TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 09 Apr 2020 13:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 May 2013 22:26 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 248
Location: Romania
De la 17:45 a intrat Volvo-ul 71, pana atunci a circulat un Maz.

O alta problema, semnalata inca de anul trecut, este pozitia retelei deasupra benzii de circulatie 1, unde se afla si macazul- in imediata apropriere a liceului Mesota.
Pentru a se trece de intersectia cu grivitei pe directia inainte (spre noul giratoriu) este necesara incadrarea pe banda 3 - primele 2 benzi insa sunt rezervate pentru intrarea pe Grivitei.- la dreapta

Cu alte cuvinte s-a repetat greseala de pe Toamnei, cu retea pozitionata pe banda 1- corect find 2 si apoi cu 150 m inainte de intersectie trecuta pe banda 3.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 May 2013 23:07 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 244
Location: Brasov
Devine obicei ca troleibuzele de pe linia 10 sa aiba probleme aproape in fiecare zi, iata o banala pana.
In schimb a inceput organizarea de santier la podul peste calea ferata de pe strada Harmanului, nu stiu daca vor mai circula mult troleibuze pe linia 10 si 11 pana la finalizarea lucrarilor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Jul 2013 19:22 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 130
Location: Brasov/Varsovia
Autobuzul 772 linia 4. Pleaca cu 4 minute intarziere fata de programul stabilit. Repet pleaca. Ce se intampla daca e in timpul saptamanii si prinde trafic pe drum.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Jul 2013 19:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
FBW58 wrote:
Autobuzul 772 linia 4. Pleaca cu 4 minute intarziere fata de programul stabilit. Repet pleaca. Ce se intampla daca e in timpul saptamanii si prinde trafic pe drum.
Nu se intampla nimic. De mai bine de o jumatate de secol se produc zilnic astfel de nerespectari de program si te asigur ca nu s-a intamplat niciodata nimic. Nu suntem in lumea civilizata, unde conteaza astfel de lucruri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jul 2013 01:57 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 662
Puţin mai la est de sensul giratoriu Victoriei-Gării e o trecere de pietoni. Jumătatea nordică a trecerii respective are, lângă ea, un prag. Astfel, maşinile care vin dinspre est sunt nevoite să frâneze. În caz contrar, sunt zdruncinate zdravăn. Jumătatea sudică, însă, nu are nimic iar maşinile care vin dinspre vest, abia scăpate din giratoriul de la Victoriei, au tendinţa să accelereze. De regulă, te lasă, dar motoarele turate îţi crează impresia că autovehiculele respective sunt gata-gata să te atace.

Să zicem că în staţia de autobuz de lângă acea e un "8". Dacă în spatele lui vine, să zicem, un "SG 313" care circulă pe 40, partea din spate a acestuia stă exact pe trecerea de pietoni.

Să zicem că, un om oarecare are de traversat Bulevardul Gării de la sud la nord, pe la acea trecere aflată la est de giratoriul de la Victoriei iar acolo stă "fundicul" unui SG 313 oprit în staţie, în spatele unui "8" sau a unui alt autobuz lung. Ce face? Slalom. Până ce pietonul face slalom, maşina porneşte, că doar cât timp să accepte pietonul? Efectul? Maşina trece exact prin faţa pietonului şi nu cu viteză mică. De ce? Şoferul calculează cam cât îi trebuie pietonului să ocolească posteriorul MAN-ului, însă omite că există o anume viteză de reacţie şi că, din momentul în care ţi-ai pus în minte să faci treaba asta până, efectiv, o faci, trece un timp. Scurt, e drept, dar suficient cât pietonul să termine de ocolit "fundicul" autobuzului şi să se angajeze în traversare pe trecere.

Concluzia?? PASAJ SUBTERAN până nu va avea loc o tragedie acolo!!

Domnii de la primărie ar trebui să aibă în vedere că gara şi zona aferentă sunt ca o carte di vizită. Vine pasagerul cu trenul, trece o trecere nesemaforizată foarte lungă, aproape că e asaltat de maşinile cu motoarele turate (mai mult sau mai puţin), trebuie să ocolească posterioarele autobuzelor care stau în staţia de lângă iar apoi, merge la "Profi" unde trebuie să stea la coadă la casierie şi are parte şi de nişte antipatii nejustificate din partea unor fete pe care, mai bine să nu le caracterizez; asta ca offtopic. Cu asta, prima impresie e formată. Şi păcat!! Braşovul are un potenţial turistic cum multe oraşe ar vrea să-l aibă.

Revenind strict la subiect. Nu ştiu de ce, dar am impresia că unele autobuze care intră în giratoriu dinspre sud (de pe Victoriei) îşi închipuie că giratoriul e a lor. În sensul că intră cam repede acolo.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jul 2013 16:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
OAB wrote:
Puţin mai la est de sensul giratoriu Victoriei-Gării e o trecere de pietoni [...]

Ai sesizat foarte corect principalele vicii ale intersectiei. Acestea nu ar fi fost posibile daca se respectau macar normativele de proiectare si siguranta traficului. Nu mai amintim ca pietonul care vrea sa se deplaseze in lungul Bulevardului Garii nu mai are deloc trecere de pietoni peste Bulevardul Victoriei, fiind nevoit sa ocoleasca vreo jumatate de kilometru.

Cu regret insa constatam ca nu intereseaza efectiv pe nimeni dintre factorii raspunzatori aspectul legal al problemei, cu atat mai putin cel moral. Brasovul zilelor noastre este exemplu viu pentru asaltul total al marlaniei impotriva bunului simt. Si impotriva civilizatiei, in general, sub orice forma. Este un oras muls, asediat, devastat, cotropit. Potential turistic? Who cares... Hotul de buzunare nu sta sa analizeze potentialul cu care victima ar putea utiliza intr-un scop legitim ceea ce oricum i se va fura.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jul 2013 01:43 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 662
Quote:
Acestea nu ar fi fost posibile daca se respectau macar normativele de proiectare si siguranta traficului.


Ce anume se poate face acolo? Centura, încă, nu e gata în totalitate şi, ca urmare, vehiculele care ar putea ocoli Braşovul, nu o pot face iar fluxul în zona Gării e imens. O undă verde? Pasarele pentru pietoni? Că bani de pasaje subterane nu sunt. Şi, chiar dacă pasarelele ar rezolva problema pietonilor, mai rămâne cea a vehiculelor. În anul 1995, intersecţiile cu sensuri giratorii erau considerate ca fiind nedirijate, regula fiind prioritatea de dreapta. Acum, sunt dirijate şi regula este cea numită, impropriu, prioritate de stânga. Adică are prioritate cel care e în intersecţie. Bun. Mă aflam într-un 40 iar el aşa frumos a făcut o piruetă când a virat spre peronul din faţa Gării ca şi cum intersecţia ar fi fost goală. Să nu fi fost nimeni? Eram în segmentul B şi ca urmare, nu am văzut, dar e greu de crezut că intersecţia aia e goală la prânz (ora aproximativă: 11:55). Cel mai probabil, a tăiat calea cuiva care era, deja, în giratoriu. La ora aia, 40-ul nu duce la Saturn, ci doar până la Gară.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jul 2013 21:52 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
Site-ul RAT Brasov a suferit modificari.
Pentru a nu-si mai scrie toti "frustratii" nemultumirile privind transportul in comun brasovean a disparut forumul de discutii.
Au aparut insa la "conducerea RAT Brasov" declaratiile de avere si de interese ale directorilor. Minunat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jul 2013 22:21 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Kappa wrote:
a disparut forumul de discutii.

A reaparut. Doar firul de cupru si sina de tramvai dispar la RAT. Lucrurile inutile raman.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jul 2013 22:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
OAB wrote:
Ce anume se poate face

Nimic, atat timp cat autointitulatul "presedinte al comisiei de circulatie" conduce trebile dupa cum dansul pofteste, iar nimeni dintre specialisti, nici macar politia, nu au curajul sa deschida ciocul. Doar sunt platiti sa taca si sa bata din palme, nu sa aiba pareri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Aug 2013 18:38 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 244
Location: Brasov
Astazi 9 august in zona rulmentul mai exact la "Teo" center, un tir a doborat un stalp de sustinere al retelei de troleibuz, timp de doua ore circulatia troleibuzelor pe 13 decembrie a fost intrerupta.

Quote:
Accident pe 13 Decembrie, cu pagube serioase.
Nu s-a lăsat cu victime, dar pagube materiale sunt din plin, după ce un stâlp de electricitate de la marginea drumului a căzut peste o maÅŸină parcată. Sunt urmările unui accident petrecut în această dimineaÅ£ă pe 13 Decembrie, în zona Rulmentul, din cauza neatenÅ£iei unei ÅŸoferiÅ£e. Aceasta circula cu un Mini Cooper pe banda a doua, iar în dreptul unei clădiri cu birouri la care intenÅ£iona să ajungă, ea a încercat să „taie” banda I fără să se asigure. ÃŽnsă, calea i-a fost tăiată de un TIR, care a vrut să evite impactul ÅŸi a intrat cu autovehiculul în stâlpul de electricitate, care s-a răsturnat peste o maÅŸină parcată în zonă. CirculaÅ£ia a fost oprită, iar poliÅ£iÅŸtii braÅŸoveni de la Rutieră au demarat cercetările, chiar dacă se consideră a fi doar o tamponare, fără victime.


http://www.mytex.ro/stiri-brasov/brasov-accident-pe-13-decembrie-cu-pagube-serioase_360483.php


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 25 Nov 2013 22:23 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
Duminica am fost in zona Saturn ca sa constat ”pe propria piele” nebunia amenajarii capatului de linie.
In primul rand numai un om cu probleme serioase la ”calculator” se apuca in luna noiembrie de amenajari capete de linie. Nu suntem tara aflata in apropierea ecuatorului!
Oricum in afara de a se demola cladirea insalubra a dispecerilor si taierea stalpilor si bancilor plantate acum cativa ani nu se vedea a se face nimic. Se putea totul amana pana in primavara. Dar probabil au vrut sa prinda fondurile de RK si investitii pentru 2013 si s-au facut ca incep. Ce conteaza calatorul cand contractul trebuia semnat si parandaratul incasat?
Pe langa totalul disconfort creat si ameteala cu liniile care opresc in statia provizorie si cele care opresc doar in statia Cometei calatorii stau ca niste caraghiosi in picioare si la discretia intemperiilor.
Casa de bilete functioneaza intr-un cotet amplasat pe trotuarul unde este si statia ad-hoc si la partea din spate se sprijina pe 2 boltari (sic!).
Reteaua de troleibuz a fost taiata si capetele agatate de stalpi pana in apropierea sensului giratoriu pentru ca nu au avut alta improvizatie la indemana.
Troleibuzele Volvo utilizeaza motorul pe benzina pentru a intoarce in sensul giratoriu. In #70 de pilda la urcare era un miros puternic de gaze nearse de benzina.
Niciodata nu am vazut o carpaceala mai mare si o improvizatie mai fara sens! Chiar nu se putea ca macar o parte din terminal sa poata fi folosita iar ulterior sa se foloseasca partea amenajata?
La fel ca si CFR Calatori si RAT Brasov va pierde pe mana ei!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Jun 2014 20:51 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Cam ce parere aveti despre cum isi fac controlorii RAT treaba, sechestrand persoanele care nu au bilete? Bineinteles ca daca erau putin mai inchisi la ten, tinerii din autobuz ar fi fost liberi. In poza 3 se observa si "intaririle".


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Jun 2014 21:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7904
Sechestrare e doar dacă depăşeşte 30 de minute. La noi era o prevedere că persoana fără bilet şi care refuză să se legitimeze e oprită cu vehicul cu tot până vine miliţia, imputându-i-se şi costul cursei pierdute. Nu ştiu dacă s-o fi aplicat vreodată. E posibil să existe ceva similar şi la Braşov.
Pe de altă parte, dacă te urci fără bilet în autobuz, îţi asumi nişte riscuri.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Jun 2014 21:24 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Bun bun, dar il dai jos pe respectivul si il pazesti pana vine Politia Locala sau ce stiu eu cine. Nu mi se pare deloc normal. Oricum erau 5 insi care pazeau doua persoane. Iar daca te urci fara bilet nu ai decat sa suporti consecintele. Eu am fost amendat pe motiv ca nu aveam carnetul de student la mine (asta pentru un leu nenorocit).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 29 Jul 2014 19:16 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Acestia sunt "transportatorii" protejati de Primaria Brasov, pentru care a trebuit distrusa concurenta facuta de RAT la gara, in centru s.a.m.d.

https://ro.stiri.yahoo.com/ospitalitate ... 55007.html

Quote:
Ospitalitatea românească va rămâne doar un mit pentru un turist englez care a avut parte un tratament îngrozitor la Braşov. Bărbatul a plătit de şapte ori mai mult pentru o cursă cu taxiul, iar la final a mâncat şi bătaie.

Michael Shaw a ajuns în Gara din Braşov sâmbătă după ora 3. S-a urcat într-un taxi, iar şoferul l-a taxat de șapter ori mai scump: i-a cerut 70 de lei pe o cursă de şase kilometri, cât pentru o noapte de cazare.

Reporterul Digi24 a refăcut traseul de la Gara Brașov către cartierul Schei pentru a afla cât a costat în realitate această cursă. Sunt 6 kilometri între Gara din Braşov şi pensiunea unde era cazat turistul englez. Tariful este de 1 leu şi 35 de bani pe kilometru. Ajuns la destinație, pe strada Podul Crețului, reporterul a plătit pentru această cursa 10 lei, de șapte ori mai puțin decât a plătit turistul englez.

A doua zi dimineaţa, Michael s-a întors la Gara Braşov să-l caute pe taximetristul necinstit. „M-am gândit că trebuie să aflu mai multe detalii despre şoferul de taxi şi am observat că avea o placă de licenţă pe maşină şi am scos aparatul foto şi am încercat să fac o fotografie ca să pot să îi iau detaliile. Atunci m-a împins violent”, a povestit turistul. „Am o tăietură deasupra ochiului şi am primit şi un pumn în nas”, adaugă el. „M-a atacat de câteva ori şi m-a lovit de două ori puternic în faţă”, a precizat Michael Shaw.

Michael Shaw a reclamat aceste două semne ale ospitalităţii direct la Poliţie. Loviturile, susțin poliţiştii, vin din partea altui taximetrist, însă. Michael Shaw a confundat taximetriştii.

„A depus o reclamație cu privire la acest caz. A fost întrebat dacă dorește să mai aștepte în acea zi pentru a se aduce un traducător autorizat. S-a convenit de comun acord ca miercuri să se prezinte”, a declarat Liviu Naghi, purtător de cuvânt la IPJ Brașov.

După acest debut de vacanţă cu urme de neuitat, Michael rămâne încă o săptămână în România pentru cercetări şi frumuseţile naturii.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 30 Jul 2014 11:52 
Offline

Joined: Mon 17 Sep 2012 21:52
Posts: 14
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Acestia sunt "transportatorii" protejati de Primaria Brasov, pentru care a trebuit distrusa concurenta facuta de RAT la gara, in centru s.a.m.d.

https://ro.stiri.yahoo.com/ospitalitate ... 55007.html

Quote:
Ospitalitatea românească va rămâne doar un mit pentru un turist englez care a avut parte un tratament îngrozitor la Braşov. Bărbatul a plătit de şapte ori mai mult pentru o cursă cu taxiul, iar la final a mâncat şi bătaie.

Michael Shaw a ajuns în Gara din Braşov sâmbătă după ora 3. S-a urcat într-un taxi, iar şoferul l-a taxat de șapter ori mai scump: i-a cerut 70 de lei pe o cursă de şase kilometri, cât pentru o noapte de cazare.

Reporterul Digi24 a refăcut traseul de la Gara Brașov către cartierul Schei pentru a afla cât a costat în realitate această cursă. Sunt 6 kilometri între Gara din Braşov şi pensiunea unde era cazat turistul englez. Tariful este de 1 leu şi 35 de bani pe kilometru. Ajuns la destinație, pe strada Podul Crețului, reporterul a plătit pentru această cursa 10 lei, de șapte ori mai puțin decât a plătit turistul englez.

A doua zi dimineaţa, Michael s-a întors la Gara Braşov să-l caute pe taximetristul necinstit. „M-am gândit că trebuie să aflu mai multe detalii despre şoferul de taxi şi am observat că avea o placă de licenţă pe maşină şi am scos aparatul foto şi am încercat să fac o fotografie ca să pot să îi iau detaliile. Atunci m-a împins violent”, a povestit turistul. „Am o tăietură deasupra ochiului şi am primit şi un pumn în nas”, adaugă el. „M-a atacat de câteva ori şi m-a lovit de două ori puternic în faţă”, a precizat Michael Shaw.

Michael Shaw a reclamat aceste două semne ale ospitalităţii direct la Poliţie. Loviturile, susțin poliţiştii, vin din partea altui taximetrist, însă. Michael Shaw a confundat taximetriştii.

„A depus o reclamație cu privire la acest caz. A fost întrebat dacă dorește să mai aștepte în acea zi pentru a se aduce un traducător autorizat. S-a convenit de comun acord ca miercuri să se prezinte”, a declarat Liviu Naghi, purtător de cuvânt la IPJ Brașov.

După acest debut de vacanţă cu urme de neuitat, Michael rămâne încă o săptămână în România pentru cercetări şi frumuseţile naturii.

Este ceva obisnuit în gară, acum câteva zile venind de la București am fost rugat de cineva să-i spun cum poate ajunge în zona Spitalului Județean, i-am spus să ia un taxi , fiindcă la ora asta (00,20) nu mai circulă autobuze. Omul sa dus la primul taxi care la văzut gol în parcare, noroc că am văzut și i-am spus să se dea jos deoarece era unul dintre pirați. Primele mașini în gară sunt ale lor, iar deși este aproape în permanență poliție , acestia nu-i deranjează absolut deloc.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 07 Aug 2014 14:54 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 662
Autobuzul 779 pe linia 4. Un autobuz cu un aspect relativ decent, dar cu o problemă pe care consider că cei de la RATBV ar trebui să o remedieze. Despre ce e vorba?

Deasupra ferestrelor (între ferestre şi plafon) sunt nişte pereţi de plastic oblici. Înclinaţi cam la 45 de grade. Pe acei pereţi sunt nişte fante pe unde suflă instalaţia de climatizare. Dat fiind faptul că pereţii sunt oblici, şi aerul suflat (rece) bate la 45 de grade, pe călătorii aflaţi pe interval. Rezultatul? Înghesuirea călătorilor spre ferestre, să nu bată aerul rece pe ei.

E posibil ca cele semnalate să apară şi la alte autobuze de acel tip.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 11 Aug 2014 19:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Ieri seara, mercedesul 600, "veteran" al liniei 20, a fost implicat involuntar intr-un nefericit accident de circulatie, pe DN1E, la coborare din Poiana Brasov.
Quote:
Tragedie în familia deputatului PSD Ioan Ochi. Nepoata acestuia, de numai 18 ani, a murit într-un cumplit accident rutier, care a avut loc ieri, pe DN1E – Brașov – Poiana Brașov.
Sonia Ochi își sărbătorise majoratul sâmbătă…

http://www.brasovultau.ro/articol/stiri ... rasov.html

http://newsbv.ro/2014/08/11/tragedie-dr ... -accident/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 29 Aug 2014 21:11 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Ca tot veni vorba pe alt thread despre reteaua de fir aerian care (nu) mai exista la Brasov. Am observat ca pe 15 Noiembrie si Calea Bucuresti, echipajele RAT au mutat firele mai aproape de bordura trotuarului (din ordinul cui?). Rezultatul este ca troleibuzele nu mai pot circula pe banda a doua, in caz ca prima banda este ocupata. Astazi am asistat chiar la o deraiere de captatori din acest motiv. Mai mult, foarte multe console au fost scurtate dupa aceasta mutare, taindu-li-se cam pana la un sfert din lungimea lor. Probabil a avut cineva nevoie de fier vechi ca sa-si mai rotunjeasca veniturile. Sunt absolut caraghioase acum consolele mutilate si cu reteaua numai buna de circulat pe trotuar. Si nu e deloc semn bun, inseamna ca cineva a luat-o la ochi, urmeaza probabil si fapte mai mari. :evil:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 27 Jan 2015 13:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Azi dimineata a fost "turtit" MAN-ul 707 de pe linia 22, intr-un accident destul de urat. Se pare ca autoturismul cu care a intrat in coliziune frontala circula cu viteza mare pe contrasens...
Quote:
Accident cu trei victime pe strada A.I. Cuza din Brașov, în jurul orei 10.00, în zona Spitalului Mârzescu. Potrivit dispeceratului Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU) Brașov, sunt trei victime.
Din primele informații, este vorba despre coliziunea dintre un autobuz și un autoturism.
Cele trei victime, conștiente, au fost transportate la Spitalul Județean Clinic de Urgență Brașov. Șoferii sunt sfătuiți să ocolească zona pentru a nu fi blocați în trafic, circulația rutieră desfășurându-se cu greutate în zonă.


http://newsbv.ro/2015/01/27/foto-accide ... i-victime/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 28 Jan 2015 16:48 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Azi, troleibuzul Volvo nr. 62 si-a pierdut (la propriu) un tangon pe Str. Kogalniceanu. Si asa aveam prea multe troleibuze...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 17 Feb 2015 22:34 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
sorinache96 wrote:
O intamplare hazlie a avut loc ieri in statia Gemenii (spre Saturn) cand depanarea venit sa-l tracteze pe 122.
Brassovia wrote:
Am mai zis: Brasovul devine pe zi ce trece Caracalul Ardealului!

Ca tot se discuta despre asta intr-un alt topic. In vara anului trecut, mai exact, in 30.06.2014, in timp ce era tractat BMC-ul 687, s-a desprins bara de tractare si timp de cateva minute, Volvo-ul #69 a ramas blocat in spatele midi-busului, blocat pe alocuri circulatia in giratoriul de la Faget, dupa cum se poate vedea in videoclipul de mai jos:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 17 Feb 2015 22:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Oricum depanarea de la troleibuze si anume BV 11 UOG (T3) se defecteaza tot mai des, ajungandu-se ca A1 sa tracteze si troleibuze. Cea de-a doua depanare BV 06 AGB, este defecta, are pana pe doua roti si cred ca are si ITP-ul expirat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 17 Feb 2015 22:43 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
SPA29 wrote:
in timp ce era tractat BMC-ul 687
Da' unde-l ducea nene pe acel BWC, spre Rulmentul? Parca garajul lor era pe Harmanului...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 17 Feb 2015 22:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49294
De vreo doi ani li se promite celor de la Sectia Troleibuze ca vor primi doua autoturnuri. Minciuni, asa cum au fost si cele legate de traseul de troleibuze pe str. Aurel Vlaicu (s-a facut proiect, banii pt. proiect au fost dati si...reteaua a fost FURATA de cei de la RAT Brasov)!!!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 17 Feb 2015 22:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
Din 4 autoturnuri sunt functionale doar 3. Si asa ca sa ridice platforma de lucru trebuie sa ambaleze motorul de zici ca isi ia zborul si de multe ori nu se ridica. De atatea ori s-a intamplat ca autoturnurile sa trebuiasca sa fie remorcate la garaj din cauza ca s-au defectat!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 17 Feb 2015 22:52 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Silviu wrote:
De vreo doi ani li se promite celor de la Sectia Troleibuze ca vor primi doua autoturnuri. Minciuni, asa cum au fost si cele legate de traseul de troleibuze pe str. Aurel Vlaicu (s-a facut proiect, banii pt. proiect au fost dati si...reteaua a fost FURATA de cei de la RAT Brasov)!!!
Pai primaria a hotarat ca nu mai sunt necesari stalpii de pe o parte a strazii, ca de acum la Brasov am trecut la iluminat "economic" tip Ceausescu - majoritatea strazilor sunt iluminate ca la tzara, doar pe o parte. Ce sa faca RAT, cand au fost somati sa-si ia jucariile de pe stalpi?... Aah... trebuiau sa sesizeze parchetul pentru instigare la infractiune, dar asta se intampla doar in statele de drept. Motivul real pentru care s-a hotarat scoaterea stalpilor a fost exact distrugerea retelei - o data ca sa aiba ce sa mai vanda la negru si a doua oara ca nu cumva sa mai existe "pericolul" sa mai circule ceva electric pe acolo. Pulpea era pe moarte si nu se stia daca urmasul sau va fi tot atat de docil. Acum se stie: este.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 17 Feb 2015 22:57 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Brassovia wrote:
SPA29 wrote:
in timp ce era tractat BMC-ul 687
Da' unde-l ducea nene pe acel BWC, spre Rulmentul? Parca garajul lor era pe Harmanului...

Mare parte din Conecto-uri au ajuns sa fie garate in Rulmentul. La cat de pustiu e garajul acum, e loc destul pentru noile BWC-uri (cine altcineva ar putea castiga licitatia viitoare?) pentru care se doreste indatorarea Brasovului, din nou. Chiar asa: actualul credit BERD este achitat cumva?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 17 Feb 2015 23:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:37
Posts: 244
Location: Brasov
De Rulmentul apartin troleibuzele, MAZ-ul verde 638 si MAN-urile nearticulate de la 754-768, plus BMC-urile 78i 1-785.
Conecto sau BMC-uri mici nu au fost niciodata garate la Rulmentul.

Restul MAZurilor verzi, MAN-urile articulate 739-753 si Mercedesul 509 apartin de SMP (Bartolomeu), iar SMP este subordonata Rulmentului.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group