TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 14 Jul 2020 00:36

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 304 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 00:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
Am vazut de curand in sediul autobazei din Brasov un Ikarus 280 inscriptionat Codreanu, deci al doilea exemplu ca totusi a avut Ikarus in dotare. Voi incerca sa-l pozez daca va mai fi acolo cand am drum. Parea cam terminat, poate l-a adus pentru casare. Desi avea nr de BV, nu stiu sa-l fi vazut pana acum. L-as fi remarcat in primul rand datorita faptului ca e articulat. Niciun articulat nu mai opereaza pe traseele publice judetene ce pleaca din Brasov. Exceptie ar putea fi traseul Sacele, dar acesta e considerat acum local, desi uneste doua orase. Off-topic: deci RAGCPS Sacele poate servi trasee externe, iar RAT Brasov nu. Ciudat. Sau poate nu e ciudat, daca tinem cont de relatiile de cumetrie la nivel inalt.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 00:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Iata un Rocar Satelit nemodificat, care inca prezinta usa dubla, manuala. Din pacate, nu este intr-o stare foarte buna, dar pare functional. L-am remarcat de la cetatea Rasnov, iar la plecare m-am oprit si pe la el. Apartine C.S.S. Dinamo si era parcat in fata sediului din Rasnov. Are numarul BV-79-CSD.


Attachments:
BV-79-CSD-001.jpg
BV-79-CSD-001.jpg [ 97.64 KiB | Viewed 11451 times ]
BV-79-CSD-002.jpg
BV-79-CSD-002.jpg [ 94.42 KiB | Viewed 11453 times ]
BV-79-CSD-003.jpg
BV-79-CSD-003.jpg [ 139.27 KiB | Viewed 11454 times ]
BV-79-CSD-004.jpg
BV-79-CSD-004.jpg [ 151.24 KiB | Viewed 11452 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Apr 2008 01:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Roman 111 MAI-10468, intre Azuga si Predeal:


Attachments:
MAI-10468.jpg
MAI-10468.jpg [ 42.85 KiB | Viewed 12936 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jun 2008 18:48 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 251
Location: Brasov
Dr2005 wrote:
O duba (B-34680) cu o inscriptie interesanta: ,,Transport de persoane in cont propriu". Sa inteleg ca orice persoana fizica poate sa-si cumpere autobuz/duba si sa faca trasee cu el fara sa fie firma? Ar fi super-bine in felul asta.

ELMAS e o firma din Brasov specializata in instalatii de ridicat.
Are microbuze proprii cu care realizeaza curse pentru angajati pe anumite trasee.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 13:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49684
BV 64 KOD -Brasov


Attachments:
64 KOD -bul. Saturn.JPG
64 KOD -bul. Saturn.JPG [ 104.97 KiB | Viewed 16163 times ]
64kod.JPG
64kod.JPG [ 105.04 KiB | Viewed 14404 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 13:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49684
BV 28 COD -Brasov


Attachments:
28 COD -Roman.JPG
28 COD -Roman.JPG [ 79.45 KiB | Viewed 16163 times ]
BV 28 COD -Roman.JPG
BV 28 COD -Roman.JPG [ 94.18 KiB | Viewed 16163 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 14:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49684
HR 05 LYN


Attachments:
HR05LYN -Castanilor.JPG
HR05LYN -Castanilor.JPG [ 102.04 KiB | Viewed 10848 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jun 2008 14:48 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
O raritate in ograda din Brasov a codreanului: un Ikarus 280.010 SH, care nu face decat curse speciale in zona Brasovului.

BV 90 VIN


Attachments:
Ika280-010-CodreanuBV90VIN-BdVlahuta-mai2008.jpg
Ika280-010-CodreanuBV90VIN-BdVlahuta-mai2008.jpg [ 102.23 KiB | Viewed 16068 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 22 Jun 2008 20:50 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
Aceeasi firma a adus de curand si cateva autobuze second-hand articulate cu 3 usi, marca NAW/HESS, care au numere provizorii rosii de Sibiu si provin din orasul elvetian St. Gallen. Sunt dotate cu instalatie de aer conditionat. Am vazut pana acum in circulatie doar unul, pe ruta Brasov-Halchiu-Satu Nou-Crizbav. Iata ca, dupa mai bine de 12 ani de lipsa, se revine si in transportul judetean brasovean de scurt parcurs la vehicule de foarte mare capacitate.

Intrebare: cunoasteti un link unde se poate consulta public lista tuturor traseelor judetene cu mentionarea operatorilor (situatia la zi)? Am incercat pe ARR, dar am impresia ca datele nu sunt accesibile decat membrilor interni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jun 2008 23:00 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 209
Location: Brasov
Unul din autobuzele de pe ruta Brasov - Harman, SB 012686


Attachments:
DSC00091.jpg
DSC00091.jpg [ 131.35 KiB | Viewed 16316 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Isuzu Tourqoise B 42 TDT:


Attachments:
B-42-TDT-002.jpg
B-42-TDT-002.jpg [ 119.24 KiB | Viewed 16202 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:15 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
B-49-SZU, Isuzu Tourqoise care circula pe ruta Pitesti-Brasov si retur:


Attachments:
B-49-SZU.jpg
B-49-SZU.jpg [ 66.57 KiB | Viewed 11761 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
B-78-WGX, BMC TBX ce circula in zona Brasovului. Presupun ca este al S.C. Trubli Transbus S.R.L. Bran.


Attachments:
B-78-WGX.jpg
B-78-WGX.jpg [ 61.23 KiB | Viewed 10941 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
BV-03-PGB, un model de Mercedes pe care nu l-am mai intalnit pana acum... posibil sa fie din cele cumparate anul trecut de o firma romaneasca la mana a 2a din Israel, dar care au disparut fara urma dupa ce au iesit din Israel.


Attachments:
BV-03-PGB.jpg
BV-03-PGB.jpg [ 79.55 KiB | Viewed 10934 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Ikarus 263 BV-04-YCT la Fagaras:


Attachments:
BV-04-YCT-001.jpg
BV-04-YCT-001.jpg [ 82.54 KiB | Viewed 10928 times ]
BV-04-YCT-002.jpg
BV-04-YCT-002.jpg [ 78.61 KiB | Viewed 10929 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Ikarus 280 BV 26 COD:


Attachments:
BV-26-COD.jpg
BV-26-COD.jpg [ 74.56 KiB | Viewed 15795 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Midibuz Otokar BV 27 WIN:


Attachments:
BV-27-WIN.jpg
BV-27-WIN.jpg [ 71.32 KiB | Viewed 15792 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Steyr BV 35 COD:


Attachments:
BV-35-COD-003.jpg
BV-35-COD-003.jpg [ 60.82 KiB | Viewed 15839 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:29 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
BV-44-DMD, un Setra cumparat de la Ionescu Rm. Valcea, la Fagaras:


Attachments:
BV-44-DMD-001.jpg
BV-44-DMD-001.jpg [ 64.71 KiB | Viewed 10923 times ]
BV-44-DMD-002.jpg
BV-44-DMD-002.jpg [ 70.56 KiB | Viewed 10923 times ]
BV-44-DMD-003.jpg
BV-44-DMD-003.jpg [ 56.67 KiB | Viewed 10924 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Steyr BV 56 COD si Otokar BV 80 VIN:


Attachments:
BV-56-COD+BV-80-VIN.jpg
BV-56-COD+BV-80-VIN.jpg [ 60.12 KiB | Viewed 15832 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Mercedes O303 BV-57-GEN la Brasov:


Attachments:
BV-57-GEN.jpg
BV-57-GEN.jpg [ 80.4 KiB | Viewed 10918 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Guleryuz Cobra BV 64 COD:


Attachments:
BV-64-COD.jpg
BV-64-COD.jpg [ 55.22 KiB | Viewed 15826 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Setra BV 68 VIN:


Attachments:
BV-68-VIN.jpg
BV-68-VIN.jpg [ 76.83 KiB | Viewed 14148 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
BV 83 KOD:


Attachments:
BV-83-KOD-001.jpg
BV-83-KOD-001.jpg [ 81.4 KiB | Viewed 14147 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
BV-2563 la Fagaras:


Attachments:
BV-2563-001.jpg
BV-2563-001.jpg [ 66.38 KiB | Viewed 10915 times ]
BV-2563-002.jpg
BV-2563-002.jpg [ 68.62 KiB | Viewed 10913 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Setra GM-HS-895:


Attachments:
GM-HS-895.jpg
GM-HS-895.jpg [ 75.55 KiB | Viewed 10910 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 05:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
HR 03 UPL in apropiere de Ghimbav:


Attachments:
HR-03-UPL-004.jpg
HR-03-UPL-004.jpg [ 70.05 KiB | Viewed 10733 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Sep 2008 14:55 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
O mica precizare:
Transbus SA (alias Codreanu), desi obtinuse pe nimic un parc destul de consistent de autobuze Roman si Dac, si in plus autogarile 2 si 3, din care cel putin prima ar fi trebuit in mod normal sa intre in patrimoniul municipiului, a renuntat sa mai serveasca o multime de trasee la inceputul anilor 90. Era desigur mai rentabil sa inchirieze cladirile autogarilor pentru carciumi, tipografii etc. De altfel, debutul in afaceri a fost cu carciumi si "hanuri" construite din lemn, unde se puteau tine nunti "ca la tara" sau inchiria camere cu ora.

Pe acest fundal sumbru, pe traseele spre Codlea si Zarnesti au aparut automotoare ale CFR, iar spre Bran si Rasnov a aparut firma Bus-Bran (devenita ulterior Trubli). Aceasta a pus in circulatie Ikarusuri SH, la intervale acceptabile si oferind conditii care pe atunci erau de invidiat.

Dupa o vreme, intuind ca pierde ciolanul, Transbus si-a adus Graef&Stift si Steyr vechi, dublandu-l pe concurent... Primaria a pus si ea o mana de ajutor, interzicandu-i lui Bus-Bran sa mai foloseasca parcarea liniei 20 de la Livada Postei ca terminal. Aceasta insa fusese folosita in aceeasi perioada si de Transbus pentru cursele spre Zarnesti si Fundata. Astfel, Bus-Bran a ajuns sa opereze de la Gara Bartolomeu, iar Transbus de la Gara Brasov (Autogara 1), in acel timp Autogara 2 (construita in 1974 pentru preorasenestile ITBv si revendicata formal de unii consilieri locali) a fost lasata in paragina, accesul din restul orasului fiind aici mai dificil - traseele 12, 16 si 22 circulau extrem de rar in acea vreme.

Conflictul fiind nefavorabil pentru ambii concurenti, acestia au ajuns pana la urma la urmatoarea intlelegere: Bus-Bran a renuntat la jumatate din curse, iar Transbus i-a permis in cele din urma concurentului acces in Autogara 2, resuscitata timid. Situatia se prelungeste si azi, dar e de prevazut ca pestele cel mare il va inghiti pe cel mic, care se pare ca nu mai are forta necesara sa se doteze cu vehicule noi de capacitate mare. Totusi, acesta din urma a prins traseul extrem de profitabil Brasov-Ghimbav, la care CL Brasov a renuntat in 2001. Pare un favor, dar si Transbus a avut atunci o alta mare bucurie, si anume a primit cadou traseele din zona Predeal, pe care RAT Brasov le resuscitase timp de 2 ani pe bani publici si le adusese in situatia de a avea clientela si de a fi si ele foarte rentabile.

Deci toata lumea e multumita. Mai putin calatorii, mai ales turistii Branului, care au parte in continuare de multe curse cu vehicule "de epoca", dar si de un orar prost gandit, in special seara si in zile de odihna.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Oct 2008 19:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2038
Location: Brasov
Am tot observat prin oras, facand diverse drumuri, acest Mercedes Conecto cu numar de inmatriculare B 44 ZYV. Are exact aceasi schema de culori ca autobuzele Conecto ce apartin RAT-ului, iar la inceput am fost tentat sa cred ca cei din regie au vandut un autobuz, dar dupa aceea am realizat ca aceasta operatiune este imposibila, dat fiind faptul ca cei din RAT nici nu au achitat aceste autobuze.
Am incercat sa aflu mai multe informatii despre acest vehicul, dar nu am reusit. Stie cineva cui apartine? Sau ce firma deserveste?


Attachments:
B 44 ZYV.jpg
B 44 ZYV.jpg [ 120.75 KiB | Viewed 10854 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Oct 2008 18:06 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Guleryiuz Cobra BV 31 WIN la Buzau:


Attachments:
BV-31-WIN-001.jpg
BV-31-WIN-001.jpg [ 58.46 KiB | Viewed 14119 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 304 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group