TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 14 Jul 2020 01:20

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Mar 2008 16:01 
#4004
Iesit din fabrica: Ianuarie 2008
Al 10-lea V3A-93-CH-PPC produs.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Mar 2008 16:01 
#4002
Iesit din fabrica: Ianuarie 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Mar 2008 16:01 
#4025
Iesit din fabrica: Ianuarie 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Mar 2008 16:02 
#4021
Iesit din fabrica: Februarie 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Mar 2008 16:02 
#4007
Iesit din fabrica: Februarie 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Mar 2008 16:02 
#4006
Iesit din fabrica: Februarie 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Mar 2008 13:47 
Alexandria a montat statii emisie-receptie pe 306, 224, 172 pentru a avea macar 3 vagoane cu sistem de comunicare pe linia 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 15:02 
Avem prima femeie care conduce un CH PPC :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 18:50 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Cam cat costa un CH PPC? :?: :?:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 19:00 
Radu CFR wrote:
Cam cat costa un CH PPC? :?: :?:


Undeva la 400.000€


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 May 2008 12:32 
CH PPCurile 4030 si 4036 sunt in Dep. Colentina asteptand restabilirea legaturii cu Dep. Alexandria.
In URAC sunt in curs de echipare alte 3 CHPPC + inca 6 caroserii prin curte.
Ritmul de constructie este de 3 vagoane pe luna. Calculand 3x7luni ne va da 21 de vagoane + cele 18 (15 care circula + 4030, 4036 si 4009) deja existente = 39 vagoane in 14 luni (octombrie 2007 - decembrie 2008) ceea ce este foarte bine.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 May 2008 15:52 
#4009 pregatit de plecare.
Toata productia de CH PPC pe anul acesta va merge pe linia 41. Abia anul viitor se vor face pentru 34.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 May 2008 19:49 
Azi am dat si de 306 revenit de cateva zile in traseu. De asemenea a primit si el un soft nou pentru MCKV si choppere.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jun 2008 13:29 
#4023 in probe de maine.
De asemenea a aparut un nou CH PPC #4028.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jun 2008 13:35 
Mai este in depou pentru schimbare soft doar 131. In weekend au fost finalizate si 4006, 4007.

De asemenea 4036 a ajuns azi noapte la depou, in urmatoarele zile ajunge si 4009 iar de luni se completeaza parcul si se mai trimit ture noi pe 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jun 2008 13:40 
4007 pregatindu-se sa iasa in traseu...
A fost rezolvata si problema cu SATul, toate vagoanele inclusiv 4036 (probabil si 4009) au SAT.

Sa recapitulam productia pana luna aceasta:

2006 - 306
2007 - 224, 172, 131, 4008, 4014, 136, 264, 4003
2008 - 4004, 4002, 4025, 4021, 4007, 4006, 4036, 4009, 4023


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jun 2008 22:57 
#4036
Iesit din fabrica: Mai 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 13:01 
Incepand de azi familia CH PPCurilor din linia 41 s-a marit cu 4009 si 4036.

Ca un fapt divers, azi erau 14 CH PPC pe 41 iar 107 si 324 stau ca rezerve. 280 e pe 19.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jun 2008 13:41 
#4009
Iesit din fabrica: Mai 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jun 2008 12:20 
#4023 ajunge luni la depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jun 2008 19:03 
Azi a ajuns si 4023 la depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Jun 2008 20:11 
Azi am studiat o parte din vagoane si am observat ca majoritatea CH PPCurilor iesite in 2007 au trecut de 28.000>32.000Km. Iar cele iesite in primavara au ajuns si ele la valori cuprinse intre 20.000>24.000Km parcursi.
#306 a ajuns si el la 70.000Km. Probabil daca nu era tamponat acum 2 luni acum ajungea la 100.000Km.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Jun 2008 11:15 
#4023
Iesit din fabrica: Iunie 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Jun 2008 13:00 
#4030 azi in probe, vineri ajunge la depou. Probabil va ramane in conservare pana pe 15 septembrie impreuna cu 4023, 4036.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 Jun 2008 10:33 
#4030
Iesit din fabrica: Iunie 2008


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jun 2008 15:05 
De la ultimele posturi s-a mai avansat, 4023 este de 2 saptamani in traseu la fel si 4030, cel mai nou venit, ultimul cu MCKV. Urmatoarele vor avea calculator mai avansat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Jun 2008 15:13 
131, 4004, 4021 pleaca vara asta spre URAC pentru schimbat mastile de fibra. 264, 4003, 4014 au fost/sunt in curs de finisare in depou.
Se pare ca baietii s-au acomodat cu vagoanele destul de bine si repede, nu au mai fost tamponari de ceva luni.

Deja avem 19 CH PPC in traseu: 306, 224, 172, 131, 4008, 4014, 136, 264, 4003, 4004, 4002, 4025, 4021, 4007, 4006, 4036, 4009, 4023, 4030.
Sunt in lucru 4020, 4001, 4028.

Azi pe 41 erau cam toate vagoanele CH PPC cu MCKV, desigur nu puteau lipsi 280 si 324. :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Jul 2008 14:35 
Cum ziceam pana la toamna circula CH PPC si pe linia 32. Azi erau doar 4009 si 4030, dar este turat si 4023. Vagoanele nu sunt titulare pe linia 32 astfel daca este nevoie de vagon in 41 acestea pleaca in 41. Foarte posibil ca de la 1 iulie sa mai fie trimise cateva ture pe linia 41 pentru ca sunt vagoane multe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Jul 2008 14:38 
#131 a fost reparat in zona frontala si a primit MCKV. Urmeaza sa fie lateral stanga polizat si vopsit in depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 16:36 
Azi am avut ocazia sa studiez noul calculator care va fi prezent pe urmatoarele CH PPC.
Acesta este produs si instalat pe vagoane de ICPE-SAERP, astfel se va creea o colaborare URAC-SAERP care va aduce un plus de performanta si fiabliltate vagoanelor CH PPC si viitoarelor CA PPC.
Revenind la noul calculator - de fapt acesta este un bloc logic de comanda si diagonza cu microprocesor. El este responsabil pentru diagonza in timp real, adunarea datelor despre vagon (conditii de mers etc), limitare de viteza. Datele adunate aici sunt stocate in functie de numarul de activitati, minim 72 ore. De asemenea in noul bloc de comanda sunt inglobate si o parte din vechile relee folosite pana acum, inlocuite acum cu relee integrate mult mai performante. Prin aceasta dispare o alta sursa de defecte - releele care cam dau batai de cap vagoanelor actuale. Noul calculator limiteaza viteza la 52kmh si 55kmh in panta.
Sa vedem poze cu blocul cu microprocesor, displayul de diagnoza si vitezometrul care acum este clasic.

Revenind la productie, vagonul urmator ajunge la depou spre mijlocul saptamanii viitoare. Pana la sfarsitul anului se mai fac 13 vagoane CH PPC. Dupa aceea ori se continua pe CH PPC ori se trece pe CA.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group