TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 19 Nov 2018 15:10

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 Sep 2009 03:45 
De ce se anunta in ziar ca o mare victorie acel BM cu geamuri rabatabile, adica Haga? Se anunta ceva de genul ca s-au incheiat probele si de acum solutia va fi extinsa la toate BM-urile. A fost deci in tot acest timp rama Haga in perioada de proba? Oricum, multi dintre cei intervievati nu aveau habar ca metroul nu are aer conditionat ci recirculat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Sep 2009 00:33 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
nu e recirculat e tras din tunel


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Oct 2009 21:40 
Bucuresti si Viena in revizia Pantelimon, Viena a avut astazi revizia de 300.000km.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Oct 2009 21:48 
Bordul de BM.
Ca un offtopic - de astazi se pare ca au reaparut masiv BM pe M3, erau cel putin 4 dimineata.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Oct 2009 21:51 
Cateva detalii cu boghiul de BM si cu suspensia acestuia.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Oct 2009 22:00 
1. vedere din fata boghiului, se observa senzorii care "citesc" linia, curbele si inclinatiile pentru a limita viteza si presiunea din suspensii
2. vedere din fata trenului cu cupla
3. "bucla" de legatura cu aparatele ATO
4. podeaua pe sub vagon


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Oct 2009 01:55 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
Cam murdara , in pozele 1, si 3 din ultimul post sint antenele ATO si ATC
in fata rotii este un dispozitiv (pe linga antena) care are rolul de a inlatura diversele obstacole ce pot aparea accidental pe sina


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 29 Oct 2009 20:18 
2120 in curs de asamblare, poza gasita prin Google Images.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 07:47 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
bygy007 wrote:
Cam murdara , in pozele 1, si 3 din ultimul post sint antenele ATO si ATC


Apropo de antene... la prima versiune de Bombardiere avem o antena mai mare? Mie, cel putin, asa mi s-a parut. Observati si rugina care a inceput sa atace trenul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 13:03 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
Da sint diferite ca marime


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 16:27 
Offline

Joined: Sat 23 Jun 2007 17:08
Posts: 4
Dr2005 wrote:
Apropo de antene... la prima versiune de Bombardiere avem o antenamai mare? Mie, cel putin, asa mi s-a parut. Observati si rugina care a inceput sa atace trenul.

Mie nu mi se pare a fi rugina ci ai degraba "pilitura" de la discuri. parca rama era din inox.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 16:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
Din inox se face caroseria.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 16:34 
Nu este rugina, pur si simplu este praf amestecat cu unsorile de la boghiu + ce se mai aduna de pe linie si din tunel. Din ce am vazut la Pantelimon trenurile se spala cu substante speciale pe sub vagon, inclusiv bohiurile. Asta da intretinere :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 30 Oct 2009 20:34 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
Pacat ca nu ai pus poze sa vedem si noi conditiile in care se spala


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 00:41 
Nu este la spalare dar este imediat dupa.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 00:48 
Bucuresti si Viena


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 31 Oct 2009 19:15 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
freyutz wrote:
Nu este la spalare dar este imediat dupa.

Da, vad ca se lucra la ea, poza a fost facuta lunea trecuta :wink: 26 oct


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Jan 2010 00:19 
Iasmin wrote:
Incidente la metrou
Luni, 11 Ianuarie 2010


Vagoanele unui tren de metrou de tip vechi
din Capitală au fost cuprinse de fum, în această seară, în jurul orei 18.30, între staţiile Timpuri Noi şi Unirii 1.

La staţia Unirii, călătorii au fost evacuaţi şi garnitura a fost retrasă din
circulaţie.

“Era un miros foarte puternic de cauciuc încins şi un fum de nu puteai să respiri. Ni s-a spus să coborâm, deoarece trenul se retrage, fără nicio altă explicaţie”, ne-a povestit unul dintre călători.

Contactat de evz.ro, directorul
Metrorex, Gheorge Udrişte spune că a fost un incident minor cauzat de o frână bruscă.

Tot în această seară, un tren care avea probleme la uşi a fost retras din circulaţie în Piaţa Romană. Circulaţia nu a fost afectată.

Iar în cursul
zilei, pe magistrala 1, circulaţia s-a efectuat în sistem pendulă, după ce un alt tren s-a defectat, potrivit declaraţiilor celor de la dispeceratul Metrorex.
Evenimentul Zilei.


Practic pe parcurul zilei de 11 Ianuarie 2010 in metroul bucurestean s-au defectat multe trenuri de metrou. Totul a inceput pe M1/M3 in statia Izvor (ora 14:45) in care un tren Iva Astra sa defectat. Cateva ore mai tarziu un tren a ramas infranat intre Piata Unirii - Timpuri Noi. Usile unui alt tren Bm s-au defectat si the and!


Ca urmare a incidentelor ce s-au petrecut ieri, parcul de trenuri al Magistralei 2 s-a modificat introducandu-se in circulatie si trenul Bm Nicosia (1122-2122).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jan 2010 15:40 
RAREORI VEZI ASA CEVA: Locomotiva LDH45 trage un tren metrou Bombardier Movia catre Depoul subteran Berceni (fost IMGB)

[youtube]i13SUnXsVZ4[/youtube]


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jan 2010 20:05 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Mai degraba aduce metroul de la Depoul Berceni si intra in subteran in apropierea statiei Dimitrie Leonida (IMGB)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jan 2010 20:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
Macazul pentru accesul in zona subterana a Depoului IMGB (ca depoul tot asa se cheama, numai statia de langa el s-a redenumit) se afla undeva intre intrarea in tunel si statia Dimitrie Leonida. Desigur, garnitura va apoi fi impinsa spre depou (nu exista rebrusament la capatul dinspre Aparatorii Patriei).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jan 2010 20:50 
sab wrote:
Mai degraba aduce metroul de la Depoul Berceni si intra in subteran in apropierea statiei Dimitrie Leonida (IMGB)

Conteaza daca aduce sau trage un metrou BM catre DEPOUL SUBTERAN BERCENI (FOST IMGB).
Uitati si un foto cu aranjarea macazelor pentru a intarii spusele userului DR2005.
Stiu ca a fost redenumit si depoul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Apr 2010 21:27 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 61
Am impresia ca s-au montat ventilatoare la rezistoarele de franare. Pe M2, am observat ca atunci cand trenul in care ma aflam frana pana la oprire la intrarea in statie, se auzea zgomot de ventilatie de dedesubt, zgomot care disparea dupa oprire si nu repornea la demaraj. Probabil ventilatoarele pornesc atunci cand incepe franarea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Apr 2010 10:28 
dave wrote:
Am impresia ca s-au montat ventilatoare la rezistoarele de franare. Pe M2, am observat ca atunci cand trenul in care ma aflam frana pana la oprire la intrarea in statie, se auzea zgomot de ventilatie de dedesubt, zgomot care disparea dupa oprire si nu repornea la demaraj. Probabil ventilatoarele pornesc atunci cand incepe franarea.

Respectivul este compresorul vagonului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Apr 2010 17:38 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 61
Compresoare sunt doar in vagoanele de capat. Eu am observat fenomenul atat din afara trenului, cat si din vagon, si nu semana cu zgomotul compresorului. Nu am mai mers de-atunci cu metroul, asa ca nu stiu daca era doar la acel tren sau la toate. Poate e un experiment, ca cel cu geamurile de la trenul Haga? Din pacate am vorbit la telefon cand am iesit din vagon si am uitat sa ii vad numarul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Apr 2010 23:17 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
Eu personal nu am auzit de asa ceva posibil sa fie invertorele , au racire in 2 trepte iar pe a doua se aude destul de tare, compresoarele sint in capete si au o anumita secventa de functionare in functie de presiunea din instalatie, si oricum nu se simt trepidatiile din simplul motiv ca sint alte tipuri iar trepidatiile sint amortizate bine


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Apr 2010 20:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 263
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Hai sa nu mai ocolim subiectul si sa dam informatii concrete:

Rama 2109, "Luxemburg", arondata de obicei magistralei M1, la vagonul 3 are dispus un asemenea compresor montat suplimentar si functional. El suplineste in mod normal compresorul 1 din cabina capatului activ al ramei. Compresorul 2 montat in celalalt capat al ramei era functional doar daca inaintea pornirii compresoarelor 1 si 3 presiunea era prea scazuta in sistem.

Intrebarea este doar cine a dispus montarea compresorului avand in vedere ca ramele Movia nu aveau in mod normal un al treilea compresor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Apr 2010 22:19 
Offline

Joined: Sat 26 May 2007 21:41
Posts: 61
Aflam informatii interesante. Nu cred ca era Luxemburg pe M2, si zgomotul auzit de mine era 100% de ventilatie, nici decum de compresor (cu surub, piston sau alta tehnologie). Raman la varianta lui Bygy, si anume ca era vorba de ventilatia invertoarelor. Nu o remarcasem pana atunci.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Apr 2010 22:31 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 81
Luxemburg a fost sigur, cam acum o luna-doua, pe M2. Nu stiu sa-ti spun exact perioada, dar l-am vazut in vremea cand la ora de varf am vazut intre trenuri "constant" 1min si 30 de secunde. M-a mirat prezenta lui, stiind ca pe M2 din seria a 2-a sunt trenurile 112x-212x. Asa ca explicatia lui fider e plauzibila.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Apr 2010 00:43 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
:shock: Asta e chiar cea mai tare gogorita pe care am auzit-o si oricum nu exista spatiu pentru al 3 lea din constructie sint dotate doar cu 2


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 210 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group