TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 23:22

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2012 23:12 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Am eu poze 8-)/ Din dosarul ISTORIE.
Sursa este PROTV, insa capturile nu imi apartin. Soferul titular de pe 88 este astazi titular pe un MAZ verde- nu stiu exact numarul.


Attachments:
3367.jpg
3367.jpg [ 27.59 KiB | Viewed 12062 times ]
3368.jpg
3368.jpg [ 33.03 KiB | Viewed 12063 times ]
3370.jpg
3370.jpg [ 29.26 KiB | Viewed 12062 times ]
3371.jpg
3371.jpg [ 27.44 KiB | Viewed 12063 times ]
3365.jpg
3365.jpg [ 25.99 KiB | Viewed 12063 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2012 00:49 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 52
Location: Constanta
Multumim pentru poze !
Am gasit si eu un articol, dar fara poze. Insa cu ajutorul lui ne putem da seama de data exacta in care s-a petrecut treaba.
Intamplandu-se la cap de linie, este usor de dat seama care este blocul respectiv.

http://www.mytex.ro/fapt-divers/un-trol ... 129691.php


Un troleibuz a luat-o la vale, lovind trei masini, rupand un gard viu si oprindu-se in peretele unui bloc

Publicat in: Cotidianul Transilvania Expres nr. 3605 din Mi, 22 Iun 2005

Un troleibuz care a ramas fara sofer a plecat de pe loc, a “maturat” in cale trei autoturisme, dupa care s-a oprit intr-un bloc. Accidentul, ramas, din fericire, fara victime, s-a petrecut ieri, la orele pranzului, in cartierul Racadau. Singura persoana ajunsa, totusi, la spital, in stare de soc, a fost soferul mijlocului de transport, Catalin Danciu, in varsta de 28 de ani, care aproape ca a lesinat cand si-a vazut vehiculul ca o ia la vale. Martorii au povestit ca autovehiculul, care circula pe traseul liniei 31, oprise la capatul acesteia din cartierul Racadau. Soferul a coborat, insa, din cate se pare, nu ar fi asigurat troleibuzul, pentru a nu pleca de pe loc. La un moment dat, masina a luat-o la vale, a “ras” trei autoturisme parcate pe marginea drumului, a rupt un gard viu, dupa care s-a oprit intr-un bloc. In traiectoria sa, mijlocul de transport a rupt si linia electrica, astfel incat a fost nevoie ca aceasta sa fie reparata. Dispecerul RAT aflat in serviciu la capatul liniei din Racadau, Paraschiva Cocu, ne-a spus ca “soferul a coborat din troleibuz, pentru a-si viza foaia de parcurs. A venit inauntru, insa mai intai s-a dus la toaleta, iar apoi a vrut sa-si ia intr-un pet niste apa. Nu a mai apucat sa faca acest lucru, pentru ca a vazut cum masina-i pleaca de pe loc. I s-a facut rau si a fost luat de o Ambulanta si dus la spital”. Dr. Cristian Stanescu, medic in cadrul UPU al Spitalului Clinic de Urgente, ne-a spus ca soferul ”a fost adus, pentru ca suferise un atac acut de panica. I s-a administrat tratamentul necesar si a ramas o ora-doua sub supraveghere”. “Conducatorul auto nu a asigurat corespunzator troleibuzul, prin actionarea franei de stationare. El s-a dat jos din vehicul, sa mearga la dispecerat. Politia l-a gasit vinovat. De asemenea, vom demara o cercetare administrativa si tehnica. Troleibuzul a suferit doar avarii minore”, a explicat Marin Costinel, directorul de exploatare al Regiei Autonome de Transport Brasov.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Dec 2012 20:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Au fost cel putin trei sau patru accidente cauzate de vehicule RAT, toate exact in acest cap de linie, toate datorate plecarii la vale a vehiculelor stationate. Acum vreo trei ani un autobuz a facut ravagii, lovind din ce imi amintesc cinci sau sase masini parcate. Am fost atunci la fata locului la scurt timp dupa incident. Cred ca nu mai este nevoie de vreun comentariu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jan 2013 01:07 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Sătul şi eu de şoferii inconştienţi şi care dau dovadă de o nesimţire crasă, voi face publice toate măgăriile lor. Am fost prea tolerant cu faptele lor. Deşi vorbele mele nu valorează doi bani, ştiu că entităţi din RAT citesc forum-ul şi poate iau măsuri.

Partea a II-a, anul de graţie 2013. Ne scufundăm în aceaşi nesimţire mizerabilă a şoferilor RAT Bv, un oraş ce se vrea european.
3 ianuarie 23:23, mă aflu în staţie la Onix, aşteptând un autobuz care să mă ducă în Tractorul. La 23:25 trece ca vântul midi-buzul #672, aflat pe linia pe linia 51, fără a opri în staţie. La ora 23:31 urma să sosească un 2, dar la 23:29, domnul şofer pe MAZ-ul #652, aflat pe linia 2, hotărăşte să facă stânga în giratoriu, după ce a stins luminile în salon, şi să o taie pe Griviţei către autobaza din Bartolomeu. Poate ar trebui să i se pună etilotestul înainte de a se sui în autobuz, asta dacă nu cumva cei din RAT tolerează acest comportament? La ora 23:41, urma să sosească un 7, tot la Onix. Am hotărât sa merg pe jos, iar la ora 23:34, troleibuzul #813, de pe linia 7 se afla la Făget. La aceaşi oră urma să vină şi un 36, dar la la ora 23:37 era deja la Făget. Nu e aşa că am fost inspirat să merg pe jos, deşi plătesc abonament lunar de 80 lei pe toate liniile? Urmează să plătesc 90, dar mă întreb pentru ce?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jan 2013 21:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Sătul şi eu de şoferii inconştienţi şi care dau dovadă de o nesimţire crasă, voi face publice toate măgăriile lor.

Relax... Stai cateva minute in statia savant botezata "Hidro-B" si vei putea admira ce colectie de soferi psihopati sunt lasati liberi pe linia 17... Acestia nu opresc in statie doar pentru ca le e lene sa apese cu piciorul pedala de frana, lasand calatorii sa faca semne disperate de pe trotuar. Zilnic se intampla asta, si inca la ore cand merge lumea la serviciu. Asa ca nu mai socheaza pe nimeni ca de 60 de ani incoace se fura cu o statornicie totala ultimele curse de seara. Poate voi avea chef sa povestesc odata cata ingeniozitate si ce metode interesante aveau soferii, pentru a pacali dispecera din cabinele de urmarire a circulatiei, pe vremea cand din acestea chiar se urmarea circulatia.
Aici vina si raspunderea o poarta in intregime dispecerul de la garaj care permite retragerea vehiculului mai inainte de ora prevazuta, falsificand evident si foile de parcurs. Si nu pe gratis, banuiesc. Daca tot e infractiune, macar sa fie una mare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Jan 2013 23:43 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Quote:
Acestia nu opresc in statie doar pentru ca le e lene sa apese cu piciorul pedala de frana, lasand calatorii sa faca semne disperate de pe trotuar

Din pacate pe tot mai multe linii se petrec astfel de faze. In zilele libere de saptamana trecuta, serviciul de transport public a fost "epocal" - mai mult nu zic.
Intre timp garajul din Valea Cetatii este GOL.

Poza este realizata la sfarsitul lunii noiembrie 2012.


Attachments:
DSCN6078.jpg
DSCN6078.jpg [ 371.52 KiB | Viewed 11865 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2013 18:59 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Un alt ÅŸofer care nu deschide uÅŸa din faÅ£ă este unul dintre cei doi care conduc Renault-ul #311. Pe lângă asta, are un limbaj violent ÅŸi de mahala.

Acest şofer de care povesteam în septembrie a dat ieri seara, în jurul orei 18, cu bâta în baltă în capătul de la Roman. Cum stilul său de condus este unul extrem de smucit şi execrabil, a lovit un Matiz în spate. Tot dumnealui a fost pus pe scandal, încercând să întimideze şoferul maşinii lovite prin limbajul colorat. În cele din urmă, şi-au făcut apariţia doi angajati RAT care încercau să dea vina pe şoferul maşinii, dar în cele din urmă au început completarea foilor de constatare a daunelor.
Bineînţeles, următorul 7 era peste abia peste 40 minute, iar o doamnă a sunat nemulţumită, şi pe bună dreptate, la RAT să reclame faptul că nu există o rezervă în astfel de cazuri. După ce şi-a exprimat doleanţa, i s-a comunicat că există troleibuz peste 40 minute şi i s-a închis telefonul în nas, fără alte explicaţii.
Renault-ul #311 s-a ales cu farul stânga spart. Sunt curios dacă din atâtea Renault-uri casate, au păstrate piese pentru troleibuzele rămase.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Feb 2013 19:13 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Capatul de linie Timis Triaj pentru autobuzele 34 si 34B a fost amenajat cu mare rapiditate de firma de casa a Primariei Brasov in campania electorala a lui George Scripcaru din primavara lui 2012.
Iata cum arata la nici un an de la darea in folosinta.
Asfalt turnat peste noroi.


Attachments:
DSC01207a.JPG
DSC01207a.JPG [ 143.41 KiB | Viewed 11662 times ]
DSC01208a.JPG
DSC01208a.JPG [ 151.32 KiB | Viewed 11663 times ]
DSC01209a.JPG
DSC01209a.JPG [ 146.78 KiB | Viewed 11663 times ]
DSC01210a.JPG
DSC01210a.JPG [ 137.68 KiB | Viewed 11664 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2013 22:11 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
Mai nou, 2/3 ture din linia 6 sunt deservite cu autobuze de la secțiile din Bartolomeu (MAZ 103.065) și/sau Rulmentul (BMC, nu MAN). Acum, la prima vedere, ar fi două explicații plauzibile: ori înființarea liniei Blue Line (care necesită comasarea unui număr impresionant de autobuze de la garajul din Bd. Hărmanului - puțin probabil), ori garajul din Bd. Hărmanului are prea multe autobuze care stau din cauza unor defecțiuni tehnice (foarte posibil). De fapt, pare mai degrabă a fi o combinație a celor două - am observat că modificarea a survenit din data de 14 februarie, care coincide cu ziua în care, conform comunicatului, RATBv urma să înființeze linia specială Blue Line pentru FOTE 2013.

În prima zi de circulație, la schimbul II, au intrat 644, 647 și 784, iar vineri le-am prins la traseu pe 647 și 657.


Attachments:
647 - 6 - BV 13 JBA - 14.02.2013.png
647 - 6 - BV 13 JBA - 14.02.2013.png [ 755.59 KiB | Viewed 11607 times ]
657 - 6 - BV 13 GIZ - 15.02.2013.png
657 - 6 - BV 13 GIZ - 15.02.2013.png [ 704.89 KiB | Viewed 11607 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2013 22:17 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
La RATBv nu se mai respectă graficele pentru mult trâmbițatele BMC low-floor. Nu de puține ori, în timpul săptămânii, la anumite schimburi (de regulă la schimbul I), acestea lipsesc de la traseu de pe liniile 17 și 35, ba chiar s-a întâmplat să lipsească și de pe 5. În schimb, sunt trimise pe te-miri-ce linii, care nu sunt specificate să primească astfel de autobuze. Exemplu - 782 la lucru pe 32:


Attachments:
782 - 32 - B 38 WMD - 15.02.2013.png
782 - 32 - B 38 WMD - 15.02.2013.png [ 633.44 KiB | Viewed 11604 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2013 22:26 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
ady_bv1988 wrote:
Mai nou, 2/3 ture din linia 6 sunt deservite cu autobuze de la secțiile din Bartolomeu (MAZ 103.065) și/sau Rulmentul (BMC, nu MAN). Acum, la prima vedere, ar fi două explicații plauzibile: ori înființarea liniei Blue Line (care necesită comasarea unui număr impresionant de autobuze de la garajul din Bd. Hărmanului - puțin probabil), ori garajul din Bd. Hărmanului are prea multe autobuze care stau din cauza unor defecțiuni tehnice (foarte posibil). De fapt, pare mai degrabă a fi o combinație a celor două - am observat că modificarea a survenit din data de 14 februarie, care coincide cu ziua în care, conform comunicatului, RATBv urma să înființeze linia specială Blue Line pentru FOTE 2013.

În prima zi de circulație, la schimbul II, au intrat 644, 647 și 784, iar vineri le-am prins la traseu pe 647 și 657.

Şi eu am observat această distribuţie cel puţin ciudată, dar nu am crezut că va persista. Ce spui este posibil, dar la fel de posibil este ca acest lucru să fie permanent, având în vedere că mare parte din MAZ-urile galbene sunt pe ducă. Şi pe 25 sau 29 au fost reintroduse MAZ-urile, iar pe 23 barat s-a introdus un MAN scurt în locul unui MAZ, în timp ce la ore de vârf circulă şi un articulat. Ne miră normalitatea :lol: .

ady_bv1988 wrote:
La RATBv nu se mai respectă graficele pentru mult trâmbițatele BMC low-floor. Nu de puține ori, în timpul săptămânii, la anumite schimburi (de regulă la schimbul I), acestea lipsesc de la traseu de pe liniile 17 și 35, ba chiar s-a întâmplat să lipsească și de pe 5. În schimb, sunt trimise pe te-miri-ce linii, care nu sunt specificate să primească astfel de autobuze. Exemplu - 782 la lucru pe 32:

Lasă că nici măcar nu le îngrijesc ÅŸoferii. Multe dintre ele sunt lovite pe la colÅ£are ÅŸi au început să ruginească într-un hal fără de hal. Ba chiar #785 a suferit un accident serios în decembrie, fiind lovit în partea stângă faÅ£ă urât de tot. Azi am văzut că #782 are peste 71 000 km, asta după aproape un an.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Feb 2013 22:48 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
Normal că nu au grijă de ele, pentru că puțin le pasă. În afară de câțiva șoferi încă dedicați muncii lor, restul sunt niște nesimțiți ordinari. Și asta se poate vedea în calitatea reprobabilă a serviciilor de transport oferite de RATBv.

În fine, revenind la BMC-uri, anul trecut în august, 776 a fost implicat într-un mic incident imediat după plecarea din stația Sanitas. Dintr-un oarecare exces de zel al șoferului, care a exagerat cu apropierea de bordură imediat după plecare (care bloca astfel și banda pentru bicicliști, pe care tocmai mă aflam și eu), autobuzul a fost zgâriat pe partea dreaptă de botul unui autoturism ieșit mult prea evident de pe strada Dr. Cantacuzino.

Încep încet-încet să dispară și capacele roților: 776 le-a pierdut deja pe cele spate, iar 781 nu îl mai are pe cel dreapta spate.

ÃŽn rest, 772 nu mai are nici unul (după ce anul trecut a avut doar pe roÈ›ile de pe partea dreaptă), 775 are doar pe faÈ›ă, 784 doar pe spate È™i 785 deloc. De remarcat 773, care a primit un set complet anul trecut, după ce vreme îndelungată a circulat fără nici unul. Greu să menÈ›ii o disciplină... :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 Mar 2013 12:35 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 53
Location: Bucuresti / Brasov
Dezastrul continuă în cazul liniei 5. Caz concret: 17 martie 2013, interval orar 10-11 dimineața.

Inițial, erau 5 autobuze pe traseu: 638, 646, 756, 781, 784.

Evident, nu pot emite pretenții să se respecte orarul, pentru că se circulă la mila șoferilor oricum, dacă nu mai avem cabine de urmărire. Dar, care e ideea de a avea ranforsări într-o zi de duminică, atunci când oricum gradul de încărcare este mai scăzut? După ce a ajuns la capătul de la Roman, 784 a fost înlocuit de 785. Însă nu așa au stat lucrurile și cu 638, care s-a retras definitiv la garaj după ce a ajuns la St. Municipal în jurul orei 10:30 și nu a fost înlocuit cu nimic. Astfel că a apărut un gol de aproape 20 de minute între 785 și 646, care se menține și acum.

Cândva erau 6 autobuze duminica, acum am rămas în 4 până la prânz când probabil, cu chiu cu vai, va mai intra unul la traseu. Dar ne îndreptăm vertiginos spre 3 bucăți/oră. :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Apr 2013 16:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Deşi nu este anunţată nicăieri modificarea, cică s-a revenit la programul normal. Spun "cică", deoarece iar au fost tăiate din orare. Spre exemplu, de pe linia 8 au dispărut două troleibuze de la traseu. Astfel la ore de vârf au rămas doar 7 din 9, iar în afara orelor 4 în loc de 6! Pentru conformitate, consultaţi ataşamentele. După cum spuneam şi în alt topic, ţin să subliniez, din nou, tâmpiţii au tâmpit de tot, chiar foarte rău. Mai mare ruşinea cu aşa transport în comun jalnic.
Oare când vor exista şi hotărâri de Consiliu Local înainte de a face astfel de măgării?


Attachments:
linia_8_Rulmentul_Saturn_Rulmentul.pdf [20.1 KiB]
Downloaded 208 times
linia_RULMENTUL_CAP_Rulmentul_Saturn_Rulmentul.pdf [20.07 KiB]
Downloaded 192 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Apr 2013 18:13 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Cretinismul cronic de care sunt "posedati" cei din conducerea RAT s-a observat pe perioada asa zisei vacante a elevilor. De pilda pasagerii liniei 23 circulau la modul "indesat" pe tot parcursul zilei. Nu cred ca majoritatea celor ce folosesc transportul in comun sunt elevi, dar cine sa tina cont de asa ceva? Oare ce trebuiau sa faca acestia? Sa isi ia concediu ca sa treaca peste saptamanile cu program de circulatie ciuntit?
Cum stam cu monitorizarea domnilor de la RAT, ca asa va laudati ca faceti cand efectuati modificari si desfiintari de linii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Apr 2013 20:50 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
... iar au fost tăiate din orare. Spre exemplu, de pe linia 8 au dispărut două troleibuze de la traseu. Astfel la ore de vârf au rămas doar 7 din 9, iar în afara orelor 4 în loc de 6!

Ei, iata ca am ajuns sa traim si ceea ce oricarui om normal i s-ar fi parut imposibil de a se intampla vreodata! Frecventa pe traseul Brasov-Sacele a ajuns sa fie mai buna decat cea de pe linia 8! Felicitari, RATBv.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Apr 2013 20:21 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Ieri seara, 19 aprilie, la orele 23.45, soferul troleibuzului 310 de pe linia 3, ajuns in statia "Hidro 2" dinspre directia Stadion, cu luminile in salon aprinse, a tras captatorii jos si a cotit la stanga pe Toamnei folosindu-se de motorul auxiliar, disparand apoi spre baza de la Rulmentul...

O fi un nou mod ciudat de retragere, din mijlocul traseului, dupa ce a facut "prezenta" in dreptul cabinei de urmarire de la Patria?... Ma tem ca e doar un nou mod de a fura ultima cursa. Tot e bun si motorul auxiliar la ceva in Brasov.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Apr 2013 23:35 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 242
Location: Romania
Programul de eficientizare al RatBv continua....prin noi taieri !!

Toate valabile de maine si neanuntate nicaieri !! S-au atacat zilele de weekend.
Astfel au fost reduse programele de circulatie pe urmatoarele linii: 2 , 5, 7, 8.
Iar linia 40 s-a pricopsit cu o cursa in plus la ora 15, care oricum se facea dar nu era trecuta pe nici un grafic.


Attachments:
Linia 2 - 2012.jpg
Linia 2 - 2012.jpg [ 102.56 KiB | Viewed 11131 times ]
Linia 2 - 2013.jpg
Linia 2 - 2013.jpg [ 120.29 KiB | Viewed 11132 times ]
Linia 7 - 2012.jpg
Linia 7 - 2012.jpg [ 101.39 KiB | Viewed 11131 times ]
Linia 7 - 2013.jpg
Linia 7 - 2013.jpg [ 89.04 KiB | Viewed 11132 times ]
Linia 5 - 2012.jpg
Linia 5 - 2012.jpg [ 153.31 KiB | Viewed 11132 times ]
Linia 5 - 2013.jpg
Linia 5 - 2013.jpg [ 157.19 KiB | Viewed 11131 times ]
linie 5 ian 2013.jpg
linie 5 ian 2013.jpg [ 161.39 KiB | Viewed 11131 times ]
Linia 8 - 2012.jpg
Linia 8 - 2012.jpg [ 124.97 KiB | Viewed 11132 times ]
Linia 8 - 04 .2013.jpg
Linia 8 - 04 .2013.jpg [ 111.89 KiB | Viewed 11131 times ]
Linia 8 - 2013 noul program.jpg
Linia 8 - 2013 noul program.jpg [ 124.09 KiB | Viewed 11132 times ]
linie 40 2013.jpg
linie 40 2013.jpg [ 97.49 KiB | Viewed 11132 times ]
linia 40 05.jpg
linia 40 05.jpg [ 162.06 KiB | Viewed 11132 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Apr 2013 23:50 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Să îi văd acum pe cei care îşi dau cu părerea aiurea prin alte părţi cât de minunat este transportul public din Braşov! Decât să facă orarul ăla jalnic, mai bine desfiinţează de tot linia 2. Din păcate se ajunge la un nivel mult mai penibil decât bătaia de joc de la Sibiu, spre exemplu, unde măcar găseşti bilete la tot pasul şi NU este încurajat blatul. Poate dispare cu totul RAT şi ştim o chestie. Hai cu dubele!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 May 2013 15:21 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Să îi văd acum pe cei care îşi dau cu părerea aiurea prin alte părţi cât de minunat este transportul public din Braşov!

Ii vei vedea mai obraznici ca niciodata, dandu-ne lectii si indemnandu-ne "sa punem umarul" sa ajutam regia, pe principiul "Organizatia Pionierilor si U.T.C. isi aduc aportul", cu anchete de trafic, sugerandu-ne sa punem un ban in cutia milei pentru salariile sefilor din RAT s.a.m.d., de parca nu idolii lor tocmai au parjolit totul... Secretul acestora este TUPEUL si AROGANTA, ingrediente fara de care nu s-ar baga in seama in intreaga lor viata prin absolut nimic. Ei privesc RAT Brasov din perspectiva in care sunt doar vizitatori in orasul nostru, niciodata nu a depins ajungerea lor la locul de munca sau inapoi acasa de regia pe care o lauda.
SPA29 wrote:
Decât să facă orarul ăla jalnic, mai bine desfiinţează de tot linia 2.

S-ar putea comasa cu cursa spre Sanpetru/Bod, care are aceeasi frecventa, ca tot e la moda sa vorbim (doar sa vorbim!) despre "transport metropolitan"... Dar acesta este rezultatul mentinerii a 6 (sase) trasee cu capatul la Rulmentul, cand in realitate ar fi nevoie doar de maximum doua (linia 2 si cateva curse selectate de pe 8 ar fi mai mult decat suficiente). Ce mare inteligenta iti trebuie ca sa-ti dai seama ca in giratoriul de la Independentei ar putea intoarce liniile care circula inutil pana la Rulmentul? Dar, de unde nu-i...
SPA29 wrote:
Din păcate se ajunge la un nivel mult mai penibil decât bătaia de joc de la Sibiu, spre exemplu, unde măcar găseşti bilete la tot pasul şi NU este încurajat blatul. Poate dispare cu totul RAT şi ştim o chestie. Hai cu dubele!

Nu zi de doua ori!


Attachments:
Brasov_2013.jpg
Brasov_2013.jpg [ 26.21 KiB | Viewed 11083 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 May 2013 10:16 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Din nou probleme cu automatele de bilete. Aseară, la Făget, am introdus două bancnote de un leu în automatul din staţie şi mi le-a mâncat, fără a-mi da bilet. Ideea este că nu aş fi apelat la serviciile RAT, dacă nu ar fi trebuit să ajung în Steagu' la oră destul de târzie (ora 22). Supărat pe situaţie, am sunat la numărul pentru reclamaţii, iar surprinzător mi-a răspuns un domn. Nu s-a prezentat, dar a avut decenţa să îşi ceară scuze pentru situaţie si m-a sfătuit să nu mă sui în troleibuz. Eu ca bun samaritean, am respectat sfatul primit şi am pornit pe jos, deşi astfel de situaţii ar trebui rezolvate într-un fel sau altul. I-am sugerat să inchidă automatul sau măcar să vină sa facă ceva. Nu a venit nimeni nici acum, iar "afişul" (o bucată de carton dintr-un pachet de gumă de mestecat) pe care l-am pus încă este acolo, în speranţa că alţi buni samariteni, ca mine, nu vor fi păcăliţi de mirajul de a călători cinstit.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 05 May 2013 19:10 
As incepe cu BRASOV dezamagiri.
Am lipsit o perioada de pe forum insa am revenit cu forte proaspete.
Citind topicurile aferente judetului Brasov, mai ales cele referitoare la vehicule, concluzia mea referitoare la RAT Brasov a ramas aceeasi:cea mai distrugatoare si cea mai prost gestionata regie din tara.
Cateva exemple:
1.Decizia casarii vagoanelor Tatra si a remorcilor...alte regii le doreau..ei le-au casat desi erau functionale.
2.Casarea troleelor FBW 911-920 si a troleului Mercedes..desi acesta din urma fusese propus pentru un alt scop.
3. Acum recent, din ce vad..se urmareste decapitarea tuturor troleelor ex Berna si Neuchatel..desi trolee similare acestora functioneaza fara probleme la Baia Mare si in curand din nou la Ploiesti.
4.Achizitie paguboasa:troleele Renault..cred ca un record privind perioada de exploatare la Brasov..un record negativ.
5.Achizitia celor 10 autobuze Mercedes articulate..o achizitie utila dar dubioasa.
Si exemplele ar putea continua.Din acest punct de vedere Brasovul se afunda..din ce in ce mai mult.Pacat.Ar trebui sa fie un exemplu de ecologie..tinand cont de zona in care este situat.Dar nu..sa aducem pufaitori..


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 May 2013 16:48 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Subliniez incă o dată (din nefericire), bătaia de joc indurată de muritorii de rând. Având în vedere tăierile masive de curse din cadrul weekend-ului, orarele noi sunt făcute în cel mai cretin mod. Cel mai concret exemplu: liniile 23, 23 barat şi 25 circulă în "trenuleţ".
Alte observaţii:
- dacă vrei să ajungi la Real, nu ai decât să mergi pe jos de la fostul Stadion Municipal, deşi majoritatea celor care vin aici merg la cumpărături.
- linia 16 a fost prelungită până pe Cărămidăriei, deşi de pe afişajele din autobuze, nefiind schimbate, nu ai cum să îţi dai seama, poate dacă eşti medium;
- pe linia 28 ar trebui introduse mai multe curse, autobuzele fiind pline tot timpul (păcat că nu prea se compostează);
- şoferii de pe linia 23 ar trebui să se deranjeze şi ei puţin şi să schimbe afişajele şi să nu inducă oamenii în eroare atunci când autobuzele nu merg la depozitele ILF.


Attachments:
linia23.JPG
linia23.JPG [ 105.72 KiB | Viewed 10900 times ]
23b.JPG
23b.JPG [ 112.77 KiB | Viewed 10901 times ]
25.JPG
25.JPG [ 106.97 KiB | Viewed 10900 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 May 2013 23:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Subliniez incă o dată (din nefericire), bătaia de joc indurată de muritorii de rând.

Rog inca o data, nu faceti confuzii! Scopurile RAT sunt doar doua:
1. Sa-si convinga clientii fideli si onesti sa nu-i mai foloseasca serviciile! Lucrul acesta este cat se poate de evident, plecand de la politica de ansamblu si pana in cele mai mici detalii.
2. Sa-i tolereze fara bilet pe toti neispravitii, sa le creeze trasee-fantoma ca sa le dea speranta ca intr-o zi cartierul lor de cahcat va straluci si el, adica sa faca campanie electorala non-stop la prostimea din mahalale.

Dar cum ar putea fi altfel, intr-un oras in care primarul detine firme de taximetrie sub acoperire?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 May 2013 08:32 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 208
Location: Brasov
Ieri o zi speciala. O zi in care brasovenii care foloseau mijloacele de transport in comun si-au facut in mod special nervi si au asteptat degeaba prin statii autobuzele de pe trasee cu ture ciuntite dupa ultima strigare din 29 aprilie.
Linia 37. Dupa ce in zilele sapatamanii au circulat autobuze maxi pe traseu care trebuie sa fie deservit de midibuze taman ieri s-au gandit sa puna un BMC care bineinteles ca nu facea fata.
Intre ora 10 si 11 calatorii care soseau in centru erau surprinsi sa constate ca autobuzle intorceau la Teatru Dramatic in statia improvizata. In continuare in statia Teatru Dramatic erau calatori care asteptau autobuze. Nu era nici un afis pe nicaieri care sa ii informeze despre modificare.
Dupa ora 12 cand s-a terminat parada junilor a fost dezastru. In loc ca autobuzele sa intre pe graficele de circulatie onor stimabila RAT s-a gandit sa retraga autobuze. Muritorii de rand care nu folosesc autoturisme personale sau taxiuri au avut doua alternative: sa mearga pe jos (facandu-si piciorul frumos) sau sa se inghesuie precum sardelele in autobuzele care veneau rar.
Dezamagirile continua. Ture taiate pe linia 1 astfel incat dupa ora 18 sambata si duminica nu mai circula decat 2 autobuze pe ora. Nici pe vremea comunismului cand circulau troleibuze nu se circula asa prost.
Tot ieri dupa-amiaza am avut onoarea de a fi intrebat de sanatate de o brigada de controlori. Unul dintre ei (de aceiasi sorginte ca si primarele nostru) cu o fata de consumator de spirtuoase si unul mai in varsta. Au gasit un betiv care dormea in autobuz si l-au dat jos la prima statie. Daca eu nu aveam bilet ar fi aplicat legea dar asa pentru acel om au facut o exceptie.
I-am intrebat ce-i cu noul program imbecil de circulatie al autobuzelor. Alcoolistul mi-a spus ca pe ei nu-i intereseaza si ca oricum se vrea a se face societate pe actiuni.
Au trecut 23 de ani de la marea mistificare si am ajuns sa ne punem intrebarea: pe cine mai deserveste transportul in comun?
Imi doresc sa putem ingropa cat mai repede cadavrul aflat in stare foarta avansata de putrefactie si coruptie al RAT. Marele primar prin grija sa netarmurita ne va ajuta nu-i asa?
In rest numai "de bine".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 May 2013 10:16 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Kappa wrote:
I-am intrebat ce-i cu noul program imbecil de circulatie al autobuzelor. Alcoolistul mi-a spus ca pe ei nu-i intereseaza si ca oricum se vrea a se face societate pe actiuni.

Poate ar trebui să îi intereseze mai mult. Ei pot fi primii care îşi pierd pâinea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 May 2013 21:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Kappa wrote:
I-am intrebat ce-i cu noul program imbecil de circulatie al autobuzelor. Alcoolistul mi-a spus ca pe ei nu-i intereseaza si ca oricum se vrea a se face societate pe actiuni.

Poate ar trebui să îi intereseze mai mult. Ei pot fi primii care îşi pierd pâinea.

De ani de zile, angajarile si avansarile in RAT Brasov se fac in principal pe spaga (nu foarte mare, cateva sute de euroi), pe criterii de provenienta din Moldova sau pe apartenenta la pedeleu. Probabil unii isi inchipuie ca asa va fi vesnic si n-ar avea de ce sa se teama.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 May 2013 23:42 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Saptamana trecuta RAT nu a reusit sa-si achite restantele la factura de motorina, nu este de mirare ca s-au taiat din curse daca nu mai au ce "arde", in timp ce unii soferi inca reusesc sa "economiseasca" aproape 100 de litri de motorina pe luna. In garaje se fura ca in codru fiecare cu interesul lui de la mic la mare. De piese de schimb mecanicii nu au mai auzit de mult, toate vehiculele care se strica se descopleteaza pentru a mentine restul parcului in circulatie.
Nu trebuie sa ne mai mire nimic, probabil pana cand RAT va deveni societate comerciala trebuie sa-i scada pretul, incat sa-l poata cumpara orice "dubar", este inceputul sfarsitului ca pentru orice mamut industrial capusat de cei care il conduc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 May 2013 20:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
trollino wrote:
... sa-l poata cumpara orice "dubar...

Da, dar nu chiar "orice" dubar. Descendenta fostului director din ultimele decenii, Bianca P., o fata tanara de bani-gata, a fost atrasa irezistibil tocmai de facultatea de... Autovehicule Rutiere (AR), pe care o urmeaza. Deci sunt si oarecare asteptari dinastice clar exprimate, ca-n orice chestie care se respecta din Romania. Nu chiar orice dubar va avea nevoie de o viitoare directoare cu sange nobil, care iubeste inca din adolescenta autovehiculele rutiere (cele pe motorina, banuiesc).
Mare minune la casa omului si internetu' asta... Mai afli cate ceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 May 2013 16:58 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Azi a fost trimis pe linia 10, Renault-ul #310, care bineînţeles s-a defectat, iar acum pe linia 10 circulă... nimic. Probabil va fi introdus un autobuz, dar după ce s-a pierdut un tur.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 509 posts ]  Go to page Previous  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group