TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 12 Nov 2018 21:00

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
PostPosted: Wed 18 Apr 2007 15:40 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 17
Location: Bucuresti
Dristor 2 - inainte de intrarea in statie. De obicei e un tren oprit acolo, acesta se vede din oricare directie.

Victoriei 2 - o linie pentru utilajele Metrorex, plus linia de legatura cu M2, aceasta nu se vede din M3.

Gara de Nord 1 - un fel de depou, cu spatiu pentru patru trenuri

Crangasi - peronul de langa linia spre gara, unde se tine un tren si in tunel spre Semanatoarea, mai sunt spatii pentru utilaje

Eroilor - cele doua linii paralele cu peroanele, in ambele sensuri de mers si inca o linie pentru utilaje, in sensul spre Izvor, se vede dupa linia de rezerva.

Unirii 1 - inainte de intrarea dinspre Izvor, in dreapta. Acolo se termina, nu are legatura cu M2.

Pipera - zona in care intorc trenurile

Victoriei 1 - spre Aviatorilor, inca o linie pentru utilaje iar spre Romana, va uitati in dreapta dupa iesirea din statie si o sa vedeti un tunel luminat care coboara, aceea este legatura cu M3.

Constantin Brancoveanu - cum se intra in statie dinspre Piata Sudului, apare o linie in dreapta asemanatoare celor de la Eroilor. Aici se afla in permanenta o rama IVA.

Politehnica - in sensul spre Eroilor, intre liniile principale se afla utilajele pentru reparatii.

Gara de Nord 2 - Undeva pe linia de legatura cu M3 se tin trenurile de M4.


Altele nu mai stiu. Poate ma mai puteti ajuta si voi cu informatii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Apr 2007 15:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
Mazuish wrote:
Industriilor - imediat dupa statia cu acelasi nume, trenurile pleaca din statie si intra direct intr-una din halele depoului. Depoul este in totalitate la suprafata.


De fapt se numeste Militari. Este situat dupa depoul de tramvaie cu acelasi nume, metroul iesind la suprafata undeva in spatele depoului de tramvaie. Interesant ca in ,,iepoca de aur" cand intreprinderile din zona lucrau ca lumea, s-a preferat ca M1 sa se limiteze la Industriilor, desi de la Industriilor la Dep. Militari e suficienta distanta cat intre 2 statii, deci se putea face statie la Dep. Militari.
Acum, depoul a fost concesionat de Alstom, cu tot cu activitatea e intretinere a Astrelor, si cum reparatiile Alstomului sunt cam de mantuiala, incepem tot mai des sa vedem Astre care merg cu usile deschise s.a.m.d. :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 17:25 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 17
Location: Bucuresti
Depoul de fapt e in forma de U. Depoul de tramvaie se afla intre cele doua hale ale metroului. Nu mi-a fost confirmat, dar e posibil ca metroul sa mai aiba o iesire direct in hala de sus, nu neaparat pe acolo prin dreapta. Garniturile de afara nu sunt functionale.

Uitati depourile vazute din satelit. La Pantelimon, patratul mic reprezinta intrarea in statie, daca imi aduc aminte bine.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 17:44 
La Pantelimon patratul mic reprezinta intrarea in depou.
Intrarea in statie este mult mai in spate spre gara Catelu!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 22:29 
Azi mi-am sacrificat orele de la scoala si am fost la depoul de la industriilor...
Urmeaza pozele:

O linie de proba la suprafata inconjoara tot depoul si este inchisa la ambele capete...sunt prezente pe o parte agatate de un gard de sarma acele cabluri negre...iar pe interiorul zidului de beton acele 3 cabluri rosii mai groase(Exact ca in tunel)

Sina este dotata cu instalatie ptr pantograf dar deasemenea are si o instalatie tipica celei de metrou (chestia aia rosie de jos...nuj cum ii zice)
Sina era in functiune se vedea dupa suprafata liniilor

--------------------------------

POZA 2:

Afara cateva garnituri mai vechi probabil asteptau sa fie duse la casat...se vedea asta dupa sigiliile aplicate pe toate usile, plus ca lipseau componente de caroserie si se vede ca nu au fost scoase de mult pe traseu...majoritatea ramelor sunt vopsite in culorile originale! Aici doar foarte putin apar elemente de grafitti

-------------------------------


POZA 3:

Se vad pe aceste sine si cateva boghiuri intinse...in plan apropiat avem din nou acel gard de sarma de langa linia de proba...uitati-va sa vedeti acele cabluri negre


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 22:36 
In aceasta poza avem in plan apropiat finalul liniei de proba...iar in plan indepartat intrarea in tunel...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Apr 2007 23:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
Probabil sunt trenurile pe care Alstom le-a oprit in contul datoriilor. Si probabil le-au facut RK...dar cum nu au cui sa le vanda, le descompleteaza ca sa-si recupereze investitia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Apr 2007 10:08 
Dr2005 wrote:
Probabil sunt trenurile pe care Alstom le-a oprit in contul datoriilor. Si probabil le-au facut RK...dar cum nu au cui sa le vanda, le descompleteaza ca sa-si recupereze investitia.



Tot ce va pot spune este ca poza din satelit de la google este foarte veche...este undeva in 2001-2002 (carrefour militari este construit dar plaza romania si cora din militari nu sunt) Iar de atunci cel putin 2 garnituri (cele din margine care sunt doar 2 vagoane) nu sunt miscate din loc...

Sa vad cum imi permite timpul azi ma duc la IMGB...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Apr 2007 22:55 
Offline

Joined: Mon 26 Mar 2007 16:51
Posts: 17
Location: Bucuresti
Te contrazic referitor la acele garnituri. Aproape toate au fost mutate sau au disparut. Pozele de mai jos prezinta alte garnituri aflate in acelasi loc, in urma cu aproximativ un an. Starea lor este mult mai proasta, probabil fiind casate deja.

Imi cer scuze pentru eventualele neplaceri cauzate de anumite "detalii". Mai important in cazul de fata este metroul. Pozele nu au fost facute de mine. Le-am cules din diverse albume ale vandalilor.

http://xs414.xs.to/xs414/07165/frontenddamage.jpg
http://xs414.xs.to/xs414/07165/oksi.jpg


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 22:20 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
am fost mai de mult ori la Industriilor si am realizat niste poze. Scuzati calitatea unor poze.

Depoul cuprinde 3 hale: prima are 10 linii, a 2-a are 3 linii, iar a 3-a este hala de reparatii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Continuarea pozelor


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 22:49 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Continuare poze. Din alta zi...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Apr 2008 23:12 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Google Earth si-a reactualizat imaginile din satelit din Bucuresti si am luat poza din satelit cu depoul Industriilor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Depoul IMGB
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:05 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Depoul IMGB este situat langa fabroca IMGB. El este structurat pe 2 nivele: hala si depoul.
1. Hala. Hala este cea de la suprafata si are 12 linii acoperite plus una pt utilaje (3 locomotive plus 2 vagoane). Primele 2 linii sunt ocupate cu Ive, printre care sta si o garnitura albastra.


2. Depoul. Este situat sub hala si are aproximativ 9 linii, acces in el fiind dupa statia IMGB 1 primul macaz stanga. Linia a 3-a pe care o vedeti este cea de acces in depoul subteran. Aici cred ca se produc reparatiile la unele BM :?:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Continuare


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:26 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
continuare


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
Alte poxe realizata in alta zi.........

Linia pe unde se baga garniturile se termina la cimitir.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Apr 2008 13:58 
Offline
User avatar

Joined: Mon 07 Apr 2008 14:23
Posts: 18
Location: Bucuresti
continuare


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Nov 2008 23:42 
Iesirea la suprafata de la IMGB noaptea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 03 Nov 2008 00:12 
Depoul Industriilor a intrat intr-o scurta cosmetizare: Termopane/izolatii, care vor fi urmate de o modernizare a depoului, precum si a cailor de rulare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 00:18 
Offline

Joined: Tue 20 Dec 2005 22:36
Posts: 10
Din ce vad eu pe google maps, depoul militari comunica si el cu calea ferata de pe linia de centura. Se foloseste acest acces?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 22 Nov 2008 00:25 
Exista accesul cu Linia de Centura dar nu este folosit. Singurul acces cu CF care este folosit este cel de la Dep IMGB. Deasemenea in trecut la Depoul Militari se vorbea de o legatura cu depoul de tramvaie (pe vremea cand uitasera tatrele in depou cred) dar proiectul a picat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Nov 2008 01:02 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
Niste mici modificari la pozele cu dep Pantelimon si Militari


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Nov 2008 01:10 
In hala marcata cu 3 stiu ca sunt 3 linii cu canal dintre care o linie este ocupata de un LDH cu vagonul de interventii. Acolo stiu ca se fac testele de tensiune si alte lucruri iar RK-ul se face tot in UZINA, unde exista vinciuri, trenurile se ridica si se scot boghiurile si toate echipamentele de sub tren.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Nov 2008 03:02 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
Aia este poza din uzina de reparatii 2 la 3 este deopul inainte se faceau teste cu tensiune dupa RK acum se fac revizii la IVA de pe militari-eroilor


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group