TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 18 Nov 2018 04:45

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Thu 17 Nov 2005 23:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
Raspuns: Blocaje de circulatie si aglomeratie de nedescris.
Fara comentarii:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Nov 2005 01:05 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
Dar ce ar fi daca ar face RATB-ul greva...credeti ca metroul ar face fata?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Nov 2005 02:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
RATB-ul a facut greva in 1999 (aveam 10 ani si a trebuit sa merg pe jos de la St.cel Mare in Ghencea) si 2000. Si metroul NU a facut fata, fiind cozi la case pana la suprafata, iar pe peroane nu aveai loc sa arunci un ac.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Nov 2005 03:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
Pe la inceputul lui '86 parcurgeam zilnic distanta Baicului(statia RATB de pe sos. Pantelimon) - Dimitrov - Mihai Bravu - Stefan cel Mare - Ilie Pintilie - Sevastopol - Dr. Sergiu - Dr. Felix - Piata 1 Mai, spre liceu.
La inceput stateam "in banca mea" la tramvaiul 24 care ma ducea aproape toata distanta...dupa vreo luna am inceput sa experimentez. Mai ales, daca pierdeam vreun 24 "la mustata" stiam ca vreo 30 de minute nu mai trece nici un altul - si fie luam 101 - fie, mai frecvent, alergam in Iancului daca vedeam la intersectie profilandu-se silueta unui 13 sau 119.
Cu 13 nu mergeam decat pana la Piata Iancului, de unde luam 27 - sau rareori 34 sau 26.

Cand a dat prima zapada mai zdravana - era prin februarie, trimestrul II fiind oricum amanat pana pe 23 sau 24 ianuarie din cauza conditiilor meteo - am asteptat pe un frig cainesc in statie la Titulescu vreo jumatate de ora si, vazand ca nu era nici o sansa, am luat-o pe jos. Abia in pasaj la Obor a venit un 46(linie proaspat infiintata), care parca venea de la meci. Erau oameni calare si pe tampoane, iar cei de pe partile laterale concurau probabil pentru posturi de cascadori in "Spiderman". Fireste ca am renuntat, deci stiam ca va urma coloana de tramvaie. Am ajuns acasa simultan cu primul 24, tot la fel de aglomerat. Recordul absolut la inghesuiala era insa detinut de troleibuzele liniilor 95 si 84, cu toate ca veneau la 3-4 minute.

Ideea este ca liniile de suprafata nu fac fata fluxurilor de calatori din Capitala. Cel putin pe Magistrala 2, intre Piata Sudului si Piata Victoriei. La conditiile actuale de trafic, nici o linie de suprafata nu poate inlocui metroul pe acest tronson.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Nov 2009 13:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Se pare ca va redeveni de actualitate stirea. Maine greva la metrou. Sa aveti aparatele foto la voi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Nov 2009 17:44 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 34
Pentru liniile din Drumul Taberei nu va fi nici o schimbare, imi este insa EXTREM de mila de: Titan(linia 27 rupta in doua...), Berceni(linia 381 nu va face fata absolut deloc !!! ), Militari(336 va fi arhi-ultra-plin), si chiar si troleele de pe Calea Grivitei.

Plus ca unii liceeni sau studenti care au liceul departe de casa si foloseau metroul, ori stau acasa, ori intarzie 2-3 ore la scoala.

Maine va fi o zi dezastruoasa, si asta mai ales dimineata...

P.S. Mai este si linia 34, care va trebuii, impreuna partial cu 330/335, sa faca fata intregului trafic de dimineata inregistrat pe Magistrala 1.

Iar intre Piata Victoriei - Aviatorilor si Aurel Vlaicu, NU EXISTA nici un mijloc direct de transport RATB ...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Nov 2009 19:07 
aztec wrote:
Se pare ca va redeveni de actualitate stirea. Maine greva la metrou. Sa aveti aparatele foto la voi.


Deja mi-am bagat acumulatorii la incarcat. :twisted:

Va aduc o informatie bomba: Pe perioada in care metroul se afla in GREVA, RATB-ul va suplimenta liniile de transport, iar turele mici nu se vor mai retrage.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 11:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 206
Location: Bucuresti
Informatii "de la prima ora" :roll: - in mare, in zonele neacoperite de metrou se circula aproximativ la fel (poate un pic mai aglomerat). In rest, ambuteiaje si aglomeratie.

Linia 41 merge aproape normal, tramvaiele fiind insa mult mai aglomerate ca de obicei, cam ca in zilele in care se produc blocaje si se fac "trenulete". Doar ca azi nu am vazut asa ceva, doar populatie care se chinuia sa ajunga "undeva". De asemenea, din motive evidente, peroanele de la Crangasi erau aproape goale 8-) Axa rutiera de pe ruta lui 41 pare mult mai aglomerata ca de obicei, insa nu atat in sensul sudvest -> nord ci in sensul invers; pe Turda coada de urcare de pe Grant rivaliza cu ora 6 dupa-amiaza :shock:

Dar sa vedem ce zice si ziarul:

Quote:
Greva la metrou paralizează Bucureştiul: Călătorii au început să plece pe jos spre destinaţii

Deja mijloacele de trasport în comun de suprafaÅ£ă nu mai fac faÅ£ă numărului mare de călători care încearcă să sjungă la destinaÅ£ii. MulÅ£i dintre călători au decis să plece pe jos pentru că autobuzele nu au mai ajuns de aproximativ 35 de minute în staÅ£iile din zona Militari.

Cele mai mari probleme în trafic se găsesc în zona Lujerului şi pe şoseaua Virtuţii.

Deocamdată RATB nu mai are la dispoziÅ£ie autobuze suplimentare pentru a le introduce în trafic. Cu toate că în zona Militari mijloacele de transport în comun de suprafaÅ£ă circulă la un interval de două minute, nici acest număr mare de autobuze nu face faÅ£ă fluxului de călători.

Călătorii sunt sfătuiţi să folosească rute adiacente de transport. Mihai Vlădărău, şeful biroului de presă al RATB a anunţat că abonamentele de pe o linie pot fi folosite şi pe rute adiacente fără ca cetăţenii să rişte priminea unei amenzi.


Televiziunea de stiri a lui Vantu


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 11:27 
Offline

Joined: Thu 27 Aug 2009 13:05
Posts: 20
Location: Bucuresti
Eu am luat tramvaiul 16 Sf. Gheorghe-Pipera pe la 7:45 azi si ma intreb de ce nu poate intotdeauna sa lucreze asa RATB-ul?? Tramvaiul a venit in 3 minute, timp in care au trecut si doua 21-uri...asteptand nu o data 15 minute 19-le din fata casei, mi s-a parut excelenta decizia RATB-ului de a adauga vehicule azi. Timp total: 43 de minute pana la penultima statie. Not bad!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 12:05 
Offline

Joined: Mon 25 Jun 2007 17:43
Posts: 5
Si pe 336 au fost suplimentari. Am vazut si un De Simon. Pacat insa ca din cauza traficului apar goluri. Din partea mea, felicitari RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 13:58 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Si pe linia 232 observ ca circula si un DAF , dar intervalul este inca foarte mare probabil datorita blocajelor din centru.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 15:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
In Berceni: niciun 313 la capat (de obicei sunt vreo 4-8); abia dupa 10-15 minute a aparut unul solitar dinspre centru. Un singur 73 prezent la datorie a fost luat cu asalt - ca in vremurile "bune". Am mers trei statii pana am ajuns la coada unde s-a golit troleibuzul: de la Dragos Mladinovici pana la Pod Mihai Bravu soseaua plina de masini. Am depasit pe jos doua-trei autobuze rare si arhipline. Troleibuzele de pe liniile scurte de Berceni erau si ele presarate prin marea de masini. Tramvaie si ele presarate pe mijlocul drumului.

Pana la urma mersul pe jos a fost singura alternativa viabila.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 16:07 
Metroul in Greva, 17 Noiembrie 2009; in schimb muncitorii de la Somet lucrau cu spor la "modernizarea scarii rulante de la Gara de Nord".

In cateva minute voi pleca de acasa ca sa vad cum merg ostilitatile dupa ora 16 si daca metroul va circula. De maine, daca greva va tine in continuarea cred ca voi alege bicicleta ca mijloc de transport prin Bucuresti. :oops:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 16:12 
Pe 41 pana la ora asta s-au pierdut 2 curse din cauza blocajelor din intersectii dar dupa aceasta s-a mers bine, cel putin acum cand am venit intrau in statie la maxim un minut si nu erau aglomerate. Parcul a sarit pe la vreo 46-48 ture, Alexandria a scos cam toate CH PPC iar B Noi au mai reusit si ei sa scoata 3-4 in plus. Parc ce cred ca ar trebui sa ramana si in zile normale la ora de varf ca au facut fata destul de bine dimineata.
Felicitari RATB pentru managamentul perfect de pe aceasta linie, pacat de blocajele din intersectii :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 17:13 
Offline
User avatar

Joined: Sun 08 Feb 2009 20:33
Posts: 4
Location: BucureÅŸti
În zona Titan, din ce am văzut până la ora asta, s-a circulat în regulă. Majoritatea liniilor de autobuz au fost suplimentate (și cu câteva Rocar de Simon).
Pe linia 92, pe care o folosesc zilnic, s-au simțit din plin troleibuzele în plus.
Nu mi s-a părut atât de rău pe cât se estima. În tot cazul, felicitări RATB!

Notă: nostalgic să vezi Rocar de Simon pe liniile centrale. Mai jos, 1062 pe 336 la Universitate. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 17:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
O intrebare de bun-simt:

Cum au traversat intersectia pietonii de la Universitate? Dar de la Grozavesti (unde trebuie sa treci pe sub santier)?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 17:31 
Offline
User avatar

Joined: Sun 08 Feb 2009 20:33
Posts: 4
Location: BucureÅŸti
Dr2005 wrote:
O intrebare de bun-simt:

Cum au traversat intersectia pietonii de la Universitate? Dar de la Grozavesti (unde trebuie sa treci pe sub santier)?


La Universitate pasajul a fost deschis și n-a fost nicio problemă.
La Grozăvești nu cunosc situația.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 17:53 
Dr2005 wrote:
O intrebare de bun-simt:

Cum au traversat intersectia pietonii de la Universitate? Dar de la Grozavesti (unde trebuie sa treci pe sub santier)?


Au fost deschise toate pasajele subterane din statiile de metrou. Inclusiv Grozavesti, Basarab etc.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Nov 2009 22:09 
Marian Andrei wrote:
Au fost deschise toate pasajele subterane din statiile de metrou. Inclusiv Grozavesti, Basarab etc.


Sa inteleg ca la Grozavesti in zona taxatoarelor era ancorat cu o sfoara un afis cu greva? In alta zona nu aveau unde sa il puna pentru a permite traversare prin subteran a zonei respective.

La Basarab pe timpul noptii pasajul subteran este deschis pentru a traversa zona respetiva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 09:51 
Iasmin wrote:
Metroul in Greva, 17 Noiembrie 2009; in schimb muncitorii de la Somet lucrau cu spor la "modernizarea scarii rulante de la Gara de Nord".

In cateva minute voi pleca de acasa ca sa vad cum merg ostilitatile dupa ora 16 si daca metroul va circula.


Am calatorit cu primul tren de metrou dupa ce greva a incetat, ora 16 si ceva.

- ora 15:57 - am sosit in statia de metrou Basarab 1 su 2.
- ora 15:59 - pe M4 in sensul spre Gara de Nord 2 semnalul indica galben, ceea ce inseamna ca trecuse un tren de curand. In acelasi moment in statia 1 Mai accesul calatorilor fiind nepermis (m-a sunat un prieten sa ma anunte).
- ora 16:01 - M4 soseste primul tren dinspre Gara de Nord 2 spre Grivita.
- ora 16:03 - intra in statie pe M1 primul tren dupa incetarea grevei la ora 16:00. El a iesit din remiza de la Gara de Nord, in statia Basarab 1 efectuand prima statie. Se deplasa spre Grangasi.
- ora 16:03 - intra in statie pe M1 al doilea tren dupa incetarea grevei la ora 16:00. Se deplasa spre Crangasi.
- ora 16:06 - soseste prima garnitura de metrou pe M1 dinspre Crangasi. De la calatori am inteles ca trenul plecase cu calatori din statia P. Poenaru. Pentru cunoscatori trenul stationase in Depoul Ciurel.
- ora 16:07 - M4 in sfarsit soseste si trenul dinspre 1 Mai spre Gara de Nord 2. Calatorii erau nemultumiti ca in statia 1 Mai acccesul calatorilor a fost permis in jurul orie 16:03 si nu cu 10 minute inainte de ora 16:00 cum era normal.
- ora 16:08 - statia Basarab 1 era aproape arhiplina dupa sosirea trenului dinspre 1 Mai.
- ora 16:11 - intra in statie pe M1 al doilea tren dupa incetarea grevei la ora 16:00. Se deplasa spre Gara de Nord.

[youtube]sLkx1ZH0Obc[/youtube]


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 13:20 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Daca ar fi existat acele benzi speciale destinate transportului in comun RATB ar fi facut fata cu succes grevei de la metrou. Asa totul a fost un haos datorita faptului ca Primaria Capitalei nu este capabila sa puna in practica acest lucru.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 17:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 206
Location: Bucuresti
1. Se pare ca si englezii au probleme similare cu grevele la metrou si in acelasi timp se intreaba ce fac angajatii de la "Tube" de primesc salarii medii mult mai mari decat media de pe economie:
[youtube]FYVJSOFZxDE[/youtube]

2. Circula pe diverse canale o adeverinta de salariu tip Raiffeisen (pentru credit bancar) a unei casiere de la metrou. Mentionez ca nu lucrez in aceasta banca - insa sunt client al acestei banci deci am motive suplimentare de a imi pune intrebari asupra respectarii secretului bancar. Insa eventuala ilegalitate s-a produs deja asa ca noi putem doar sa constatam ca doamna casiera cu 17 ani de experienta castiga 18-19 milioane net pe luna :roll:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 19:25 
Greva a fost declarata ilegala, astfel de maine metroul circula normal.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 19:39 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Slava Domnului ! Mai exista justitie si bun simt in tara asta. Desi nu s-au saturat si ameninta ca in ianuarie o iau de la capat :evil: .
Legat de postul lui DanCld a aparut un articol in EvZ , inclusiv adeverinta respectiva. Atentie la cat le-au crescut salariile in 4 ani . Mai mult decat dublu !! Nu stiu cum nu le crapa obrazul de rusine sindicalistilor sa ceara peste 20% in fiecare an.

Ce salarii au angajaţii Metrorex
http://www.evz.ro/articole/detalii-arti ... -Metrorex/

Potrivit bugetului de venituri şi cheltuieli pe acest an, aprobat de abia săptămâna trecută de guvern, câştigul mediu lunar pe salariat este de 3.853 de lei, cu aproape 250 de lei mai mult decât menţiona recent ministrul transporturilor, Radu Berceanu.
Ion Rădoi, liderul de sindicat de la metrou, a precizat că salariu mediu tarifar brut, adică salariu de bază fără indemnizaÅ£ii, sporuri ÅŸi alte adaosuri, este de numai 1.600 de lei. Precizăm faptul că numai în ultimii patru ani angajaÅ£ii Metrorex au avut parte anual de creÅŸteri salariale de aproximativ 20%. ÃŽn urmă cu patru ani, atunci când eÅŸuarea negocierilor a dus la greva de două zile, câştigul mediu lunar pe salariat a fost de circa 1.600 de lei. La un calcul simplu se poate vedea că veniturile angajaÅ£iilor Metrorex aproape s-au dublat faÅ£ă de acum patru ani. Directorul Metrorex, Gheorghe UdriÅŸte, a declarat pentru EVZ că venitul mediu al unui angajat trece de 3.800 de lei, deci rămâne în mână cu aproximativ 2.600 de lei lunar.
Udrişte a mai spus că mecanicii se apropie de acest venit mediu, prin aplicarea mai multor sporuri de condiţii specifice domeniului, în timp ce veniturile mai mici, în jur de 1.500 de lei, sunt doar pentru „oamenii tineri, cu calificări reduse”.

O dovadă concretă

ÃŽn contextul grevei sindicaliÅŸtilor de la Metrorex, am primit la redacÅ£ie, prin poÅŸta electronică, de la un anonim, o copie după o adeverinÅ£ă de salariu al unui angajat de la metrou.
Este vorba despre un document care menţionează salariul pe trei luni consecutive, al unei casiere, din Departamentului Comercial al Metrorex. Adeverinţa este semnată de directorul general şi de directorul economic al Metrorex, care confirmă astfel datele din document.
Trebuie spus că după forma ÅŸi detaliile conÅ£inute este vorba despre o adeverinÅ£ă standard, de genul celor solicitate de bănci. Facem menÅ£iunea că documentul a fost primit la redacÅ£ie aÅŸa cum apare postat.
Veniturile sunt câştigate de o femeie - prima cifră a CNP este 2 - casier la metrou. Astfel, aceasta a câştigat în decembrie 2008, 1.862 de lei, în ianuarie 2009, 1.949 de lei, iar în februarie 2009, 1.804 lei.
Din adeverinÅ£ă rezultă că în cursul lui 2009 veniturile nu au crescut în raport cu salariul din 2008. Veniturile respective sunt ale unui angajat care are o vechime de 17 ani ÅŸi jumătate, la Metrorex, ÅŸi o vechime totală în muncă de peste 20 de ani.(Silvana Pătrăşcanu)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 22:34 
Offline

Joined: Mon 25 Jun 2007 17:43
Posts: 5
E dreptul lor sa ceara ! Nu vad unde e problema daca le-au crescut salariile destul de mult !


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 23:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Pai nu este nicio problema
sa le dea. daca sunt la patron si nu la stat.
Problema e ca daca le da, ia de la noi la toti.
Ca sunt bugetari subventionati.
Asa ca si tanti Aglaia din varf de munte va plati un pic mai mult doar pt salarile angajatilor de la metrou. Si nici macar pt dezvoltarea infrastructuri sau imbunatatirea conditiilor de la metrou, ci pt salariile lor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 23:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Platim ca boii pentru chestii mult mai tampite. Salariile celor de la metrorex sunt fix pix pe langa ce afaceri s-au facut pe banii statului.
Vreti ca mecanicul sa s gandeasca la ce pune pe masa pruncilor acasa in loc sa se uite la semnal? Nu se poate fac treaba pe burta goala! Salariile sunt destul de mici pentru cat de importanta e munca pe care o fac.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 23:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:12
Posts: 66
Location: Bucuresti
Sau sa facem un calcul foarte aproximativ

un salariat are media 4.000 ron BRUT sa zicem (in mana nu stiu cat ar veni)
4.000 x 4200 salariati x 12 luni = 201.600.000 ron pe an

apoi alt calcul aproximativ
600.000 calatori zilnic x 1.2 ron calatoria x 365 zile an = 262.800.000 ron anual incasari.

Zic ca este un calcul aproximativ pt ca nu zilnic sunt 600.000 calatori (in weekend sigur nu), apoi mai sunt abonamentele..
Si zic iarasi aproximativ pt ca salariul mediu la metrorex nu este 4.000 (am rotunjit eu) dar mai sunt aproape ca sigur bonuri de masa, cadou sau prima de concediu sau vacanta ori al 13 lea salariu. Pt ca fondul de salari la metrou este de 285 milioane de lei. Adica 285.000.000 / 4200/ 12 = 5654 ron mediu angajat (banuiesc ca brut).
Asa ca daca mai marim cu 20% fondul de salariu...ajungem la 356.250.000 ron fond de salariu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Nov 2009 23:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Asa..si? sunt subventionati, dar macar muncesc!
Mai repede ar trebui sa ne luam de diversii angajati care freaca menta (ca sa nu zic alta expresie) prin birouri pe salarii grase. Daca scapam de astia facem rost si de aia 20% la salarii si de bani de investitii micute.
Ar cam trebui sa ne oprim aici, pentru ca in final ajungem la aceleasi injuraturi adresat politicienilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Nov 2009 13:14 
Offline

Joined: Fri 30 Jun 2006 09:53
Posts: 128
Problemele pe care le puneti sunt false.
Evident ca salariatii au dreptul sa ceara si au dreptul sa faca greva, in mod legal. Nu inteleg de ce se comenteaza atat de mult salariile, sunt destui bugetari care au salarii pentru care nu muncesc, doar plimba niste hartii.

Eu mi-as fi dorit o greva mai lunga pentru a forta municipalitatea sa gaseasca solutii pentru traficul de suprafata.

Asa... ramane cum am stabilit.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group