TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 18 Sep 2019 00:00

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 240 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Sep 2009 00:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7921
35 opreste ca el nu ocoleste pe la Ceasul Rau, iar statia Hidro A e in curba... de fapt, 35 e singurul autobuz care e logic sa opreasca acolo tinand cont de actualele amplasamente ale statiilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Sep 2009 10:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
Dr2005 wrote:
35 opreste ca el nu ocoleste pe la Ceasul Rau, iar statia Hidro A e in curba... de fapt, 35 e singurul autobuz care e logic sa opreasca acolo tinand cont de actualele amplasamente ale statiilor.


Corect. Dar troleibuzele?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 13 Sep 2009 15:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Silviu Sintea wrote:
Dr2005 wrote:
35 opreste ca el nu ocoleste pe la Ceasul Rau, iar statia Hidro A e in curba... de fapt, 35 e singurul autobuz care e logic sa opreasca acolo tinand cont de actualele amplasamente ale statiilor.


Corect. Dar troleibuzele?

Liniile 32 si 35 nu se pot inscrie in curba de la intersectia Kogalniceanu-15 Noiembrie, pentru a opri in vechea statie Hidromecanica ("Hidor A"), datorita unei modificari facute in ultimul moment anul trecut, la sistematizarea zonei. Asa ca s-a creat o noua statie. De ce trebuiau duse si troleibuzele acolo, se intelege: pentru a nu lua din pasagerii autobuzelor aglomerate de pe 5, 17 si 31 - deci pentru a circula cat mai goale cu putinta...

Daca tot exista doua statii, logic ar fi fost ca toate traseele catre o anume directie sa fie impreuna in aceeasi statie, in ideea scurtarii timpului de asteptare al pasagerilor. Astfel, la "Hidro B" puteau sa opreasca toate traseele spre Calea Bucuresti, Carpatilor si Valea Cetatii (3, 5, 5b, 7, 10, 17, 30, 31, 32, 35), restul ramanand la "Hidro A" (1, 4, 6, 22, 34, 37, 52). Dar interesele calatorilor nu conteaza pentru Primaria Brasov.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Sep 2009 20:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Au fost construite alveole in statiile de pe Strada Carpatilor din dreptul Pietii Decebal.


Attachments:
P9272936 (Medium).JPG
P9272936 (Medium).JPG [ 92.88 KiB | Viewed 8980 times ]
P9272938 (Medium).JPG
P9272938 (Medium).JPG [ 79.84 KiB | Viewed 8981 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Oct 2011 12:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
Traseu fantoma, cu program eteric.

Foto in 24.10.2009.


Attachments:
tr. 41 -24.10.2009.jpg
tr. 41 -24.10.2009.jpg [ 53.11 KiB | Viewed 8489 times ]
tr. 41 -24.10.2009 a.jpg
tr. 41 -24.10.2009 a.jpg [ 43.66 KiB | Viewed 8492 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Oct 2011 19:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
Cinci capete de linie RAT vor fi modernizate

Consiliul Local a aprobat propunerea de modernizare a cinci capete de linie ale RAT Braşov. Este vorba de capetele de linie din Noua – str. Brazilor, Roman – str. Poienelor, Rulmentul – str. 13 Decembrie, Saturn – B-dul Saturn şi Triaj – str. Hărmanului. Acest proiect a fost inclus în Planul Integrat de Dezvoltare (PID) al Braşovului, valoarea sa fiind de 28,53 milioane de lei. În prezent, transportul de călători se realizează pe 35 trasee cu autobuze, însumând un total de 504,8 km, şi pe 6 trasee de troleibuze, în lungime totală de 81,1 km, cu plecări din 10 capete de linii principale. Dintre toate capetele de linii din municipiul Braşov numai capătul de linie Stadionul Municipal este modernizat.


http://www.bzb.ro/index.php?page_name=s ... tire=67721


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Nov 2011 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Modernizarea capetelor de la Saturn si Rulmentul reprezinta niste bani aruncati, fara sa se fi facut vreun studiu in privinta asta. Cum am mai spus, capatul de linie de la Saturn se poate uni cu cel de la Roman. Iar cel de la Rulmentul se poate desfiinta. Sa nu uitam ca toate liniile care circula de la intersectia 13 Decembrie - Independentei in jos nu sunt rentabile, o singura linie sau maxim doua ar fi suficiente in zona, ideal ar fi prelungirea liniei 8 pana la Sanpetru.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Aug 2012 15:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
Astra (Roman).

1. Statie troleibuze

2-3. Statie autobuze RAGCPS.


Attachments:
statie troleibuze Roman.jpg
statie troleibuze Roman.jpg [ 93.64 KiB | Viewed 7872 times ]
P1220446.jpg
P1220446.jpg [ 95.34 KiB | Viewed 7870 times ]
P1220445.jpg
P1220445.jpg [ 108.3 KiB | Viewed 7869 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Aug 2012 15:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
Livada Postei.


Attachments:
P1220363.jpg
P1220363.jpg [ 153.13 KiB | Viewed 7869 times ]
P1220364.jpg
P1220364.jpg [ 133.48 KiB | Viewed 7872 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Aug 2012 15:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
Stadionul Municipal (a ramas denumirea veche, deoarece stadionul nu mai exista!!?)...

1-3. Statie RAT
4-6. Statii autocare.


Attachments:
P1220454.jpg
P1220454.jpg [ 84.87 KiB | Viewed 7866 times ]
P1220665.jpg
P1220665.jpg [ 118.83 KiB | Viewed 7868 times ]
P1220661.jpg
P1220661.jpg [ 143.66 KiB | Viewed 7867 times ]
P1220451.JPG
P1220451.JPG [ 97.13 KiB | Viewed 7868 times ]
P1220452.JPG
P1220452.JPG [ 100.24 KiB | Viewed 7867 times ]
P1220456.jpg
P1220456.jpg [ 114.25 KiB | Viewed 7866 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Aug 2012 18:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
Eroilor.


Attachments:
P1210944.jpg
P1210944.jpg [ 176.47 KiB | Viewed 7861 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Aug 2012 18:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
Saturn.

Statie midibuz linia 17 barat.


Attachments:
P1220546.jpg
P1220546.jpg [ 120.9 KiB | Viewed 7858 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Sep 2012 14:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
Silviu wrote:
Statia Hidro B. Opresc toate troleibuzele.

De ce opreste autobuzul 35? De ce nu opreste autobuzul 31? Nici o noima!


Attachments:
P1230441.jpg
P1230441.jpg [ 143.5 KiB | Viewed 7808 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Sep 2012 21:21 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 131
Location: Brasov/Varsovia
Scuze ca intervin. Nici 10 nici 32 nu sunt troleibuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Sep 2012 22:38 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
FBW58 wrote:
Scuze ca intervin. Nici 10 nici 32 nu sunt troleibuze.
Nu inca.
Statia Hidro B se pare ca este propusa spre desfiintare. De fapt a fost un esec inca de la inceput. Ar fi mult mai utila o statie suplimentara pe Calea Bucuresti, inainte de Str. Titulescu, asa cum existase pana in 1982. Liniile 10, 32 si 35 vor intra curand prin noul giratoriu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Sep 2012 06:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48428
FBW58 wrote:
Scuze ca intervin. Nici 10 nici 32 nu sunt troleibuze.


Opresc toate troleibuzele ce trec pe acolo. E chiar asa greu de inteles?????


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Sep 2012 19:53 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
"Noul" capăt de linie de pe Independenţei şi două imagini cu noul pasaj care se speră să fie gata la anul în martie.


Attachments:
#650_003.jpg
#650_003.jpg [ 76.79 KiB | Viewed 7683 times ]
#650_004.jpg
#650_004.jpg [ 82.98 KiB | Viewed 7682 times ]
#650_005.jpg
#650_005.jpg [ 95.67 KiB | Viewed 7682 times ]
#650_006.jpg
#650_006.jpg [ 90.5 KiB | Viewed 7684 times ]
#650_007.jpg
#650_007.jpg [ 90.15 KiB | Viewed 7682 times ]
CIMG4507 [800x600].jpg
CIMG4507 [800x600].jpg [ 61.02 KiB | Viewed 7683 times ]
CIMG4508 [800x600].jpg
CIMG4508 [800x600].jpg [ 62.39 KiB | Viewed 7683 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Sep 2012 00:18 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Ma intreb oare cand va fi finalizat pasajul, linia 29 va fi reinfiintata sau va fi data uitarii ca si reteaua de troleibuz de pe Aurel Vlaicu?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Oct 2012 18:02 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
trollino wrote:
Ma intreb oare cand va fi finalizat pasajul, linia 29 va fi reinfiintata sau va fi data uitarii ca si reteaua de troleibuz de pe Aurel Vlaicu?

Logic ar fi să revină linia 29, dar ştim cu toţii că logica nu este punctul forte al celor din RAT.

Noutate, neanunţată nicăieri. A fost montat un automat de bilete (probabil cel scos de la Onix) în staţia "Memorandului", fiind singurul loc de pe toată Strada Lungă de unde poţi procura un bilet. Mai este o pensiune, tot pe Memorandului, în care poţi găsi bilete. Fain, nu?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Nov 2012 18:36 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Cu ocazia realizării noului giratoriul de la intersecţia străzilor 13 Decembrie cu Independenţei, staţia din faţa bisericii a fost mutată câţiva zeci de metri mai încolo, iar dacă nu mă înşel, ani de zile acolo a fost staţia.


Attachments:
_DSC6434 [800x600].jpg
_DSC6434 [800x600].jpg [ 95.4 KiB | Viewed 7425 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Nov 2012 19:11 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
SPA29 wrote:
... iar dacă nu mă înşel, ani de zile acolo a fost staţia.

Timp de cel putin o jumatate de secol.

Intrebare: pietonii pot traversa fara ocolisuri dinspre cartier (Str. Oltet, Str. Independentei) spre parc, spre Lidl, spre fosta uzina?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Nov 2012 19:15 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Intrebare: pietonii pot traversa fara ocolisuri dinspre cartier (Str. Oltet, Str. Independentei) spre parc, spre Lidl, spre fosta uzina?

ÃŽncă mai pot, pe la semafor, dar nu ÅŸtiu ce soluÅ£ie se va adopta în acest sens după finalizarea giratoriului. Probabil, cea mai proastă cu putinÅ£ă, undeva în staÅ£ia RAT.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Apr 2013 20:50 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 248
Location: Romania
De ceva vreme, din pacate orasul de la poalele Tampei se confrunta cu un fenomen de nestavilit - si anume vandalizarea statiilor.
Protagonisti sunt niste pusti de bani gata cu varste cuprinse intre 12- 16 a caror singura metoda de a-si petrece timpul liber este .......... pozele vorbesc de la sine.

Prezint doar o singura statie vandalizata, asa ca exemplu.Care arata inca bine fata de alte "creatii". Rand pe rand aproape toate statiile din oras au aratat/sau arata asa. Angajatii RAtBv azi curata- peste 4-5 zile este la loc vandalizata.


Attachments:
DSCN6423.jpg
DSCN6423.jpg [ 176.23 KiB | Viewed 6952 times ]
DSCN6424.jpg
DSCN6424.jpg [ 160.5 KiB | Viewed 6953 times ]
DSCN6425.jpg
DSCN6425.jpg [ 182.5 KiB | Viewed 6952 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Apr 2013 09:42 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Ma intreb in tot acest timp politia locala ce face? Au masini, au salarii de salarii, dar o amenda nu am auzit sa aplice pentru vandalism. Angajatii RAT degeaba isi fac treaba daca nu sunt ajutati de "comunitari", poate o razie timp de cateva saptamani nu ar strica sa ii sperie, poate chiar mai multa educatie prin scoli, dar deja bat campii, cine sa faca toate astea?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Apr 2013 15:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
trollino wrote:
Ma intreb in tot acest timp politia locala ce face? Au masini, au salarii de salarii, dar o amenda nu am auzit sa aplice pentru vandalism.
Vai de salariile lor in Epoca Chiorului! Vai de autoritatea lor, cand vine de sus presiunea politica sa nu "deranjeze" pe nimeni! Vai de cota lor de benzina, comparabila cu cea din timpul lui Ceausescu! Nu le iau apararea, dar intamplator cunosc mizeria care domneste in domeniu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Apr 2013 08:47 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2058
Location: Brasov
wilhelm ciprian wrote:
De ceva vreme, din pacate orasul de la poalele Tampei se confrunta cu un fenomen de nestavilit - si anume vandalizarea statiilor.
Protagonisti sunt niste pusti de bani gata cu varste cuprinse intre 12- 16 a caror singura metoda de a-si petrece timpul liber este .......... pozele vorbesc de la sine.

Prezint doar o singura statie vandalizata, asa ca exemplu.Care arata inca bine fata de alte "creatii". Rand pe rand aproape toate statiile din oras au aratat/sau arata asa. Angajatii RAtBv azi curata- peste 4-5 zile este la loc vandalizata.

A fost curăţată. Dacă ar ţine cont mai des de ce mai scriem şi noi pe aici ce frumos ar fi...


Attachments:
CIMG4921 [800x600].jpg
CIMG4921 [800x600].jpg [ 93.13 KiB | Viewed 6838 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Apr 2013 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Aug 2010 23:18
Posts: 248
Location: Romania
Autorul "lucrarii" vazandu-si creatia distrusa, s-a reapucat de mazgalit- este acelasi scris.

In poza a doua observam echipa de curatenie in plina actiune intr-o alta statie ( pe str Harmanului, nu departe de cea mazgalita deja) - dotata corespunzator: apa/ detergent si diluant specific antigrafiti + ustensile.

Ca fapt divers, zilele trecute acesti "inteligenti" in plina zi si-au lasat amprenta pe spatele mai multor autobuze si troleibuze cu vopsea portocalie.


Attachments:
Fotografie0032.jpg
Fotografie0032.jpg [ 166.18 KiB | Viewed 6772 times ]
Fotografie0041.jpg
Fotografie0041.jpg [ 199.6 KiB | Viewed 6771 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Apr 2013 19:50 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
Cum spuneam si mai sus este absurd, cei de la RAT curata statiile, acolo se cheltuie bani de la solutii de curatat, ustensile pana la oameni platiti si inclusiv timp pierdut, in acelasi timp primaria ce face in subordinea caruia este RAT si de fapt de unde vin banii, nimic. Nu era mai usor si mai ieftin sa trimita pe teren politia locala tot din subordinea sa, sa faca niste razii? Dar de ce sa deranjam derbedeii unor oameni bogati, sa-si continue hobbyul, ca stim cu totii unii nu au bani de paine altii au bani de spray-uri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Jun 2013 21:55 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Capetele de linie ce vor fi reconstruite arata lipsa de imaginatie si neadaptare la situatia particulara a fiecarui teren. Par a nu fi adaptate nici la circulatia cu troleibuze. In schimb au zeci de locuri de parcare, probabil pentru taxiurile care concureaza RAT in orele cand programele acesteia sunt de toata jena. Amuzant faptul ca la Rulmentul vor fi cinci peroane iar la Triaj sapte... Pentru cine?!?

http://newsbv.ro/2013/06/12/cum-vor-ara ... e-ale-rat/


Attachments:
capete-linie-rat_13decembrie_foto-nikon-1024x719.jpg
capete-linie-rat_13decembrie_foto-nikon-1024x719.jpg [ 227.34 KiB | Viewed 6532 times ]
capete-linie-rat_brazilor_foto-nikon-1024x708.jpg
capete-linie-rat_brazilor_foto-nikon-1024x708.jpg [ 221.09 KiB | Viewed 6530 times ]
capete-linie-rat_foto-nikon-1024x734.jpg
capete-linie-rat_foto-nikon-1024x734.jpg [ 251.77 KiB | Viewed 6530 times ]
capete-linie-rat_poienelor_foto-nikon1-1024x702.jpg
capete-linie-rat_poienelor_foto-nikon1-1024x702.jpg [ 257.93 KiB | Viewed 6530 times ]
capete-linie-rat_saturn_foto-nikon-1024x676.jpg
capete-linie-rat_saturn_foto-nikon-1024x676.jpg [ 221.97 KiB | Viewed 6531 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Jun 2013 22:19 
Offline
User avatar

Joined: Sun 28 Mar 2010 17:35
Posts: 243
Location: Brasov
La cat spatiu inutil vor lasa la capatul de la Saturn ar incapea si liniile de la Roman plus Sacele, iar la capatul de la Roman ar putea ramane un loc de garare al autobuzelor-troleibuzelor pe timp de zi intre orele de varf cand nu este nevoie de atatea vehicule pe traseu, pentru a nu fi trimise pana la depou facandu-se astfel si economie de combustibil, dar prostia si hotia edililor o platim cu totii din pacate.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 240 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group