TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 25 Apr 2024 17:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Sep 2009 18:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Din pacate un alt troleibuz Volvo a suferit un accident in decursul zilei de astazi. Este vorba de #62, care a fost lovit destul de serios in partea stanga a remorcii. Nu stiu exact cauzele, dar ma indoiesc ca este vina soferului. La ce nebunie este intre Onix si Faget nu ma mira acest incindent. Troleibuzul s-a retras la garaj pe rotile sale. Sa speram ca apare mai repede la traseu decat #64, alt Volvo implicat intr-un accident mai grav decat acesta de azi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Sep 2009 10:17 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Volvo-ul #62 a revenit la traseu. Din pacate acest troleibuz a fost mai mult carpit decat reparat, iar acum arata mai rau ca un vehicul din lumea a 3-a. Nu a rezistat prea mult la traseu, deoarece i-a cazut o randunica. Am vazut troleibuzul retrangandu-se la garaj cu ajutorul motorului termic, ceea ce demonstreaza ca Volvo-urile sunt capabile sa parcurga o distanta destul de mare cu ajutorul acestui tip de motor. Adevarul e ca se misca destul de anevoios.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 11:12 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Noul giratoriu de la Faget face victime. Marti, o femeie a fost calcata in timp ce incerca sa traverseze strada. Nu stiu daca a fost grav sau nu, cert este ca a fost luata cu ambulanta. Din pacate presa musamalizeaza aceste cazuri. Oricum in noaptea de marti inspre miercuri au fost trasate noi treceri de pietoni, insa degeaba. Nebunia e in floare, iar bizonii nu tin cont ca mai exista si persoane ce nu utilizeaza masini.


Attachments:
P9192810 (Medium).JPG
P9192810 (Medium).JPG [ 82.77 KiB | Viewed 8452 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 13:29 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Înainte să-i numeşti Bizoni, pe bizoni, pune-te la volan şi circula prin zonă. Poate vei constata că respectivele treceri de pieton, mai ales în condiţii de iluminare proastă şi trafic mare, de abia se văd. Dacă tot s-au apucat să facă treceri de pieton într-o zonă atât de aglomerată ar fi putut să înceapă cu marcarea lor cu o culoare albă fosforescentă care se mai si distinge un pic de culoarea gri peticită a asfaltului din zonă. în loc să vopsească stâlpii în verde mai bine ar vopsi trecerile în alb un pic mai bine şi mai ales mai des.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 13:40 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Intamplarea face ca si eu sa fiu sofer. Deci nu trebuie sa ma pun in pielea nimanui, pentru ca am traversat de atatea ori intersectiile din acest oras si ca sofer, si ca pieton sau biciclist. Nu au nici o scuza cei care trec prin intersectii ca nebunii si mai si lovesc pietoni pe trecere! Multi se cred deasupra legii si actioneaza cum ii taie capul. Asta nu inseamna ca si noi trebuie sa procedam la fel.
Bizoni = o categorie de soferi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 20:10 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Cea ce vroiam eu să exprim este că şoferia prin definiţie este o activitate care presupune multe conflicte şi rezolvarea lor. De acea sunt reguli stabilite. Omul prin definiţie este o entitate care face greşeli.

Paranteză: apropo, eşti sigur că şoferul care a accidentat pietonul mergea ca „nebunul”. Eşti sigur că pietonul nu s-a aruncat pe trecere fără să se asigure (da, chiar dacă avea prioritate)? Care trecere, apropo, nu se află în intersecţie ci cu mult înainte, sau cu mult după. Deci nu poate fi vorba de trecere prin intersecţie ca un „nebun”. încheiat paranteza...

Revenind... având în vedere cele două enunţuri de la început, nu este mult mai constructiv să ne concentrăm asupra eliminării acelor conflicte decât pe etichetarea unora, sau altora fără aducerea dovezilor care să prezinte circumstanţele care duc la etichetare? Altfel, discursul tău sună ca discursul premierului când spune ce o să mai facă să trăim mai bine: vorbe aruncate (degeaba) în vânt...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 20:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56098
Eu nu inteleg de ce nu a ramas semaforizarea existenta in intersectia de la Faget, preferandu-se acel giratoriu nefericit.

S-a mai spus aici ceva, ce am remarcat si eu: strazile sunt foarte prost luminate. Mai ales acelea cu stalpisorii fabricati de firma deputatului pedelist si montati pt. "troleibutuze", fie pe mijlocul strazii (Cl. Bucuresti) fie pe o singura parte a strazii (Lunga). Dupa ce, cu putin timp in urma se montasera corpuri de iluminat noi, Philips. Unde au disparut acestea?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Sep 2009 20:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Pok wrote:
Revenind... având în vedere cele două enunţuri de la început, nu este mult mai constructiv să ne concentrăm asupra eliminării acelor conflicte decât pe etichetarea unora, sau altora fără aducerea dovezilor care să prezinte circumstanţele care duc la etichetare? Altfel, discursul tău sună ca discursul premierului când spune ce o să mai facă să trăim mai bine: vorbe aruncate (degeaba) în vânt...


Te invit sa aduci tu solutii viabile in acest sens. Se pare ca eu am ajuns demagogul pana la urma, ceea ce este fantastic. De asemenea te invit sa lasam off-topic-ul deoparte si daca ai ceva de spus foloseste functia "PM".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 00:13 
Offline
User avatar

Joined: Sun 03 May 2009 00:24
Posts: 101
Location: Brasov
Am o intrebare: soferii mai trag din cand in cand una mica pe traseu? Nu de alta, dar frate-miu a fost azi intr-un 17 articulat care mergea spre ASTRA, iar la intersectia 15 Noiembrie cu Calea Bucuresti, in loc sa o ia la dreapta, a mers inainte catre Zizinului. Si-a dat seama de gresala abia in intersectie si initial a vrut sa intoarca spre Calea Bucuresti, urmand sa intre pe contrasens. Cand s-a prins ca nu poate, a continuat sa mearga pe Zizinului, apoi a cotit pe Traian si pe Aurelian (!). La intrarea pe ultima straduta a executat o serie de manevre bruste inainte-inapoi de a dat pe jos vreo doi pasageri in varsta. Intr-un final a reusit sa intre cum trebuie si a cotit la stanga spre Calea Bucuresti. Unde-i gasesc pe oamenii astia?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 21:17 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Greseala e ceva tipic omenesc. Nu e nici prima oara cand se intampla asa ceva si probabil nici ultima.

Problema cea mare e cu cei care se abat intentionat de la traseu. Linia 34 detine de mai multi ani un record in acest sens, ultima cursa spre Uzina 2 fiind de fapt fara calatori si deviata dupa Hidromecanica direct spre garaj. A mai fost timp de zeci de ani aceeasi problema si cu ultima cursa de pe 14, care ocolea pe mai multe stradute, ca sa nu vada operatoarea de la cabina de urmarire ca se retrage. Se mai fura curse pe 50, 51, 4, 5, 6, 17.

Dar oricate curse ar fura acesti oameni cu salarii de mizerie, nu pot o viata intreaga fura atat cat au furat niste politruci in doar cativa ani, adica zeci de tone de cupru de mare puritate din firul aerian de contact si de otel inalt aliat din sina de tramvai. Acestia au furat brasovenilor unul dintre cele mai performante sisteme de transport electric din Romania, iar acum se prefac ingrijorati de poluare, ca sa mai fure pe deasupra si semafoarele, cu tot ce inseamna acestea. De bordurile vechi si sanatoase din piatra nu mai vorbesc, nici de hectarele de pavaj de drum din calupuri - marfa la mare pret in occident. Asa ca hai sa vedem lucrurile in ordinea gravitatii lor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 12:46 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Unul din motivele pentru care mai exista RAT Brasov.

http://www.brasovultau.ro/Imbogatiti-pe ... 23694.html

Chiar nu inteleg de ca se face atat caz de chestia cu publicitatea, cand asta e doar un aperitiv, fata de celelalte tunuri.

Îmbogăţiţi pe spatele RAT

Braşovenii plătesc cel mai scump bilet din ţară pentru transportul în comun, iar miliarde de lei ajung în conturile apropiaţilor primarului George Scripcaru , în loc să facă din RAT o regie eficientă. Ancheta MIX TV scoate la iveală amănunte incredibile din culisele afacerii „Publicitatea”, derulate la Braşov. Doi dintre locotenenţii primarului George Scripcaru, obţin câştiguri fabuloase – aproape 19 miliarde de lei anul trecut, şi din reclama de pe maşinile Regiei de Transport şi de pe stâlpii pe care-i deţine în oraş.

Tot Antonie şi Deaconu. Ancheta MIX TV scoate la iveală astăzi, un nou tun dat pe piaţa publicităţii din Braşov, de doi dintre locotenenţii lui George Scripcaru, Cristina Antonie şi Liviu Deaconu. Pe lângă cele 10 miliarde de lei vechi profit obţinut anul trecut cu firma Citiy Ad srl, Deaconu şi Antonie au câştigat tot în 2008, alte 9 miliarde de lei vechi profit net, tot din publicitate, printr-o altă firmă. Potrivit Registrului Comerţului, la societatea FORT ANDE SRL din Braşov acţionari şi administratori sunt aceiaşi, Liviu Deaconu şi Cristina Antonie.

Fără număr de la RAT. Potrivit site-ului Ministerului Finanţelor, în 2008, firma Fort Ande srl, a obţinut un profit net, din publicitate, de aproape 9 miliarde de lei vechi. Surse autorizate au declarat pentru MIX TV, că afacerea „Publicitatea”, prin firma Fort Ande srl, se derulează şi pe mâna Regiei Autonome de Transport din Braşov. Este vorba despre reclama afişată pe stâlpii RAT. Şi pe mijloacele de transport în comun se văd afişele cu reclamă la postul RTT, despre care se spune că ar aparţine primarului George Scripcaru şi ai cărui directori sunt chiar Antonie şi Deaconu.

Profitabil.Reclamele de pe stâlpii RAT, alături de alte contracte, au adus firmei Fort Ande anul trecut, 9 miliarde de lei vechi profit. Pentru Regia de Transport din Braşov însă, încasările sunt minuscule. Surse din interiorul RAT Braşov ne-au declarat că pentru un autobuz cu reclamă, Regia încasează câţiva euro lunar, iar pentru un stâlp, în medie, 5 Euro. Aşadar, încasările RAT din publicitate sunt de câteva sute de Euro lunar, în timp ce firma „dibacilor” Antonie şi Deaconu , marea câştigătoare şi din reclamele afişate pe stâlpi a obţinut în jur de 220 de mii de euro profit în 2008.

„Silenzio stampa”. Am încercat să aflăm de la acţionarii firmei FORT ANDE SRL, Liviu Deaconu şi Cristina Antonie, cum de-au câştigat sutele de mii de Euro. Cristina Antonie a declarat că n-are legătură cu RAT. Liviu Deaconu n-a fost de găsit la telefonul mobil pentru un punct de vedere. Nici la RAT nu am avut mai mult succes. Directorul RAT Braşov nu a fost de găsit, având o zi liberă. Nici adjunctul său, rămas la conducerea instituţiei, n-a fost nici el de găsit. În jurnalele MIX TV de joi aflaţi ce se putea face cu aceşti bani dacă, s-ar fi încheiat contracte directe cu firme care au nevoie


Attachments:
###.jpg
###.jpg [ 62.75 KiB | Viewed 8214 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 13:46 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Pe Liviu Deaconu il cunosc personal. Mai precis am fost colegi de armata. Si atunci, acolo, ca si acum a fost un mare pupincurist. Initial l-a pupat pe Aristotel si a fost uns director la Radio Brasov, apoi a trecut sa faca ce stia mai bine lui Scripcaru. Nu ma mira deloc.
Dar sa revin la o alta dezamagire a mea. Toate troleibuzele G&S si Volvo cand au sosit aveau la rotile simple aparatori-ornamente din tabla pentru piulite si capetele de prezoane. Pe masura ce s-au schimbat rotile au inceput sa dispara si aceste aparatori, in general la troleibuze pe care nu exista soferi titulari. Pe de alta parte la Volvo care venisera din Biel cu anvelope de 900 pe niste jenti in culoarea autovehicolului, adica acel rosu frumos, au inceput sa li se monteze anvelope de 1100 cu aceasta ocazie modificandu-se si garda la sol in sens crescator, lucru constatat la urcarea si coborarea din autovehicol.
Ieri circulam cu #63 care fusese dotat cu o roata cu janta vopsita albastru si fara aparatoare (m-a obsedat, parca ochii imi erau atrasi numai acolo). La capatul Saturn dupa urcarea calatorilor troleibuzul nu a vrut sa mai porneasca. Soferul de sorginte nord-estica, injura de mama focului.
Pacat de aceste vehicule care cu fiecare zi ce trece arata tot mai rau ca au nimerit la o regie de transport care le batjocoreste prin personalul de intretinere insuficient pregatit, care lucreaza de mantuiala, nesupravegheat de cei care au aceasta datorie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 17:55 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Kappa wrote:
Dar sa revin la o alta dezamagire a mea. Toate troleibuzele G&S si Volvo cand au sosit aveau la rotile simple aparatori-ornamente din tabla pentru piulite si capetele de prezoane...
Ieri circulam cu #63 care fusese dotat cu o roata cu janta vopsita albastru si fara aparatoare (m-a obsedat, parca ochii imi erau atrasi numai acolo).

Aceste aspecte l-am remarcat si eu. Cel mai batjocorit troleibuz este #62 (mai are o singura aparatoare, a fost lovit inca de cand a sosit, a fost tamponat din nou in saptamanile ce au trecut).
In imaginea a doua puteti observa improvizatia amintita de Kappa, iar in ultima imagine observati troleibuzul #71, caruia ii lipseste aparatoarea din spate. Si troleibuzului #68 i-au disparut zilele trecute o aparatoare in aceasi zona. Nu mai pomenesc de interiorul devastat al acestor vehicule.


Attachments:
#62_008.JPG
#62_008.JPG [ 63.96 KiB | Viewed 8173 times ]
#63_004.JPG
#63_004.JPG [ 63.4 KiB | Viewed 8173 times ]
#71_008.JPG
#71_008.JPG [ 79.19 KiB | Viewed 8172 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 15:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Scripcaria Municipiului Brasov a inventat si experimenteaza
TRECEREA DE PIETONI CU SENS UNIC.

Noi si noi succesuri... De cateva saptamani, suntem martorii unei inventii epocale: trecerea de pietoni cu sens unic.

Enervati probabil de faptul ca, dupa montarea unor semafoare cu comanda la intersectia Harmanului-Toamnei, pietonii reusesc totusi sa traverseze in acest loc strada (in ciuda automobilistilor nervosi ca trebuie sa opreasca tocmai cand au reusit sa prinda pe Str. Toamnei 90 km/h), cei care pretind ca sunt "autoritatile" orasului au luat masuri.

Astfel, la trecerea pricipala de pietoni de pe Toamnei (colt cu Harmanului, directia Kogalniceanu), doar pietonii din mijlocul insulei triunghiulare mai pot sa comande schimbarea semaforului, ceilalti, care asteapta pe trotuarul strazii Toamnei, fiind acum lipsiti de aceasta posibilitate. Butonul exista, dar a fost dezactivat din soft, cel putin in perioada de weekend, probabil in ideea de a se "rationaliza" oprirea masinilor cand nu exista pietoni din ambele sensuri. Faptul ca situatia persista de mai bine de o luna ne indreptateste sa credem ca nu este vorba de o defectiune la semafor, ci in creierul cu "minte odihnita" al celui responsabil de circulatia orasului.

In aceasta situatie, daca trebuie sa traversezi si nu ai norocul ca butonul sa fie actionat de pe cealalta parte a strazii, trebuie sa te strecori printre masinile ce ruleaza in plina viteza, pe patru benzi, in aceasta curba deosebit de periculoasa. Alta varianta nu mai exista. Automobilele vin in sir continuu si au tot timpul verde, deci daca nu dispui de abilitati sportive deosebite vor trece peste tine fara macar sa incetineasca. Cum ramane totusi cu pensionarii care au votat atat de "corect" la Brasov?


Attachments:
trecerea de pietoni cu sens unic.jpg
trecerea de pietoni cu sens unic.jpg [ 477.62 KiB | Viewed 8110 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Oct 2009 12:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Brassovia wrote:
Scripcaria Municipiului Brasov a inventat si experimenteaza TRECEREA DE PIETONI CU SENS UNIC
In urma sesizarii, s-a "rezolvat" problema. Toate butoanele de comanda ale respectivei treceri de pietoni au fost deconectate, verdele fiind programat la un anumit timp, indiferent de trafic, pe vechiul principiu al semafoarelor din anii 60. E cam greu cu electronica asta intr-un oras de strungari si tinichigii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 04:22 
Eu mai degraba cred ca oamenii sunt inca needucati si apasa destul de des pe acel buton, cat sa deranjeze traficul masinilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 09:51 
Un semafor comandat de pietoni trebuie sa aiba un anume timp minim pentru unda verde pentru traficul auto. Adica tu, pieton, pur si simplu poti apasa de 100 de ori pe buton, daca acel timp minim de la ultimul verde pentru pietoni nu a trecut, nu se va pune din nou verde pentru pietoni. Exista solutii pentru asemenea probleme, probabil ca in Brasov inca nu are cine trebuie o firma care sa asigure asemenea solutii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 13:55 
Eu inteleg ce spui,insa aceeasi problema era si in sibiu la trecerea de pe saguna la liceul goga si nu a putut functiona. Unde este trafic greu nu prea poti lasa pietonul sa decida cele 2 minute pana se face iar verde la el si rosu la masini pt ca asta poate duce des la blocaj in trafic.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 14:46 
Offline
User avatar

Joined: Wed 15 Jul 2009 22:33
Posts: 42
Location: Schei, Brasov
Desi s-au facut legaturile pentru reteaua de troleibuz la Onix si Faget in sensurile giratorii , astazi au circulat autobuze pe 3, 5B, 7 si 30. Sa speram ca scripcariada asta inutila sa nu tina mult.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 16:31 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Apropo treceri de pietoni, semafoare, temporizare, ş.a.m.d. ... de treceri subterane ce ziceţi? Şi nu numai în intersecţia amintită.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 19:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Pok wrote:
de treceri subterane ce ziceţi? Şi nu numai în intersecţia amintită.


Si daca vii cu caruciorul cu copil sau cu o persoana care nu poate merge (fie in carucior, fie in carje) ce faci?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 19:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
radu wrote:
Eu mai degraba cred ca oamenii sunt inca needucati si apasa destul de des pe acel buton, cat sa deranjeze traficul masinilor.
Te inseli, am stat mult timp sa privesc ce se intampla in acea intersectie, oameni care sa abuzeze de sistem nici macar nu am vazut, chiar ma mira cat de repede s-au obisnuit brasovenii sa apese acele butoane, desi majoritatea dintre ele nu actioneaza absolut nimic, semaforul fiind pe temporizare programata. In schimb, in locul amintit, partea electronica nu functiona in weekend, cand se trecea pe sistemul de comanda manuala si practic cei de pe unul dintre trotuaer nu aveau cum sa traverseze strada.

Traficul nu e afectat de apasarea de buton, exista un buffer care nu permite schimbarea fazei semaforului mai devreme de o perioada de timp stabilita. Din pacate insa se pare ca sunt alte probleme.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 19:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
brasovean wrote:
Desi s-au facut legaturile pentru reteaua de troleibuz la Onix si Faget in sensurile giratorii , astazi au circulat autobuze pe 3, 5B, 7 si 30. Sa speram ca scripcariada asta inutila sa nu tina mult.
Se lucra astazi la "remedieri" la retea, caci dupa refacerea acesteia totul arata precum porcul. Sper sa se mai imbunatateasca cate ceva, chiar dupa incrucisarea dintre 3+5b / 7+30 exista un hop de o jumate de metru intre cota incrucisarii si cota prinderii de urmatoarea consola, loc ideal de deraieri de captatoare. Oricum, totul a fost facut cu lenevie si in bataie de joc. Probabil ca acei oameni sunt platiti bine doar daca desfac retele, nu si daca le construiesc, sau n-o fi existand nici un proiect la dispozitie si le fac dupa ureche.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 21:38 
Offline

Joined: Fri 01 May 2009 00:08
Posts: 43
Quote:
Si daca vii cu caruciorul cu copil sau cu o persoana care nu poate merge (fie in carucior, fie in carje) ce faci?


În cel mai nefericit caz faci... scări rulante, elevatoare, pentru cei în cărucior (cu dizabilităţi, sau nu), ş.a.m.d...

ÃŽn cea ce priveÅŸte reÅ£eaua din Onix, sau de oriunde, angajaÅ£ii R.A.T.Bv. fac a treabă de doi lei de mult timp. ÃŽncă din anii '80. Nu trebuie decât să ne uităm la reÅ£eaua de pe B-dul GriviÅ£ei faÅ£ă de reÅ£elele de pe Hărmanului (ce a mai rămas din reÅ£eaua originală), 13 Decembrie (de la Gării spre centru), sau B-dul Gării. Ultimele sunt fixate semi-ne-rigid (nu ÅŸtiu cum să-i zic altfel :D) ÅŸi zici că le-au „tras” cu rigla; prima arată mai degrabă a urinat de bovină. Åži tendinÅ£ele au fost din totdeauna înspre rău; vezi reÅ£eaua de pe B-dul Alexandru VlahuÅ£ă unde pe sensul spre B-dul Saturn reÅ£eaua este ancorată mai mult deasupra parcărilor de pe marginea drumului decât deasupra (măcar a) primei benzi de circulaÅ£ie... vezi reÅ£eaua re-poziÅ£ionată pe B-dul Gării în faÅ£a magazinului Unirea, unde pe linie dreaptă zici că este în zig-zag... în mai toate curbele reÅ£eaua parcurge niÅŸte unghiuri foarte strânse ÅŸi altele ÅŸi altele. Åži asta în condiÅ£iile în care „maherii” de la R.A.T.Bv. mergeau la schimburi de experienÅ£ă în Occident încă din anii '90... Culmea este că într-un fel îşi taie craca de sub picioare. Că din păcate troleibuzul va dispare din BraÅŸov - graÅ£ie lui Scripcaru - cu siguranÅ£ă. :( Åži cu asta se vor duce ÅŸi locurile lor de muncă.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Oct 2009 21:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Pok wrote:
Că din păcate troleibuzul va dispare din BraÅŸov - graÅ£ie lui Scripcaru - cu siguranÅ£ă. :( Åži cu asta se vor duce ÅŸi locurile lor de muncă.
Cine trebuie va iesi la pensie - o pensie zdravana dupa 20 de ani de fotoliu. Ce este dupa aceea nu mai conteaza, adica "dupa noi potopul".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Oct 2009 18:14 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
brasovean wrote:
Desi s-au facut legaturile pentru reteaua de troleibuz la Onix si Faget in sensurile giratorii , astazi au circulat autobuze pe 3, 5B, 7 si 30. Sa speram ca scripcariada asta inutila sa nu tina mult.


Si vor continua sa circule autobuze. Din cauza noului giratoriu aparut la Spitalul Judetean, reteaua este inutilizabila. Astfel troleibuzele de pe liniile 3, 5B si 7 nu se pot inscrie pentru a vira la stanga, pe Calea Bucuresti. Probabil intr-o saptamana, doua, se va remedia si aceasta problema.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Oct 2009 22:15 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Quote:
Augustin Pulpea - greu de găsit.

Directorul RAT Braşov, Augustin Pulpea este de negăsit de fiecare dată când e căutat de presă. Ba nu e la birou, fie tocmai a plecat pe teren, tocmai şi-a luat o zi liberă sau l-a lovit brusc concediul.

Motivele dispariţiei din decor a lui Pulpea sunt legate de o anchetă Mix Tv care vrea să afle cum se poate ca o firmă cu doi angajaţi, Fort Ande SRL să aibă profit zeci de miliarde din publicitatea lipită pe autobuzele regiei de transport. Asta în condiţiile în care preţul biletului este unul din cele mai mari din ţară. Pe autobuzele din oraş dar şi pe stâlpii RAT, peste 300 la număr, tronează pe lângă alte reclame, şi cea pentru postul RTT, condus de aceiaşi doi bogaţi ai publicităţii braşovene, Cristina Antonie şi Liviu Deaconu. Pentru a afla câţi bani câştigă RAT Braşov din afacere, Mix TV a încercat să obţină şi la sfârşitul lunii septembrie, un punct de vedere oficial, de la conducerea Regiei.

Câţiva zeci de euro. Surse credibile ne-au declarat că un autobuz pentru publicitate este închiriat cu câteva zeci de Euro bucata. În cazul unui stâlp RAT pe care se afişează reclamă, chiria este în medie, de 5 Euro lunar. Aşadar, încasările RAT sunt de câteva mii de Euro pe lună, în timp ce firmele care au închiriat pentru reclamă autobuzele şi stâlpii, obţin, în medie, 20 de mii de euro lunar.

De negăsit. Directorul RAT BraÅŸov, Augustin Pulpea, a evitat să dea ochii cu jurnaliÅŸtii acum o lună, pentru a da explicaÅ£ii. Åži-a însărcinat atunci adjunctul, Mircea Szabo, să le transmită jurnaliÅŸtilor că, dacă vor detalii despre publicitate, să trimită adrese la RAT, urmând să primească răspuns. Reporterul Mix TV a discutat faÅ£ă în faÅ£ă cu directorul adjunct de la RAT, Mircea Szabo. Acesta n-a dat detalii însă, ÅŸi n-a prezentat nici contractele pentru publicitate, deÅŸi în discuÅ£ie, ÅŸi la RAT, sunt bani publici. Vineri, jurnaliÅŸtii MIX TV au încercat din nou, să poarte o discuÅ£ie faÅ£ă în faÅ£ă, cu directorul de la RAT BraÅŸov, Augustin Pulpea. După apeluri repetate la numărul de telefon al Regiei, Pulpea n-a fost nici de această dată de găsit.

Sursa: http://www.brasovultau.ro/Augustin-Pulp ... 24352.html

Un nou episod din scandalul "publicitatea". Daca din atata lucru se "ascunde" domnul Pulpea, ma intreb cum ar reactiona daca ar fi intrebat, din senin, unde se afla tonele de cupru provenite din reteaua demontata si zecile daca nu chiar sutele de trolee casate in ultimii 2-3 ani?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Oct 2009 15:15 
Offline
User avatar

Joined: Wed 15 Jul 2009 22:33
Posts: 42
Location: Schei, Brasov
Azi dimineata Volvo-ul #71 s-a retras la garaj de pe 13 Decembrie(era pe linia 7), cu motorul auxiliar pornit, dupa ce a lasat lumea in statie (nu stiu ce s-o fi intamplat).
FBW #58 merge franat la o roata din mijloc, cand stai langa el se simte mirosul placutelor de frana, iar cand accelereaza face un zgomot greu de imaginat si de suportat.

Colac peste pupaza pe linia 7 dupa ce s-a defectat #71 au inceput sa circule autobuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Oct 2009 19:40 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
brasovean wrote:
Azi dimineata Volvo-ul #71 s-a retras la garaj de pe 13 Decembrie(era pe linia 7), cu motorul auxiliar pornit, dupa ce a lasat lumea in statie (nu stiu ce s-o fi intamplat).

Au deraiat captatorii, iar unul dintre tragatori s-a blocat, soferul nemaiputand sa ii puna la loc. A revenit la traseu mai tarziu. O alta problema o are FBW-ul #61 care tot mai des se defecteaza. In fine. Aceste aspecte nu conteaza asa mult, cel mai grav este faptul ca parcul de troleibuze din Brasov s-a redus substantial in urma casarilor si a trecerii in conservare a mai multor trolee. In aceasta luna parcul activ a fost de doar 26 troleibuze. Un simplu calcul ne arata ca pe linia 8 este nevoie de cel putin 10 vehicule, liniile 7 si 30 necesita cate doua vehicule, iar pe liniile 3, 5B si 33 inca trei troleibuze sunt necesare, adica un numar de 17 vehicule folosite pe zi si doar 9 rezerve... Cele 10 (acum 9) Volvo-uri sunt o mana cereasca, dar la noi in oras nu stiu cat mai rezista.
Cu putin efort s-ar putea aloca fonduri pentru achizitionarea unor troleibuze, dar din pacate nu se doreste acest lucru. In schimb ne indatoram la BERD pentru a construi n giratorii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Oct 2009 19:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Brassovia wrote:
Brassovia wrote:
Scripcaria Municipiului Brasov a inventat si experimenteaza TRECEREA DE PIETONI CU SENS UNIC
In urma sesizarii, s-a "rezolvat" problema. Toate butoanele de comanda ale respectivei treceri de pietoni au fost deconectate, verdele fiind programat la un anumit timp, indiferent de trafic, pe vechiul principiu al semafoarelor din anii 60. E cam greu cu electronica asta intr-un oras de strungari si tinichigii.

S-a rezolvat pe :twisted:
Duminica am trecut pe acolo si era iarasi imposibil sa traversezi. Un cetatean mi-a zis ca trebuie sa astepti vreo trei-patru minute pana vine verdele (!), dar tot degeaba. Pana n-a apasat butonul cineva de pe celalalt trotuar tot n-a venit. Oricum, in weekwnd doar apare problema, deci il putem numi SENS UNIC DE DUMINICA (dupa cum exista si "soferi de duminica"...) :x


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group