TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 19 Nov 2018 15:02

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Jun 2009 12:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Ca sa mai completam o bucatica din povestea asta, va arat o poza facuta de un prieten din Arad.
http://i297.photobucket.com/albums/mm20 ... 090897.jpg
Rastul pozelor le gasiti aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?n ... &start=120


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 22:12 
Salut, sunt un membru nou, acesta este primul meu post :P

Sub: nu inteleg ceva la aceste vagoane intermediare, erau gandite sa treci din unu' in altu' in timpul mersului - dak era asa pare cam straniu si periculos, deoarece poti sa cazi intre vagoane. Ar fi trebuit sa le puna cauciuc ca la tramvai, sau ca la bombardier (ar arata :? ...)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Jun 2009 22:23 
Acele usi nu sunt pentru calatori ci pentru mecanici, sa poata ajunge dintr-un capat in celalalt al trenului si se mai folosesc in caz de urgente sau interventii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 01:37 
Radu ai cumva prin pozele din Arad o poza din cabina unui vagon IVA Alb (oricare din cele 2) pentru a observa daca este cumva trecut numarul de parc deasupra parbrizului?
Am o presimtire ca este vorba acolo de rama 021.

Reuitandu-ma pe poze nu am putut totusi sa nu observ niste mari diferente intre vagoane, referitor la starea lor in care se afla. Urmariti cu atentie vagoanele cu post de conducere si comparati-le cu cele intermediare. Cele cu post nu mai au absolut nimic pe ele la interior, nici macar peretii cabinei, nimic. Pe cand cele intermediare observam ca au pana si scaune, geamuri si bare. Gandindu-ma mai in detaliu si analizand ceea ce am vazut pot spune aproape sigur ca proiectul era de a introduce un singur vagon intermediar intre 2 vagoane cu post si astfel s-ar fi obtinut o rama din 3 vagoane. Asa se explica si lipsa echipamentelor de pe vag intermediare, asa ne explicam si prezenta unui numar de 6 vagoane acolo (4 cu post si 2 intermediare). Dupa BAC voi dori sa fac o vizita personal la Arad pentru a vedea cum sta situatia in teren. Am inteles ca in afara de acele 6 vagoane mai exista 2 vagoane in alta zona a triajului, si am inteles k mai sunt inca destule in curte la Astra.

IN POZA: Pozitia NR de parc in cabina deasupra parbrizului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 13:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Din pacate nu am o astfel de poza si nici nu cred ca exista acel numar de parc pentru ca prima cabina (ca si restul) nu au finisajul din interior.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Jun 2009 14:06 
In rama galbena exista acest numar desi rama este chelita


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Jun 2009 10:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Atunci o sa ma uit mai atent cand ma mai duc acolo. Ocazie cu care o sa pozez si celelalte 3 vagoane intermediare.
Dar acolo o sa ajung abia in august, asa ca mai dureaza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
@freyutz
Rama galbena are numarul 053
Ultima piesa din puzzleul metrourilor de la arad: cele 3 vagoane intermediare din capatul triajului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 19:34 
Interesant, unul dintre topicurile mele preferate :D

Apropo - conform ultimei poze, se pare ca cineva chiar locuieste in ele :? :shock:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Da, dar n-am vazut cine.
E singurul vagon care s-a pastrat intreg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jun 2010 21:54 
Am facut o mica imagine pt. a va arata exact unde se afla/aflau ele:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jun 2010 08:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
Cele normale erau proprietatea Metrorex si au fost taiate anul trecut, odata cu cele din Craiova si din incinta REC Bucuresti. Vagoanele intermediare nu au fost niciodata receptionate de Metrorex, asa ca sunt proprietatea Astra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jun 2010 08:39 
Dr2005 wrote:
Cele normale erau proprietatea Metrorex si au fost taiate anul trecut, odata cu cele din Craiova si din incinta REC Bucuresti. Vagoanele intermediare nu au fost niciodata receptionate de Metrorex, asa ca sunt proprietatea Astra.


Multumesc pentru informatie ;)

Le-au taiat acolo, s-au le-au mutat? Ca daca le-au mutat poate le-au pus si ei laolalta cele 5 intermediare... sper sa merg si eu odata sa le vad :)


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group