TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 10 Apr 2020 09:47

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1658 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 56  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 May 2008 10:24 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 130
Location: Brasov/Varsovia
Asa cum v-am promis revin cu informatii...
Mailul primit de la persoana care a facut pozele si le-a postat pe ferrovie.ch...

Quote:
Hello ###

as far i now the will go to Brasov (Kornstadt, Rumanien) !! Someone has also say Sibiu! i dont now what is Correct ! If you see them certenly pictures are Welcome i will show them In the Enterprise where the Work for 20 Years !
I think the arrive in a Week also arround 13 May in RO ! The next 5 Leave arround beginning June ouer City but until today only 5 of 10 new Trolley are arrived. The last 3 Volovs will leave ouer Town End of the Year.

Greetings From Switzerland

######


Iata si poze cu care sa demonstrez cele spuse...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 May 2008 14:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Quote:
Se pot enumera aceste probleme tehnice grave? Iar numele e MAN... producator german.

Din ciclul: "CU CE AU FOST INLOCUITE TROLEIBUZELE DIN BRASOV"

Astazi am circulat pe linia 4 (fosta linie de troleibuz) cu un MAZ la care functiona incalzirea in salon ca in plina iarna. Soferul a tras de vreo doua ori pe dreapta sa remedieze ceva, dar nici o sansa...

Tocmai cand imi ziceam ca doar la un MAZ se poate intampla o astfel de supraincalzire, ne intalnim in statie cu un MAN din lotul 2006, de pe linia 16 (tot fosta linie de troleibuz). Surpriza! Acesta circula cu usa de la motor deschisa, precum TV-urile in vremurile de glorie ale socialismului. E drept ca temperatura a depasit astazi pentru prima data in acest an 18 grade la Brasov. Motorul tragea greu si soferul stia el ce stia, de a deschis usa ca sa-l mai racoreasca... MAN... producator GER-MAN. :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 May 2008 01:28 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 662
Quote:
Motorul tragea greu si soferul stia el ce stia, de a deschis usa ca sa-l mai racoreasca... MAN... producator GER-MAN.

Care a fost termenul de garantie pentru MANAS-uri?

Quote:
- BMC - vehicul turcesc cu nume englez, avand un raport pret/performante ceva mai bun, dar o impartire a spatiului interior mult mai proasta decat a fostelor TV-uri (fiind exact de marimea acestora), ceeace conduce la disconfortul pasagerilor si al soferului.

Nu inteleg ratiunea aducerii acestor midibuze. MAN fabrica midibuze de 9-10m si, in felul acesta, parcul RATBV ar fi fost unitar.

Quote:
Dar sa zicem mersi ca nu s-au adus dube in locul lor.


Bazandu-ma doar pe intuitie (ultima data am fost in 2003, cand lucrurile se prezentau mult mai bine, dar se observau unele tendinte de marginalizare a transportului electric) pot spune ca probabilitatea ca dubele sa "populeze" orasul e relativ redusa. Cand spun asta ma bazez pe:
-existenta peronului pentru dube la autogara din vestul orasului
-importanta taxiurilor + tupeul unora de a opri in statii, in buclele de intoarcere; daca bine tin minte, in 2003, era, de asemenea, plin de taxiuri in zona garii
Deci, dubele vor impanzi, cel mai probabil, zona adiacenta a Brasovului iar taxiurile vor domina interiorul Brasovului
"Modelul" Targu Mures nu cred ca va fi aplicat. Recent am fost acolo si ce credeti ca am vazut. Unele dube aveau dunga cu carouri iar pe ele era inscriptionat maxi-taxi. Sunt "ramasite" ale unei directive a primariei de acum cativa ani, dar chiar si asa legea 92/2007 e incalcata fatis. La Brasov am observat o anume "discretie"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 May 2008 09:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
OAB wrote:
Care a fost termenul de garantie pentru MANAS-uri?

BMC - Nu inteleg ratiunea aducerii acestor midibuze. MAN fabrica midibuze de 9-10m si, in felul acesta, parcul RATBV ar fi fost unitar.

...importanta taxiurilor + tupeul unora de a opri in statii, in buclele de intoarcere; daca bine tin minte, in 2003, era, de asemenea, plin de taxiuri in zona garii.
Deci, dubele vor impanzi, cel mai probabil, zona adiacenta a Brasovului iar taxiurile vor domina interiorul Brasovului

1. Nu stiu acum garantia, dar la adjudecarea licitatiei s-a zis ca unul din motivele pentru care a fost preferat dealerul local al MAN este acela ca s-a angajat sa creeze "in cadrul RAT" un service pentru autobuze autorizat de MAN Nutzfahrzeuge AG. Intre timp a aparut un service pentru camioane si autobuze, dar in cu totul alta locatie si rezolvare. Primele loturi de 5+5 MANAS, achizitionate in leasing in 2001 si 2002 s-au comportat si se comporta chiar si acum mult mai bine.

2. Initial s-a cochetat cu aducerea de ROMAN, sau Elcar-Igero. Cred ca a fost o licitatie anterioara, separata, pentru midibuze. BMC nu pare deloc un vehicul prost facut, dar nu se potriveste pe toate traseele pe care a fost pus, in special pe 51. Este de fapt un vehicul pentru trafic preorasenesc cu flux scazut.

3. Parcarea frauduloasa a taximetristilor in piata garii se face asa de 18 ani si nimeni nu a observat nimic pana acum. Doar micii proprietari de taxi sunt obligati sa parcheze regulamentar, nu si marile firme.
Sigur ca taximetristii foarte puternici din Brasov sunt cei care pana acum au impiedicat aparitia dubelor in oras, dar tot ei sunt cei care au presat / preseaza pentru compromiterea RAT. Lucrul asta era si mai vizibil in perioada 1991-1999. Daca va cadea structura RAT, nu e exclus insa ca pe hoitul sau sa apara si alti vulturi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 May 2008 11:05 
Quote:
Bazandu-ma doar pe intuitie (ultima data am fost in 2003, cand lucrurile se prezentau mult mai bine,

Din ce punct de vedere? Da, erau mai multe linii de troleibuz. Ca parc auto... cred ca erau ceva probleme :!: , nu?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 May 2008 11:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Ionescu wrote:
Quote:
Bazandu-ma doar pe intuitie (ultima data am fost in 2003, cand lucrurile se prezentau mult mai bine,

Din ce punct de vedere? Da, erau mai multe linii de troleibuz. Ca parc auto... cred ca erau ceva probleme :!: , nu?


Nu. Nu erau mai multe probleme fata de autobuzele din aceeasi perioada de timp.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 May 2008 23:04 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 662
Ionescu wrote:
Din ce punct de vedere? Da, erau mai multe linii de troleibuz. Ca parc auto... cred ca erau ceva probleme , nu?


1. Unele troleibuze Rocar 117 E si 217 E dadeau semne de oboseala. Pot spune ca in 25. 08. 2003 am calatorit - impreuna cu cineva - cu un "scund" si atat eu cat si persoana respectiva aveam impresia ca drumul de la stadionul Municipal la Gara nu se mai termina. Nu mai stiu numarul de parc al troleibuzului, dar traseul era, sigur, 10 barat. Totusi, ?nainte de a "tabara" pe Rocarurile respective, e cazul sa ne punem intrebarea: Au trecut prin a doua RK?. Din cele spuse pe forum, raspunsul e negativ. Cat de temeinic s-a facut prima RK? A fost RK sau CK (carpeala kapitala)?.
2. Mai erau probleme la unele Rocar 112 UDM, dar minore. Am remarcat practicarea unui capac suplimentar, de forma trapezoidala, corespunzator cardanului. Probabil, au fost probleme la transmisie. Interiorul lor nu era de invidiat
3. SHO-urile 18 functionau bine. Am calatorit cu 203 (pe linia 5). Din pacate, lipsa pieselor de schimb si-a spus cuvantul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 May 2008 16:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Oficial de azi, au intrat in fuctiune troleibuzele Volvo. Am remarcat pe linia 8 pe #62 si #68 (nu s-au efectuat probe cu aceste troleibuze din cate am observat). Incerc sa revin cu pozele pe care le-am facut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 May 2008 19:18 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
Stiam ca din aceasta saptamana vor circula. Azi au circulat #62, #67 si #68.
Nu am calatorit cu ele dar am vazut ca desi au afisaj electronic acesta nu este folosit preferandu-se aceleasi folii plastifiate.
Circula cu numerele din Biel si au fost inmatriculate cu numere galbene de la primarie ale unor foste DAC-uri casate.
Am reusit sa il surprind cu telefonul mobil pe #67. (BV 00086)
Poate Paul are poze mai bune.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 May 2008 20:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
#62 = BV-00084; #65 = BV-00085; #67 = BV-00086; #68 = BV-00106. Nici o sansa ca sa fie folosite afisajele digitale (ar fi prea deranjant, pentru comparatia cu flota de autobuze noi aduse, care nu au asa ceva). S-au montat deja celebrele rame din aluminiu de dimensiuni meschine, una pentru numarul de traseu, cealalta pentru itinerar. In ele, aceleasi foi scoase la imprimanta, plastifiate. Bine macar ca nu le-au mai pus in tziple. Continua vad si mai noul obicei cu nedeschiderea usii din fatza.

Scurt reportaj involuntar al primei mele calatorii cu Volvo:

Dupa ce lua inca o data testul cursei cu obstacole de la gropile care se numesc "cap de linie Saturn", soferul lui 67 isi continua ziua de munca in compania unui confrate cocotat pe dreapta bordului, care-i arata din mers cum sa foloseasca butoanele troleibuzului. Copilotul s-a aplecat chiar la un moment dat peste volan, pentru a-i demonstra pe viu cum se aprind luminile din diferitele parti ale salonului. Si, pentru ca probabil "instructorul" nu-i distragea suficient de mult atentia, omul conducea fumand in acelasi timp o tigara, gest care a fost savurat de toti calatorii din salon, dat fiind ca (inca) nu s-au montat acele cotete improvizate care permit climatizarea diferentiata pentru sofer si calatori...

Brasovul nu e Biel, dupa cum nici "iarna nu-i ca vara". Sa speram ca noile vehicule, care au intrat pe traseu intr-o tacere mediatica semnificativa, vor fi scutite si de alte "customizari" atat de dragi pe la noi si vor apuca si zile mai bune ale transportului electric din republica de dincoace de Prut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 22:35 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Din pacate inca nici eu nu ma pot lauda cu niste poze remarcabile. Azi am iesit sa fotografiez troleibuzele aduse din Biel dar nu am observat niciunul. Asa ca postez pozele ce le-am surprins in ziua in care au fost introduse.
Sper ca sunt bune, avand in vedere ca le-am facut din casa.

In imagine #67.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 May 2008 22:40 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
#62


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 May 2008 22:44 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
Am calatorit azi cu #68.
Este o placere. Senzatia de confort este cea dominanta. Curat totul inauntru. Tapiteria frumoasa pe scaune. Pe acoperis sunt 4 trape usor de actionat. Iluminarea vine din peretii laterali de deasupra geamurilor si este realizata cu tuburi fluorescente.
Bine organizate in interior. Au senzori la usa 2 si 4, imediat sub cutia de actionare. Daca un calator nu sta la 20 cm de ultima treapta usa nu se inchide si implicit troleibuzul nu pleaca. Deschiderea usilor se face prin apasarea butoanelor din apropierea usilor cum deja ne-am obisnuit de la toate vehiculele SH.
Compresorul lucreaza intermitent. Diferentialul scoate un sunet frumos in timpul mersului.
Din pacate afisajul electronic a fost scos complet din locas la indicatorul de traseu de pe laterala, fiind inlocuit, cum am mai spus cu folie plastifiata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 07:40 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 07:38
Posts: 26
Location: Brasov - Germania
FBW58 wrote:
#68
Fata si spatele


Vad ca in Brasov se monteaza scarite in spatele troleibuzelor. E la moda la troleibuzele aduse SH. Au circulat peste 20 de ani si 1.000.000 de KM fara acum la batrinete le trebuie scarita. Pentru ce se foloseste acea scara?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 12:40 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
tubus wrote:
FBW58 wrote:
#68
Fata si spatele


Vad ca in Brasov se monteaza scarite in spatele Troleibuzelor. E la moda la Troleibuzele aduse SH. Au circulat peste 20 de ani si 1.000.000 de KM fara acum la batrinete le trebuie scarita. Pentru ce se folosetse acea scara?

Acele scari de tip fix sunt impotriva normativelor europene si chiar romanesti! In productia romaneasca de troleibuze s-a renuntat la ele din anul 1976. Exista un mare dublu pericol, care a facut multe victime pe vremea cand circulau TV-urile. O data, e posibil ca anumiti excentrici sa calatoreasca agatati de acea scara, pe exteriorul vehiculului. In al doilea rand, orice copil poate urca pe acoperis pentru a se electrocuta.

Dar poate tocmai asta se doreste: un accident grav, care sa justifice "politica" locala fata de troleibuze. Cel care a dat dispozitia montarii acelor scari, ar trebui insa sa plateasca, dar ce conteaza...


Top
 Profile  
 
 Post subject: Trolley from Biel
PostPosted: Wed 28 May 2008 13:15 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
Hello

this are the new Trolley in Biel the come for the good old volvos ! Certenly the are full whit electronic ! So still wee have Problems whit this !
Delivert are 51 +52 +53 + 54 +55 and sometimes on the Road. Delivert but not Ready are 56 + 57 missing 58 + 59 +60 So mid June alle 10 new TB are on teh Road.
Greetings from Biel, Helvetia !
Jarre :D 8)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Trolley from Biel
PostPosted: Wed 28 May 2008 14:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
jarre wrote:
Hello

this are the new Trolley in Biel the come for the good old volvos !

So, these are the trolleys that replace the Volvo's sent to our city... Thank you jarre for the beautiful images. As you can see, the first 4 Volvo are allready in service in Brasov (old Transsylvanian town "Kronstadt"), unfortunately without their electronical display. Did you know when will be send to us the next 6 old trolleys?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 14:56 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
hello Brassovia

I dont now Exactly when the Leave Biel, i hear on the Radio that mid june all 10 Neu TB are on the Road, but like i say 3 TB not Delivert until today. So teh old one are still on the Road ! I work as Bus (diesel + Trolley) Driver in Biel ! So i keep you up to date whit TB news From Biel. I now its 5 TB to gone the nummbers in Total are 62 + 63 + 64 + 65 +66 +67 +68 +69 + 80 Fotos of all tolley you see here TB and Autobus http://www.ferrovie.ch/img/categories.p ... hn52659va0

Greetings From Biel
Jarre 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 16:00 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
tubus wrote:
Vad ca in Brasov se monteaza scarite in spatele Troleibuzelor. E la moda la Troleibuzele aduse SH. Au circulat peste 20 de ani si 1.000.000 de KM fara acum la batrinete le trebuie scarita. Pentru ce se folosetse acea scara?

Aceste scari s-au montat deoarece in urma cu cativa ani s-a produs un accident de munca destul de bizar. Acest lucru il cunosc de la cineva din conducerea RAT pe care l-am intrebat si eu despre acest lucru.
Se stie ca DAC aveau initial acele scari detasabile care erau transportate in salon. Ulterior Rocar au avut un fel de suporti fixati de caroserie pe care soferii se urcau atunci cand sareau captatorii si ii descurcau din retea sau din macaze.
Dupa venirea primelor FBW si apoi a Vetter si G&S acest lucru nu se mai putea face, acestea neavand nici un fel de posibilitate de a se ajunge pe acoperis. Si atunci a fost legata o franghie de suportii de ghidare a funiilor de la captatori. Soferii se prindeau de aceasta funii si punand picioarele pe tragatoare cu oarecare efort ajungeau pe acoperis. Pana intr-o zi ...
Un sofer s-a dezechilibrat si a cazut chiar in momentul in care a pus piciorul pe acoperis si a ajuns in spital cu fracturi multiple.
De atunci s-a dat dispozitie ca sa se monteze acele scari.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 16:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Kappa wrote:
Aceste scari s-au montat deoarece in urma cu cativa ani s-a produs un accident de munca destul de bizar.

In lumea civilizata, soferul nu are ce sa caute pe acoperis, altfel ar fi pus chiar elvetienii acele scari. Acolo insa, vehiculul se repara si intretine doar in atelierele depoului, cu ajutorul instalatiilor si dispozitivelor adecvate, de catre personal specializat, cu respectarea legislatiei de protectia muncii. Prezenta scarii nu evita astfel de accidente, ba chiar faciliteaza accesul soferilor si altor persoane pe acoperis, ca sa aiba de unde cadea. E o rezolvare de-a-ndoaselea, 100% romaneasca.

In cazul unui eveniment pe traseu, exista echipaje de interventie si remorcare. Altfel, ce rol mai au acestea?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Lasand deoparte acea scarita, am observat ca #62 nu prea este introdus in circulatie? Oare cei de la RAT doresc sa mai menajeze acest troleibuz din cauza faptului ca are peste un milion de kilometri la activ?
In rest celalalte troleibuze circula zilnic.

In imagine #65 pe linia 8 (singura linie pe care circula deocamdata).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 19:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Desi s-au adus inca 4 troleibuze din Biel, inca pe liniile destinate troleibuzelor circula autobuze. Astfel toata saptamana asta au circulat Man-uri pe 5 barat, iar pe 7 si 30 troleibuzele circula cu schimbul: 2 zile pe o linie 2 pe alta. Singura linie pe care am observat troleibuze este 1 barat, pe aceasta circuland mai mult G&S. Din nou Vettere-le (si cele articulate si cele nearticulate) nu prea ies la traseu...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 May 2008 20:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
paul_bv wrote:
Desi s-au adus inca 4 troleibuze din Biel, inca pe liniile destinate troleibuzelor circula autobuze. Astfel toata saptamana asta au circulat Man-uri pe 5 barat, iar pe 7 si 30 troleibuzele circula cu schimbul: 2 zile pe o linie 2 pe alta. Singura linie pe care nu am observat troleibuze este 1 barat, pe aceasta circuland mai mult G&S. Din nou Vettere-le (si cele articulate si cele nearticulate) nu prea ies la traseu...

Vetter 203, 205, 209 au fost ieri / azi pe traseu. Introducerea de autobuze n-are nici o legatura cu parcul disponibil de troleibuze; s-a facut si pe vremea cand existau inca din belsug ROCAR.


Top
 Profile  
 
 Post subject: trolley from Biel
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 18:42 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
hello Brassovia

The Volvos have an electronic display but the control the have taken of here becouse its only germen and French so it not good for romanian exept maybee in French Gare in Romania i see Gara ! Englisch Railway station Deutsch Bahnhof
I dont now exactly when the next 4 Trolley leave ouer City i hear 23 June but not sure. As 2 Of the New trolley are not Delivert the have Delay!
Manufacrturer of the new Trolley is Hess http://www.hess-ag.ch/ one new Trolley cost about 745 000 euro or 1 500 000 us$ !!!!!
Here you see pic from the parad at 1 june all types of trolley are show ! the 80 is a Prototype of Swisstrolley 1 it exist only this Bus ! It will also come to Brasov ! The Secent Type is swisstrolley 2 the are 10 Years old. So maybee you see them in 10 years ? But you need a computer to Repair this Buses !
The Oltimer ist from 1940 and still used for extra Drive !
Greetings from Switzerland


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: trolley from Biel
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 19:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
jarre wrote:
hello Brassovia

The Volvos have a ectronic display but the control the have taken of here becouse its only germen and French so it not good for romanian exept maybee in French Gare in Romania i see Gara ! Englisch Railway station Deutsch Bahnhof
I dont now exactly when the next 4 Trolley leave ouer City i hear 23 June but not sure. As 2 Of the New trolley are not Delivert the have Delay!


Gruess dich, Jarre. Danke schoen fur die Nachrichten und Bilder.
Habe ich nicht gut verstehen, oder sind jetzt nur noch 4 alte Obusse, und nicht mehr alle 6, zur Verfuegung gestellt fuer unsere Stadt?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 20:15 
Offline

Joined: Sat 24 May 2008 14:22
Posts: 10
Location: Helvetia (SCHWEIZ) Biel
hallo Brassovia

so wie ich gehoert habe gehen, ich bin nur Fahrer, gehen diesen Monat 4 Trollely nach RO 3 Bleiben noch bis Oktober ( 70 + 71 + 72)
mehr weiss ich noch nicht !
Gruesse
Jarre :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 20:28 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
bogdan_buc wrote:
English, por favor 8-|. Could someone please translate this? There are some other people on this forum that would like to read the above posts. Have mercy on us...

TRANSLATION INTO ROMANIAN - WHAT JARRE SAID:
Dupa cum stie, din auzite, Jarre, care este doar sofer, zilele acestea vor mai pleca spre Brasov doar inca 4 troleibuze Volvo. Mai exista inca 3 vechi (70, 71, 72), dar acestea raman pana in octombrie [cel putin] in Biel, pentru ca nu se pot aduce inca troleibuzele noi care trebuiau sa le inlocuiasca. Mai mult nu stie nici el.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 13:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Sa vedem cum arata la aceeasi data si zona Onix - Castanilor - Kogalniceanu.

Kogalniceanu -1 barat


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 13:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Bul. Kogalniceanu -5 barat si fostul 3 barat. Racord cu zona Hidromecanica.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Jun 2008 13:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49293
Str. Castanilor -1 barat (reteaua in partea dreapta a imaginii).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1658 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 56  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group