TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 18 Apr 2024 14:17

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 18:17 
Zi cu zapada multa la Pasaj Obor


Attachments:
DSC03340.JPG
DSC03340.JPG [ 77.89 KiB | Viewed 9205 times ]
DSC03344.JPG
DSC03344.JPG [ 69.84 KiB | Viewed 9205 times ]
DSC03346.JPG
DSC03346.JPG [ 67.42 KiB | Viewed 9205 times ]
DSC03350.JPG
DSC03350.JPG [ 77.28 KiB | Viewed 9207 times ]
DSC03353.JPG
DSC03353.JPG [ 71.69 KiB | Viewed 9205 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 18:19 
Linia 34 - Pasaj Victoria


Attachments:
DSC03372.JPG
DSC03372.JPG [ 110.68 KiB | Viewed 9204 times ]
DSC03373.JPG
DSC03373.JPG [ 91.97 KiB | Viewed 9203 times ]
DSC03374.JPG
DSC03374.JPG [ 93.08 KiB | Viewed 9204 times ]
DSC03376.JPG
DSC03376.JPG [ 96.17 KiB | Viewed 9203 times ]
DSC03377.JPG
DSC03377.JPG [ 102.2 KiB | Viewed 9204 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 18:23 
Si nu in ultimul rand o zi de iarna pe linia 41


Attachments:
DSC03385.JPG
DSC03385.JPG [ 88.62 KiB | Viewed 9197 times ]
DSC03389.JPG
DSC03389.JPG [ 90.8 KiB | Viewed 9198 times ]
DSC03400.JPG
DSC03400.JPG [ 96.78 KiB | Viewed 9199 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Feb 2009 17:41 
Pasaj Muncii si Pasaj Obor


Attachments:
DSC03437.JPG
DSC03437.JPG [ 74.94 KiB | Viewed 9208 times ]
DSC03439.JPG
DSC03439.JPG [ 86.5 KiB | Viewed 9208 times ]
Top
  
 
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 23:56 
Despre aceasta linie exista discutii imprastiate prin cateva subiecte, propun sa concentram discutiile aici. Ca sa rezum cele discutate pana acum, aceasta linie a fost construita cu scopul de a aproviziona cu tramvaie de marfa Complexul Delfinului. Linia reprezenta o prelungire a celei de pe Bd. Chisinau si cu siguranta existau racorduri si la linia de pe Sos. Pantelimon, care intre timp au disparut. O data cu constructia strapungerii Doamna Ghica - Bd. Chisinau, aceasta linie va disparea definitiv, asa ca o sa prezint in cele ce urmeaza cateva fotografii facute astazi in zona, cand inca mai exista portiuni semnificative din linie. Pentru inceput, am sa descriu situatia actuala, ca apoi sa postez cateva fotografii. Pentru ca sa fie clar, strada dintre Sos. Pantelimon si Complexul Delfinului se numeste tot Bd. Chisinau si la aceasta portiune voi face referire in cele ce urmeaza.
Asadar, venind dinspre Pantelimon inspre complex, Bd Chisinau are un spatiu verde pe mijloc, masini parcate pe ambele laturi ale fiecarui sens si o singura banda de circulatie. Sub masinile parcate langa spatiul verde median incepe de nicaieri o linie de tramvai care in trecut era racordata la reteaua de pe Sos Pantelimon dar si de pe Bd Chisinau (tronsonul dintre Pantelimon si Bd Basarabia). Aceasta linie de tramvai face stanga pe dupa complex si merge paralel cu latura acestuia. Pana aici este cale dubla, dupa care urmeaza o mare intoarcere in triunghi, care are o latura in spatele complexului (si care intra in complex, am depistat intrarea, linia nu mai exista si nu m'am apropiat din cauza de caini suparati si etnii colorate prezente in zona). Cealalta latura urmeaza traseul actualei strapungeri Doamna Ghica - Chisinau pana in dreptul strazii Torentului, pe a carei latura se afla, in prezent, o fabrica de mobila care ar fi putut fi si ea deservita de tramvaie de marfa, data fiind pozitia liniei. Pe latura dinspre complex a triunghiului mai exista dalele de beton, fara linie, dar pe cealalta latura nu mai exista decat urme vagi ale liniei, acest tronson fiind deja o victima a bulevardului in constructie din zona. Mai lipseste, de asemenea, linia din curba la dreapta pe langa latura complexului precum si pe toata lungimea laturii acestuia. Pentru inceput, o sa postez o imagine din Google Earth pe care voi figura cu mov linia asa cum ar fi trebuit sa fie, intreaga, mai putin racordurile la Sos Pantelimon si Bd Chisinau despre care nu stiu exact cum se realizau.


Attachments:
delfinului.JPG
delfinului.JPG [ 633.19 KiB | Viewed 4734 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 00:02 
Bd Chisinau, intre Pantelimon si complex este o imensa parcare si mi'a fost imposibil sa fotografiez linia. O data cu parcarea, se termina si linia, pe latura stanga a complexului. In schimb, pe aceasta latura exista urme ale traverseelor pe cativa stalpi.


Attachments:
DSC00510.jpg
DSC00510.jpg [ 433.92 KiB | Viewed 4725 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 00:04 
Dupa latura stanga a complexului incepe triunghiul de intoarcere, din care mai exista inca o latura precum si bucati din vechile macaze. In poze - macazul si curba spre latura dinspre fabrica de mobila.


Attachments:
DSC00502.jpg
DSC00502.jpg [ 396.95 KiB | Viewed 4720 times ]
DSC00504.jpg
DSC00504.jpg [ 409.07 KiB | Viewed 4721 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 00:08 
Partea cea mai importanta era, evident, bine pazita de caini. Si nu numai :evil: Aceasta este linia din spatele complexului, care facea la dreapta si intra in acesta pe o poarta ce este acum folosita la aprovizionarea cu camioane. Judecand dupa gabaritul portii, reteaua de alimentare intra in complex :!: In poza - strada din spatele complexului...


Attachments:
DSC00503.jpg
DSC00503.jpg [ 371.81 KiB | Viewed 4716 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 00:13 
In incheiere, nu as mai adauga decat ca atat imaginile cat si numarul acestora vorbesc de la sine. Este o linie care a disparut demult, practic, fiind ascunsa multa vreme sub masini si gunoaie. Santierul marelui bulevard de legatura intre Doamna Ghica si Bd Chisinau a scos la iveala o mica parte din linie, doar pentru a o distruge. Pacat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 00:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Nu exista nici macar o intentie de conexiune tramvai Pantelimon-Doamna Ghica? Ar fi un 36 mai direct. Evident, dupa ce se va realiza si pasajul de la Soseaua Colentina (vad ca a inceput sa agite iarasi ideea Oprescu).

Am observat in pozele din topicul Infrastructura ca pe mijlocul viitoarei artere s-a pastrat o zona verde tocmai buna pentru linie dubla de tramvai separata de trafic. Nu stiu daca aceasta zona se regaseste si in latimea viitorului pod peste CF.

Cu aceasta linie care dispare am cateva amintiri. In primul rand, nu intelegeam la vremea respectiva ce se doreste cu ea... Era ciudata mai ales acea intoarcere in triunghi. Mai tarziu abia am aflat de intentia de a se transporta marfa cu tramvaiul. "Circul Foamei" nu era insa terminat la momentul instalarii liniei. A fost in mod sigur racordata la Sos. Pantelimon, in sensul spre centru. Nu tin minte cu certitudine cum era dispozitia macazurilor in cadrul intersectiei. Am prins si perioada cand Str. Socului (actual Bd. Chisinau) nu era inca largita si nu avea blocurile construite. Dupa largire abia s-a deviat 36 pe aici, aparand buclele din asa-zisa Piata Socului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 00:51 
A fost schimbat macazul de pe Str. Buzesti la intersectia cu Calea Grivitei, pe sensul spre Piata Victoriei pe care circula 24 si 45. Celalalt sens (spre Vasile Parvan) este nefolosit si a ramas asa. Curba nu a fost inlocuita dar nici nu este intr'o stare foarte proasta. in schimb, acel macaz era intr'o stare ingrozitoare si bine au facut ca l'au inlocuit. Pacat ca au facut'o romaneste, cu dale de beton ce deja au inceput sa se gaureasca si cu piatra cubica in care isi rup masinile rotile...


Attachments:
DSC00491.jpg
DSC00491.jpg [ 489.13 KiB | Viewed 6594 times ]
DSC00493.jpg
DSC00493.jpg [ 401.08 KiB | Viewed 6594 times ]
DSC00494.jpg
DSC00494.jpg [ 450.92 KiB | Viewed 6595 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 08:33 
Offline

Joined: Sun 22 Apr 2007 13:14
Posts: 197
Location: Bucuresti, Baneasa, Linii: 112,148,149,261,205
Eu nu-mi amintesc sa se fi folosit vreodata linia asta. Poate o data sa fi vazut un vagon de interventie, atat


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 12:51 
Offline
User avatar

Joined: Thu 19 Jul 2007 19:14
Posts: 9
Location: Voluntari
Eu am copilarit in Baicului si tata imi povestea ca Ceausescu voia sa faca o legatura intre Colentina si Pantelimon prin spatele ultimelor blocuri si avea in plan si o linie de tramvai exact pe unde este acum spatiul verde de pe Str D-na Ghica.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 14:34 
Offline

Joined: Thu 14 Feb 2008 00:25
Posts: 90
Location: Bucuresti
Mi-am permis adaug pe imaginea colegului cb racordurile de intrare, respectiv iesire intre Bd. Chisinau si Sos. Pantelimon, precum si racordul cu o parte din linie ce intra in spatele circului foamei (culoarea verde). Racordul ce intra pe Bd. Chisinau pornea din bucla ce o face 36 azi ca sa intre pe Sos. Pantelimon, si a existat pana la inceputul anilor 2000, cand a fost schimbata linia.


Attachments:
delfinului_979(1).JPG
delfinului_979(1).JPG [ 174.17 KiB | Viewed 4604 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 18:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56061
Bul. Gloriei.


Attachments:
Bul. Gloriei.JPG
Bul. Gloriei.JPG [ 66.74 KiB | Viewed 9087 times ]
Bul. Gloriei 048.JPG
Bul. Gloriei 048.JPG [ 93.45 KiB | Viewed 9086 times ]
4017 Bul. Gloriei.JPG
4017 Bul. Gloriei.JPG [ 80.39 KiB | Viewed 9086 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 18:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56061
Damaroaia.


Attachments:
4017 -Damaroia.JPG
4017 -Damaroia.JPG [ 68.33 KiB | Viewed 9083 times ]
4017 Damaroia 1.JPG
4017 Damaroia 1.JPG [ 65.44 KiB | Viewed 9083 times ]
Damaroia 057.JPG
Damaroia 057.JPG [ 66.4 KiB | Viewed 9085 times ]
Damaroia 056.JPG
Damaroia 056.JPG [ 72.83 KiB | Viewed 9083 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 18:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56061
Laromet.


Attachments:
Laromet 038.JPG
Laromet 038.JPG [ 90.03 KiB | Viewed 9080 times ]
Laromet 039.JPG
Laromet 039.JPG [ 81.04 KiB | Viewed 9080 times ]
Bul. Bucurestii Noi -Laromet.JPG
Bul. Bucurestii Noi -Laromet.JPG [ 61.72 KiB | Viewed 9080 times ]
195 Laromet.JPG
195 Laromet.JPG [ 68.46 KiB | Viewed 9080 times ]
221 Laromet.JPG
221 Laromet.JPG [ 87.06 KiB | Viewed 9079 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 21:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56061
Bul. Bucurestii Noi.


Attachments:
165 -Bul. Bucurestii Noi 1.JPG
165 -Bul. Bucurestii Noi 1.JPG [ 65.26 KiB | Viewed 9038 times ]
221 -Bul. Bucurestii Noi.JPG
221 -Bul. Bucurestii Noi.JPG [ 78.45 KiB | Viewed 9037 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Feb 2009 21:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56061
Piata Presei Libere.


Attachments:
297 -Piata Presei Libere.JPG
297 -Piata Presei Libere.JPG [ 67.61 KiB | Viewed 9034 times ]
4030 Piata Presei Libere.JPG
4030 Piata Presei Libere.JPG [ 79.37 KiB | Viewed 9029 times ]
4030 -Piata Presei Libere.JPG
4030 -Piata Presei Libere.JPG [ 82.47 KiB | Viewed 9029 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Feb 2009 17:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56061
Piata Presei Libere.

025


Attachments:
025 --Piata Presei Libere.JPG
025 --Piata Presei Libere.JPG [ 98.17 KiB | Viewed 8936 times ]
025 Piata Presei Libere.JPG
025 Piata Presei Libere.JPG [ 94.6 KiB | Viewed 8935 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 09 Mar 2009 19:00 
Bulevardul 1 Decembrie 1918
Linia a fost modernizata in 2 etape, modernizarea totala fiind terminata in anul 2007. Lungimea acestul bulevard este de 3,2Km, pe toata lungimea lui existand cale dubla de tramvai si in zona Faur un terminal pentru autobuze si tramvaie. La ora actuala este tranzitat in totalitate de linia tramvaiului 40 si partial de liniile 19, 23.

Date tehnice:
Lungime: 3,2Km
Intersectii cu linie de tramvai: Bd. Basarabia, Liviu Rebreanu, Theodor Pallady
Numar de statii: 6
Terminale: Faur Poarta 4 (autobuz, tramvai)
Tipuri de linie: cu canal inglobata in beton, CF cu traverse acoperita cu dale de beton


Attachments:
b1dec1918.jpg
b1dec1918.jpg [ 234.07 KiB | Viewed 7252 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Mar 2009 19:06 
In terminalul de la Faur Poarta 4 intorc liniile de autobuz 311 si 101, ambele dotate cu autobuze Mercedes Citaro de la autobaza Titan. Ca organizare a terminalului pe partea dreapta de intrare stau de regula autobuzele liniei 311 iar in restul terminalului autobuzele liniei 101.


Attachments:
DSC04396.JPG
DSC04396.JPG [ 202.25 KiB | Viewed 7242 times ]
DSC04398.JPG
DSC04398.JPG [ 210.23 KiB | Viewed 7243 times ]
DSC04399.JPG
DSC04399.JPG [ 191.81 KiB | Viewed 7243 times ]
DSC04429.JPG
DSC04429.JPG [ 200.99 KiB | Viewed 7242 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Mar 2009 19:07 
In acest terminal la ora actuala mai intoarce si linia de tramvai 23, care din pacate este destul de rar vazuta deoarece circula la intervale cuprinse intre 20-30 minute.


Attachments:
DSC04401.JPG
DSC04401.JPG [ 214.01 KiB | Viewed 7241 times ]
DSC04402.JPG
DSC04402.JPG [ 219.31 KiB | Viewed 7241 times ]
DSC04407.JPG
DSC04407.JPG [ 244.6 KiB | Viewed 7240 times ]
DSC04417.JPG
DSC04417.JPG [ 228.49 KiB | Viewed 7241 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Mar 2009 19:09 
Un aspect interesant din acest capat este macazul de acces catre uzinele FAUR, pe aici intrand in reteaua de tramvai toate vagoanele de tramvai modernizate la FAUR. Macazul s-a pastrat si dupa modernizarea capatului.


Attachments:
DSC04420.JPG
DSC04420.JPG [ 233.25 KiB | Viewed 7239 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Mar 2009 19:23 
Complex RATB Titan


Attachments:
DSC04466.JPG
DSC04466.JPG [ 136.9 KiB | Viewed 8679 times ]
DSC04470.JPG
DSC04470.JPG [ 150.42 KiB | Viewed 8679 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Mar 2009 19:42 
In acelasi terminal acum 2 ani, o poza ce va ramane in istorie - tramvai Rathgeber pe linia 23, alaturi se poate vedea si o parte dintr-un Ikarus pe linia 101. Si capatul inca nemodernizat.


Attachments:
2535+3514-023-02.JPG
2535+3514-023-02.JPG [ 113.51 KiB | Viewed 7219 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 18:23 
Acelasi terminal vazut aerial.


Attachments:
faur.jpg
faur.jpg [ 68.31 KiB | Viewed 7063 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 19:22 
Plecam dinspre intersectia cu Theodor Pallady si ne indreptam spre capatul de la FAUR Poarta 4, prezentat mai sus.


Attachments:
DSC04727.JPG
DSC04727.JPG [ 89.58 KiB | Viewed 7040 times ]
DSC04730.JPG
DSC04730.JPG [ 72.39 KiB | Viewed 7040 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 19:24 
Statia Oficiul Postal 72
Pe tronsonul dintre Theodor Pallady si capatul FAUR Poarta 4 linia este modernizata in anul 2007.


Attachments:
DSC04744.JPG
DSC04744.JPG [ 78.2 KiB | Viewed 7038 times ]
DSC04749.JPG
DSC04749.JPG [ 74.48 KiB | Viewed 7038 times ]
DSC04755.JPG
DSC04755.JPG [ 77.39 KiB | Viewed 7039 times ]
DSC04760.JPG
DSC04760.JPG [ 72.48 KiB | Viewed 7037 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 21:15 
Statia Postavarului
Intersectie cu strada cu acelasi nume, in aceasta zona linia de tramvai se intalneste si cu liniile 311, 101 de autobuz.


Attachments:
DSC04764.JPG
DSC04764.JPG [ 78.73 KiB | Viewed 7001 times ]
DSC04771.JPG
DSC04771.JPG [ 91.22 KiB | Viewed 6999 times ]
DSC04770.JPG
DSC04770.JPG [ 83.48 KiB | Viewed 6999 times ]
DSC04773.JPG
DSC04773.JPG [ 87.73 KiB | Viewed 6999 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 697 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group