TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 29 Mar 2020 22:36

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 21:54 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Cele doua FBW-uri din Valea Cetatii au fost vandalizate :( . Au fost umplute de o parte si de alta de grafiti-uri. Nu imi pot imagina cum au avut loc si timpul necesar pentru a mazgali atat de tare aceste troleibuze. Nu cred ca mai conteaza, avand in vedere ca aceste troleibuze au fost "condamnate" pe nedrept sa "putrezeasca" in asa-zisa "conservare".


Attachments:
#920_001.jpg
#920_001.jpg [ 244.3 KiB | Viewed 8563 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 May 2009 20:55 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
MAN-ul #768 a fost implicat intr-un accident, ale carui detalii nu le cunosc. Am observat doar ca era tractat inspre depoul din Rulmentul. Avea luneta sparta, iar trapa motorului era larg deschisa (probabil nu se mai inchidea din cauza impactului ce parea a fi fost unul destul de dur, avand in vedere pagubele).


Attachments:
#768_002.jpg
#768_002.jpg [ 173.65 KiB | Viewed 8461 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 10 May 2009 23:48 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Un accident ce s-a produs pe Strada 13 Decembrie, a perturbat circulatia troleibuzelor aproape 3 ore (intre 07:00 si 10:00). Un sofer a izbit cu putere un stalp, care s-a prabusit de-a lungul benzilor de circulatie. Cei din regie au intervenit pentru a remedia situatia. In tot acest timp, pe liniile 7,8 si 30 au circulat doar autobuze. Din pacate s-a soldat cu moartea unui om.
Mai multe detalii http://www.adevarul.ro/articole/brasov- ... rasov.html si in ziarul tiparit. Imagine preluata de pe site-ul pomenit anterior.


Attachments:
accident_10_05_2009.jpg
accident_10_05_2009.jpg [ 259.67 KiB | Viewed 8383 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 17 May 2009 22:46 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Desi a trecut o saptamana de la tragicul accident, stalpul inca este la pamant. Reteaua a ramas suspendata in aer.


Attachments:
accident_rulmentul_002.jpg
accident_rulmentul_002.jpg [ 281.96 KiB | Viewed 8302 times ]
accident_rulmentul_003.jpg
accident_rulmentul_003.jpg [ 257.84 KiB | Viewed 8303 times ]
accident_rulmentul_004.jpg
accident_rulmentul_004.jpg [ 169.21 KiB | Viewed 8302 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 May 2009 09:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
SPA29 wrote:
Desi a trecut o saptamana de la tragicul accident, stalpul inca este la pamant. Reteaua a ramas suspendata in aer.

Nu m-ar mira sa ramana asa.
Daca mai tineti minte, in urma accidentului de acum vreo sapte ani, de pe Iuliu Maniu, in care miliardarul T. a strivit doi batrani de o cladire (dupa ce a rupt un stalp RAT la peste 100km/h + ebrietate + pasageri supranumerari, dar importanti), s-a stabilit ca stalpul era vinovat, pentru ca nu fusese pozat la distanta minima de 50 cm de bordura. Si IML a intors expertiza exact pe dos iar soferul de troleibuz care a dat initial marturie despre conditiile producerii accidentului a fost amenintat si obligat sa-si retraga declaratia. Tot asa ca aici, reteaua a ramas multa vreme fara stalp, apoi au pus alt stalp pe partea opusa a strazii, ca nu cumva sa mai intre in el terminatorul si alta data. Acum, acei stalpi sunt amintire (ca si reteaua de troleibuz), in locul lor fiind pozate caricaturile de stalpi de iluminat din tabla cutata, care nu provoaca pagube majore Nissan-ului, in caz ca sunt loviti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 May 2009 16:16 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Brassovia wrote:
-extinderea asa-ziselor "linii de microbuze" in defavoarea autobuzelor normale, dorita inca de mult timp de cativa ne-iubitori de transport public din cadrul autoritatii locale; imi si imaginez liniile 6 si 17 cu BMC-uri (dar viata bate filmul, deci sa nu glumim intr-un ceas rau...)


Ceea ce a spus Brassovia nu este o gluma :shock:. Astazi pe linia 8 iata ce se poate vedea:
Nu cred ca mai are rost sa subliniez ca astazi au circulat/circula 3 autobuze pe linia 30 si un singur troleibuz. De asemenea nu cred ca este necesar sa mai tot pomenesc de nerusinarea de care da dovada RAT-ul, inghesuind calatorii LINIEI 8 intr-un asemenea autovehicul.


Attachments:
#682_001.jpg
#682_001.jpg [ 71.57 KiB | Viewed 8189 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 May 2009 17:16 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 130
Location: Brasov/Varsovia
SPA29 wrote:
Brassovia wrote:
-extinderea asa-ziselor "linii de microbuze" in defavoarea autobuzelor normale, dorita inca de mult timp de cativa ne-iubitori de transport public din cadrul autoritatii locale; imi si imaginez liniile 6 si 17 cu BMC-uri (dar viata bate filmul, deci sa nu glumim intr-un ceas rau...)


Ceea ce a spus Brassovia este o gluma :shock:. Astazi pe linia 8 iata ce se poate vedea:
Nu cred ca mai are rost sa subliniez ca astazi au circulat/circula 3 autobuze pe linia 3 si un singur troleibuz. De asemenea nu cred ca este necesar sa mai tot pomenesc de nerusinarea de care da dovada RAT-ul, inghesuind calatorii LINIEI 8 intr-un asemenea autovehicul.


Se pare ca RAT s-a intors peste cap. Ieri seara era autobuz pe 8, mai inteleg, dar daca aceasta imagine cu microbuze va persista, vai de el. Alte orase incearca sa scape de microbuze in favoarea autobuzelor de mare capacitate, tramvaielor si troleibuzelor, iar noi introducem microbuze, chiar daca apartin RAT, pe cele mai aglomerate linii cum ar fi: 8, 37, 36, 50, 50B, 4, 51!!! Ce urmeaza? 5,17,40? Si se mira lumea ca transportul e supraaglomerat si ineficient. Peste 5-6 ani, daca se continua asa Brasovul va fi sufocat de automobile. Asta se doreste?

Si pe linii care nu au trafic 14, 15, 44, 46 se introduc autobuze de mare capacitate!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 May 2009 21:13 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Deja de ceva timp se practica introducerea de autobuze si pe linia 8. Acum, vedem si midibuze. Care o fi scopul, vor sa demonstreze ca e nevoie de inca vreo treizeci de midibuze achizitionate prin credit BERD? Credeam ca se doreste bemecizarea doar pentru terminalul Livada Postei, dar se pare ca intentiile sunt cu bataie mai lunga ("eficientizare" = pregatirea RAT in vederea achizitionarii/inlocuirii sale de catre dubari). Midibuze pe linii precum 4 si 8, care servesc gara, sunt o eticheta de rusine pusa pe fruntea ingusta a "edililor" acestui nenorocit de oras sub ocupatie mafiota.

Alta dezamagire...

Nou-creatul peron RAT de la gara a fost alocat liniilor celor mai solicitate, respectiv liniile 4 si 51, care asigura legatura cu centrul orasului. Acest peron este cel mai indepartat de copertina, necesita traversarea de doua ori, este fara accesibilitate pentru persoane cu handicap si are cea mai mica latime posibila. O persoana cu bagaje blocheaza practic intreaga latime a peronului, iar la momentele de aglomeratie calatorii vor trebui sa astepte pe carosabil, expunandu-se accidentelor. Evident, peroanele mai bune au fost alocate liniilor spre Stupini si Gara Brasov-Triaj.

Normal ar fi fost ca acest peron mic si indepartat sa fie folosit pentru vehiculele liniilor cu trafic scazut (29, 37, 40, 42), peronul median sa fie rezervat liniilor 32 si 35, iar traseele "grele" si importante pentru turisti (4 si 51) sa traga chiar la peronul principal cu copertina. Stiu ca mai sunt inca oameni de buna credinta, profesionisti buni si responsabili in cadrul RAT, deci sa asteptem cu incredere ca aceasta situatie sa fie remediata in favoarea calatorilor, in primul rand a turistilor al caror prim contact cu Brasovul este chiar aici.

Si bineinteles ca taximetristii tot nu opresc in parcarea lor. Si bineinteles ca politia tot nu are voie sa ii deranjeze din parcajul public din fata garii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 16:22 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 130
Location: Brasov/Varsovia
Duminica dimineata la ora 7 troleibuzul Volvo 64 a suferit un accident. A doborat un stalp intre Rulmentul 1 si Rulmentul 2 troleibuzul facandu-se praf la usa din fata si spate. Se pare ca vroia sa evite o masina care i-a taiat calea si a sters stalpul de sustinere. Troleibuzul circula pe linia opt. Noroc ca era gol dar si ca nu a intrat in plin in stalp.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 May 2009 17:16 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Stii cumva daca se poate repara? Sunt grave avariile? Presupun ca nici stalpul acela nu a fost ridicat inca.
Nu stiu de ce, dar am impresia ca acest Volvo va fi primul sacrificat din lotul de troleibuze adus in 2008, pentru piese. Abia a fost reparat, iar acum nu iese la traseu, din nou. Un ghinion incredibil.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 May 2009 10:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
In urma amenajarii langa intersectia de la "Ceasul Rau" a unei parcari la dispozitia acestei carciumi, reteaua de troleibuz care strabate intersectia pe directia 13 Decembrie-Castanilor a ramas cu doua prinderi "in aer" si inca una insuficienta, spanzurand liber pe cca. 75 m. Desi in alte cazuri asemanatoare s-au pus stalpi noi (si aici ar fi existat aceasta posibilitate), s-a preferat totusi o solutie inadmisibila tehnic, care poate genera grave incidente. O fi intamplator?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 May 2009 10:58 
Brassovia wrote:
Desi in alte cazuri asemanatoare s-au pus stalpi noi (si aici ar fi existat aceasta posibilitate), s-a preferat totusi o solutie inadmisibila tehnic, care poate genera grave incidente. O fi intamplator?
E suficient un accident, un incendiu, una-alta, si cred ca mancatorii de ... dulciuri turcesti, manati de la spate de "tovarasii" de la partide sau servicii vor si sari cu gura, ba ca "troleibuzul e periculos", ba ca pune in pericol viata calatorilor, ba una, ba alta, si, ca sa vezi, ei nu vor avea decat sa "lucreze pentru (niste) cetateni", spre "binele" lor... :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 May 2009 18:21 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
FBW58 wrote:
Se poate repara dar are parbrizul spart si usa din fata e varza. Cred ca il vor repara ca nu au bani de investitii.

#64 va fi reparat. A fost comandata o noua "masca" (caroserie, probabil in aceasta categorie intra si ferestrele de la parbriz, luneta si geamuri pentru salon) din Sibiu, pentru el. Este aproape distrus, dar macar il vom vedea la traseu din nou. Stalpul care l-a doborat nu a fost inlocuit, iar reteaua a ramas suspendata in aer.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 17:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Toate-s vechi si noi sunt toate. Dar tot nu inteleg: e caz de nunta sau de inmormantare?...

PDL face campanie EBA cu autobuzele RAT

03-06-2009
Autor: Brasovul Tau


Susţinători ai fiicei preşedintelui Traian Băsescu, coordonaţi de lideri PDL Braşov, au plecat ieri spre Cluj la un miting de susţinere, transportaţi cu autobuzele regiei locale de transport Braşov.

Ieri la prânz un grup de susţinători feroce ai ficei preşedintelui Traian Băsescu s-au urcat în două autobuze RAT şi au plecat spre Cluj pentru un miting de susţinere al campaniei EBA. Întreaga acţiune a fost supravegheată de consilierul local PDL Adrian Oprică. Aceasta reprezintă încă o dovadă a faptului că în organizaţiile PDL din teritoriu s-a primit ordin pentru susţinerea campaniei electorale a ficei preşedintelui Traian Băsescu. Săptămâna trecută Braşovul Tău a arătat că sediul de campanie EBA este într-un imobil RIAL închiriat deputatului PDL Gabriel Andronache.

Åžeful RAT-ului nu ÅŸtia.

Directorul RAT Braşov, Augustin Pulpea a declarat ieri: „Nu cunosc nimic depsre acest lucru. Nu cred că am închiriat autobuze pentru campania electorală. Nu ştiu nimic depsre asta”.

Autobuze pentru nunţi şi înmormântări

Mult mai informat în privinÅ£a autocarelor electorale pentru EBA era directorul adjunct al RAT, Marin Costinel. “Da, am închiriat două autobuze RAT, urmare a solictării unui ONG din BraÅŸov, ASIST. ÃŽn cerere, înregsitrată la noi în această dimineaÅ£ă, (s.n. adică ieri, 3 iunie, 2009). ASIST a precizat că doreÅŸte să închirieze cele două autobuze pentru o acÅ£iune a asociaÅ£iei care va dura, de la orele 11.00 până la orele 21.00 ale aceleiaÅŸi zile. Atât. Nu, nu am închiriat ÅŸi nu închiriem autobuze pentru acÅ£iuni electorale ÅŸi politice. Doar pentru nunÅ£i ÅŸi înmormântări.”

Doar sprijin, nu campanie.

„Da, am închiriat două autobuze de la RAT. Am depus cererea alaltăieri (s.n. adică marţi, 2 iunie, 2009) şi am plătit pentru ele 3500 de lei în total. Am închiriat pentru o acţiune a asociaţiei noastre. Da, pentru srijinirea Elenei Băsescu. E o acţiune de susţinere, nu de implicare în campania electorală, tinerii noştrii vor să o susţină şi noi le-am respectat dorinţa. Consider că e legal ca am făcut. Nu văd unde e problema. Orice ONG se poate implica în spijinirea unui candidat”, a declarat Vicepreşedintele ASIST, Constantin Mosora.

Ovidiu Eftimie, Maria PetraÅŸcu.


Conform:
http://www.brasovultau.ro/index.php?pag ... e-rat.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 04 Jun 2009 19:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
In acelasi timp, autobuzul etajat al Consiliului Judetean si-a gasit o noua destinatie, in lipsa licentei de transport pe care primaria refuza sa o acorde si a interdictiei de a folosi statiile transportului public local.

Astfel, pavoazat cu bannere laterale imense portocalii, pe care scrie "PROIECT AL CONSILIULUI JUDETEAN BLOCAT DE PRIMARUL...", vehiculul circula de doua zile non-stop pe strazile orasului, difuzand la megafon explicatia cu toata tarasenia in cauza. Consilierii judeteni PSD, care au fost anul trecut de acord cu initiativa turistica si cheltuirea ca atare a sute de mii de euroi, acum tac malc la comanda noului stapan. Penibila ipostaza, vai de tara asta, ca o conduc fruntasii principiului "sa moara capra vecinului".

Iata textul si imaginea, conform Gazetei de Transilvania:
http://www.gtbv.ro/?page=articol&id=25428&cat=4

Căncescu se plînge de Scripcaru

PreÅŸedintele CJ BraÅŸov, Aristotel Căncescu, a afirmat, în conferinÅ£a de presă de miercuri, că unele dintre investiÅ£iile pe care le-a demarat în municipiul BraÅŸov nu se pot realiza din cauza... primarului ÅŸi a blocajelor pe care acesta le instituie. Astfel, autobuzul supraetajat, destinat braÅŸovenilor, dar mai ales turiÅŸtilor, ÅŸi menit a promova turismul braÅŸovean, nu poate fi folosit pentru că primarul Scripcaru refuză a-i da acordul pentru a opri în staÅ£iile RAT. "Din păcate, autobuzul nu îl putem folosi dintr-o răutate clară a primarului BraÅŸovului. Acesta refuză să-ÅŸi dea acordul ca autobuzul să oprească în staÅ£iile RAT. Pe cale de consecinÅ£ă, ne-a dat negaÅ£ie, motiv pentru care acest autocar a fost dotat cu megafoane, îl vom plimba prin BraÅŸov ÅŸi vom anunÅ£a populaÅ£ia oraÅŸului că domnul Scripcaru opreÅŸte această investiÅ£ie benefică. Ced că nimeni nu se îndoieÅŸte de acest lucru, mai ales că investiÅ£ia a costat 11 miliarde lei, adică aproximativ 300.000 euro. Deocamdată, nu avem ce să facem, o să-l acÅ£ionăm în judecată pe primar, deÅŸi e clar că procesul poate dura 2 ani de zile, ÅŸi, pînă atunci, o să plimbăm acest autobuz prin oraÅŸ. Vom cîştiga acest proces, aÅŸa cum le-am cîştigat pe toate pînă acum. E clar că domnul primar e un om abuziv", a explicat Aristotel Căncescu, preÅŸedintele CJ BraÅŸov. Autobuzul cu pricina, care se plimbă la ora aceasta prin oraÅŸ nestingherit, avînd inscripÅ£ia "InvestiÅ£ie blocată de primarul George Scripcaru", în timp ce o voce comunică de ce mijlocul de transport are un banner cu un asemenea mesaj: "Acest autobuz, achiziÅ£ionat de Consiliul JudeÅ£ean pentru promovarea turismului, nu are voie să staÅ£ioneze în municipiul BraÅŸov din cauza primarului Scripcaru, care interzice oprirea în staÅ£iile RAT", continuînd cu înÅŸiruirea tuturor pricinilor pentru care turismul nu poate fi promovat prin această modalitate. Cert este că, în nota primită de la Primărie, se spune clar că "serviciul de transport public local de persoane prin curse regulate se extinde pe noi trasee, aceste trasee vor fi atribuite prin concesionare ÅŸi contracte de delegare a gestiunii", aÅŸa încît, Å£inînd cont de acest argument ÅŸi de altele, Primăria afirmă "nu putem elibera licenÅ£a pentru traseul solicitat de dumneavoastră".

De asemenea, preÅŸedintele CJ BraÅŸov se plînge ÅŸi de faptul că studiul făcut de o prestigioasă firmă austriacă, în valoare de 109.000 euro, pentru domeniul schiabil din Poiana BraÅŸov, este blocat de Scripcaru ÅŸi de guvernul pe care îl reprezintă, pentru că premierul Emil Boc a luat înapoi cele 130 miliarde lei alocate de guvernul Tăriceanu pentru această investiÅ£ie. ÃŽn consecinÅ£ă, de acest studiu nu mai este interesat nimeni, aÅŸa încît singura soluÅ£ie rămîne ca preÅŸedintele CJ să apeleze la o metodă ingenioasă: "O să-l fac cadou ori Ministerului Turismului, ori Primăriei municipiului BraÅŸov". Autobuzul ÅŸi domeniul schiabil sînt doar două dintre investiÅ£iile care măresc vrajba dintre Primărie ÅŸi CJ. Ce va urma?


Attachments:
25428_big_autocar Cancescu3.JPG
25428_big_autocar Cancescu3.JPG [ 79.32 KiB | Viewed 7785 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Jun 2009 17:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Brasovul tau wrote:
Tinta atacurilor murdare sau un simplu incident? La această întrebare vor trebui să găsească oamenii legii un răspuns. Şi asta după ce una dintre investiţiile Consiliului Judeţean în turismul braşovean a fost vandalizată.
Este vorba despre autocarul supraetajat care a rămas fără un geam lateral, după ce acesta a fost cel mai probabil spart cu un bolovan. Incidentul s-a petrecut joi după amiază în cartierul Bartolomeu când ÅŸoferul autocarului a oprit câteva minute pentru a-ÅŸi lua o sticlă cu apă, de la un chioÅŸc. Momentan nu se ÅŸtie dacă geamul a fost spart voit sau a fost un simplu incident. Åžoferul autocarului a depus o sesizare la poliÅ£ie, iar oamenii legii vor ancheta acest caz pentru a stabili ce s-a petrecut cu exactitate. Reamintim că staff-ul Consililului judeÅ£ean a protestat printr-un mesaj audio ce se auzea din difuzorul maÅŸinii faÅ£ă de refuzul RAT de a lăsa autobuzul cu etaj să oprească în staÅ£ii pentru a lua călătorii care vor să viziteze zona istorică BraÅŸovului.


http://brasovultau.ro/index.php?pag=nw& ... lizat.html

Cat desprea ceea ce s-a intamplat pe 3 iunie, acest fapt ne arata inca o data culoarea politica a RAT-ului si ipocrizia de care dau dovada unii si altii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Jun 2009 21:57 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Era de asteptat, mai ales ca s-a plimbat foarte mult in ultimele zile, si pe toate strazile.

Cei pentru care argumentele "juridice" nu mai par a fi suficiente, recurg mai apoi la pumni, pietre, bolovani, cutite, gloante, incendieri. Inca o dovada a civilizatiei de stadion. Vezi si tinerii reperati in timp real si agresati prompt in fata garii, zilele trecute.

In sfarsit, avem primele rezultate ale instalarii camerelor de supraveghere video din oras. Puterea isi supravegheaza chiar din biroul nr. 1 "dusmanii", ii localizeaza pe monitor si apoi trimite echipa sa le aplice corectiile necesare. N-a fost deci o investire zadarnica a banilor publici.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Jun 2009 10:33 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 130
Location: Brasov/Varsovia
SPA29 wrote:
Brasovul tau wrote:
Tinta atacurilor murdare sau un simplu incident? La această întrebare vor trebui să găsească oamenii legii un răspuns. Şi asta după ce una dintre investiţiile Consiliului Judeţean în turismul braşovean a fost vandalizată.
Este vorba despre autocarul supraetajat care a rămas fără un geam lateral, după ce acesta a fost cel mai probabil spart cu un bolovan. Incidentul s-a petrecut joi după amiază în cartierul Bartolomeu când ÅŸoferul autocarului a oprit câteva minute pentru a-ÅŸi lua o sticlă cu apă, de la un chioÅŸc. Momentan nu se ÅŸtie dacă geamul a fost spart voit sau a fost un simplu incident. Åžoferul autocarului a depus o sesizare la poliÅ£ie, iar oamenii legii vor ancheta acest caz pentru a stabili ce s-a petrecut cu exactitate. Reamintim că staff-ul Consililului judeÅ£ean a protestat printr-un mesaj audio ce se auzea din difuzorul maÅŸinii faÅ£ă de refuzul RAT de a lăsa autobuzul cu etaj să oprească în staÅ£ii pentru a lua călătorii care vor să viziteze zona istorică BraÅŸovului.


http://brasovultau.ro/index.php?pag=nw& ... lizat.html

Cat desprea ceea ce s-a intamplat pe 3 iunie, acest fapt ne arata inca o data culoarea politica a RAT-ului si ipocrizia de care dau dovada unii si altii.


Ziarul a exagerat un pic. Nu RATul nu da aprobarea sa opreasca in statiile lui ci PRIMARUL nu accepta acest lucru pentru ca e o campanie initiata de consiliul judetean.
Din alt punct de vedere cum poti sparge un geam lateral pe o strada curata, ma refer ca nu exista pietre pe carosabil, fara sa fi implicat in accident din greseala("un simplu incident") ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Jun 2009 12:36 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Daca saptamanile ce au trecut am avut MAN-uri, Mercedes-uri, chiar si BMC-uri pe linia 8, nu vad de ce nu am avea si un MAZ astazi?


Attachments:
#637_004.jpg
#637_004.jpg [ 65.23 KiB | Viewed 7604 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Jun 2009 13:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Brassovia wrote:
In acelasi timp, autobuzul etajat al Consiliului Judetean si-a gasit o noua destinatie...

Quote:
... autocarul supraetajat care a rămas fără un geam lateral, după ce acesta a fost cel mai probabil spart cu un bolovan.

Astazi, autobuzul-megafon si-a reluat cursele de protest.
Iata ce operativ se poate repara un geam spart. Sau poate nu l-au reparat? Nu stiu ce s-o fi ascunzand sub bannerul incriminator.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Jun 2009 21:13 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca in asa-zisul "centru civic", la fel ca si in centrul istoric si in cartierul Schei, nu prea mai ai de unde sa cumperi bilete RAT. Noroc cu initiativa particulara. Pe Str. Toamnei, mai intalnim o toneta-anticariat sub cerul liber, care functioneaza cand are timp "patronul" si cand e soare afara. Are si un anunt prins de-un stalp: "AVEM BELETE RAT". Din pacate, acest anunt nu se vede in poza, pentru ca tocmai il intorsese pe dos vantul. Scaunul este legat cu un lant cu doua lacate, pentru a nu fi furat cat timp operatorul pleaca de la locul de munca pentru diverse nevoi trupesti. Stiu ca a mai fost fotografiat, dar nu m-am putut stapani.

Iata deci ce a ajuns sistemul de ticketing al RAT Brasov, dupa ce in fruntea institutiei se afla aceeasi persoana de aproape doua decenii, rivalizand la longevitate directoriala cu Mugur Isarescu. :twisted:


Attachments:
avem_belete_rat.jpg
avem_belete_rat.jpg [ 115.93 KiB | Viewed 7455 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 13 Jun 2009 21:23 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
Iata si alte statii ale RAT din aceeasi zona. Ca si cea de pe Toamnei, tot lipsite de copertina si case de bilete: "Camera de Comert" si genial-denumita "Hidro B". A se remarca grija primariei si a conducerii RAT pentru confortul calatorilor din acest aglomerat nod de circulatie, unde exista si numeroase institutii publice cu mare aflux. In final, o poza cu copertina unei foste statii, acum desfiintata, dar care dainuie inexplicabil acolo (ma rog, are chiosc in ea firma consilierului local care infiera cu manie proletara troleibuzele...), spre ciuda calatorilor care asteapta in soare si ploaie in noile statii fara copertine. :x


Attachments:
camera_de_comert.jpg
camera_de_comert.jpg [ 74.5 KiB | Viewed 7452 times ]
hidro-B.jpg
hidro-B.jpg [ 69.39 KiB | Viewed 7452 times ]
fosta_statie.jpg
fosta_statie.jpg [ 66.64 KiB | Viewed 7452 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Jun 2009 01:18 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Ca tot pomenim de dezamagiri... Iata una crunta: duminica si sambata, la ora 22, avem cate doua troleibuze la traseu, pe linia 5B, iar in timpul saptamanii vedem un vehicul la o ora. Sunt tare curios daca se respecta acest lucru. Daca da, atunci e mare bataia de joc.


Attachments:
orar_5B.jpg
orar_5B.jpg [ 45.7 KiB | Viewed 7399 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Jun 2009 11:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
SPA29 wrote:
Ca tot pomenim de dezamagiri... Iata una crunta: duminica si sambata, la ora 22, avem cate doua troleibuze la traseu, pe linia 5B, iar in timpul saptamanii vedem un vehicul la o ora. Sunt tare curios daca se respecta acest lucru. Daca da, atunci e mare bataia de joc.

Nu sunt doua troleibuze... Este acelasi, care pleaca la ultima cursa cu cateva minute mai devreme, nemaiavand stationare la cap de linie. Vezi ca intre plecari este un interval de 55 minute, suficient pentru o cursa la ore neaglomerate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 08:46 
Offline
User avatar

Joined: Thu 03 Nov 2005 21:03
Posts: 212
Location: Brasov
In jurul orei 7,20 troleibuzul Volvo #70 aflat pe linia 8 a agatat reteaua in sensul giratoriu de la Gara pe directia spre Saturn. Doua console au fost rupte din ancore si au cazut pe stalpii pe care erau fixate antrenand dupa ele si reteaua. La fata locului erau doua autoturnuri care interveneau operativ la rezolvarea incidentului. Avaria era destul de serioasa deoarece a fost solicitat un al treilea autoturn care sa aduca si elemente de fixare ale retelei care partial fusesera deteriorate. Fluidizarea circulatiei era asigurata de catre un agent al Politiei. Capatul de captare al unuia dintre captatori lui #70 era dislocat si cazut pe partea carosabila. Pana la ora 7,35 preluarea calatorilor se facea doar cu autobuzele liniei 23.
Prinderea retelei in sensul giratoriu respectiv este destul de deficitara (si asta s-a vazut si azi, dupa modul de producere a incidentului) troleibuzele circuland cu viteza destul de mica. Daca pana la patrunderea si dupa iesirea din sensul giratoriu exista console cu brat lung care sustin reteaua in centrul sensului giratoriu reteaua este sustinuta doar prin ancore simple si lungi prinse de stalpii din zona.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 09:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49231
Aceste incidente sunt previzibile. Pentru ca angajatii RAT (retele electrice) se ocupa de demontat stalpi (inclusiv de cei care NU sunt in administrarea RAT) zi si noapte. Se ocupa de vopsit stalpi (inclusiv cei de beton sunt vopsiti!!!). Deci nu mai au timp (dar nici materiale) sa intretina reteaua existenta de troleibuz.

Am fost in magazia RAT: nu mai exista consolele dezafectate. Mai sunt la fostul depou de tramvaie cateva console ce au apartinut retelei din Tocile. Nici fir, coliere, etc. Unde sunt?

Am afirmat mai demult ca cei din RAT sunt principalii vinovati (dar si principalii beneficiari) ai demontarii infrastructurii de troleibuz si tramvai. Sigur ca Scripcaru, Gontea, Radnoti, Butuza au initiat masacrul, doar pentru propriile beneficii. Dar cei din RAT au distrus mai mult decat trebuia, obisnuindu-se sa dea vina pe Scripcaru.

Pulpea, Sabo, Marin Costinel, Ciurea. Unii cu buna-stiinta, altii din nestiinta, toti cu rea-vointa.


Top
 Profile  
 
 Post subject: re
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 15:14 
Astazi in jurul orei 13:30 am trecut prin intersectia Grivitei (onix) si am vazut troleibuzul #812 care circula pe linia 10. Luand curba sa se duca la statie la Onix acestuia i-au sarit captatoarele, blocand circulatia 30 de minute. Acesta nu mai putea fi pus din nou pe "sarme" deoarece era in curba cu zona intrerupta, la macazuri si liniile suspendate care merg spre 13 Decembrie. Un politist a dirijat circulatia iar intr-un final un sofer oarecare care conducea un ARO de teren a vrut sa dea o mana de ajutor , a scos cablul de tractare ,si , cum nu mi-a fost dat sa vad niciodata ARO A TRACTAT TROLEUL! (pana in statie) unde de acolo si-a reluat traseul normal (cu o intarziere destul de mare). Interesant este faptul ca in acea zona a trecut o echipa de interventie (un camion A1 care tracteaza troleibuzele) si nu s-a ocupat deloc de bietul articulat continuandu-si drumul undeva in zona Grivitei.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 19:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Desi pare greu de crezut ceea ce spui tu, nu ma mira atat de tare. In primul rand, in legislatie, este prevazut faptul ca nu ai voie sa tractezi/remorchezi autovehicule/tramvaie cu masini ce au greutatea mai mica decat autovehiculul/tramvaiul tractat. In al doilea rand nu prea vad cum o masina de 1-2 tone remorcheaza troleul, care, evident, are o greutate mult mai mare. Nu pun la indoiala cele spuse de tine, dar daca reuseai sa realizezi o poza era mai credibil.
Se putea proceda intr-o maniera mai "domestica" si civilizata. Dupa cum stim, G&S-uri au mptor auxiliar, special creat pentru asemenea situatii, dar probabil a disparut acel motor ori este defect ori nu avea combustibil necesar pentru o asemenea operatiune.
Cat despre autovehicul de interventii de care spui tu (Tv 1), normal ar fi fost normal sa intervina acesta, chiar daca acest camion este folosit pentru autobuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 20:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3425
SPA29 wrote:
...normal ar fi fost normal sa intervina acesta, chiar daca acest camion este folosit pentru autobuze.

Normal - intr-o lume normala. Nu si pe ulitele din Brasovesti, unde scaietii, papadia si volbura fac legea.

Alte exemple, ca sa vedeti ca si la autobuze e tot aceeasi gandire profund gospodaroasa:

- coloana Bartolomeu asigura liniile 31 si 32, dar cele mai multe trasee care intorc in Bartolomeu (12, 14, 15, 16, 18, 22, 24, 29, partial 5 si 44) sunt asigurate de coloana Sediu Harmanului sau Baza Rulmentul;
- BMC-urile au fost atribuite exact coloanei celei mai indepartate de locul unde isi fac treaba;
- coloana Baza Rulmentul asigura liniile 29, 36 si 44, nu insa si liniile cu terminus chiar la Rulmentul (2, 9);
- pe linia 40 merg articulatele aproape goale, in timp ce pe 5, 6, 17, 22 si 51 se calca in picioare lumea care chiar plateste bilet;
- oricum, pretul unui bilet pe linia 40 este de 1,50 la o semicursa de 13,5 km, in timp ce, tot in interiorul limitelor administrative ale municipiului, si inca intr-o zona mult mai gras impozitata, linia 20 are semicursa de doar 12 km, dar costa 3,50 lei.

De la cine cerem noi constiinta, logica si ordine? De la cei pentru care a fi cetatean al orasului acesta nu reprezinta altceva decat o oportunitate de afaceri mai buna decat in alta parte?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Jul 2009 13:13 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Iata de ce ar fi trebuit sa se iste scandalul, de acum 2-3 saptamani. Nu numai ca autobuzul etajat nu are voie sa opreasca in statiile RAT, dar mai nou, orasul nostru este invadat de fel si fel de firme de transport (in special dube :evil: ). In primele doua imagini se poate observa cum 2 vehicule opresc in statie la Faget, iar in ultima imagine se poate vedea o duba parcata in fata unui super-market situat in zona "Gemenii", asteptand clientii.


Attachments:
P7020118 (Medium).JPG
P7020118 (Medium).JPG [ 61.18 KiB | Viewed 6966 times ]
P7020120 (Medium).JPG
P7020120 (Medium).JPG [ 64.72 KiB | Viewed 6966 times ]
IMG_9204 (Medium).jpg
IMG_9204 (Medium).jpg [ 84.85 KiB | Viewed 6966 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group