TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 22 Aug 2019 23:28

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 14:28 
Nu s-ar putea schimba tactica de acum, pentru a face dintr-o singura Tatra un Bucur? Asa cu siguranta capacitatea de transport ar creste.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 15:20 
Nu, proiectul e cu fonduri de afara si asa trebuie sa fie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 15:25 
Nu-i bai, o sa le reconstruiasca in V3A versiune 2014 :twisted: Atunci capacitatea va creste :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 15:40 
Am discutat problema asta cu cei dela RATB, de ce nu fac Bucur-CH-PPC, adica un fel de V3A-Bucur, si mi-au spus ca nu pot face asta, pentru ca depaseste lungimea a doua tatre.
Pe de alta parte, un vagon Bucur e mai scurt decat un cuplu de tatre, fara distanta intre tampoane. Ar mai fi fost loc de pus o fereastra intre usa si articulatie si facut un vagon PPC cum au facut din tatrele K2 si K3 in Cehia.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 23:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Desi pentru unii pare o solutie slaba modernizarea Tatrelor in varianta Bucur, mie nu mi se pare asa. Primul motiv este acela ca Tatra T4R si cam orice model din aceeasi perioada este total moarta. Piesele de schimb se gasesc greu si intretinerea este foarte costisitoare. In al doilea rand consuma multa energie electrica. Ideea este ca se impunea modernizarea vagoanelor Tatra. Varianta propusa este doar putin mai slaba decat cea din alte orase (e mai simpla, e mai putin confortabila) dar totusi este un progres. In plus vagoanele Bucur au un alt avantaj important pe langa chopper si automatizari: caroseria cu elemente de aluminiu ceea ce inseamna ca o sa fie mai durabile decat multe dintre V3A-uri.

Desigur, daca ar fi existat fonduri, se facea o modernizare mult mai buna pentru Tatra si se faceau si V3A-CH-PPC cu elemente de caroserie din aluminu. Dar astea au fost fondurile disponibile in conditiile in care PMB nu a vrut sa investeasca mai mult. Sa nu uitam ca tehnologia de pe Bucur sta la baza vagoanelor V3A-CH-PPC asa ca e bine sa stim ca daca avem acum ceva bun si relativ repede este si pentru ca URAC a avut o buna oportunitate pentru achizitii de tehnologie si proiectare datorita modernizarii Tatrelor. De aceea spun ca Bucur este bun asa cum este si proiectul modernizarii vagoanelor Tatra merita continuat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 Jan 2008 19:07 
Chopperele si componentele electronice ale vagoanelor 3006,3007,3008 sunt finalizate, se asteapta intrarea vagoanelor la echipare curand.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 15:51 
Vagoanele 3006, 3007, 3008 au intrat la echipare. Ar trebui sa le vedem in probe in 1-2 saptamani iar pana pe 20 martie sa fie toate 3 la depou urmand ca imediat sa iasa si 3009, 3010, 3011.

In vara vor ajunge si 3012, 3013, 3014, 3015.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 21:36 
si cind vor iesi..vor circula pe linia 25....cu 3001/3002 ce se mai intimpla...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 21:40 
florin.lifticariu wrote:
si cind vor iesi..vor circula pe linia 25....cu 3001/3002 ce se mai intimpla...


Da, pe 25 se pare ca vor circula.

3001, 3002 sunt moarte nu stiu ce soarta au.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 23:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 255
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Probabil ca cea mai inteleapta solutie ar fi sa se modernizeze cele 2 vagoane pentru a deveni Bucur 1. E pacat ca 2 vagoane ce pot fi folositoare si performante sa nu reintre in serviciu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Feb 2008 23:43 
Din pacate cele 2 sunt foarte diferite intre ele si fata de restul seriei (incepand cu 3003 chopperele sunt identice, MCKV la fel, doar la design sunt diferite) fiind facute cu choppere si echipamente cehesti care pica mereu, la ora actuala au ajuns in situatia in care este si #205 de la Alexandria - nu mai exista piese pentru ele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Feb 2008 19:44 
Iata si sistemul de franare de la Hanning & Kahl, folosit partial pe CH PPC si total pe Bucur 1.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Feb 2008 17:03 
3006 apare curand in probe :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 27 Feb 2008 17:05 
3005 este reparat de ceva timp dar a stat pentru ITP, probabil de luni este in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Feb 2008 23:58 
Sa il admiram si pe #3010
#3011 iese zilele astea din vopsitorie.
#3006 il vedeti saptamana viitoare in probe
#3007 il vedeti peste vreo 10 zile in probe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Mar 2008 23:47 
#3006 la care punerea in functiune a durat mai mult iar probele vor dura cam 1-2 saptamani deoarece este primul din serie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Mar 2008 23:54 
In lasa alba masca din fata? :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Mar 2008 23:58 
RobertC wrote:
In lasa alba masca din fata? :shock:


Nu, de regula capacele si mastile, precum si ultimele finisaje se fac dupa finalizarea probelor, cu o zi inainte de predarea la depou. Toate 10 vor arata ca 3006 care arata ca 3005, doar are pantograful portocaliu, usile sunt de V3A-93 si geamurile culisante.

Si CH PPCurile au facut aproape toate probele nefinisate...ex 4025.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Mar 2008 16:06 
#3005 a ajuns la depou si este in traseu, a stat in URAC pentru a se face setari la chopperele seriei 3006-3015 dupa acesta.

#3006-#3015 au scaunele albastre, interilorul este in schema gri-albastru.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Mar 2008 02:10 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 88
de ce :twisted: le mai pun scaunele alea fata in fata daca tramvaiele nu mai sunt bidirectionale? care este logica? daca este vreuna...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 08 Mar 2008 18:15 
calatorul wrote:
de ce :twisted: le mai pun scaunele alea fata in fata daca tramvaiele nu mai sunt bidirectionale? care este logica? daca este vreuna...


Asa este proiectul :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Mar 2008 00:24 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 88
Marian Andrei wrote:
calatorul wrote:
de ce :twisted: le mai pun scaunele alea fata in fata daca tramvaiele nu mai sunt bidirectionale? care este logica? daca este vreuna...


Asa este proiectul :P


Atunci e numai bun de tras apa dupa el :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Mar 2008 10:55 
Daca proiectul a fost deja modificat in sensul ca vagoanele nu mai sunt bidirectionale, pozitionarea scaunelor in acest fel nu mai are sens. Oricum, proiectul prevedea transformarea a 130 vagoane T4R in 65 Bucur si deja acest numar s'a redus pe la 25%.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Mar 2008 11:11 
Pai sunt 6, se mai fac 9 anul acesta si probabil inca 10 anul viitor. Apoi vor veni tramvaiele de import si probabil vom vedea aceste Bucur pe linii gen 47,2 etc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Mar 2008 11:12 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Care mai este starea primelor vagoane modernizate ce au fost/sunt cu probleme? :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Mar 2008 11:17 
3001 si 3002 sunt moarte, 3002 se repara si circula din cand in cand. Probabil o decizie in privinta lor va fi luata dupa finalizarea celor 10 vagoane programate pentru anul acesta.
3003 a mers pana vinerea trecuta cand nu stiu ce au facut in depou de l-au stricat.
3004,3005 merg.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Mar 2008 10:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 103
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
probele vor dura cam 1-2 saptamani deoarece este primul din serie.


Primul din serie? 3004,3005 ce sunt? Mi-e teama ca nu inteleg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 10 Mar 2008 10:43 
3001-3005 sunt prototipuri facute in sectia prototipuri.
Incepand cu 3006 se vor face de serie, toate identice intre ele dupa 3005. Acestea sunt facute in sectia VxA unde se fac produsele de serie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Mar 2008 13:29 
#3006 este gata, luni ajunge la depou.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Mar 2008 13:31 
3007 iese de luni in probe si probabil peste o saptamana este la depou.
3008 iese peste 2 saptamani in probe.
Probabil ca si in cazul CH PPCurilor va iesi un vagon pe saptamana.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group