TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 18:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 646 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Jun 2009 01:41 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
L-am gasit si pe fostul #509 parcat langa o benzinarie, asa ca am profitat si l-am pozat. Acest autobuz apartine acum de Autoliv. Pacat ca nu au dorit cei din regie sa cumpere aceste autobuze.


Attachments:
#509_005_EX_RAT.jpg
#509_005_EX_RAT.jpg [ 60.46 KiB | Viewed 6844 times ]
#509_006_EX_RAT.jpg
#509_006_EX_RAT.jpg [ 67.32 KiB | Viewed 6844 times ]
#509_007_EX_RAT.jpg
#509_007_EX_RAT.jpg [ 78.36 KiB | Viewed 6844 times ]
#509_008_EX_RAT.jpg
#509_008_EX_RAT.jpg [ 58.07 KiB | Viewed 6844 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Nov 2009 19:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 11 Aug 2009 12:56
Posts: 62
Location: Brasov
Mai stiti ceva de #509? Nu mai iese la traseu de ceva vreme, si nici in depoul din Bartolomeu nu e. Mai apartine RAT-ului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Nov 2009 23:17 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
622

Iar cu acest MAZ, se incheie inventarul fotografic. #622 a revenit la traseu, dupa un an de absenta.


Attachments:
#622_001.JPG
#622_001.JPG [ 68.09 KiB | Viewed 8818 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Dec 2009 17:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 11 Aug 2009 12:56
Posts: 62
Location: Brasov
George17 wrote:
Mai stiti ceva de #509? Nu mai iese la traseu de ceva vreme, si nici in depoul din Bartolomeu nu e. Mai apartine RAT-ului?

Am aflat singur raspunsul. Mercedesul #509 NU mai apartine RAT-ului si se afla in curtea BusTrade expus probabil ptr. vanzare. Acesta face curse la Codlea caci avea o hartie cu numele unei societati de acolo. Acesta este al 2-lea 509 refuzat de regie dupa ce si Volvo-ul B10M cu numarul de parc #509 (un autobuz excelent si foarte bine intretinut cand a fost adus la RAT) a fost returnat, acesta facand in prezent curse pentru muncitorii unor firme.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Dec 2009 18:53 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
#509 a circulat azi, pe linia 5, dupa 3 luni de pauza, deci acest autobuz apartine inca de RAT. Totusi este destul de ciudata lipsa acestuia de la traseu, avand in vedere criza acuta de articulate. Am trecut de mai multe ori prin dreptul garajului din Bartolomeu, dar nu l-am vazut, desi apartine de aceasta coloana. Probabil a fost defect.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Dec 2009 18:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 11 Aug 2009 12:56
Posts: 62
Location: Brasov
Este adevarat. #509 a revenit la RAT pe linia 5. Ciudata este "vizita" in curtea acelei firme (este posibil sa fi fost defect si dus la reparat), dar totul e bine cand se termina cu bine. #509 a ajuns in sfarsit la traseu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Dec 2009 15:08 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Autobuzele Mercedes O345 Conecto ale RATBV au intrat oficial in posesia regiei. Azi am vazut primele doua Mercedesuri inmatriculate definitiv cu numere de Brasov.

603 BV12SDZ
606 BV12SDV


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Dec 2009 00:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 93
Location: Bucuresti
Cate sunt si cat a durat leasing-ul?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Dec 2009 22:45 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Sunt 15 autobuze de acest tip, cu numere de parc intre #600 si #614. Daca nu ma insel, au fost aduse in perioada 2004-2005.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Dec 2009 22:50 
Referitor la aceste autobuze: cum se descurca pe timp de iarna? Ma refer la caldura din interior...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Dec 2009 00:02 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
bogdan2009 wrote:
Referitor la aceste autobuze: cum se descurca pe timp de iarna? Ma refer la caldura din interior...
Nici un vehicul SH achizitionat sau inchiriat la Brasov nu a avut probleme in decursul timpului cu incalzirea pe timp rece. Probleme au cele noi aduse in 2006, dar nu iarna, ci vara. :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Dec 2009 15:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 11 Aug 2009 12:56
Posts: 62
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Nici un vehicul SH achizitionat sau inchiriat la Brasov nu a avut probleme in decursul timpului cu incalzirea pe timp rece. Probleme au cele noi aduse in 2006, dar nu iarna, ci vara. :?

Dar niciun autobuz Mercedes O405G (cu exceptia lui #508) din Brasov nu se compara d.p.d.v. al caldurii cu MAN-urile din 2006. Aerotermele MAN-urilor sunt mult mai eficiente, MAN-urile fiind mult mai calduroase ca Mercedes-urile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Dec 2009 16:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Este posibil ca Mercedesurile sa fi fost customizate pentru alta zona climatica (in Europa de vest sunt rar temperaturi sub -5 C), sau sa faca economie soferii la incalzirea din salon. Tin minte insa ca mai vechile O-305G dadeau caldura foarte buna; la fel si tramvaiele din Frankfurt, desi erau mult mai invechite tehnic si Frankfurtul are chiar un climat bland de iarna.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 08 Jan 2010 15:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
540, casat.

Foto: "FBW58".


Attachments:
540.jpg
540.jpg [ 259.78 KiB | Viewed 9974 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 09 Jan 2010 01:44 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Silviu Sintea wrote:
540, casat.


Era de asteptat. Dupa notitele mele, #540 s-a aflat la traseu ultima data in 14.09.2009, deservind linia 40. Oricum a rezistat nemaipomenit de bine, la fel ca si cele 7 Mercedes-uri care au mai ramas. Probabil si #546 va avea aceasi soarta. Nu a mai circulat de la inceputul lunii noiembrie.
Cateva imagini realizate in vara anului 2009 cu #540 si un scurt filmulet cu acest autobuz puteti gasi pe http://www.youtube.com/watch?v=kHF4ynqqYsI .


Attachments:
#540_009.jpg
#540_009.jpg [ 84.66 KiB | Viewed 9925 times ]
#540_010.jpg
#540_010.jpg [ 67.56 KiB | Viewed 9923 times ]
#540_011.JPG
#540_011.JPG [ 75.17 KiB | Viewed 9927 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Jan 2010 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Astazi am vazut un MAZ galben inmatriculat definitiv, ceea ce inseamna ca aceste autobuze nu mai sunt in leasing. Oricum autobuze mai jalnice ca acestea nu am vazut. Sunt pur si simplu terifiante. Revenind on-topic: #630 este retras de mai bine de an in depoul din Rulmentul (dupa cum se poate vedea in poza postata anterior). #649 a fost tras si el in Rulmentul, in spatele MAZ-ului #630, in luna iunie a anului 2009, iar de atunci nu a mai iesit la traseu. De asemenea un alt MAZ era descompletat in depoul de strada Harmanului (tind sa cred ca este #623).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Jan 2010 00:31 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Pai s-au implinit cei cinci ani. Privind in urma, investitia a fost una cel putin neinspirata. Se stia de problemele si slaba performanta a lor ca urmare a exploatarii anterioare din Constanta si Sibiu. Daca cele 45 de MAZ-uri nu s-ar fi cumparat, tot ar exista prea multe autobuze in parcul brasovean. Dar ele au avut o misiune anume: crearea de diversiune, care sa mascheze masacrarea transportului electric. Acum pot chiar sa fie retrase, scopul s-a atins. Nu ar observa nimeni lipsa din parcarea RAT a 45 de autobuze care stationeaza mai mult decat circula. Conceptul "Soferul si masina", iata o tichie cu margaritare pe capul unui oras chelit de mafie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Feb 2010 23:43 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Brassovia intr-un alt topic, wrote:
Autobuzul # 612 a aparut in circulatie (dupa vreun accident?) cu masca fatza schimbata, de culoare... crem. Probabil n-au avut pe stoc turcii culoarea albastra. Stie cineva ce-a patit respectivul?

Iata si minunatia:


Attachments:
#612_001.JPG
#612_001.JPG [ 104.97 KiB | Viewed 10163 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Feb 2010 00:06 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Daca Mercedes-ul #540 a fost casat, lui #536 i s-a adus o mica schimbare, acesta fiind vopsit dupa indepartarea reclamei. Ceea ce m-a pus pe ganduri este trapa motorului, care pare a proveni de la #546 :!: . Dupa ce am facut mai multe comparatii cu alte fotografii, am dedus ca intr-adevar asa este. Cu alte cuvinte #546 ori a fost casat, ori se iau piese de pe el. Tin sa va aduc aminte ca acest autobuz nu mai circula din 02.11.2009 (dupa observatiile mele).

Poza 1: vechiul aspect al Mercedes-ului #536.
Poza 2: noul aspect al Mercedes-ului #536.


Attachments:
#536_010.JPG
#536_010.JPG [ 101.59 KiB | Viewed 9815 times ]
#536_009.JPG
#536_009.JPG [ 73.95 KiB | Viewed 9813 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Apr 2010 21:12 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Dr2005 wrote:
Autobuze relativ noi trase la gard

Daca tot s-a pomenit despre autobuze noi trase la gard, poate este necesar sa aduc in vedere ca si MAN-urile aduse in 2006 au inceput sa 'cada'. Tot in Rulmentul, gasim MAN-ul #756 nemiscat din august 2009. Motivul oficial ar fi problemele la pornire (probabil din pricina electromotorului). Oricum ceea ce este ciudat e ca nu s-a gasit nici o solutie pentru acest autobuz, desi au trecut 8 luni de cand sta in depou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Apr 2010 21:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Dr2005 wrote:
Autobuze relativ noi trase la gard

Daca tot s-a pomenit despre autobuze noi trase la gard, poate este necesar sa aduc in vedere ca si MAN-urile aduse in 2006 au inceput sa 'cada'. Tot in Rulmentul, gasim MAN-ul #756 nemiscat din august 2009. Motivul oficial ar fi problemele la pornire (probabil din pricina electromotorului). Oricum ceea ce este ciudat e ca nu s-a gasit nici o solutie pentru acest autobuz, desi au trecut 8 luni de cand sta in depou.
Nu este nici o problema. Municipalitatea a cumparat pe bani publici, cu dobanzi serioase de creditare, de doua ori mai multe autobuze decat ar fi fost necesar. Ba a mai si inchiriat cateva. Vehiculele sunt folosite doar intr-un schimb, avand propriul sofer. Amortizarea lor rapida si folosirea lor eficienta nu sunt printre preocuparile gospodarilor orasului. Importante au fost numarul lor si raportul pret-calitate reglat in favoarea furnizorului - prietenii stiu de ce.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Apr 2010 00:47 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Au fost casate alte 2 autobuze de acest tip. Este vorba de #538 (retras in decembrie 2009) si #546 (retras in noiembrie 2009).
Mai putem numara cinci O305G-uri active: #533, #534, #535, #536 si #543.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Apr 2010 01:29 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
#535 duminica:


Attachments:
IMG_0478.jpg
IMG_0478.jpg [ 334.15 KiB | Viewed 9674 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 May 2010 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Iata cum se blocheaza accesul catre prima usa in midibuz-ele brasovene (#667):


Attachments:
P5014829 (Medium).JPG
P5014829 (Medium).JPG [ 48.3 KiB | Viewed 9911 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 May 2010 22:19 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Daca tot am pomenit de midibuze; #671 a fost revopsit. Este cel mai bine intretinut midibuz, atat la exterior cat si in interior.


Attachments:
#671_003.JPG
#671_003.JPG [ 75.38 KiB | Viewed 9908 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 May 2010 22:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
SPA29 wrote:
Daca tot am pomenit de midibuze; #671 a fost revopsit. Este cel mai bine intretinut midibuz, atat la exterior cat si in interior.
Mie imi pare ca i-a fost aplicata doar o folie autocolanta albastru-inchis. Sigur este cel mai bine intretinut vehicul (dupa autocarul MAN), fiind autobuz de protocol, destinat cu precadere pentru nevoile proprii ale RAT si pentru curse speciale. Deci, daca se vrea, se poate... Pacat ca nu se vrea si in cazul celorlaltor 183 de autobuze.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 May 2010 21:51 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Daca tot s-a pomenit despre autobuze noi trase la gard, poate este necesar sa aduc in vedere ca si MAN-urile aduse in 2006 au inceput sa 'cada'. Tot in Rulmentul, gasim MAN-ul #756 nemiscat din august 2009.

Curios sau nu, #756 a revenit la traseu astazi. A circulat pe 36.
Ieri am observat ca un autobuz ce apartine sectiei din Rulmentul a circulat pe linia 6, linie pe care sunt trimise de obicei autobuze ce apartin depoului din Triaj.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 May 2010 18:30 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2032
Location: Brasov
Sa vezi si sa nu crezi! Astazi a reaparut la traseu, dupa aproape 2 ani de inactivitate, MAZ-ul #630. A circulat pe linia 23 barat. Daca se vrea, se poate, dar nu prea se vrea. Asteptam deznodamantul in cazul celorlalte MAZ-uri cazute la "datorie". Din partea mea nu au decat sa le caseze pe toate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 10:30 
Offline
User avatar

Joined: Fri 29 Jun 2007 23:28
Posts: 125
Location: Brasov/Varsovia
Nici macar nu au trecut 10 ani de exploatare si au cazut MAZurile. Asta zice mult de calitatea lor, comparand cu Mercedesurile aduse din Germania care si dupa 30 ani de exploatare continua, se mai tin. Si Mercedesurile din Turcia sunt mai bune decat aceste MAZuri bieloruse fabricate sub "licenta" Neoplan. Dar sa vedem cat vor tine O405G urile cumparate recent care au "doar" 20 ani. Garantez ca vor tine mai mult decat multe MAZuri noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 16:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
RATBv este expert in casarea de autobuze neamortizate... aduceti-va aminte de ultimul lot de Dac 112 UDM, luat in 1999, care a fost retras in 2006, iar dupa aia vehiculele au stat conservate pana s-au facut 8 ani sa le taie (in mai 2007 mai erau... or mai fi si acum, cine stie?).


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 646 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group