TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 30 Oct 2020 04:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:31 
Strada Lizeanu
Date tehnice:
Lungime: 0,36 km
Intersectii cu linie de tramvai: intrare in RATB-URAC dinspre Stefan Cel Mare, Sos Stefan Cel Mare, Viitorului
Numar de statii: 2
Terminale: -
Tipuri de linie: inglobata in dale de beton, Otelul Rosu. Macaze noi la intersectia cu Stefan Cel Mare.

In prima poza intrarea spre RATB-URAC. Nici aici conditiile de poze nu au fost bune, incerc sa revin in weekend.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Sep 2009 20:38 
Strada Viitorului

Date tehnice:
Lungime: 1,0 Km
Intersectii cu linie de tramvai: - Piata Galati, Stefan cel Mare
Numar de statii: -
Terminale: -
Tipuri de linie: modernizata in 2009, cu canal inglobata de beton

Evolutia lucrarilor de modernizare:
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3209
Pozele de prezentare peste o luna la punerea in functiune !


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Oct 2009 09:36 
V3A-2S-93 (2009)
#4037
Depoul Giulesti


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 21:01 
Primaria Capitalei, prin Administratia Strazilor, va incepe maine, 31 octombrie 2009, incapand cu ora 9:00, lucrarile de reabilitare la Podul Lacul Tei de pe Strada Barbu Vacarescu din sectorul 2.

Se vor executa lucrari de reparatii si consolidare atat la nivelul suprastructurii cat si la cel al infrastructurii si la calea podului.
Lucrarile se vor executa in doua etape dupa cum urmeaza:

In perioada 31 octombrie -18 decembrie se vor efectua lucrari pe sensul de circulatie dinspre Sos. Pipera spre Sos. Stefan cel Mare si se va crea, pentru traficul rutier, o banda de circulatie de 3,5m in dreptul fiecarui punct de lucru.

A doua etapa vizeaza cealalta jumatate a podului, iar reparatiile vor fi demarate in functie de conditiile meteorologice.

Primaria Municipiului Bucuresti multumeste riveranilor si participantilor la trafic pentru intelegerea fata de disconfortul creat pe timpul executarii lucrarilor.

NOTA:

Podul Lacul Tei a fost construit in anul 1988 cand s-a realizat amenajarea Raului Dambovita. Pana acum la acest pod nu s-au executat lucrari de reparatii sau lucrari de reabilitare. In urma expertizei tehnice comandata de Administratia Strazilor si realizata conform normativelor in vigoare s-a constatat ca Podul Lacul Tei se incadreaza in clasa starii tehnice IV-(stare nesatisfacatoare), fapt ce impune executarea de urgenta a lucrarilor de reparatii si consolidare.
Tipuri specifice de lucrari
-- la nivelul suprastructurii:

- curatarea, degajarea rosturilor si a zonelor de beton;
- aplicarea de mortare speciale;
- lucrari de protectie anticoroziva a suprafetelor de beton;

-- la nivelul infrastructurii:

- lucrari de sablare, curatare, injectare;
- lucrari de refacere a hidroizolatiilor;

-- la calea podului:

- lucrari de reabilitare cale pod si trotuare cu mixturi asfaltice;
- lucrari la zona RATB;
- lucrari de refacere parapeti.

http://www.pmb.ro/index.htm


Top
  
 
PostPosted: Wed 25 Nov 2009 20:58 
Cateva poze din zona.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 04:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7833
In pasajul Lujerului s-a instituit o restrictie de 30 km/h de cand au inceput lucrarile (care lucrari... deocamdata au dus doar la ,,raderea" peretilor si atat) de reabilitare (a se citi ,,carpire" in loc de ,,reabilitare"). 2min si 14 secunde pentru exact 1km... jenant.



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Mar 2010 23:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Restrictia de viteza nu s-a aplicat de la inceperea lucrarilor in mod efectiv, ci, mai degraba incepand cu sfarsitul de Februarie inceputul lunii Martie. Oricum, la halul in care se lucreaza pentru ceea ce inseamna, de fapt, o evaluare preliminara, spune mult despre cat va dura aceasta lucrare absolut banala de reparatii la un pasaj rutier. Si asa, acum este inca bine: cand se va circula la paleta va fi cu adevarat distractiv mai ales ca se va merge cateva luni bune asa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Mar 2010 11:12 
Dr2005 wrote:
In intersectia Bd. Nicolae Grigorescu cu Str. Liviu Rebreanu a fost montat un model nou de separator tramvai-troleu. Desigur, doar unul din cele 2 separatoare din intersectie a fost inlocuit... desi, dupa cat de negru este acesta la ,,-" nu stiu daca a fost o alegere prea inspirata.

Este vorba de modelul asta: http://www.elektroline.cz/cat1.php?id=2 ... =6&search=


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 18:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7833
Au fost inlocuite piesele de separatie din zona statiei de la Piata Sergiu Celibidache. Pe acestea se poate accelera... ramane sa se obisnuiasca si vatmanii (mai ales cei de Alexandria, care smucesc vagoanele sa apuce sa decupleze disjunctorul).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Mar 2010 21:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7833
A dat iarba pe green-track-ul de pe Bd. Ghencea:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Mar 2010 00:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 237
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Legat de separatoarele de la Piata Sergiu Celibidache, au fost montate acum aproximativ 2 saptamani si jumatate. Curios este insa ca nu au fost schimbate cele de pe alte portiuni mai dificile de traseu (Pasaj Lujerului, Pasaj Grant) avand in vedere ca, acolo, intr-adevar, este cel mai stupid sa acelerezi, treci prin punctul mort si apoi iarasi sa accelerezi. Legat de vatmanii de la depoul Alexandria, sunt intru totul de acord ca sunt foarte precauti cu vagoanele la separatoare. Grija nu este rea in sine, dar ar fi mai bine daca s-ar rezolva problema cu separatoarele obisnuite de retea nemaifiind nevoie sa se piarda timp pe acele portiuni si sa se resimta acele socuri in mers.

Daca tot a venit vorba de reteaua de contact, sunt de parere ca la modernizarea pasajului Lujerului ar putea monta si console orientabile care sa mentina optim intinderea firului in pasaj. Solutia aplicata in prezent cu prinderi alunecatoare nu mi se pare tocmai fezabila. O varianta buna pentru retea este cea din pasajul Marasesti. In pasajul Lujerului, in mod frecvent, se poate remarca intinderea, leganarea si curbarea firului retelei de contact fapt ce duce la nu tocmai placutul rezultat al uzarii si mai rapide a patinei pantografului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 21 May 2011 17:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7833
Nu strica si un drum pe 24, nu?



Si retur:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Jun 2011 22:02 
Piata Sudului privind spre Constantin Brancoveanu pe Sos. Oltenitei.

...in HD...



Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 13:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Pasaj Basarab.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Pasaj Basarab.

4027



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Pasaj Basarab.

184, 165



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Pasaj Basarab.

304


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Piata Sf. Vineri.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 14:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Piata Sf. Vineri.

056



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 15:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Piata Sf. Vineri.

222



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 15:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Piata Sf. Vineri.

294, 091



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Bul. Corneliu Coposu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Bul. Corneliu Coposu.

335



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Intersectie bul. Corneliu Coposu - Cl. Calarasi - str. Mantuleasa.



You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Str. Mantuleasa.

N-am vazut tramvaie.

Aceleasi stradute frumoase, cu adiere soptita a vantului printre pomi, cu cladiri valoroase dar neintretinute, paraginite chiar. Micul Paris e departe. Mare pacat!!!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 17:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Cl. Calarasi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 18:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Cl. Calarasi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 18:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Cl. Calarasi.

230



177



155



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 03 Jul 2011 18:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50130
Cl. Calarasi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 Aug 2011 07:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 53
Aceasta lucrare, inceputa luna trecuta, implica modernizarea tramei stradale si a liniei de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu de la Bd. 1 decembrie 1918 pana la intersectia cu Bd. Camil Ressu. Proiectul implica si realizarea unei parcari de tip Park&Ride in zona Barajul Dunarii. La un moment dat, existase intentia de prelungire a retelei de troleibuz pana la terminalul de la Faur (Poarta 4), dar se pare ca s-a renuntat la idee.

In premiera, linia de tramvai va fi realizata in sistem cale semi-proprie pe toata lungimea bulevardului, asemanator cu sistemul in implementare pe Bd. Aerogarii, cu deosebirea ca in cazul de fata, linia va fi inierbata. Iarba va fi prevazuta cu sisteme de armare din plastic care sa reziste la greutatea distribuita pe osii a vehiculelor grele, astfel incat la nevoie calea de rulare sa poata fi utilizata si de autobuze si de vehicule de urgenta. Cum va functiona asta in practica, ramane de vazut... :roll:

Limita de proiect include si refacerea schimbatoarelor de cale din intersectia cu Bd. Camil Ressu, poate ultimele exemplare macaze de tip H&K cu actionare manuala care mai exista la strada (in depouri mai gasiti destule). La strada nu stiu sa mai existe altele in alta locatie.

Lucrarea a fost atribuita companiei Euro Construct Trading '98 pentru circa 25,6 milioane euro, iar termenul contractual este 18 luni din cate cunosc. Totusi, pe panourile afisate in strada, termenul de executie afisat este de 24 de luni.

In atasament, studiul de fezabilitate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 696 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group