TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 15 Dec 2019 14:55

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 17:03 
083 este in curs de asamblare si 293 abia a iesit din vopsitorie, mai are cam o luna pana sa ajunga la Dudesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 17:26 
Alex wrote:
El a fost la Titan,dar cu schimbarea asta vad ca are alt afisaj. A avut afisaj pe film.


Cum ziceam si mai sus afisajul "nou" este luat de pe un autobuz. Pe afisajul frontal se vede inca slotul pentru o mufa specifica acestora. Si zona unde era lipita o harta ceea ce ma face sa cred ca a fost o firma de Rocar de simon de laterala.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 18:25 
218 de la Bucurestii Noi a fost reparat dupa ce a stat ceva timp in depou cu un boghiu impilat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Feb 2009 15:36 
293 este aproape de probe iar in maxim 2 saptamani va fi predat la depoul Dudesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Feb 2009 15:38 
083 este si el gata iar zilele urmatoare va fi predat la depou, nu stiu unde.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 15:40 
351 a revenit in traseu dupa cateva lui de stat la RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 15:43 
Sa il vedem inainte de RK, ultima data a circulat pe data de 9.12.2008 pe...linia 41 :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 16:58 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 168
Mi se pare mie, sau 083 are usi de care s-au gasit.... (vezi usa 4) ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 22:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
#083 are usa asa decand a plecat de la depou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 23:12 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 168
... si, cu ocazia unui RK, nu ar fi fost normal ca sa fie remediata aceasta 'anomalie' ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Feb 2009 23:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Se putea,dar era necesar sa se schimbe toate usile pentru ca Urac monteaza numai usi cu geamuri lipite. #083 are doar foaia de la usa 5 cu geam lipit. Aceste anomalii se fac la depou,iar #083 nu este singurul vagon cu aceasta anomalie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Feb 2009 00:32 
024 a avut parte de o revopsire saptamana trecuta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Mar 2009 17:07 
083 a fost dus azi la Colentina dupa RK.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Mar 2009 18:42 
Marian Andrei wrote:
196 este finalizat, mai are cateva retusuri la vopsire si montat validatoarele. Pe marti ajunge la depou.


Dupa ce si-a facut veacul ca rezerva a fost dat titularilor si circula pe linia 41 incepand cu 1 martie. Observ ca firma spate este defecta. Si nu se vede bine in poze dar deja este zgariat putin pe corpul A stanga :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Mar 2009 18:03 
Poze mai clare cu 196 dupa RK, imi place ca firma spate se face negru-verde permanent, cand este cu partea verde se vad destul de bine numerele 4 si 1 decolorate de cat a stat cu ele la vedere :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 18:35 
A reaparut vagonul 062 al Bucurestii Noi dupa ceva timp de stat pe bara in urma unor probleme la rulmentului de articulatie al boghiului 3.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Mar 2009 00:48 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Cred ca il putem trece in rubrica de casari si pe #3381... acum vreo 2 ore era tras de S02 pe Sos. Progresului, cel mai probabil spre URAC.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Mar 2009 00:55 
Posibil sa fie dus la RK, ca deja sunt 2 luni de cand nu a mai fost dusa o Tatra la RK si mai sunt doar vreo 2 vagoane in lucru. Oricum din cele trase pe dreapta nu cred ca vor casa deocamdata.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Mar 2009 18:52 
Vagonul 218 de la Bucurestii Noi este dezmembrat in depou si urmeaza sa plece maine seara spre URAC la RK. Acesta a avut multe probleme in ultimul timp si a stat mai mult pe bara.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Mar 2009 19:07 
Cine stabileste vagoanele care pleaca la RK? Pentru ca sunt mai multe vagoane, de la Bucurestii Noi de exemplu, care au nevoie de macar o revopsire: 006, 151, 195, 201, 316 s.a.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 17:33 
Depoul primeste liber sa trimita un vagon la RK, iar cei din depou decid ce vagon pleaca.

135 este aproape gata, dupa el va fi dus 218.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 21:41 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Nu ar fi mai util sa fie dus #160? Acum 15 minute a ramas de 2 ori blocat doar intre Ghencea si Brasov, nu imi inchipui ce a putut face mai departe in traseu...

#218 a trecut totusi prin URAC prin 2007...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 21:48 
218 a fost doar cosmetizat (reparatii tabla si revopsit) in 2007.
160 a avut RK la boghiuri in 2007, 218 nu a avut NICIODATA RK la boghiuri din 2002.

Un vagon poate ramane blocat din tot felul de fleacuri care se rezolva in cateva minute.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 23:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Intrebare pentru Radio Erevan: Este adevarat ca vagonul depoului Titan accidentat luna trecuta la intersectia Calea Dudesti - Sos. Mihai Bravu este tot #096 ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 23:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7899
Ala era #310.
#096 e cel caruia i-au luat foc rezistentele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Mar 2009 23:58 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Inseamna ca au reusit repararea in timp record, pentru ca #310 este in traseu. #096 insa le tine de urit lui #066 si #331.

Later edit: #4041(depoul Giulesti) a disparut din parcul RATB . Sansele de a-l mai vedea vreodata in traseu sub forma de V2A-2S sunt practic nule.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Mar 2009 00:11 
#096 circula si el, chiar sambata asta am mers cu el pe 27 de la Titan la Unirii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Mar 2009 00:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
Gabi23 wrote:
#096 circula si el, chiar sambata asta am mers cu el pe 27 de la Titan la Unirii.


Cred ca zici de #095.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Mar 2009 00:17 
Iti spun sigur ca era vorba de #096 linia 27. Mai erau pe 27 si #4048, #277, #4032 din vagoanele de Titan.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Mar 2009 00:26 
bogdan71 wrote:
#4041(depoul Giulesti) a disparut din parcul RATB . Sansele de a-l mai vedea vreodata in traseu sub forma de V2A-2S sunt practic nule.


4041 si inca un vagon pleaca in mai la URAC pentru transformarea in V3A-2S-93, anul acesta 4 din aceste vagoane se vor face in perioada mai-iunie.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 368 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group