TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 18:00

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1584 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Apr 2007 21:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Pentru Brasov:

http://www.flickr.com/photos/91696566#N ... bernverlad


Attachments:
259885934_9a767d5aed_o_708.jpeg
259885934_9a767d5aed_o_708.jpeg [ 221.82 KiB | Viewed 15746 times ]
259900415_2b981ed2e7_o_163.jpeg
259900415_2b981ed2e7_o_163.jpeg [ 206.83 KiB | Viewed 15745 times ]
259909451_c830edbe9e_o_244.jpeg
259909451_c830edbe9e_o_244.jpeg [ 223.59 KiB | Viewed 15745 times ]
259909454_3ffc8c126a_o_195.jpeg
259909454_3ffc8c126a_o_195.jpeg [ 221.12 KiB | Viewed 15745 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Apr 2007 00:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Il vedem pe fratele 92 cu straiele vechi intr-o fotografie realizata de Ede Pattantyus.


Attachments:
92_3084_180.jpeg
92_3084_180.jpeg [ 425.17 KiB | Viewed 19015 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 20:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Sunt troleibuze exceptionale. Au inceput sa fie folosite si pe alte linii, in afara de traseul 8.


Attachments:
53-2166.JPG
53-2166.JPG [ 406.4 KiB | Viewed 15589 times ]
56-2183.JPG
56-2183.JPG [ 336.84 KiB | Viewed 15590 times ]
60-2068.JPG
60-2068.JPG [ 317.06 KiB | Viewed 15589 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 20:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
55 RAT Brasov

155 TN Neuchatel


Attachments:
55-2193.JPG
55-2193.JPG [ 324.34 KiB | Viewed 17763 times ]
55-2195.JPG
55-2195.JPG [ 320.14 KiB | Viewed 17763 times ]
55-2197.JPG
55-2197.JPG [ 321.04 KiB | Viewed 17762 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 21:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Si pe linia 5b:


Attachments:
0034-05b-002.jpg
0034-05b-002.jpg [ 47 KiB | Viewed 14356 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 21:49 
Aparatul acela de deasupra usii 1 este cumva aparat de AC? Daca da, este doar pentru cabina soferului, mai este functional?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 22:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Da, este AC. Ventileaza tot salonul... NU EXISTA cabina!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 May 2007 22:18 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 13:23
Posts: 21
Location: Brasov
Silviu Sintea, nu stiu daca ai facut intentionat sau ai avut noroc, dar in poza 56-2183.jpg ai surprins un eveniment rarisim: trecerea unui troleibuz dinspre Saturn spre Poienelor pe un sector neexploatat pentru traficul de calatori, ci doar pentru retragere. Eu unul trec destul de frecvent prin acea intersectie, dar nu am vazut decat o singura data o astfel de trecere, dar in sens opus celui din poza de mai sus. Asta e de colectie!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 May 2007 10:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Acel sector este folosit pt. retragerea troleibuzelor la garajul din Racadau, sau pt. stationare la capatul de linie Steagul Rosu.
Troleibuzele ce vin dinspre Racadau, pt. incadrare pe traseul 8 din Saturn, au posibilitatea incadrarii pe aceasta ruta, cu macaz electric, pe "peronul" 1 al capatului de linie "Steagul Rosu".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 May 2007 19:13 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 13:23
Posts: 21
Location: Brasov
Da, stiu. Insa dinspre Saturn nu se poate intra la capatul de linie Poienelor decat prin mutarea manuala a captatorilor, in cazul in care ramura care intra la stanga este sub tensiune.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Mai sunt doar 3 troleibuze DAC 217E. #65 la Rulmentul care cred ca va fi taiat si #72 si #108 in Valea Cetatii fiecare cu mici descompletari. Acum erau la taiere #81 si #69 fiecare avusesera anul trecut RC2.
La DAC 212E situatia sta mai bine: nu a fost taiat nici unul. Sunt in Valea Cetatii garate. Stare mai critica #99. Iesite proaspat din RC2 #107 vopsit alb cu brau albastru desi fusese alb cu portocaliu si #84 vopsit pana la geamuri galben si de la geamuri la acoperis negru :shock:
Graf-uri active #803, #806, #808 :!: , #811, #813. Pe #812 l-am vazut in garaj, cred ca este defect iar #804 este serios descompletat.
Vetter #206 a iesit de ceva timp vopsit alb integral si fara nic o reclama. Pacat ca interiorul este la fel de deplorabil.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 21:06 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 13:23
Posts: 21
Location: Brasov
Pe 206 il crezusem pierdut la un moment dat. Cat despre 84, l-am vazut in schema noua de culori prin februarie. Era tractat undeva pe 13 decembrie dinspre Rulmentul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 23:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
In sfirsit e la strada si 808-ul:


Attachments:
808, 46 cap linie Rulmentul.JPG
808, 46 cap linie Rulmentul.JPG [ 89.45 KiB | Viewed 18084 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 23:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
920 revopsit. E o schema frumoasa de culori.


Attachments:
920 tw.JPG
920 tw.JPG [ 93.9 KiB | Viewed 18081 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 23:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
DAC-uri 212 E, revopsite.


Attachments:
85 Cap linie Roman.JPG
85 Cap linie Roman.JPG [ 69.37 KiB | Viewed 18081 times ]
86 Cap linie Roman.JPG
86 Cap linie Roman.JPG [ 62.45 KiB | Viewed 18077 times ]
88 Valea Cetatii.JPG
88 Valea Cetatii.JPG [ 85.41 KiB | Viewed 18080 times ]
95 Valea Cetatii.JPG
95 Valea Cetatii.JPG [ 76.05 KiB | Viewed 18078 times ]
96 Valea Cetatii.JPG
96 Valea Cetatii.JPG [ 85.01 KiB | Viewed 18080 times ]
98 Valea Cetatii.JPG
98 Valea Cetatii.JPG [ 77.37 KiB | Viewed 18080 times ]
100 -5b.JPG
100 -5b.JPG [ 92.09 KiB | Viewed 18079 times ]
104 Cap linie Roman 2.JPG
104 Cap linie Roman 2.JPG [ 63.88 KiB | Viewed 18081 times ]
105 Cap linie Roman.JPG
105 Cap linie Roman.JPG [ 68.64 KiB | Viewed 18077 times ]
107 ab.JPG
107 ab.JPG [ 93.18 KiB | Viewed 18078 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 23:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Pe cale de disparitie.


Attachments:
99 Valea Cetatii.JPG
99 Valea Cetatii.JPG [ 83.63 KiB | Viewed 18074 times ]
103 Valea Cetatii.JPG
103 Valea Cetatii.JPG [ 90.34 KiB | Viewed 18077 times ]
115 Valea Cetatii.JPG
115 Valea Cetatii.JPG [ 103.71 KiB | Viewed 18077 times ]
112 Valea Cetatii.JPG
112 Valea Cetatii.JPG [ 88.82 KiB | Viewed 18076 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 23:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Garajul din Valea Cetatii a ajuns cimitir de troleibuze!?
Aici le-am intilnit pe 72 si 108. Zau ca nu inteleg de ce l-au pastrat pe 72, in vreme ce 65 a fost casat.


Attachments:
72 Valea Cetatii.JPG
72 Valea Cetatii.JPG [ 82.04 KiB | Viewed 18073 times ]
108 Valea Cetatii.JPG
108 Valea Cetatii.JPG [ 82.14 KiB | Viewed 18072 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2007 23:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
84, cu o infatisare agreabila.


Attachments:
84 Valea Cetatii.JPG
84 Valea Cetatii.JPG [ 92.78 KiB | Viewed 18074 times ]
84 -garaj Valea Cetatii.JPG
84 -garaj Valea Cetatii.JPG [ 109.5 KiB | Viewed 15108 times ]
84 -garaj Valea Cetatii a.JPG
84 -garaj Valea Cetatii a.JPG [ 99.6 KiB | Viewed 15107 times ]
84 -garaj Valea Cetatii b.JPG
84 -garaj Valea Cetatii b.JPG [ 105.52 KiB | Viewed 15107 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2007 16:45 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Ieri trecand prin depoul din Racadau am observat ca situatia este aceasi ca si acum 2 luni:fiecare troleibuz este neclintit,doar #84 nu se mai afla acolo si nici la strada nu l-am vazut,de aceea as dori daca se poate sa imi spuna cineva ce se intampla cu acesta sau daca l-ati vazut pe undeva?Multumesc


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Oct 2007 00:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Vezi LISTA TUTUROR TROLEIBUZELOR CARE S-AU LIVRAT LA BRASOV (1944-2007), postata pe topicul 'Istoria transportului in comun la Brasov', cu precizarea tuturor tipurilor, efectivelor livrate, a capacitatii, a desfasurararii livrarilor pe ani, a casarilor si numerele de inventar purtate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Nov 2007 22:13 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Ce mai avem din troleibuzele din Basel astazi?

LA MARCA FBW (fabricate 1975):

- 911, devenit 201, a fost relativ longeviv, dar n-a mai apucat sa-si expuna pe strazi noul numar, caci autogenul a fost mai iute.
- 912 nu a iesit niciodata pe traseu, inca de la aducerea sa fiind destinat canibalizarii pentru piese de schimb.
- primul "cazut" din serie se pare ca a fost 916, cam prin 2002.
- Au urmat la scurt timp 913 si 915; apoi si 914 si 917 i-au urmat exemplul; astazi in incinta bazei nici macar urmele lor nu mai exista.
- Singurele supravietuitoare, 918, 919 si 920 au fost revopsite rosii dupa sosirea troleibuzelor din Berna. Ca sa nu bata la ochi cand circula printre celelalte.

LA MARCA DAIMLER-BENZ MERCEDES O 305 GT:

- 921 a fost marcat de ghinion inca de la aducerea sa: a reusit totusi sa circule episodic cateva luni, printre perioade in care zacea defect. La nici un an a abandonat lupta si a fost atunci adus in locul sau 922. Din 921, pastrat pana de curand pentru piese de schimb, nu se mai vede nimic in prezent, semn ca s-a intalnit pe undeva cu sinele de tramvai.
- 922 a circulat pana de curand, insa am impresia ca recent a disparut. Stie cineva ceva?

Mare pacat ca totul merge la fier vechi, nici un exemplar pastrat pentru istorie (activ, ca old-timer pentru ocazii, sau intr-un muzeu)! Din pacate nici eu nu mi-am imaginat o decadere atat de rapida, ca as fi facut macar fotografii din belsug. Am tot amanat, si intr-o zi m-am trezit fara.


Attachments:
File comment: O imagine din vremuri mai bune. Nu numai vehiculele, dar si reteaua aeriana a disparut intre timp.
FBW-Aro Palace-2005.jpg
FBW-Aro Palace-2005.jpg [ 77.67 KiB | Viewed 18246 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Nov 2007 23:46 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 106
ce urate erau FBW-urile verzi imi ziceam cand le-am vazut...dar vorba englezeasca..they grow on you, asa ca mi-au devenit dragi. uite-l pe 911 acum cativa ani


Attachments:
911-005-001.jpg
911-005-001.jpg [ 518.95 KiB | Viewed 18236 times ]
911-005-002.jpg
911-005-002.jpg [ 542.6 KiB | Viewed 5752 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 20:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Daca tot am discutat de ele, haideti sa vedem ce mai fac FBW-urile noastre.

918


Attachments:
918-2005.JPG
918-2005.JPG [ 92.96 KiB | Viewed 18159 times ]
918 00127.JPG
918 00127.JPG [ 73.73 KiB | Viewed 18158 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 20:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
919


Attachments:
Depou Tb -919 a.JPG
Depou Tb -919 a.JPG [ 199.92 KiB | Viewed 18160 times ]
919 -8 Saturn.JPG
919 -8 Saturn.JPG [ 97.68 KiB | Viewed 15662 times ]
919 -8- Saturn.JPG
919 -8- Saturn.JPG [ 71.51 KiB | Viewed 15660 times ]
Schei 919-1.jpg
Schei 919-1.jpg [ 175.64 KiB | Viewed 5447 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 20:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
920


Attachments:
Depou Tb -920.JPG
Depou Tb -920.JPG [ 259 KiB | Viewed 18155 times ]
920 Roman w.JPG
920 Roman w.JPG [ 80.36 KiB | Viewed 18157 times ]
920 -Roman.JPG
920 -Roman.JPG [ 87.39 KiB | Viewed 18157 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 18 Nov 2007 21:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Intr-o zi le-am fotografiat aproape pe toate. Fiind simbata, multe erau garate.


Attachments:
808 -Harmanului.JPG
808 -Harmanului.JPG [ 96.79 KiB | Viewed 16657 times ]
809 -Harmanului.JPG
809 -Harmanului.JPG [ 92.64 KiB | Viewed 16656 times ]
811 -Roman.JPG
811 -Roman.JPG [ 83.08 KiB | Viewed 16656 times ]
812 -Roman.JPG
812 -Roman.JPG [ 110.85 KiB | Viewed 16657 times ]
813 -Harmanului.JPG
813 -Harmanului.JPG [ 111.94 KiB | Viewed 16655 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Nov 2007 21:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
803, 806 si 808 fotografiate in luna mai a.c.


Attachments:
803.JPG
803.JPG [ 81.74 KiB | Viewed 16550 times ]
806.JPG
806.JPG [ 74.12 KiB | Viewed 16549 times ]
808.JPG
808.JPG [ 362.2 KiB | Viewed 16549 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Nov 2007 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
804 -doar pentru piese de schimb.


Attachments:
804a.JPG
804a.JPG [ 161.66 KiB | Viewed 8018 times ]
804.JPG
804.JPG [ 136 KiB | Viewed 8018 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Nov 2007 09:39 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Dintre toate cel mai bine intretinut ramane tot #813 pe care lucreaza un sofer inimos.
#811 are acum o roata cu anvelopa cu camera pe axa C (daca va uitati pe poza lui Silviu se si vede) recuperata de pe un Rocar probabil casat, un geam care avea parte basculanta inlocuit cu unul intreg, montat destul de badaran.
#806 a ramas dupa decoperatrea autocolantului cu urme urate de adeziv
Totusi desi unele din ele nu mai au toate piesele originale circula! :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Nov 2007 11:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Din peste 100 DAC-uri casate in ultimii ani nu s-au putut repara cele vreo 10-15 active teoretic ramase.

Sunt curios cine va face service pentru MAZ-uri, la ce pret si cu ce rezultate. SH-urile au circulat ani buni cu vopseaua originala care arata perfect. Dar iata ca MAZ-urile deja se cojesc. Si asta cu vopseaua nu este cea mai mare problema in intretinerea unui vehicul.

Exista la ora actuala in dotare 45 MAZ, 15 Conecto, 66 MAN simple, 25 MAN articulate, 28 BMC si vreo 10 Mercedes articulate vechi, deci un total de peste 185 autobuze. Cate din aceste vehicule sunt in traseu simultan? Maximum 110-115, la ore de varf. Vehicule de rezerva nu sunt disponibile si unele curse din afara orelor de varf nu se executa din motive de lipsa la nr. programat de vehicule pe traseu. Deci un coeficient de utilizarea parcului la diesel de aprox. CUP=60%. Pentru o exploatare rationala, literatura de specialitate recomanda ca acesta sa fie de minimum 80%, mai ales ca vehiculele sunt majoritatea noi.

Deci bietele troleibuze SH sunt chiar si in conditiile actuale mai performante! Cei care afirma contrariul ar trebui mai intai sa aiba curiozitatea de a studia realitatea din teren.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1584 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 53  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group