TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 21 Oct 2019 23:12

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 691 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 22:24 
Statia FAUR Poarta 4
Din motive necunoscute RATB a scris pe placute traditionalul "OPRIRE", in dreptul capatului se afla statie pentru linia 40 la ora actuala si statia de urcare pentru linia 23 care intoarce in terminal.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 22:47 
Zona Tricodava


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 18:09 
Au fost schimbate separatoarele de tramvai in zona Foisorul de Foc, tot cu modelul clasic.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:03 
Statia Barajul Rovinari
Dupa trecerea de terminalul de la Faur Poarta 4 se intra pe linie modernizata mai demult dar in stare buna. Bulevardul nu mai este atat de lat ca prima parte.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:08 
Statia Barajul Iezeru
Ultima statie inainte de Bulevardul Basarabia.
In utlima poza placuta statiei unde liniile care intra pe acest bulevard fac dreapta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:24 
Bulevardul Liviu Rebreanu
Acesta este legatura dintre zona Camil Ressu si 1 Decembrie 1918 - FAUR Poarta 4 (prezentata mai sus). La ora actuala este tranzitat de liniile 19 si 23, pe acest tronson circuland in general tramvaie V3A-93, dar si V2A, V3A-93M FAUR. Mai nou pe linia 19 care trece pe acest bulevard gasim si tramvaie CH PPC.

Date tehnice:
Lungime: 2,8Km
Intersectii cu linie de tramvai: Bd. 1 Decembrie 1918, Camil Ressu
Numar de statii: 6
Terminale: Barajul Dunarii (autouze, troleibuz)
Tip de linie: pe dale cu sina otelul rosu, nemodernizata


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:30 
Statia Liviu Rebreanu
Singura statie modernizata de pe acest tronson, modernizarea a avut loc cu ocazia lucrarilor la Bd. 1 Decembrie 1918.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:37 
Statia Barajul Dunarii
O statie cu peron doar pe un sens, peron pe care gasim un semn vechi unde inca mai apare linia 50 :o


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:41 
Terminalul Barajul Dunarii
Aici intorc liniile 92, 253, 330, 335.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:45 
Vedere aerial a capatului si doua poze mai vechi realizate in 2006.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 19:57 
Statia Barajul Sadului


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 20:01 
Statia Posta Titan
Intersectie cu Nicoae Grigorescu, aici se desparte linia 92 spre centru si sunt legaturi cu liniile 101, 102 si 311. Tot aici mai gasim si un indicator model vechi pentru statia sens Barajul Dunarii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 20:50 
Statia Pod Lacuri
In zona parcului Titan


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 20:52 
Statia Campia Libertatii
Ultima statie inainte de capatul bulevardului, intalnirea cu Camil Ressu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 20:55 
In final sa vedem si ultima portiune inainte de intersectia cu Camil Ressu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 20:46 
A inceput lucrul la schimbarea elementelor uzate pe aceasta linie in capatul de la Piata Presei. Toate curbele sunt in curs de schimbare.A fost adusa o unitate mobila de interventie unde sunt tiunte sculele necesare la aceasta lucrare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 20:50 
Linia este indoita cu ajutorul unui dispozitiv special. De asemenea se vor modifica si peroanele unde este nevoie pentru a avea loc un tramvai mai lat :P .Se lucreaza doar noaptea.

Au fost puse limitari de viteza la 30kmh pe zonele - Pasaj Grant, Pasaj Lujerului, Pod Ciurel pana la schimarea sinei si a amortizoarelor din aceste zone, aceste limitari sunt obligatorii si de regula se respecta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 21:09 
Offline

Joined: Sat 03 Nov 2007 11:13
Posts: 18
Location: Bucuresti, S6, Militari
Totusi linia nu pare uzata. Si totusi la Pod Ciurel, parca vara trecuta s-au schimbat sinele...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 21:10 
Este uzata linia in curbe, mai ales la ciurel unde a fost schimbata in 2007, uzurile apar din cauza ca se merge cu viteza in curbe pe aceasta linie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 21:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 103
Location: Bucuresti
Marian Andrei wrote:
uzurile apar din cauza ca se merge cu viteza in curbe pe aceasta linie.


Se merge cu viteza la capat de linie? Sa fim seriosi..


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Mar 2009 21:29 
Sa merge cu viteza peste limita normala, 30kmh in curbele din presei sau ghencea este exagerat de mult, cu atat intra anumiti vatmani. :roll:
Oricum si-au dat seama ca trebuie schimbate curbele, nu incarcate manual cum s-a incercat la un moment dat... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 01:07 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Cam cat costa o masina de incarcat automat? Stiu ca exista asa ceva.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 10:46 
Mda, pai daca 30km e viteza "normala", atunci pentru ce se mai numeste metrou usor? Si pentru ce s-au investit atita bani in linia asta daca doar dupa cativa ani incep sa repare din nou? Parca ziceau ceva de 20 ani cand au modernizat-o, vad ca nu sint nici 10 si deja au schimbat multe piese....Sunt curios ce vor face pe liniile betonate, cand se vor apuca de reparatii, probabil ca vor distruge din nou strazile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 11:35 
Da, abia astept sa se toceasca curba de pe Turda, atunci sa vezi distractie :twisted: , cum zicea cineva, vin direct cu dinamita :twisted: .

La curba de pe Ciurel inteleg, ca doar e foarte stransa, e si contrasina, dar pe Pasaj Grand nu mai inteleg, mai ales ca asta e o zona pe care s-ar fi putut circula cu 80km/h, nu limitat la 50. Sa nici nu-mi mai amintesc ca la Pasajul Lujerului nu se poate lua viteza pe coborare, mai ales ca urmeaza o linie dreapta destul de lunga, trebuie sa puna frana cand coboara, ca altfel depaseste 50 si intra franarea de urgenta, buna treaba.

Se intampla si la case mai mari, si in Franta am vazut un traseu de tramvai la care, dupa numai un an de exploatare, s-a spart sina in toate curbele, si au pus restrictii de 10km/h.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 11:40 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
fantt wrote:
... atunci pentru ce se mai numeste metrou usor?

Da' unde ai vazut oficial ca s-ar numi metrou usor? Pe site-ul RATB apare in harta retelei de tramvai ca linie obisnuita. Are aprobare de circulatie din partea CGMB ca linie de tramvai. Are indicativ de linie de tramvai dat la rand. Are parc format din vagoane care circula si pe alte linii. Intra la nivel in toate intersectiile aglomerate. Are calea de rulare comuna cu carosabilul, intr-o proportie semnificativa. Peroanele sunt infime ca dimensiuni si nu faciliteaza eventuale transbordari. Aaa, starea infrastructurii e ceva mai buna decat pe alte linii - asta e adevarat.

Nemtii au toata reteaua de tramvai cel putin ca linia 41, si chiar mai buna, si nu o numesc metrou usor. E ca si chestia cu "trasee premium" din Sibiu, sau cu "Expresul H. Coanda". Poti sa dai din gura orice pana la urma. Daca si-a facut reclama un fost primar cu modernizarea (si asa discutabila calitativ) a unei linii de tramvai, numind-o propagandistic metrou usor, nu inseamna ca realitatea corespunde neaparat cu propaganda de la acel moment.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Mar 2009 13:41 
Ar trebui sa schimbe si curba de la Ghencea/Brasov.

Ca o paranteza, nu inteleg de ce la modernizarile de linii nu s-a recurs la suprainltarea sinei exterioare curbei - pentru o mai buna inscriere a vagonului, o uzura mai redusa, confort mai mare pentru pasageri. Exceptiile sunt de regula curbele relativ largi: Ciurel, Turda, Vacaresti-Pod Mihai Bravu. Curbe schimbate/instalate relativ recent de EIELCC (Exploatarea Instalatiei Electrice Linii Cabluri si Cladiri) au proprietatea asta. Imi sar in minte curba din fata postei Vitan si curba din fata Bucuresti Mall.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 00:26 
Pe linia 41 in urmatoarea perioada se vor efectua mai multe lucrari la linii, deja este inceputa zona Presei unde deocamdata se profileaza sinele pentru curbe, urmeaza ca linia sa fie inchisa un weekend sau o zi pentru a se schimba curbele in acest capat.

In zonele Pod Grand, Pod Ciurel, Pasaj Lujerului, adica toate zonele cu traversa inglobata in beton si montata inainte de modernizarea din 2002, a fost impusa limitarea de viteza obligatorie de 30kmh, limitare care in general este respectata de vatmani. Cauza este ca suportii de cauciuc pe care stau aceste traverse sunt foarte uzati, lucrarea de inlocuire a acestora va fi mai complicata din cauza ca trebuie scoase traversele cu tot cu sina, dar se va lucra astfel incat limitarea de viteza sa fie ridicata cat mai repede, acestea fiind zonele de viteza ale liniei 41.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 00:29 
shoppy wrote:
Da, abia astept sa se toceasca curba de pe Turda, atunci sa vezi distractie :twisted: , cum zicea cineva, vin direct cu dinamita :twisted: .


Acolo nu este problema, linia desi pare inglobata in beton nu este, decat la suprafata, stradul de beton este de 2-3cm, sub acesta fiind un nisip special cu un covor amortizor peste traverse. Este una din zonele unde inca se mai moderniza cu cap :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 06:23 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
Sub sina de pe Turda nu sunt montate traverse.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 11:02 
Ba da, este sina pe traverse dar acoperita.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 691 posts ]  Go to page Previous  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group