TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 12 Jul 2020 13:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Sep 2007 13:36 
Practic pe #224 inafara de sistemul de diagnoza si display sunt montate toate elementele. Azi au fost finalizate cablajele.
Probabil va mai sta prin urac sa i se faca modificarile pentru linia 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Sep 2007 16:30 
Sa il admiram si pe V3A-93-CH-PPC #264 dupa reconstructie :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Sep 2007 13:18 
Va pot spune cu bucurie ca #224 este 99% finalizat, mai asteapta displayul si 2 procesoare pentru sistemul de franare H&K. In urmatoarea perioada se vor monta si farurile, afisajul,scaunul, se vor scrie sigla si numerele de parc si in acest timp vor sosi si ultimele componente necesare.
De asemenea pana pe 20 Septembrie vor ajunge in aceeasi stare 172,131,4008.
Azi se tragea tare la 172 si 131.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Sep 2007 16:13 
A venit si randul lui #131 (252 nr de lucru) sa ii fie montate componentele electronice. De asemenea a primit si afisajele.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 12 Sep 2007 17:40 
Azi a inceput echiparea lui 253 , numar de traseu 4008.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2007 12:40 
Un moment foarte frumos azi, avem 3 CH PPC complete. Deja #172 si #224 fac probe la toata partea electrica pe tensiune joasa si inalta, saptamana viitoare incep sa faca probe de miscare prin curte iar in maxim 2 saptamani se monteaza toate componentele pe ele si fac cate 200km de probe apoi sunt date in traseu.


In poze este #172 in timp ce i se regleaza si testeaza usile.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2007 12:45 
Avem un nou CH PPC - #4003 (numar de lucru 257)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Sep 2007 16:55 
Sa aprofundam putin deja renumita problema a capacelor de la boghiuri din linia 41. In caz ca vagonul ramane infranat si nu se mai poate defrana prin nici o metoda se va trece la metoda manuala. Exista o cheie de defranare manuala. In poze vedeti exact locul si cum se introduce aceasta pentru a se defrana manual.

Initial s-a vrut modificarea astfel incat capacul sa se ridice in sus in genul celui din fata de la tampon. La ora actuala proiectul este sa se faca o usita de 15x15cm care sa se traga in lateral sau sa se ridice cu ajutorul unei balamale. Saptamana viitoare voi pune poze si cu acest sistem.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Sep 2007 14:23 
#224 este gata dpdv al echipamentelor, chopperele sunt la reglaje, azi era pregatit sa intre in hala pentru montarea capacelor de la tampoane, faruri, afisaje etc.

Un singur lucru va intarzia iesirea tramvaielor in traseu - ETE nu le primeste daca nu intrunesc conditiile tehnice pentru a circula in linia 41 (capace de la boghiuri care sa se poata deschide unde sunt garduri, instalatie peek trafic, transponder si diverse maruntisuri).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Oct 2007 10:52 
Au venit si MCKVurile care incep sa fie montate saptamana viitoare pe vagoane. Cel mai probabil spre sfarsitul saptamanii viitoare vor incepe sa faca probe pe liniile modernizate vagoanele 224 si 172, probele vor dura maxim 4 zile.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Oct 2007 18:21 
In URAC sunt la ora actuala choppere pentru 5 vagoane, constructia de choppere merge in ritm de 6-10 pe luna.
Chopperele lui #224 au fost pe vagon testate iar acum sunt la electronisti pentru diverse setari si teste separate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Oct 2007 18:28 
In poze sunt 224 si 172 pe care le vom avea curand in traseu.
224 va incepe probele extrem de curand :!: :)

In traseu cel mai devreme in 2 saptamani deoarece dureaza modificarea capacelor de la boghiuri pentru linia 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Oct 2007 18:50 
La cele 6 ch ppc cu geamuri culisante lipite exista 2 tipuri de design in interior...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Oct 2007 19:14 
Avem V3A-93-CH-PPC #4004 cu numar de lucru 258.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Oct 2007 15:39 
#224 este extrem de aproape de traseu :!:
A fost echipat cu transponder si de asemenea are montat si sistemul Peek Trafic, deci acest vagon poate circula pe linia 41 fara probleme avand toate automatizarile montate, de asemenea are SAT in curs de montare.
La inceputul saptamanii viitoare va incepe modificarea capacelor de la boghiuri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 18 Oct 2007 14:30 
Modificarea capacelor de la boghiuri a inceput pentru 224 si 172. Iata prototipul sistemului, inca nu stiu cum o sa arate pe vagon. :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Oct 2007 13:13 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 172
Imi cer scuze daca mesajul este un pic off-topic - rog administratia sa-l mute la locul cel mai potrivit - dar voiam sa va aduc atentiei etapele constructiei unui tramvai Skoda.

Detalii (si mai ales poze), aici

Multumiri domnului Petr Navratil pentru articol.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Oct 2007 22:37 
Si o scurta prezentare a lui 224 care are parte de ultimele probe :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Oct 2007 18:02 
224 - 100% finalizat, aseara la 6 a facut ultima proba, urmeaza sa fie predat la Alexandria saptamana viitoare.
172 - 99% finalizat, maine, cel tarziu luni face probele, cu noroc spre sfarsitul saptamanii viitoare este predat.
131 - chopperele in curs de montare, peste o saptamana intra in probe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Oct 2007 14:48 
Iata si un model de capac pentru linia 41.
Am vazut si modelul cu decupaj, mult mai practic, simplu si rapid :)
Sa vedem care se aproba...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2007 19:57 
Incepand de maine #224 este tramvai de traseu.
Acesta a ajuns la Dep. Alexandria azi. Observati ca intruneste conditiile tehnice pentru a circula in linia 41 astfel incat incepand cu #172 toate CH PPC vor intra exclusiv in 41. Iar pe 1 Noiembrie sunt sanse ca sa intre si 224, iar 306 dupa ce se decupeaza capacele. Incepand cu 224 toate CH PPC au SAT.

172 urmeaza sa ajunga la depou joi sau vineri.
131 urmeaza sa ajunga la depou saptamana viitoare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Nov 2007 17:16 
Sa il admiram pe #172 la ultima proba inainte de a fi predat la depou :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Nov 2007 17:19 
Sa il admiram pe #131 care de azi este in probe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Nov 2007 16:32 
#131 este finalizat si urmeaza sa ajunga la depou maine sau miercuri.
#4008 face probe si urmeaza sa ajunga la depou vineri sau lunea viitoare.
#4014 a intrat in vopsitorie pentru numere si retusuri, de joi vineri intra in probe.

Pana de sarbatori le vom avea la traseu pe: 306,224,172,131,4008,4014,136,264,4003,4004. Dupa aceea va fi o pauza scurta si incepand cu a doua parte a lui ianuarie vor incepe din nou sa iasa inca 15.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Nov 2007 20:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Am avut sansa sa calatoresc cu vagonul 224 si este intr-adevar un pas inainte fata de vagoanele V3A-93. Imbunatatirile sunt vizibile si cresc nivelul de confort. Apreciez si profesionalismul celor de la URAC.

In alta ordine de idei:
- o problema ce este prezenta la toate vagoanele V3A (modernizate) indiferent de model este cea a lampilor fluorescente: balasturile care le permit functionarea nu sunt prea potrivite.
- se stie daca se are in vedere si echiparea vagoanelor cu alt model de scaune? A fost un experiment cu un V3A-93 ce a avut scaune asemanatoare cu cele de Rocar de Simon (albastre) dar si tapiterie. Macar modelul fara tapiterie ar putea fi luat in calcul? Mi s-a parut cu mult mai confortabil (si mult mai rezistent) decat scaunele de la celelalte modele V3A-93 (exceptie cele modernizate la Faur).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Nov 2007 01:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Modelul acela de tapiterie a fost inlocuit de mult... oricum, la cum ajunsese dupa luni intregi de linia 21...
Si cum cuiva din RATB nu i-a placut schema de vopsire cu bare albastre a acelui vagon (#347), acesta a fost revopsit, interiorul primind deja celebrul, inesteticul si obositorul pentru ochi portocaliu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Nov 2007 20:14 
#172 este incepand de azi in traseu, fata de #224 la care au fost mici probleme acesta nu mai are nici un fel de problema astfel incat maine, cel tarziu poimaine este in linia 41.
Incepand cu #131 se va renunta la probarea acestora pe linia 32, acestea vor intra direct pe 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Nov 2007 18:03 
Incepand de azi #172 circula pe linia 41 impreuna cu 306 si 224.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 21 Nov 2007 18:05 
#131 a ajuns la depoul Alexandria si incepand de vineri va circula pe linia 41. Maine sta in depou din cauza ca nu are turatie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Nov 2007 00:38 
Offline
User avatar

Joined: Mon 24 Oct 2005 15:32
Posts: 38
Location: Bucuresti 3
Marian Andrei wrote:
Deocamdata calatorul bucurestean nu a ajuns la civilizatia necesara pentru a primi vagoane cu scaune tapitate sau mai elegante decat actualele.


Poate analizeaza cineva situatia scaunelor tapitate din fata de la troleibuzele noi. Mie mi se pare ca, dupa un an, sunt foarte bine mentinute


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 360 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group