TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 12 Nov 2019 22:53

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Mar 2008 19:01 
#3004 a fost curatat de reclama si este din nou in schema lui albastru complet :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Mar 2008 13:57 
LArSON wrote:
3418
Este o greseala. 3006 sau 3007 a fost pictat cu numarul pe care l-a avut Tatra inainte. Cam asa a patit si 3001 cand se numea 3394, dar atunci asa l-au numit ei, pana l-au schimbat pe motiv ca din doua tatre nu iese una singura, ci un tramvai nou.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 14:46 
La 3004 si 3005 au fost rezolvate problemele cu afisajele, imi place cum arata noul font :P .

#3006 a ajuns ieri la Depoul Militari si zilele astea iese in traseu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 14:48 
#3007 mai are de facut cateva probe si marti-miercuri este la depou.
#3008 iese pe joi in probe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 15:24 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 12:31
Posts: 88
Tom wrote:
LArSON wrote:
3418
Este o greseala. 3006 sau 3007 a fost pictat cu numarul pe care l-a avut Tatra inainte. Cam asa a patit si 3001 cand se numea 3394, dar atunci asa l-au numit ei, pana l-au schimbat pe motiv ca din doua tatre nu iese una singura, ci un tramvai nou.


Photoshop. Se vede clar ca numarul e mai blurat decat e sigla RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Mar 2008 15:43 
Si asta-i tot Photoshop ? :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 Mar 2008 16:39 
#3007 ajunge maine la depou.

#3008 iese in probe de joi.
#3009 iese in probe peste o saptamana.
Cam in 4 saptamani vor fi predate 3008,3009,3010,3011 si se va trece din nou la CH PPCuri.

Sa il admiram pe #3007


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Mar 2008 11:55 
De azi la Militari a inceput specializarea tuturor vatmanilor pentru a conduce vagoane pe mansa. 3003 si 3005 erau in traseu iar 3006 in depou, probabil de maine iese impreuna cu 3007. Nu vor circula cu calatori pentru inceput. Specializarile se vor face pe traseul Dep. Militari - Ghencea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Mar 2008 17:12 
Incepand de azi #3006 circula, avea si om la specializare. Mai erau in traseu 3005 si 3003. 3007 este si el la depou dar iese zilele viitoare.
Am ramas surprins ca a iesit si 3008 in probe de azi, acum o ora venea din CET Vest spre URAC. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Mar 2008 20:29 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 92
Location: Bucuresti
Boghiurile sunt ca in proiectul initial,adica 1 si 3 de Tatra,si 2 de VxA?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Mar 2008 20:44 
1 si 3 boghiuri T4R cu sistem de franare total nou Hanning & Kahl. Iar 2 boghiu purtator de VxA cu sistem de franare H&K pe el.
La ora actuala tramvaiele Bucur au cel mai avansat sistem de franare existent si folosit pe scara larga la tramvaiele marilor producatori.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Mar 2008 22:05 
Si ca o paranteza destul de haioasa si in acelasi timp trista - URACul a facut 5 Bucur in 10 ani si acum face 6 Bucur in 6 saptamani :twisted: :roll: :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 11:59 
Si o scurta prezentare foto a lui 3006, la urmatoarele nu voi mai insista cu poze pentru ca sunt identice. In alta ordine de idei se are in vedere continuarea programului cu inca 20 vagoane dupa cele 10 care se fac anul acesta.
Cei de la Militari sunt foarte multumiti de 3006 la care au fost rezolvate toate problemele care au aparut pe primele vagoane.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 12:05 
Cabina si interiorul. De precizat ca la Militari parerile sunt impartite in privinta noului model de mansa cu vigilenta prin rotire. Multi prefera modelul prin apasare.
De asemenea imi plac butoanele de la usile de Bucur ca sunt mai elegante decat cele de V3A-93.

#3006 a fost preluat de titularii lui 3310+3309.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 12:09 
Sa il vedem si pe #3003 dupa ce a fost curatat de reclama.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 16:31 
Dr2005 wrote:
E vorba de cine cred eu ca e vorba?


El e 3410+3419. Intra in concediu in 2 saptamani si il primeste pe 3011 cand se intoarce.
Bucur vor circula pe 25, pe 8 circula doar sa isi faca rodajul, se face cum face Alexandria de rodeaza CH PPCuri pe 32 inainte sa le trimita pe 41. Probabil cand vin toate 6 vor trece pe 25.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Mar 2008 19:07 
nu stiu situatia in Militari...dar pe Giurgiului s-ar descurca...de cind s-a introdus si 19..sper sa il pastreze....nu se mai inghesuie lumea in primul tramvai care vine spre Pieptanari, ca pina acum, multi asteapta cuminti in statii sa apara 7 sau 19, sau 25 in functie de directia dorita...referitor la inchiderea usilor la Bucur...nu cred ca asta va duce la blocaje....ci mai curind traficul auto pe linia de tramvai....


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 01:03 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Daca se vor mai face 20 de vagoane, proiectul ramane acelasi (adica 2 T4R = 1 Bucur)? Nu de alta, dar se duce naibii capacitatea de transport, iar in poza de mai sus pe Trafic Greu se vede cat de bine face fata 3006 pe linia 8. De curiozitate, ai facut poza la ora de varf?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 09:01 
La ora 15.30 cand am facut poza se descurca. Nu era full, era sa zicem 60%. Se descurca si pe 25, dar daca se asigura o frecventa mai buna (acum sunt 25 ture)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 17:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Marian Andrei wrote:
Se descurca si pe 25, dar daca se asigura o frecventa mai buna (acum sunt 25 ture)


3006 e pe 25 azi!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 29 Mar 2008 17:47 
Pai eu v-am zis ca le baga pe 25, dar probele/specializarile se fac pe 8.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 30 Mar 2008 11:01 
EMO wrote:
3006 e pe 25 azi!


Si azi, nu numai ca este pe 25, dar se descurca perfect, titularii sunt foarte multumiti de el, mai ales ca URACul a facut modificari ca sa nu mai apara problemele precedentelor vagoane (3005 in primele 6 luni a mers cateva zile din cauza pierderilor de ulei). 3006 va lipsi o zi deoarece trebuie dus la strung ca are un flec.
3007 este la depou in asteptarea unui titular, probabil la mijlocul saptamanii viitoare iese si el.
3008 ajunge miercuri-joi.
3009 de vineri in probe.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Apr 2008 15:34 
#3007 este si el in traseu de cateva zile, probabil de luni va intra in program normal pentru ca inca nu are titulari.

#3008 a ajuns azi la depou.
#3009 este in probe. Am vazut ca are scaunele portocalii ca 3005.
#3010 iese de marti in probe
#3011 incepe peste o saptamana probele.
Cam in 3 saptamani vor fi in traseu toate 6 din valul asta. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Apr 2008 16:54 
pina la urma se folosesc 2 sasie de tatra pentru constructia unui Bucur sau este constructie noua....???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Apr 2008 17:07 
2 sasie cu sistemul de prindere al boghiurilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Apr 2008 20:41 
Ce sacrifica pentru Bucururile acestea?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Apr 2008 21:13 
Numere de parc ? Sunt cele listate pe aici si mai urmeaza pentru ca inca nu au luat nimic pentru 3012-3015.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Apr 2008 03:34 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Uitandu-ma la statisticile de pe site-ul RATB, am observat ca intr-un an au disparut 6 T4R care au fost inlocuite cu 6 Bucur. S-a schimbat cumva proiectul?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Apr 2008 20:41 
#3007 in traseu. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Apr 2008 16:30 
#3009 a ajuns azi la depoul Militari. Vineri isi face si 3010 probele si saptamana viitoare e la depou. La 3011 mai dureaza cam 2 saptamani.

Pana acum toate sunt complet echipate, avand si MCKVurile unde erau probleme cu aprovizionarea de piese.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group