iuliu Maniu, intre intersectiile cu Str. M. Kogalniceanu si Ana Ipatescu:
- opresc liniile 1, 4, 5, 17, 22, 31, 34 (toate liniile care au traseul pe aici).

Cu exceptia statiilor din centrul civic, toate fostele statii ale lui 1 barat (inclusiv cele spre Stadion) inca mai poarta inscriptionarea acestei linii disparute, spre deruta calatorilor.

Este de asemenea foarte regretabil faptul ca nici una dintre liniile 51, 52 nu opresc in noua statie Camera de Comert (51 nici la Mesota), lasand in continuare o importanta zona cum este Hidromecanica fara nici o legatura cu centrul vechi al orasului. Era de dorit macar prezenta lui 51 aici. De lungirea liniei 6 pe la Onix, cu toate consecintele legate de traficul de pe 13 Decembrie, vom mai discuta cand se vor anunta modificarile din a patra runda...


Attachments:
MEGA-GIRA.jpg
MEGA-GIRA.jpg [ 342.6 KiB | Viewed 5659 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 02:20 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Brassovia wrote:
...vom mai discuta cand se vor anunta modificarile din a patra runda...[/b]

Intre timp, au mai avut loc si alte modificari:

- Linia 1 opreste din nou si la Mesota;

- Linia 51 circula spre gara pe Castanilor-13 Decembrie-Bd. Garii (la intoarcere nu s-a modificat)


Attachments:
MEGA-GIRA.jpg
MEGA-GIRA.jpg [ 279.34 KiB | Viewed 5581 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 09:40 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Intre timp s-au montat si semafoare (deocamdata necfunctionale) in intersectia ce face legatura intre Toamnei si Harmanului. Pana la urma tot nu am scapat de semafoare si avem si giratoriile. Totul numai bine in Brasov!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Aug 2008 12:54 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Dat fiind faptul ca forumul a fost inactiv, totusi voi posta in acest topic faptul ca unele linii de autobuz au fost redirectionate intre data de 17-31 iulie (este doar o aproximatie a datei) spre alte locatii, deoarece Strada Aurel Vlaicu a fost inchisa.
Astfel liniie 23, 23 barat si 40 cu directia inspre Bartolomeu au cotit pe 13 Decembrie, dupa care au urmat directia Codrii Cosminului. Returul a constat in alte modificari: autobuzele au luat Calea Grivitei, dupa care 13 Decembrie, astfel la interesectia de la Faget si-au reluat drumul.

Iata si doua imagini, ce sunt unice (cel putin nu cred ca o sa mai vedem autobuze circuland pe Codrii Cosminului).


Attachments:
b 82445.jpg
b 82445.jpg [ 123.38 KiB | Viewed 5516 times ]
man0.jpg
man0.jpg [ 110.5 KiB | Viewed 5518 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Aug 2008 01:25 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Ieri, linia de troleibuz 8 a fost dublata de autobuze MAN. E a nu stiu cata oara cand se intampla asta, dar acum ma gandesc ca poate soferii de pe troleibuze au intrat in concedii, locul lor fiind preluat de soferi ce conduc autobuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 16:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
De ieri, pe linia de autobuze (?) 4 Gara-Livada Postei au inceput sa fie introduse midibuze BMC. Asta in conditiile in care s-a dovedit deja cu prisosinta ca aceste vehicule sunt insuficiente si pe linia geamana, 51. Prea era confortabila calatoria pe acest traseu, mai ales spre seara, cand fauna stradala infractionala se deplaseaza spre gara (fara bilet si ocupand locurile de la spate, evident), pentru a se intoarce in ghetto-urile de bastina din alte localitati.

Reluandu-se deci o obsesie mai veche a unui personaj, potrivit careia in piata garii n-ar trebui sa existe decat microbuze, ca sa nu incurce probabil pe taximetristii care stationeaza aici ilegal, se da o noua lovitura publicului onest si fidel al RAT. Prima tentativa de acest gen a avut loc in 2001, cand au incercat fara succes sa impuna publicului micile Neoplane. Aglomeratia care se poate deja observa este cu atat mai neplacuta cu cat multi soferi de bemeceu nu vor sa lase calatorii sa utilizeze decat o singura usa, cea din mijloc. Probabil sunt suparati ca pe acest tip de vehicul nu au loc sa-si construiasca celebrul cotet din jurul postului de conducere, cu perdelute si nelipsita bancheta pe care se plimba rubedeniile, prietenii, vreo domnisoara sau alte categorii de calatori fraudulosi care beneficiaza de complicitatea conducatorului auto.

Cred ca taximetristii jubileaza si asteapta si alte astfel de initiative laudabile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 16:44 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Asta in timp ce pe linia 40 defileaza MAN-uri articulate GOALE si Mercedes-urile (tot cele articulate). Aceasta linie e pur si simplu inutila in unele momente ale zilei, cand autobuzele circula, din pacate, doar de dragul de a arde motorina. Sa vedem ce se va intampla in 30-40 de ani cand ramanem fara resurse? Abia astept sa vad! Cum cei de la RAT vor fi nevoiti sa caute pe la REMAT linia de tramvai si toate troleibuzele casapite. Asta daca va mai exista RAT pana atunci... Om trai si om vedea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 22 Aug 2008 17:11 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 127
Location: Brasov/Varsovia
Nu e singurul caz de genul acesta dar nu vreau sa comentez...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 25 Aug 2008 16:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
Incepand de sambata, 23 august, a fost pus in circulatie autobuzul Volvo etajat al C.J. Brasov, pe un traseu in circuit care atinge obiective turistice. Se opereaza doar doua curse pe zi, cu plecari la orele 12.00 si 14.00, din fata restaurantului "Bistro 2003" (langa Consiliul Judetean). Cursa dureaza cam 1h 20 min. Deocamdata accesul publicului este gratuit, fiind posibil sa nu prinzi locuri la etaj daca nu ajungi cu 10-15 min inainte de plecare. Nu exista panou de statie, programul fiind afisat pe usa restaurantului. :lol:

Pentru grupuri organizate de min 20 pers, se pot opera diferite trasee la cerere (in judet).

Reclama mai jos, coform:
http://www.brasovtourism.eu
http://www.damask.ro

Deci iata ca oamenii muncii vor cunoaste astfel frumusetile patriei... cu un nou autobuz, pus in circulatie chiar in cinstea maretei sarbatori de "23 August". :twisted:


Attachments:
Reclama Etajat.jpg
Reclama Etajat.jpg [ 104.62 KiB | Viewed 5379 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 22:14 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 209
Location: Brasov
...


Attachments:
BV-44-CJB-01.jpg
BV-44-CJB-01.jpg [ 166.96 KiB | Viewed 5304 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 22:14 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 209
Location: Brasov
...


Attachments:
BV-44-CJB-02.jpg
BV-44-CJB-02.jpg [ 143.27 KiB | Viewed 5302 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 22:15 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 209
Location: Brasov
...


Attachments:
BV-44-CJB-03.jpg
BV-44-CJB-03.jpg [ 119.05 KiB | Viewed 5300 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 22:15 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 209
Location: Brasov
...


Attachments:
BV-44-CJB-04.jpg
BV-44-CJB-04.jpg [ 137.67 KiB | Viewed 5297 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 31 Aug 2008 23:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
... Si uite asa incet-incet Brasovul calca pe urmele Constantei, din mai multe puncte de vedere inutile (acest autobuz) si mai multe puncte de vedere cat se poate de rele (casapirea transportului public real). Ma intreb daca uneori primarul Constantei si cel al Brasovului nu sunt membri ai aceleiasi familii: "beneficii fara frontiere" (pentru smecheri ca ei, desigur).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 21:16 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
In seara aceasta linia 8 este dublata INTEGRAL de autobuze MAN. Azi, maine sigur vom vedea MAZ-uri si BMC-uri. Ma intreb: unde vom ajunge in curand?
Noutatea vine insa din faptul ca a trecut vara si nu am avut parte de scumpirea biletelor :D Sa speram ca nu va mai veni niciodata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 21:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
SPA29 wrote:
Sa speram ca nu va mai veni niciodata.

Sperante desarte, oricat ai fugi de repede, inflatia fuge mai repede decat tine. Nu e chestiune de "daca..." ci doar de "cand..." se va produce. Personal, cred ca mai intai va avea loc reorganizarea intregului sistem de transport. Cum? Vom vedea, dar nu sunt nerabdator deloc.

In alta ordine de idei, in cabina de urmarire a circulatiei de la Patria a aparut un display urias matricial cu leduri portocalii. La inceput am crezut ca e un afisaj de traseu, dar de fapt e un terminal al unui computer in care se gasesc date cu vehicule in circulatie.
Am putut citi ceva de genul: ... linia 4... spre Gara CFR... vehicul nr... ora etc. Stie cineva daca s-a "implementat" vreun nou sistem de urmarire, care sa-l inlocuiasca pe cel actual, datand de la mijlocul anilor 60? Sau e doar un experiment deocamdata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 21:41 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Ciudat... Am trecut 3 zile la rand pe langa cabina de control de la Patria (inclusiv azi) si nu am observat led-ul. Probabil ca este un sistem experimental. Am cautat informatii in presa locala, dar nu am descoperit nimic. Probabil ca pe site-ul RAT Bv nu se pomeneste, dar voi incerca sa vad. Revin cu informatii (in cazul in care gasesc).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Sep 2008 21:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3352
SPA29 wrote:
Ciudat... Am trecut 3 zile la rand pe langa cabina de control de la Patria (inclusiv azi) si nu am observat led-ul. Probabil ca este un sistem experimental. Am cautat informatii in presa locala, dar nu am descoperit nimic. Probabil ca pe site-ul RAT Bv nu se pomeneste, dar voi incerca sa vad. Revin cu informatii (in cazul in care gasesc).

Panoul este vizibil doar dinspre operatoare, sau de la spatele ei. Nu se vede din fata, din trotuarul principal, acesta fiind cu spatele la geam.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 08:22 
De cind are Brasovul Troleibuze Ikarus? Iata poza din Ziar http://www.transilvaniaexpres.ro/index. ... icol=96407


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 08:26 
Apar doua noi linii RAT din 15 Septembrie in municipiul Brasov. Linia 3 si 10. Nu se intelege clar din articol daca o fi linii de Troleibuz sau Autobuz. http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=43452 .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 09:25 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
Ambele sunt linii de troleibuz. Cam ciudat ca liniile 3 si 10 sa plece din Racadau... Sa speram ca lumea nu va fi confuza...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 09:28 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
tubus wrote:
De cind are Brasovul Troleibuze Ikarus? Iata poza din Ziar http://www.transilvaniaexpres.ro/index. ... icol=96407


Pai, nu are troleibuze Ikarus. Fotografia respectiva este facuta in Bucuresti. Nu se vede?Si pe troleibuz scrie RATB, nu RATBv. Si, de unde sa faci rost de linia 66 in Brasov? :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 09:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50022
E vorba de proasta documentare a ziaristului. Tubus intreba ironic!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 14:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50022
Sa sintetizam modificarile ce or sa apara incepind cu 15 septembrie 2008 in traseele RAT:

Se infiinteaza liniile de troleibuz:

Linia 3
tur: Valea Cetatii, Carpatilor, Calea Bucuresti, Toamnei, Grivitei, Stadionului, Stadionul Tineretului
retur: Stadionul Tineretului, Grivitei, 13 Decembrie, Castanilor, 15 Noiembrie, Calea Bucuresti, Carpatilor, Valea Cetatii

Linia 10
tur: Valea Cetatii, Carpatilor, Toamnei, Harmanului, Triaj
retur: Triaj, Harmanului, Kogalniceanu, prelungire Grivitei, 13 Decembrie, Castanilor, 15 Noiembrie, Calea Bucuresti, Carpatilor, Valea Cetatii

Se modifica liniile de autobuz:

Linia 23 barat
tur: Triaj, Harmanului, Bulevardul Victoriei, Grivitei, Stadionului, Calea Fagarasului, Stadionul Municipal
retur: Stadionul Municipal, strada 13 Decembrie, Bulevardul Garii, Harmanului, Triaj

Linia 29
tur: Gara, Bd. Garii, 13 Decembrie, Independentei, Buzesti, Borzesti, Ghe. Doja, Lanii, Bartolomeu Nord
retur: Bartolomeu Nord, Lanii, Ghe. Doja, Cozmesti, Buzesti, Independentei, 13 Decembrie, Bd. Garii, Gara

Liniile 5 si 17 vor avea statie la Hidromecanica A, nu la Hidromecanica B.

Se desfiinteaza linia de autobuz:
17 barat Noua - Poienelor

Precizez ca am avansat si propunerea infiintarii unei linii de troleibuz (1 barat) cu ruta: Triaj, Harmanului, bul. Victoriei, Gara, str. Aurel Vlaicu, Stadionul Tineretului (sau chiar giratoriu Bartolomeu, ca sa nu zic Stadionul Municipal sau Depozite ILF).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 16:04 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Iata dovada incontestabila ca vor aparea cele doua linii:

Am observat si faptul ca in statia Dacia va opri autobuzul 23 barat. Am o imagine, insa calitatea nu imi permite sa o postez.


Attachments:
statie_hidrob.jpg
statie_hidrob.jpg [ 72.4 KiB | Viewed 6457 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 16:45 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 127
Location: Brasov/Varsovia
Bine ca se mai infinteaza linii de troleibuz. Cu aceste linii vom avea 8 linii de troleibuz. Totodata propun extinderea liniei de troleibuz pana in Noua si transfornarea liniilor 21, 32, 35 in troleibuz. Mai mult linia 21 sa circule din 15-15 minute de la 9 la 20 inclusiv weekend.

Linii de troleibuz: 3,5B,7,8,10,30,33


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 16:51 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7832
Nu vi se pare ca aceste infiintari de linii sunt facute doar pentru ca prea multe troleibuze stau in depou ca nu au unde sa circule? In plus, sunt sigur ca intervalul de succedare dintre ele va fi de minim 20 de minute la orele de varf.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 16:53 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2037
Location: Brasov
Si atunci de ce asistam la circulatia autobuzelor pe liniile 5 barat, 7, 30, 33 chiar si pe 8? Aceste linii, noi, de troleibuze sunt mai mult decat bine-venite.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Sep 2008 16:58 
20 de minute e un interval optimist, eu am citit ca intervalul pe liniile 3 si 10 va fi de o ORA!!!
deci sa nu ne bucuram prea devreme, poate e doar o miscare care sa consolideze ideea deja indusa bizonilor ca autobuzul e cel mai bun mijloc de transport; nu m-ar mira sa apara curind afirmatii de genul nu sint rentabile aceste linii de troleibuz si sa fie desfiintate eventual impreuna cu altele , la gramada, sa treaca mai neobservat


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1677 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 56  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group