TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 25 Apr 2024 08:37

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 480 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 23 Aug 2012 21:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56105
Fototeca online a comunismului romanesc - Demonstratia oamenilor muncii din Brasov cu prilejul aniversarii zilei de 23 august 1944. (23 august 1967).

507 1967


Attachments:
an 1967.jpg
an 1967.jpg [ 70.91 KiB | Viewed 10607 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Oct 2012 14:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Printre alte filme vechi ale TVR, cu tag-ul "Brasov".

Hotelul Sport din Poiana Brasov cu ZIL-151 transformate in autobuze deschise, asteptand in statie plecarea spre Brasov:
http://euscreen.eu/play.jsp?id=EUS_9CA8 ... CC986B87C6

Cartierele noi "proaspete"; TV2U pe linia 11 (Parcul Prieteniei [Livada Postei] - Hidromecanica - Complex St. Rosu) la inceputurile acestui traseu, pe Saturn:
http://euscreen.eu/play.jsp?id=EUS_AFCC ... D44B962241

TV7 pe linia 20 ajungand in statia de la Hotel Sport (usor mutata datorita santierului la Hotelul Bradul), in anul in care acest tip de vehicul va fi protagonistul celui mai grav accident de autobuz din Brasov:
http://euscreen.eu/play.jsp?id=EUS_A20C ... 81180CE96C

Skoda Karosa 706RTO pe linia 11, TV2R interurban pe Bd. Victoriei, TV20E pe linia 4 etc:
http://euscreen.eu/play.jsp?id=EUS_108E ... 00A985C239

Bariera de pe Calea Fagarasului, tren cu tractiune cu abur venind de la Zarnesti, masini prinse in ambuteiaj (inclusiv TV2U al ITBv), apoi noul pasaj dat in folosinta in 1973 care a rezolvat situatia:
http://euscreen.eu/play.jsp?id=EUS_D637 ... 1798E4E537

Merita vizionate si celelalte filmulete.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Nov 2012 20:14 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Brassovia wrote:
SPA29 wrote:
Au mai ramas cateva urme ale fostei configuratii ale retelei de troleibuz din intersectia strazilor 13 Decembrie cu Grivitei. Pentru o localizare mai exacta, pozele le-am realizat pe strada recent data in folosinta (acum 3-4 ani) de langa parcarea Electrica.

Interesant. Este vorba de fosta retea de pe fosta Str. Luminii. Aceasta strada era initial dreapta, trecand printre ITBv si Uzina Electrica, si a fost inghitita de catre ITBv in anii 60. Intre 1959 si 1962, pe Str. Luminii se facea accesul troleibuzelor in garaj. Intre 1962 si 1969, accesul a functionat mutat pe poarta principala a garajului, printre cele doua cladiri de birouri gemene. Si in incinta garajului a existat retea, cu modificari in timp. Din aceasta a mai ramas un fir inactiv, pana prin 1981. In fostul garaj si intr-un singur loc de pe Str. Harmanului se mai puteau vedea vechile elemente de prindere tip "U" care fusesera folosite in 1959 pentru prima linie de troleibuz construita. Ulterior au fost inlocuite cu elemente cu izolator din cauciuc.

Alte cateva urme ale vechii configuratii ce se regasesc in zona:


Attachments:
CIMG4741 [800x600].jpg
CIMG4741 [800x600].jpg [ 115.36 KiB | Viewed 11352 times ]
CIMG4742 [800x600].jpg
CIMG4742 [800x600].jpg [ 110.16 KiB | Viewed 11351 times ]
CIMG4743 [800x600].jpg
CIMG4743 [800x600].jpg [ 114.24 KiB | Viewed 11351 times ]
CIMG4744 [800x600].jpg
CIMG4744 [800x600].jpg [ 131.54 KiB | Viewed 11351 times ]
CIMG4745 [800x600].jpg
CIMG4745 [800x600].jpg [ 104.87 KiB | Viewed 11351 times ]
CIMG4746 [800x600].jpg
CIMG4746 [800x600].jpg [ 63.72 KiB | Viewed 11351 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Nov 2012 12:08 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Imagini cu inceputul sfarsitului din 2006. Apartin lui 8860 Brian si sunt preluate de pe contul sau de flickr.


Attachments:
8020355610_237e12d0f4_o [800x600].jpg
8020355610_237e12d0f4_o [800x600].jpg [ 79.25 KiB | Viewed 11268 times ]
8020357743_d3a4bbfa09_o [800x600].jpg
8020357743_d3a4bbfa09_o [800x600].jpg [ 97.81 KiB | Viewed 11268 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2013 22:59 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Imagini cu inceputul sfarsitului din 2006. Apartin lui 8860 Brian si sunt preluate de pe contul sau de flickr.
Interesant ca aceste autobuze relativ in buna stare au disparut apoi, unul se pare ca au fost cedat primarului prieten din Zarnesti, restul nu se stie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Jan 2013 23:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Those new DAC 117E were allowed to cross the downtown (1982-1994).


Attachments:
DAC 117E (1987).jpg
DAC 117E (1987).jpg [ 142.4 KiB | Viewed 10736 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2013 13:51 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Actualul 17 barat (deservit de midibuze, avand ca si capat nordic Gara iar ca si capat sudic locul cunoscut cu denumirea de Darste) din care fost 17b provine? Ceea ce am remarcat este neincluderea lui 17 b in 17, cum ar fi fost de asteptat. precizez ca pe tabla lui 17 b nu tin minte sa fi vazut inscriptia "Cotul Donului" care, la un moment dat, a fost prezenta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2013 21:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
Actualul 17 barat (deservit de midibuze, avand ca si capat nordic Gara iar ca si capat sudic locul cunoscut cu denumirea de Darste) din care fost 17b provine? Ceea ce am remarcat este neincluderea lui 17 b in 17, cum ar fi fost de asteptat. precizez ca pe tabla lui 17 b nu tin minte sa fi vazut inscriptia "Cotul Donului" care, la un moment dat, a fost prezenta.

Actualul 17 barat nu provine din nimic ce contine numarul 17. Au existat candva demult niste trasee asemanatoare (23 in perioada 1961-1974 si 26 in perioada 1983-1984). Chiar nu are legatura cu 17, au doar o interstatie comuna. Traseul este Gara-Saturn-Darste-Pantex-Dambul Morii-Timisu de Jos-Motel Petrom, circuland fara baza legala pe teritoriul Sacelelor si Predealului. Tariful este unul derizoriu, la nivelul biletului de oras. Pentru a intelege evolutia indicativului "17 barat", incerc sa schitez mai jos evolutia sa.
1964-1974: Livada Postei-Darste (traseu rapid de ranforsare la orele diminetii, a circulat de cateva ori si in zile de odihna pentru Strandul Noua);
1983-2005: Poienelor-Darste-Noua (intre 1984-1992 este singurul traseu care ajunge la Darste si Noua);
2005-2007 - doua trasee cu acelasi numar: Poienelor-Darste-Noua (doar la ore de varf); Poienelor-Panselelor-Colegiu Tehnic Astra (cateva curse);
2007-2008 - doua trasee cu acelasi numar: Poienelor-bretea de legatura-Prunului-Lacurilor-Darste Aurora; Poienelor-Panselelor-Colegiu Tehnic Astra (cateva curse);
2008: Valea Cetatii-Carpatilor-Poienelor-bretea de legatura-Prunului-Lacurilor-Darste Aurora (este desfiintata in 15 septembrie);
noiembrie 2008-18 februarie 2009: Poienelor-Darste-Dambul Morii-Timisu de Jos-Timisu de Sus-Cabana Cotul Donului;
2011: Poienelor-Darste-Dambul Morii-Timisu de Jos-Motel Petrom;
octombrie 2011-prezent: Gara-Vlahuta-Saturn-Darste-Dambul Morii-Timisu de Jos-Motel Petrom.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2013 22:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
A fost odata o retea pe Strada Lunga (1963-2005)


Attachments:
Str Lunga.jpg
Str Lunga.jpg [ 78.45 KiB | Viewed 10621 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2013 02:00 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Brasovul in 1978-79: un oras inca civilizat.
Transport electric proaspat intinerit (vehicule noi de buna calitate, retea refactionata, alimentare electrica cu circuite duble).
Trotuarul lat al pietonilor tocmai este spalat cu autostropitoarea.
Mii de trandafiri pe mijlocul drumului, alte flori pe toate benzile de verdeata - nu din import cu milioane de euro, ci din serele proprii ale municipalitatii, la cativa bani bucata. Toate ingrijite. Toate de bun gust si fara excese.


Attachments:
B-dul Victoriei 1978.jpg
B-dul Victoriei 1978.jpg [ 155.43 KiB | Viewed 10461 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 Feb 2013 21:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Inceputurile transportului cu autobuze la Brasov.
Concesiunile private (1925-1932) operau cu vehicule de mici dimensiuni, pe traseele Prund - Piata - Gara si Prund - Piata - Bartolomeu.
In imagine, un astfel de vehicul circuland spre gara, pe Str. Regele Carol.


Attachments:
Brasov anii 20.jpg
Brasov anii 20.jpg [ 104.3 KiB | Viewed 10347 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2013 21:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Gara - de nerecunoscut, fara tigania care o copleseste azi. Parcuri generoase cu flori, portice si trotuare curate, piata larga, transport public neingramadit. Toate inainte de asaltul final al marlaniei asupra Brasovului.


Attachments:
Gara prin 1967.jpg
Gara prin 1967.jpg [ 137.79 KiB | Viewed 10235 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Feb 2013 07:24 
Offline

Joined: Thu 16 Jul 2009 10:29
Posts: 53
Da,"Brassovia", la fel ca dumneata, stau si eu si privesc la imaginile cu gara - la vremea cand era nesufocata....Sunt "de-al locului", fapt pentru care privesc cu mahnire (cel putin) la ce s-a ajuns astazi. Am mai vazut si prin alte parti spatii libere generoase in jurul unei gari.....la noi ce vezi cand iesi din gara ??? Cu ani buni in urma, cand ieseai din gara aveai senzatia de "largime", de "aerisit"...ieseai pe acel peron lat/larg din fata garii si de la stanga la dreapta iti bucurai privirea cu o "panorama" libera a bulevardului Garii (dinspre "Vlahuta" catre "A. Vlaicu") ce se extindea cu un camp mai riguros cu deschiderea pe axa bd-ului Victiriei....catre Dealul Melcilor/Tampa....din aceasta "aerisire" a spatiului, blocurile existente nu mai pareau "inalte", se incadrau fara sa "deranjeze".....totul asezonat cu prestanta muntilor din jur.....................
Astazi.....cum iesi din gara, nu mai vezi nimic....te lovesti, din prima, de un "paravan" intruchipat de acele chioscuri de la statia de autobuze....adio panoramei de pe "Victoriei", Dealului Melcilor....te strecori printr-o "fauna" care se aciueaza aici la "inghesuiala" acestor chioscuri (loc numai bun ca sa constati ca ai trei maini...doua ocupate cu propriile-ti bagaje, iar a treia care n-are nimic cu propriu-ti "a.d.n.", iti cauta prin buzunare banii de bilete) si cand ajungi "la bordura", abia acum vezi ceva catre "Hidro"..... Privesti la stanga, spre "Vlahuta"....nimic...numai o "magaoaie" infasurata in "carpe" (ca o mumie), dupa ultima arsura.....Te uiti in dreapta....un pic de orizont, inchis imediat de complexul "Unirea".....Ma intreb...ce ratiune au cele doua plombe de-a dreapta si de-a stanga garii !?!? M-am bucurat sincer cand am scapat de "bazarul" din gara, dar am dat de "My Place" cu "cireasa" aferenta...acel corp de hotel lipit de el.....A doua "bomboana" pe coliva "arhitecurii" locale, e "Unirea"...... Poate ar fi timpul sa fie si gara transformata intr-un "mall", iar gara propriu-zisa s-o mutam, stiu si eu, poate la ....Feldioara.........
Mai fac o mica paranteza (ca sa nu plictisesc prea mult)....am ramas tributari acelui curent pagubos din anii 75-80 ai erei comuniste , de "utilizare judicioasa" a spatiului construibil ???? Pentru ca atunci a inceput acea "indesire de blocuri".... Si un cartier "aerisit" si "luminos" cum era "Steagul Rosu 2B" de la "Zizinului-Saturn-Neptun", pana la "Micsunica" in prima faza, apoi pana la capÄatul Saturn-ului la IABv. Si aliniamentul caii ferate....a ajuns sa aiba bloc langa bloc, fara intimitate.....fara mult efort si jena, seara poti privi pe fereastra "vecinei" de vis-a-vis.....zona verde cum era odata nu mai e ; totul a culminat cu minunatia de "inghesuiala" de pe "Sitarului-Paraului-Vulturului".....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Feb 2013 22:13 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Vremuri.


Attachments:
1969.jpg
1969.jpg [ 91.14 KiB | Viewed 10128 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Feb 2013 23:29 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Poza caracterizata "1969" (cea alb-negru) nu e, cumva, Bulevardul Victoriei? In prim-plan se vede ceva ca si cum s-ar fi fost demolat ceva... Sa fie locul pe care se afla peroanele autobuzelor care intorc in fata Garii Mari?

Cea color te trimite cu gandul la o statiune (daca nu ar fi fost acele blocuri inchise la culoare, cu 4 etaje, chiar as fi zis ca e o statiune)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Feb 2013 23:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
Poza caracterizata "1969" (cea alb-negru) nu e, cumva, Bulevardul Victoriei? In prim-plan se vede ceva ca si cum ar fi fost demolat ceva... Sa fie locul pe care se afla peroanele autobuzelor care intorc in fata Garii Mari?

Da, e Bulevardul Victoriei, inca incomplet. Pe la mijloc se vede pe stanga anexa sociala a celei de-a doua hale de reparatii din cadrul Atelierelor de zona CFR, cladire disparuta de 42 de ani, iar pe dreapta cladirea centralei telefonice CFR, azi inca in picioare, dar abandonata. Nu e nimic demolat in primul plan, sunt tufe de trandafiri care-si fac aparitia din zapada care se topea in iarna 1969-1970. Astazi pe locul lor este marginea giratoriului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Feb 2013 00:14 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
De fapt, piata garii ar fi trebuit sa ramana de mari dimensiuni, insa erau prevazute si doua cladiri care nu s-au mai realizat nicicand: pavilionul de protocol - primire turisti si blocul-turn de 10 etaje al noului sediu al Regionalei CFR. In rest, verdeata multa, si totusi carosabil suficient pentru toata lumea. Troleibuzele aveau initial statie de coborare separata de cea de urcare, de unde si cele doua ramuri laterale ale tunelului de sub linii, astfel incat calatorii care intrau nu se intersectau cu cei care ieseau de la peroane. Taxiurile erau la mijloc, iar urcarea si coborarea oamenilor in/din masinile mici se putea face prin oprire scurta chiar in fata garii, acolo unde troneaza azi chioscaria - sediu al lumii interlope.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Feb 2013 20:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56105
Poarta Schei si troleibuz... embleme ale trecutului...


Attachments:
Poarta Schei.jpg
Poarta Schei.jpg [ 266.03 KiB | Viewed 10057 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Feb 2013 20:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56105
O aparitie insolita...


Attachments:
BV.jpg
BV.jpg [ 299.49 KiB | Viewed 10054 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Feb 2013 22:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Silviu wrote:
O aparitie insolita...

Acelasi tip de autobuz, pe acelasi bulevard, 1965.
Plecarea pe un traseu dificil de munte, cu drum inca in mare parte nemodernizat: Brasov - Campulung Muscel.

Miros de benzina... Sunet de SR-211...


Attachments:
52591-AG.jpg
52591-AG.jpg [ 41.37 KiB | Viewed 10027 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2013 08:23 
Offline

Joined: Thu 16 Jul 2009 10:29
Posts: 53
Ohhhoooooo....modelul acesta de autobuz, "mini" l-a utilizat Asociatia Sportiva Metrom, pana prin 1996......am calatorit, personal, cu acest model, in perioada 1990-1992 in deplasarile cu incercarea lansarii unei trupe de teatru, prin inchirierea acestui autobuz.....Soferul, un om de toata isprava, ne'a Ionica, l-a condus mult timp si de multe ori autobuzul putea fi vazut parcat in "Racadau" pe str. Maciesului, cand ne intorceam noaptea tarziu din deplasari. Din ce stiu, si 'nea Ionica a iesit la pensie.....sper sa mai fie printre noi...De autobuz, nu mai stiu nimic, dar....dar cred ca a ajuns la fier vechi.... Timpul....trece.....


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Feb 2013 22:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Leinad wrote:
modelul acesta de autobuz, "mini" l-a utilizat Asociatia Sportiva Metrom, pana prin 1996......am calatorit, personal, cu acest model, in perioada 1990-1992...

Ma mira faptul ca a fost atat de longeviv exemplarul respectiv. Probabil i-a fost inlocuit motorul original cu unul diesel, altfel nu pot sa-mi explic. Motor pe benzina nu se mai putea dupa 1984, cu restrictiile epocii, si cu atat mai putin dupa 1990.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Apr 2013 20:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56105
Bul. Eroilor, anul 1969.

Foto: Raymond de Groote. Colectia Aare Olander. Postare: Kostas, urban-trans.net


Attachments:
bul. Eroilor.jpg
bul. Eroilor.jpg [ 201.36 KiB | Viewed 9580 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Apr 2013 20:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56105
Sirul Beethoven, anul 1969.

Foto: Raymond de Groote. Colectia Aare Olander. Postare: Kostas, urban-trans.net


Attachments:
Sirul Beethoven.jpg
Sirul Beethoven.jpg [ 319.15 KiB | Viewed 9176 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Apr 2013 20:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56105
Str. Capitan Ilie Birt, anul 1969.

Foto: Raymond de Groote. Colectia Aare Olander. Postare: Kostas, urban-trans.net


Attachments:
I. Birt.jpg
I. Birt.jpg [ 225.77 KiB | Viewed 9173 times ]
I. Birt 43.jpg
I. Birt 43.jpg [ 248.63 KiB | Viewed 9172 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Apr 2013 13:24 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
Quote:
indicativele 29...33 pentru legaturi dintre Brasov si comunele din zona subordonata


26-le existent in anul 2012, spre directia Stupini, din care linie istorica provine?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Apr 2013 13:35 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 618
http://forum.transira.ro/files/919a_446.jpg

Unde e terminalul? Nu-l vad


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Apr 2013 15:40 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
26-le existent in anul 2012, spre directia Stupini, din care linie istorica provine?
Nu provine din nimic, inainte-vreme nu se circula prin Stupini decat pe strazile principale, care oricum nici acestea nu erau asfaltate, existand doar linia 18.

26 nou ar fi putut fi interpretat ca o varianta a lui 18 sau 41 (devenita varianta a lui 40, prin mutarea capatului la gara la scurt timp de la darea in folosinta). Dar acum e istorie deja...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Apr 2013 15:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
http://forum.transira.ro/files/919a_446.jpg

Unde e terminalul? Nu-l vad

Ar fi fost in spatele fotografului, dar la momentul luarii imaginii deja terminalul era dezafectat din cauza lucrarilor la noua configuratie si se circula in conditii de santier. Din pacate cred ca nu exista imagini cu vechea cabina si vechiul peron de la Stadionul Municipal.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Apr 2013 19:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
kostas wrote:
I am the one, whose photos were posted here and I am one of the authors of Urban-trans.net. I am also a big fan of Romanian trams and trolleybuses and would like to improve information on Brasov and other cities on our web-page as this is an international project. However, we still miss a Romanian version (currently we have English, Ukrainian, Russian and Czech). Anyone can register by filling the form. I also would appreciate any corrections in historical part of Brasov page as the only data available was on his forum and I am afraid the network map that I have created is a bit speculative.

There are many things to say about. I could help you to improve your work, especially historical maps. So, I propose to continuate this discussion using private-messages, in order to develop the subject.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 480 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group