TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 21 Aug 2019 06:36

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 16:08 
#3008 in traseu. Azi erau in traseu 3003, 3006, 3007, 3008, ultimele 3 unul dupa altul :)

#3009 este si el la depou, azi nu era in traseu iar vineri ajunge si 3010.

3011 mai asteapta o luna doua deoarece s-au certut inca 6 CH PPC pentru a se mai inlocui din parcul liniei 41.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 18:57 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
am si eu o intrebare, ce se mai aude de 3001-3002-3003 ca nu le-am mai vazut de mult, nici pe 25 si 8. Sunt defecte?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 16 Apr 2008 19:04 
Radu CFR wrote:
3001-3002-3003


3003 circula cam zilnic, chiar azi l-am vazut, poate nu iti mai sare in ochi ca nu (mai) are reclama albastra.
3001,3002 nu cred ca mai au vreo sansa sa iasa vreodata in traseu, poate 3002. Prototipuri cu choppere si echipamente de la cehi pentru care nu se mai gasesc piese si oricum au fost nereusite. De la 3003 sunt facute cu choppere si sistem de tractiune de URAC. Si 3003 se apropie de 350.000Km deci nu putem spune ca a stat pe bara foarte mult.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 07:57 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 92
Marian Andrei wrote:
3001,3002 nu cred ca mai au vreo sansa sa iasa vreodata in traseu, poate 3002. Prototipuri cu choppere si echipamente de la cehi pentru care nu se mai gasesc piese si oricum au fost nereusite. De la 3003 sunt facute cu choppere si sistem de tractiune de URAC.


Care sunt copiate dupa cele cehesti asa cum si V3A a fost copiat dupa LHB. Niste copii austere, evident.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Apr 2008 09:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
calatorul wrote:
Care sunt copiate dupa cele cehesti asa cum si V3A a fost copiat dupa LHB. Niste copii austere, evident.


Dovada ca vagoane nemtesti cu 2 burdufuri din anii '60 inca circula bine mersi, insa V3A-uri nu au circulat decat 30 de ani.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 19:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
#3010 in probe, ieri:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Apr 2008 12:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Dr2005 wrote:
calatorul wrote:
Care sunt copiate dupa cele cehesti asa cum si V3A a fost copiat dupa LHB. Niste copii austere, evident.


Dovada ca vagoane nemtesti cu 2 burdufuri din anii '60 inca circula bine mersi, insa V3A-uri nu au circulat decat 30 de ani.


Sunt in Bucuresti niste vagoane V2A care au rezistat fara reparatii majore aproape 30 de ani. Arata rau, dar sa nu uitam ca au circulat pe linii cu denivelari cat cuprinde, sine rupte si multi calatori peste capacitatea proiectata. Asa ca hai sa nu mai facem comparatii inutile est-vest. Nici daca erau intretinute cum sunt la ei nu aratau prea grozav pentru simplul fapt ca avem conditii de circulatie care sunt sub orice critica.

Oricum V3A, DAC, IVA, Roman ca si alte simboluri ale industriei romanesti si-a facut cu brio datoria. Au rezistat timpului in conditii in care multe alte vehicule ar fi fost poate nefunctionale. Da, nu au fost performante ca cele din occident, nu au fost intretinute ca acolo dar au rezistat multor vicisitudini.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Apr 2008 13:05 
Sa il vedem si pe 3004 fara reclama. Un lucru imbucurator este faptul ca toata saptamana trecuta s-a lucrat la curatarea scaunelor acestuia care acum arata ca noi si miros frumos :) . De asemenea tot interiorul a fost spalat si igienizat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Apr 2008 16:16 
Va fi revopsit in vara cat sunt titularii in concediu.
Melamina este din PVC, imposibil sa se umfle, poate denivelari dar astea se rezolva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 21:23 
A fost facut si sistemul de anunt de statii tip Ameli pe 3004, merge perfect :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 22:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
L-am remrcat si eu azi-dimineata... tot atunci am mai observat ca partea din spate a tramvaiului... nu are bare de sustinere! Senzatia este bestiala pe la 7:30am... ca e atata inghesuiala ca oricum nu e nevoie de bare (calatorii se sprijina unii de altii).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 22:57 
Unde nu are bare de sustinere ca e plin de bare... :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 23:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7962
?n dreptul u?ii 4 sunt bare doar de-a latul tramvaiului si pe margini.

Image

Dar la aglomeratie, oamenii care nimeresc ,,in mijloc" nu au de ce sa se tina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 23:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Din pacate pe la noi sistemele de informare a calatorilor functionale sunt mai degraba exceptia decat regula. La numai cateva saptamani de cand au intrat pe traseu majoritatea vehiculelor noi ale RATB (Citaro2, Citaro, Citelis) au anunturile statiilor inchise sau care functioneaza prost. Ma si intreb de ce s-au mai montat avand in vedere ca mai toate experimentele de imbunatatire a informarii calatorilor esueaza lamentabil datorita dezinteresului in a le mentine functionale.

Pentru cine nu isi mai aduce aminte si Rocar de Simon, si multe V3A modernizate inainte de 1999 au avut sistem de anuntare a statiilor dar tot nu erau folosite. In mod ironic, unele stadii de evolutie nu au fost depasite nici acum dupa aproape 10 ani. Greu e progresul asta...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 23:09 
Dr2005 wrote:
?n dreptul u?ii 4 sunt bare doar de-a latul tramvaiului si pe margini.


Da, doarece normele de dupa 2000 de constructie spun ca in spatiul usilor nu se recomanda punerea de obstacole care sa incurce urcarea si coborarea. (lucru pe care l-am aflat cand am intrebat de ce Bucur nu mai are barele acelea intre foile usilor - despre care te intrebi si tu). Dar la usa 4 exista vreo 4 bare verticale din care 2 au si compostoare -
validator pe ele. Iar pentru compensare bara care trebuia sa fie intre foile usilor este acum in dreptul scarii in stanga langa dulapul de echipamente.

Singurele vehicule noi care mai au bara in dreptul usii sunt Irisbusurile cu acea bara stresanta de la usa 3 pe care desteptii de la Vatra au pus si un nenorocit de compostor :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 23:11 
fider wrote:
Din pacate pe la noi sistemele de informare a calatorilor functionale sunt mai degraba exceptia decat regula.


La 3004 functioneaza si daca se strica sunt reparate (altfel titularul nu iese cu vagonul) deoarece titularii de pe el tin mult la acest vagon si doresc sa functioneze totul pe el. Ce am remarcat este ca a disparut acel ding de Windows 98 de la anuntul vocal. :P

De asemenea la 3004 rampa de la usa 2 este functionala :!: , dar rar va fi folosita deoarece dureaza cam 4 minute utilizarea acestei rampe.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Apr 2008 12:26 
Offline

Joined: Sun 05 Aug 2007 11:56
Posts: 3
Location: Bucuresti
fider wrote:
La numai cateva saptamani de cand au intrat pe traseu majoritatea vehiculelor noi ale RATB (Citaro2, Citaro, Citelis) au anunturile statiilor inchise sau care functioneaza prost.


Pe Citaro 2 doar se afiseaza urmatoarea statie, nu si vocal. Pe Citelis nici nu mai vorbesc, caci mai ales cele de la Vatra nici macar nu afiseaza corect statia. Insa la Citaro 1 70% din autobuze afiseaza statia si o anunta vocal. Pe CH PPC s-a incercat odata anuntarea statiilor pe 32, dar nu mai se anunta. Pe Bucur inca nu stiu decat la 3006 ca se afiseaza statia care urmeaza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 May 2008 19:17 
Am regasit pliantul de prezentare al tramvaiului Bucur. Ceea ce mi-a placut la el, in afara de prima pagina, cu tramvaiul Bucur trecand prin fata primariei, a fost sistemul de iluminat, asa cum este el prezentat in pliant. Observati ca Bucur este luminat de LIGHTNING, adica de fulger. Acum inteleg de ce face flama tramvaiul: ca sa lumineze interiorul :twisted: :twisted:
Interesant este insa ca fulgerul este provocat de lampi fluorescente. N'am remarcat asta, am mers cu el doar ziua. :P


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 May 2008 21:15 
Unde mai pui la socoteala acel "BREAKING(rupere) SYSTEM"

Oare cine o fi tradus acel pliant??

[...]and natural ventilation THRU windows and roof traps[...]


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 23:51 
:twisted: :twisted: :twisted: Pe acelea nici nu le remarcasem. Voi fotografia pliantul si-l voi pune aici. :twisted: :twisted:
Si mai ales, tineti minte istoria:
the dacks come from the tracks


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 14:33 
Primaria a recomandat RATB sa opreasca modernizarea Tatrelor deoarece sunt foarte vechi si se doreste casarea lor cat mai repede dupa licitatia de tramvaie. Prin urmare odata cu 3011 proiectul de modernizare al Tatra se incheie astfel URACul se va concentra exclusiv pe V3A-CH-PPC.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 15:44 
Berbecul din primarie care a "recomandat" asta stie oare cum se modernizeaza un tramvai? Sa se duca in Cehia, daca ii e rusine sa vada in propria curte. Acolo se modernizeaza K2 produse undeva spre sfarsitul anilor '60 si nu mai guita pane doktore Arabella Rumburaku ca sunt prea vechi. Doar videanu schimba tramvaiele si bordurile ca pe sosete.
Sper doar ca odata terminat acest HOLOCAUST al tramvaielor si troleibuzelor, autorii si partidele lor sa aiba soarta nazistilor dupa al doilea razboi mondial, desi ma tem ca asta nu va insemna acum decat cresterea numarului de romani din Argentina si Brazilia.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 17:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 236
Si caroseriile Bucur 3012-3015 devin V3A-93-CH-PPC?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 17:11 
Pai nu mai e decat 3011 care intra la echipare. 3003-3010 sunt in traseu.
Fondurile au fost realocate pentru CH PPCuri. La fel si fondurile pentru RKurile la T4R. In URAC mai sunt 7 T4R la RK probabil ultimele deoarece nu se mai aloca fonduri pentru RKuri. Cei din transporturi PMB vad ca sunt hotarati sa scape de T4R :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 17:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 236
RATB-ul e criza de vagoane dar tot caseaza. Cu 100 de vagoane noi nu creste parcul,ci se micsoreaza. Partea de est a orasului va necesita un parc mai mare de vagoane cand se va reinfinta 1,15,17,34,46,56 + alte linii care probabil vor aparea pe traseele noi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 17:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3442
Deci, ce spuneam si cu alte ocazii, fiind banuit ca as avea mania conspiratiilor... Daca vor veni tramvaie noi, obligatoriu trebuie casate si mai multe din cele vechi. Nici macar "modernizarile" nu mai sunt dorite, ca probabil s-a constatat ca totusi sunt prea temeinic facute si deci nepermis de longevive.

Astfel, maine-poimaine se va zice: "Nu avem suficiente vagoane pentru a acoperi in conditii bune de circulatie asa de multe linii de tramvai; publicul vrea confort - asa ca vom pune autobuze"... Sau pur si simplu nu se va zice nimic si linii de tipul 6XX vor deveni ceva normal. Motiv foarte bun pentru a renunta la tronsoane din caile de rulare nemodernizate "care incurca traficul". Si, de ce nu, si la o parte din cele in care s-au bagat bani grei pentru reabilitare in ultimii ani. Ar fi ceva tipic romanesc.

Singurul aspect, pe care "berbecii" nu-l pot cuprinde cu mintea-lor-care-este, este acela ca, la momentul tristei lor victorii impotriva tramvaiului, Bucurestiul va avea traficul deja complet blocat, iar smecherasii cu Jeep vor trebui sa treaca pe elicoptere, avand o mare problema cu parcarea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 17:27 
Daca sunteti putin atenti la proiectele viitoare se pare ca tramvaiul va fi marele castigator in cazul transportului de suprafata!!! Vorbim dupa 1Iunie!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 17:29 
Alex wrote:
RATB-ul e criza de vagoane dar tot caseaza. Cu 100 de vagoane noi nu creste parcul,ci se micsoreaza. Partea de est a orasului va necesita un parc mai mare de vagoane.


In partea de est cam mereu a fost nevoie de un parc mai mare, dar vad ca se pune accent pe linia 34 care dupa mine este una din cele mai importante linii din est. Nu se vor casa decat tatra, care la ora actuala sunt ~40 cupluri, deci parcul va creste cu 60 vagoane de mare capacitate. Partea de est deocamdata va mai fi lovita de lucrari cel putin 2 ani pana va fi gata toata modernizarea. Capacitatea de transport este in crestere la ora actuala chiar daca nr de vagoane ramane acelasi deoarece V2A = V3A in cel mult un an. :twisted:
URACul ar fi putut sa faca unul din prototipurile Bucur 1 PPC dar ar mai fi durat cel putin 1 an + 1 an de omologare cand deja ar veni din noile vagoane, deci o pierdere de timp. Asa URACul se concentreaza pe CHPPC, mai suferim 1-2 ani cu Tatra si dupa ne modernizam.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 17:31 
Le-a cam venit mintea la cap...unora! :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 18:46 
Ce vor mai moderniza daca pana la instalarea noului consiliu, RATB va actiona in virtutea inertiei si a actualului consiliu si va taia din Tatre?
Odata se fac 65 din 130, odata se mai fac vreo 15 Bucur, odata se modernizeaza toate si tot asa, pana n'or mai avea oxigen pentru taiat, fie n'or mai fi tatrele.
Mai curand, cred ca se trage tare sa incapa toate tramvaiele in N - 1 depouri, ca sa se aplice odata legea junglei imobiliare.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group