TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 31 Mar 2020 09:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jan 2012 20:59 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Ar fi culmea să punem botul la ce scriu ziariştii, dar speranţa moare ultima... Ca să răspund la întrebare: ne-am ales cu mai mult de 10 articulate retrase, unele în stare avansată de descompletare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Jan 2012 21:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49233
SPA29 wrote:
Ar fi culmea să punem botul la ce scriu ziariştii, dar speranţa moare ultima... Ca să răspund la întrebare: ne-am ales cu mai mult de 10 articulate retrase, unele în stare avansată de descompletare.


De data asta ziaristii il citau pe primarul Scripcaru, deci mincinosul e chiar dumnealui.

Articulate retrase? Nici o problema, are balta peste (troleibuze articulate aflate la Sibiu).

Si o poza trista realizata de Iordache Marius Adrian.


Attachments:
valea_cetatii_213.jpg
valea_cetatii_213.jpg [ 148.47 KiB | Viewed 9646 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Mar 2012 18:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49233
Evident ca postarea se potriveste in acest topic.

rotaxi181 wrote:
Astazi in jurul orelor 14:00 s-a oprit curentul electric pe linia 8. iata in ce hal a ramas Volvo #71 in intersectia de la "Harman - Vlahuta" . Nu putea sa porneasca motorul termic sa ramana macar in statie ?


Attachments:
sp_a0144_144.jpg
sp_a0144_144.jpg [ 126.99 KiB | Viewed 9646 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Mar 2012 11:55 
Offline

Joined: Fri 28 Oct 2011 20:02
Posts: 5
Ce s-a intamplat ieri pe str. Toamnei? Am vazut ca lucrau muncitori la firul de contact si era lasat in jos.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Mar 2012 15:09 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Azi, duminica fiind, zi de odihna legala si binecuvantata de Dumnezeu, numai ce zaresc un autoturn al RAT indreptandu-se grabnic spre Stadionul Tineretului. Mai sa fie! N-au liniste astia nici azi, de grija retelei?

Zic eu in sinea mea: s-o fi dat liber la prelungit linia de troleu spre Bartolomeu, i-o fi venit mintea de pe urma... Asa ca iute ma arunc intr-acolo sa vaz minunea aievea.

Si, iata minunea. Chiar la stadion, oameni cu inalta pregatire de electricieni de retea, vopseau cu mare maiestrie un alt strat, nou, de vopsea verde, peste stalpii deja vopsiti si rasvopsiti cu verde. Dar a venit primavara, si verdele trebuia sa fie si mai verde. Asa ca, frecand cu pensula peste praful drumului lipit de stalpi, oamenii acestia ne arata tuturor ca, atunci cand interesul troleibuzelor o cere, nu exista nici odihna si nici amanare.

Si eu care ma gandeam la bietii comercianti de vopsea verde la tona, ca nu vor trece usor prin criza asta... Iata ca miliardele se indreapta iarasi catre buzunarele lor, prin grija Partidului si Statului, si vor putea fi recunoscatori celor care au dispus noua achizitie de vopsea primavaratica.

Astfel, Brasovul nu se dezice de la statutul de "capitala verde a Romaniei". Si stalpii e verzi la noi, bre!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Mar 2012 16:24 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Acelasi procedeu s-a aplicat si pe B-dul Saturn, stalpii au fost revopsiti de la baza aproximativ 2-2,5 m, probabil este curatenia de primavara au confundat varul cu vopseaua verde si stalpii cu copacii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Apr 2012 22:22 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Din cand in cand trebuie sa ne amintim ca facem parte din Rromania.

Trei indivizi au intrat în parcul auto şi au furat 14 acumulatori, montaţi pe şapte troleibuze.

Suspecţii au comis furtul în noaptea de 9 spre 10 aprilie. Indivizii au intrat prin efracţie în parcul auto al RAT Braşov şi, prin tăierea unor cabluri electrice, au reuşit să fure cele 14 baterii auto, pe care le-au încărcat într-o maşină. Un angajat al RAT a sesizat dispariţia acumulatorilor şi a sunat repede la Poliţie.

După numai câteva ore, poliţiştii i-au prins pe indivizi pe strada 13 Decemebrie. Maşina cu care se deplasau a fost trasă pe dreapta, iar poliţiştii au găsit în autoturism 8 dintre cele 14 baterii furate. Celelalte şase fuseseră deja valorificate în cursul dimineţii respective la un centru de primire material refolosibile din municipiul Braşov, de unde au fost recuperate ulterior de poliţişti.

Hoţii, trei covăsneni de 27, 26 şi 17 ani, au fost conduşi la audieri. Suspecţii majori au fost reţinuţi de poliţişti şi prezentaţi magistraţilor braşoveni, care au dispus cercetarea lor în stare de libertate, alături de suspectul minor, sub aspectul comiterii infracţiunii de furt calificat.


http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Pa ... 2048.html#[/i]

Dar cu firma aia care a furat noaptea sina de tramvai dezafectata ziua cum ramane ?!?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Apr 2012 00:46 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 662
Quote:
Dar cu firma aia care a furat noaptea sina de tramvai dezafectata ziua cum ramane ?!?


Exista, macar, o plangere scrisa privitor la cele intamplate? O sesizare in care sa se spuna ca, pentru a scoate sina era nevoie de hotarare de consliu local? Ma refer atunci deoarece, in prezent, e posibil ca HCL-ul de care zic sa existe si, astfel, legalitatea sa fie asigurata.
Pe de alta parte, e bine sa vedem partea plina a paharului. Faptul ca 101 a redevenit 8 (linie de troleibuz). Iata cum apare orarul de circulatie pe site-ul regiei autonome de transport brasovene:
RATBv wrote:
Frecventa ore virf = 6 min. (8 min. in vacanta)
Frecventa afara ore virf = 9-12 min.(12 min. in vacanta)
Frecventa sfirsit de saptamina si sarbatori legale = 9-15/20 min.
Prima cursa zile lucratoare = 05:25
Prima sfirsit de saptamina si sarbatori legale = 6:20
Ultima cursa zile lucratoare = 23:40
Ultima cursa sfirsit de saptamina si sarbatori legale = 22:45


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Apr 2012 08:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49233
Ce plangere sa existe? Doar furtul a fost organizat chiar de catre administratorul domeniului public!!!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Apr 2012 09:08 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
OAB wrote:
Pe de alta parte, e bine sa vedem partea plina a paharului. Faptul ca 101 a redevenit 8 (linie de troleibuz). Iata cum apare orarul de circulatie pe site-ul regiei autonome de transport brasovene:
RATBv wrote:
Frecventa ore virf = 6 min. (8 min. in vacanta)
Frecventa afara ore virf = 9-12 min.(12 min. in vacanta)
Frecventa sfirsit de saptamina si sarbatori legale = 9-15/20 min.
Prima cursa zile lucratoare = 05:25
Prima sfirsit de saptamina si sarbatori legale = 6:20
Ultima cursa zile lucratoare = 23:40
Ultima cursa sfirsit de saptamina si sarbatori legale = 22:45

Orarul liniei 8 este realizat într-un mod stupid. Conform programului de vacanÅ£ă, în afara orelor de vârf (în timpul săptămânii, bineînÅ£eles) circulă doar 5 troleibuze pe oră, în timp ce sâmbătă există 6 troleibuze la traseu, de dimineaÅ£ă până seara. Mă gândesc cu groază că vine vara, iar trecerea la programul de vacanÅ£ă va fi neplăcută. Ca să închei paranteza, orarul liniei 7 a fost modificat, dispărând o cursă o cursă de la ora 18 (în zilele de duminică), astfel că începând cu această oră, doar un singur troleibuz asigură serviciul pe această linie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Apr 2012 17:35 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
@ OAB
Pai chiar Zeus Intaistatatorul a declarat la TV in direct si la ora de maxima audienta ca sina de tramvai a fost furata, lasand sa se subinteleaga ca de asta nu se mai poate valorifica prin vanzare la licitatie. Iar camioanele portocalii care incarcau sina noapte de noapte le-au vazut toti brasovenii de pe traseul lui 101. Ce plangere mai era necesara pentru ca parchetul sa se autosesizeze?

Linia 8 nu mai este nici 5% din ce fusese la momentul introducerii tramvaiului. De la intervale de 2 minute si vehicule articulate arhipline s-a ajuns la intervale de 12 minute si vehicule goale. Politica de descurajare a calatorilor onesti, practicata doua decenii de catre RAT, a dat roade.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Apr 2012 12:21 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Începând cu 1 aprilie, Universitatea Transilvania din Brașov a luat decizia de a sista vânzarea abonamentelor și biletelor reduse cu 50% pentru transportul în comun. Interesant este că nici măcar nu au trecut alegerile și stundenții nu mai au parte de reduceri. Ce contează? Și așa, ei nu reprezintă decât niște putori pentru societate și de ce ar avea reducere măcar pentru transportul în comun? Cel puțin așa gândesc iscusiții ce conduc acest oraș, având în vedere că ei se află în spatele acestei decizii, dar e ușor de aruncat vina pe conducerea universității.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Apr 2012 17:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
SPA29 wrote:
[...] niște putori pentru societate și de ce ar avea reducere măcar pentru transportul în comun? Cel puțin așa gândesc iscusiții ce conduc acest oraș, având în vedere că ei se află în spatele acestei decizii, dar e ușor de aruncat vina pe conducerea universității.

Lasa ca studentii au la dispozitie linia circulara 43 gratuita, unind toate corpurile universitatii si zonele de camine la intervale de 10-15 minute, inclusiv in weekend si noaptea. In alta viata, bineinteles, nu in asta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Apr 2012 23:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7903
SPA29 wrote:
Începând cu 1 aprilie, Universitatea Transilvania din Brașov a luat decizia de a sista vânzarea abonamentelor și biletelor reduse cu 50% pentru transportul în comun. Interesant este că nici măcar nu au trecut alegerile și stundenții nu mai au parte de reduceri.


http://www.legex.ro/Hotarare-309-06.05.1996-9481.aspx
HOTARARE Nr. 309 din 6 mai 1996
privind acordarea de reduceri cu 50% ale tarifelor pentru transportul local in comun, de suprafata si subteran, precum si pentru transportul intern auto, feroviar si naval, de care beneficiaza elevii si studentii din invatamantul de stat si din invatamantul particular acreditat
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 99 din 16 mai 1996
Art. 1
Elevii si studentii din invatamantul de stat si din invatamantul particular acreditat beneficiaza de tarif redus cu 50% pentru transportul local in comun, de suprafata si subteran, precum si pentru transportul intern auto, feroviar si naval, in tot timpul anului calendaristic.
Elevii si studentii orfani sau proveniti din casele de copii beneficiaza de gratuitate pentru aceste categorii de transport.
[...]
Art. 5
[...]
(2) Reducerea de tarif cu 50% a abonamentelor lunare eliberate elevilor si studentilor, precum si gratuitatile de transport acordate elevilor si studentilor orfani sau proveniti din casele de copii, pentru transportul local, in comun, de suprafata, se asigura din bugetul Ministerului Invatamantului prin serviciile publice descentralizate ale acestuia.
[...]
Art. 6
(1) Pentru elevii si studentii care beneficiaza de gratuitate pentru transportul local in comun, abonamentele vor fi achizitionate de catre unitatile de invatamant sau acestia vor primi sume in avans, care vor fi decontate lunar pe baza abonamentului nominal.
---
Deci, se comit ilegalităţi pe bandă rulantă, ar trebui acÅ£ionaÅ£i în instanÅ£ă :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2012 01:06 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Automatul de bilete de la Onix a dispărut, iar cele care mai sunt, funcţionează doar când au chef casierele de la capete de linie. Spre exemplu, ieri la ora 20:30, casele din Livada Poştei nu erau deschise, iar dacă nu ai la îndemână bani mărunţi, rişti să mergi pe jos sau să-ţi iei amendă.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2012 19:05 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Situatia e la fel si in capatul de la Saturn, desi poza e facuta pe 13 mai, acum doua saptamani, situatia a ramas neschimbata, de cate ori am trecut pe acolo nu functiona.


Attachments:
AUTOMAT.jpg
AUTOMAT.jpg [ 170.89 KiB | Viewed 8929 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Aug 2012 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Culmea absurdului, azi in jurul orei 16:30 un camion platforma de ridicat masini s-a defectat tocmai la capatul de linie Saturn, astfel blocand circulatia troleibuzelor de pe linia 8. Mi s-a parut ciudat ca acel camion nu a putut fi miscat tocmai de sub reteaua de troleibuz, (motoarele auxiliare de pe troleibuze acum si-ar fi dovedit utilitatea ) vehiculul respectiv oricum nu apartinea vreuneia din firmele care au fost implicate in scandalul ridicarii de masini de la RAT , conducerea de la RAT fiind anchetata de DNA, oare o fi vreo coincidenta? :?


Attachments:
IMG_20120815_162957.jpg
IMG_20120815_162957.jpg [ 194.36 KiB | Viewed 8749 times ]
IMG_20120815_162913.jpg
IMG_20120815_162913.jpg [ 191.05 KiB | Viewed 8750 times ]
IMG_20120815_163056.jpg
IMG_20120815_163056.jpg [ 185.64 KiB | Viewed 8747 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Aug 2012 19:36 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Este absolut incredibil ce postezi tu! AÅŸa ceva numai în oraÅŸul ăsta se poate întâmpla. Nu ÅŸtiu cine este "profesionistul" care conducea camionul, dar sunt sigur ca putea fi mutat de acolo cu ajutorul a 3-4 inÅŸi. Dacă aÅŸ avea dovezi, aÅŸ putea jura că nu este o coincidenÅ£ă, având în vedere poziÅ£ia mai mult decât strategică.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Aug 2012 18:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49233
Saturn.

Intrare ciudata a midibuzului liniei 52.


Attachments:
P1220555.jpg
P1220555.jpg [ 134.54 KiB | Viewed 8635 times ]
P1220556.jpg
P1220556.jpg [ 128.48 KiB | Viewed 8633 times ]
P1220557.jpg
P1220557.jpg [ 140.8 KiB | Viewed 8635 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 11:22 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 54
Location: Bucuresti / Brasov
22 Septembrie 2012, zi de sâmbătă, cu program ceva mai redus, dar ÅŸi în care s-ar justifica o prezenÅ£ă rezonabilă a mijloacelor de transport în comun într-un oraÅŸ care se doreÅŸte a fi unul civilizat, pentru a încuraja populaÅ£ia să folosească transportul urban ca principală metodă de mobilitate pentru ieÅŸirile în aer liber. Ei bine, nu e cazul BraÅŸovului.

Încerc pe cât posibil să îmi calmez nervii pe care îi am de când am descoperit că, o dată cu revenirea la noul program de lucru, s-au tăiat masiv ture din linia 5, în week-end. Dacă înainte de vara 2012 aveam 7 sau chiar 8 ture în zilele de sâmbătă, acum nu au mai rămas decât 5 amărâte. Sunt curios cum va fi mâine, de exemplu.

Azi la schimbul I, circulă 656, 739, 761, 765 şi 783, care oricum de-abia vin, pentru că intervalul standard de 10 minute nu se respectă deloc. Sare la 15 sau, mai rău, şi la 20 de minute. Unele din maşini sosesc încărcate până la refuz, de parcă ar fi oră de vârf, luni dimineaţa.

Este ruşinoasă situaţia în care s-a ajuns. Mă apucă disperarea când mă gândesc ce transport avea, odată, Braşovul. Şi îmi vine să fac o nefăcută atunci când aud tot felul de alegaţii ridicole din partea unor postaci-lingăi ai regiei, pe ale căror nume nu se merită să le pomenesc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 16:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
ady_bv1988 wrote:
Şi îmi vine să fac o nefăcută atunci când aud tot felul de alegaţii ridicole din partea unor postaci-lingăi ai regiei, pe ale căror nume nu se merită să le pomenesc.

Pricepand in cele din urma ca si reteaua de pe Aurel Vlaicu s-a ciordit, si-a dat jos lozinca expirata cu "23b, 32 -> troleu" si continua diversiunea la modul actualizat, propunand "electro-buse" prin Mahalaua Carierei (linia 14). Si diversiunea bine gandita continua, propunand aceleasi vehicule fantasmagorice si pe linia 12 sau prelungirea liniei 44 - linii despre care ar fi trebuit sa stie inca dinaintea noastra ca se vor desfiinta incepand cu 1 octombrie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 19:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Sătul şi eu de şoferii inconştienţi şi care dau dovadă de o nesimţire crasă, voi face publice toate măgăriile lor. Am fost prea tolerant cu faptele lor. Deşi vorbele mele nu valorează doi bani, ştiu că entităţi din RAT citesc forum-ul şi poate iau măsuri.

Azi, spre exemplu, la intersecÅ£ia Toamnei cu Hărmanului, ora 18:46, ÅŸoferul de pe MAZ-ul #626, aflat pe linia 35, a trecut pe culoarea roÅŸie a semaforului cu viteză mare. DeÅŸi avea tot timpul din lume să oprească în siguranÅ£ă, acesta a ales să calce pedala. Posibili martori: ÅŸoferul de pe troleibuzul Volvo #68, aflat pe linia 7 ÅŸi cel de pe MAN-ul #726 aflat pe linia 34; bonus: camerele din intersecÅ£ii.
Ieri, după orele 19, ÅŸoferul de pe Volvo-ul #62, aflat pe linia 8, nu dorea deschiderea uÅŸii din faÅ£ă, asta în timp ce tot drumul de la Gemenii la Gară a condus cu o singură mână, cealaltă fiind ocupată să Å£ină o puÅŸtoaică de mână aÅŸezată pe bord. Posibili martori: cei trei controlori suiÅ£i la Gară.
Un alt ÅŸofer care nu deschide uÅŸa din faÅ£ă este unul dintre cei doi care conduc Renault-ul #311. Pe lângă asta, are un limbaj violent ÅŸi de mahala.
Alt ÅŸofer de troleibuz, aflat pe #310, conduce cu o singură mână, fiind ocupat să spargă seminÅ£e si să fumeze, pe lângă faptul că ascultă ÅŸi manele la un volum deranjant. Nu mai pomenesc de deschiderea uÅŸilor din faÅ£ă.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 20:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 11 Aug 2009 12:56
Posts: 65
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Ieri, după orele 19, ÅŸoferul de pe Volvo-ul #62, aflat pe linia 8, nu dorea deschiderea uÅŸii din faÅ£ă, asta în timp ce tot drumul de la Gemenii la Gară a condus cu o singură mână, cealaltă fiind ocupată să Å£ină o puÅŸtoaică de mână aÅŸezată pe bord. Posibili martori: cei trei controlori suiÅ£i la Gară.
Un alt ÅŸofer care nu deschide uÅŸa din faÅ£ă este unul dintre cei doi care conduc Renault-ul #311. Pe lângă asta, are un limbaj violent ÅŸi de mahala.
Alt ÅŸofer de troleibuz, aflat pe #310, conduce cu o singură mână, fiind ocupat să spargă seminÅ£e si să fumeze, pe lângă faptul că ascultă ÅŸi manele la un volum deranjant. Nu mai pomenesc de deschiderea uÅŸilor din faÅ£ă.

Refuzul deschiderii usii din fata este o obisnuinta la Brasov. Daca aceasta nu este blocata cu tot felul de "accesorii" (bara, lemne, sfori etc.), unii soferi devin foarte nervosi cand sunt nevoiti sa deschida si usa din fata. Intaresc cele spuse despre unul dintre soferii lui #311, care daca incerci sa cobori prin fata are un limbaj "de mahala", fiind foarte iritat de efortul in plus pe care trebuie sa il faca pentru a mai apasa un buton. Aceste cazuri pot fi intalnite in special la soferii de troleibuz, dar si la cativa de autobuz. Pacat ca se cumpara vehicule din Vest sau chiar noi pentru sporirea gradului de confort, insa calatorii se confrunta cu lipsa de educatie a unor angajati.
Legat de "condusul cu o mana" tin sa amintesc ca el vine insotit si de rularea cu maxim 30 km/h in conditii foarte lejere de trafic (ex: linia 17 #504, #502 si lista poate continua).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 21:48 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Sa nu uitam sa amintim vorbitul la telefon, in aprox 30-40 de minute cat m-am plimbat pe Aurel Vlaicu acum cateva zile, in fiecare al doilea autobuz era un sofer care vorbea la telefon, intr-o tara civilizata pentru cele enumerate mai sus ori primesti o taiere de salariu de o tii minte toata viata ori esti eliberat din functie sa ai timp de vorbit la telofon, soferii astia chiar nu au auzit de "hands free"? Si toate astea se intampla din cauza conducerii care inchide ochii la un astfel de comportament, dar la ce sa te astepti de la niste dinozauri formati pe vremea lui nea' Nicu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Sep 2012 23:46 
Offline
User avatar

Joined: Sun 10 Jun 2007 17:01
Posts: 54
Location: Bucuresti / Brasov
Azi, pe la 9 seara, șoferul de pe FBW-ul 51 s-a gândit că ar fi frumos să facă niște cumpărături pentru acasă, dacă tot a oprit în stație la Cometei (sens spre Saturn). Noroc că nu era chiar nici un călător în troleibuz; cu toate acestea, mi se pare cam ciudat să tragi ditai vehiculul în marginea stației și să nu îți pese că lași ușa I larg deschisă, tu fiind ocupat să umpli traista cu niscaiva legume.

Toată È™arada a durat cam cinci minute, timp în care priveam trăznit acest acces de nonÈ™alanÈ›ă, care se producea pe banii mei, economic vorbind.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Oct 2012 18:12 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Cum cei din RAT încalcă legea în mod flagrant și repetat și schimbă traseele după cum îi taie capul pe unii, nici cum sunt scoase la traseu autobuzele nu le pasă, încălcând astfel HCL din 92. Concret, despre ce este vorba: BMC-urile #771 și #776 au circulat astăzi pe linia 34, dar fără afișajul matricial setat pe "noul" traseu ci numai cu indicativul liniei. Toate acestea au loc deoarece în tot RAT-ul nu există unul mai răsărit să programeze afișarea corespunzătoare a traseelor. Autobuzele "normale" au circulat cu indicativul "Livada Poștei - Cernatului".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Oct 2012 17:39 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Ştim cu toţii că Renault-urile sunt praf. De asemenea, mai ştim că au fost o afacere murdară, pdl-istă, mizerabilă de altfel. Introducem in ecuaţie şi faptul că RAT-ul duce lipsă acută de troleibuze, iar în acest sens nu se iau măsuri şi nici nu se vor lua, probabil. Astăzi, #310, s-a defectat, iar rat-iştii au aruncat pe traseu un turcism. Cum in tot RAT-ul nu există un apt să programeze afişajul, vedeţi în poză cum a circulat azi BMC-ul #782, într-o manieră europeană.


Attachments:
#782_012.jpg
#782_012.jpg [ 100.14 KiB | Viewed 8235 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2012 20:29 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Silviu wrote:
Sheriful wrote:
As vrea sa apelez la voi in legatura cu o nelamurire despre un incident petrecut mai demult in Brasov. Am cautat aici pe forum si nu am gasit nimic legat de lucrul asta...
Acum niste ani...un DAC 212E, ajungand undeva intr-un cap de linie, dupa ce a coborat soferul, a plecat la vale inapoi cu spatele si s-a oprit intr-un bloc. Nimic extrem de grav, nimeni ranit, doar avarie a troleibuzului. Am vazut reportaj la stiri atunci. Imi aduc aminte ca era zi in imagini, nu noapte, iar troleibuzul era DAC scurt ne-articulat. Si...sper sa nu ma insele memoria...asta nu mai retin cu certitudine, insa as spune ca era vopsit alb-albastru, adica schema de culoare a lui 84, 85, 86. 87, 88, 89.

Stie cineva detalii despre incindentul asta ? Si-l aminteste cineva ?


Nu e topicul potrivit, exista unul despre accidente...

Era vorba de un troleibuz ROCAR 212 (8x) ce a ajuns... intr-un bloc din Valea Cetatii. Asteptam detalii de la Brassovia, in topicul potrivit.

Imi amintesc foarte bine accidentul. S-a petrecut, undeva în primăvara anului 2005. Era vorba de ROCAR-ul #88, aflat la momentul respectiv pe linia 31. Şoferul a uitat să tragă frâna de mână, a părăsit troleibuzul, iar acesta a luat-o la vale. Nu au fost victime, dar mai mult ca sigur şoferul a suportat reparaţiile serioase ale apartamentului avariat. Însă, acel accident nu a fost singurul. De-a lungul anilor au fost mai multe. Chiar anul acesta a mai avut loc unul, dar nu atât de grav, vehiculul oprindu-se într-un alt autovehicul din parcul RAT; nu a fost vina şoferului de această dată, ci a maşinii pe care o conducea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2012 20:50 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 51
Location: Constanta
Mersi frumos pentru informatii. Am cautat vreun articol video sau imagini...sau macar ceva scris despre accident si n-am gasit. Am impresia ca la ProTv am vazut atunci stirea. Exista undeva poze cu #88 lovit ? Sau l-au reparat rapid ascuns de ochii lumii ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Dec 2012 21:30 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Într-adevăr, PRO Tv-ul făcuse un material video. Am căutat şi eu reportajul respectiv, dar din păcate cei de la televiziune nu pun la dispoziţie arhiva de care dispun (nici nu ar avea unde pe internet, la câte informaţii s-au adunat de-a lungul timpului, zi de zi, an de an).
Troleibuzul nu a fost avariat grav, având nevoie doar de lunetă, căci fusese spartă şi de câteva ciocane în tabla îndoită.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group