TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 18 Nov 2018 04:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: Thu 20 Nov 2008 14:06 
Am zis ca este cel mai bine sa nu umplem topicul inaugurarii cu discutii diverse si sa discutam aici despre noua magistrala si M3 cu totul.
Pozele de la inaugurare le vedeti aici, probabil freyutz va mai completa topicul cand are timp.
http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=3237&start=0

Sa vedem si graficul de circulatie pe noua magistrala.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Nov 2008 22:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Garniturile de aici circula cu 2 echipaje?
Azi cand a venit metroul la NG2, inca din tunel a bagat luminile rosii, a oprit, au intrat pasagerii, a stat un pic si a plecat. Timpul nu a fost suficient pentru ca echipajul sa ajunga la cealalta cabina.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 00:04 
Da. Doar intre Nicolae Grigorescu si 1 Decembrie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Nov 2008 00:13 
Afisaj modern la statia 1 Decembrie :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 00:16 
Azi am vazut si mult laudatele toalete din statiile de pe noua magistrala...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Nov 2008 00:25 
azi am vrut eu sa folosesc o toaleta din statia Policolor si toaletele sunt inchise cu chei, si pt a intra trebuie sa va duceti la controloarele de acces :P Civilizatie nu? :D


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Dec 2008 15:57 
aztec wrote:
Am fost si eu in plimbare spre LC.
Ce nu inteleg este statia Policolor. De ce in mare parte alba?
POLI si COLOR.. trebuia ca statia aia sa insemne ceva.. adica sa profite de numele ei si sa faca statia ca un curcubeu. In schimb mare parte este alba, cu mici pete de culoare...


Policolor:

Image


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Dec 2008 00:54 
Marian Andrei wrote:
Pana la urma ramane asa pana la sosirea noilor trenuri cum stiam sau de la 1 ianuarie cum se zvonea se pune in functiune pe Industriilor - LC ?


Nu este gata racordul dintre NG1-1Dec.

Eu tot cred ca nu vor ajunge nici noile trenuri pentru a scoate din circulatie IVA. Cu 26 trenuri nu poti face nimic. Acum pe M3 sunt 10 ture. Pe un tronson de cel putin doua ori mai lung sa zicem 20 ture...M4 are si el 4-5 plus cateva ptr M1..si uite-asa acoperim doar parcul circulant. Dar vor mai trebui si rezerve.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Dec 2008 17:39 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Si sa nu uitam ca timpul trece si peste ramele noi si uzura va incepe sa-si spuna cuvantul prin cresterea duratei de imobilizare pentru diverse reparatii. Asa ca va sosi si vremea cand nu vor mai putea fi toate ramele noi in traseu permanent.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Dec 2008 14:53 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
mai e un pic maxim 1 an , se va trece la imobilizari de minim 1 saptamina la un tren


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 20 Jan 2009 00:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
La statia 1 Decembrie s-au apucat sa lucreze ceva. Au ingradit o portiune din peronul nefolosit (la iesirea bd 1 dec) si au adus niste profile metalice cu sectiune patrata. Nu imi dau seama ce vor sa faca.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Jan 2009 13:30 
Offline

Joined: Wed 04 Jan 2006 14:42
Posts: 3
Location: Bucuresti
Se pare ca se va monta liftul pentru persoane cu disabilitati.
Pe trotuarul din spatele gurii de acces de langa Piata Trapezului,a aparut un schelet metalic ce ingradeste fostul spatiu prin care se introduceau diverse materiale in statie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 27 Jan 2009 18:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
La asta ma gandeam si eu, dar am zis sa mai astept, sa vad evolutia lucrarilor.
Problema e ca in tavan nu se vede nici o incercare de "gaura".


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 27 Jun 2009 14:40 
Urmeaza sa se intre in circulatie pe Industriilor - Linia de Centura cat de curand.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 10:03 
Am lipsit putin si nu inteleg bine lucrurile. Se va da drumul in sfarsit la circulatie pe Industriilor-LdC? adica trenurile vor circula in paralel cu cele de pe M1 spre Republica si Eroilor nu va mai fi capat de traseu pt Magistrala din Militari?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 11:03 
Exact. Trenurile ce vin de la Industriilor nu se vor mai limita la statia Eroilor si vor merge de la Eroilor pe portiune comuna cu M1 pana la statia Nicolae Grigorescu unde trenurile de la Industriilor intra pe abatere spre Linia de Centura iar trenurile de pe M1 vor merge pe directa spre Republica. Pe sensul de intoarcere de la Linia de Centura trenurile nu vor intra in Nicolae Grigorescu 1 ci se vor duce la NG2 apoi vor intra pe M1 printr-un tunel de legatura intre NG1 si DRISTOR1 de unde iar traseu comun cu M1.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 15:43 
Statiile de pe M3 si legauturile cu linii de tramvai si alte magistrale comune.

- Industriilor M3 (legatura cu liniile 8, 25)
- Pacii M3
- Gorjului M3
- Armata Poporului M3 (legatura cu linia 41 metrou usor)
- Politehnica M3
- Eroilor M3 M1
- Izvor M3 M1
- Piata Unirii M3, M1, M2 (legatura cu liniile 7, 27, 32)
- Timpuri Noi M3, M1 (legatura cu linia 19)
- Mihai Bravu M3, M1 (legatura cu linia 34)
- Dristor M3, M1 (legatura cu liniile 19, 23, 27, 34)
- Nicolae Grigorescu M3, M1 (legatura cu linia 27)
- 1 Decembrie 1918 M3 (legatura cu liniile 19, 27, 40)
- Policolor M3 (legatura cu liniile 19, 27, 40)
- Linia de Centura M3 (legatura cu liniile 19, 27, 40)


Mai multe detalii
http://ratb.metrouusor.com/news_56_Ince ... ntura.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 16:22 
In statia Politehnica pe langa cablurile pentru noile ceasuri au mai aparut si niste cabluri pe stalpi, nu imi dau seama la ce folosesc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 16:25 
In statia Gorjului au fost montate ecranele de informare nu numai pe peron ci si un partea de sus a statiei la intrari, ma intreb daca pe acestea vom vedea afisat orarul trenurilor, nu tin minte ca pe NG-LC sa fie altundeva inafara de peroane aceste ecrane. :?:
De asemenea in statie inca mai sunt panourile vechi de cand trenurile mergeau la Republica...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 20:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
La statia 1 Decembrie sunt si sus acele panouri. Probabil e la fel si la celelalte statii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 21:33 
Marian Andrei wrote:
- Linia de Centura M3 (legatura cu liniile 19, 27, 40)



La linia de centura singurele legaturi sunt cu 246 si 466.
Tramvaiele au capatul mult prea departe. Oricum nimeni nu s-ar duce pana acolo pentru tramvai :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Jun 2009 23:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
Marian Andrei wrote:
- Pacii M3

Legatura cu liniile 61, 62, 136, 137, 178, 236, 421, 458

Quote:
- Gorjului M3

Legatura cu liniile 61, 62, 106, 136, 137, 236, 336, 421, 458

Quote:
- Armata Poporului M3 (legatura cu linia 41 metrou usor)

Legatura cu liniile 61, 62, 106, 136, 236, 336, 406

Quote:
- Politehnica M3

Legatura cu liniile 61, 62, 71, 93, 105, 136, 139, 236, 336, 635

Quote:
- Eroilor M3 M1

Legatura cu liniile 61, 62, 69, 71, 90, 91, 93, 96, 104, 123, 124, 137, 168, 226, 268, 336, 368, 696

Quote:
- Izvor M3 M1

Legatura cu liniile 104, 123, 124, 136, 385

Quote:
- Piata Unirii M3, M1, M2 (legatura cu liniile 7, 27, 32)

Legatura cu liniile 7, 27, 32, 76, 104, 116, 117, 123, 124, 312, 313, 385, 783

Quote:
- Timpuri Noi M3, M1 (legatura cu linia 19)

Legatura cu liniile 19, 133, 312, 323

Quote:
- Mihai Bravu M3, M1 (legatura cu linia 34)

Legatura cu liniile 34, 124

Quote:
- Dristor M3, M1 (legatura cu liniile 19, 23, 27, 34)

Legatura cu liniile 19, 23, 27, 34, 181

Quote:
- Nicolae Grigorescu M3, M1 (legatura cu linia 27)

Legatura cu liniile 27, 102

- 1 Decembrie 1918 M3 (legatura cu liniile 19, 27, 40)
- Policolor M3 (legatura cu liniile 19, 27, 40)
Quote:
- Linia de Centura M3 (legatura cu liniile 19, 27, 40)

Legatura cu liniile 246, 466 ... cu tramvaiele e discutabil...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 14:53 
Azi au fost montate toate ecranele sistemului de informare in statia Gorjului si s-au efectuat si primele probe cu sistemul in aceasta statie, urmeaza sa fie pus in functiune cat de curand.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Jun 2009 23:52 
Poate confirma cineva informatia ca pe magistrala prelungita vor circula si BM ? Deja am auzit multe zvonuri, cel mai recent fiind ca noaptea se fac probe cu BM intre LC si Industiilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 00:36 
NU! Din cauza faptului ce pe anumite portiuni sina a 3-a este prinsa pe sectiunile inelare de tunel, adica foarte aproape de perete, momentan BM-urile nu pot circula pe firul 1 din cauza unor cote de distanta dintre boghiu/captator si peretele tunelului foarte mici.
+ ca mi se pare o tampenie sa faci probe pe un tronson intreg doar pt sectiunea de dupa NG1 spre LDC. Pe industriilor - eroilor s-au facut probe si chiar exista si trenuri BM care preiau muncitori din Dep. Militari deci se circula bine pe aceasta portiune. De Eroilor - NG1 ce sa mai zic ca este linie exploatata de BM-uri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 01:13 
Offline

Joined: Sat 11 Apr 2009 21:39
Posts: 18
freyutz wrote:
NU! Din cauza faptului ce pe anumite portiuni sina a 3-a este prinsa pe sectiunile inelare de tunel, adica foarte aproape de perete, momentan BM-urile nu pot circula pe firul 1 din cauza unor cote de distanta dintre boghiu/captator si peretele tunelului foarte mici.


Aceasta problema pare a fi foarte grea de depasit. Vor putea vreodata circula BM-urile pe acest tronson?
M-i se pare dificila schimbarea profilului tunelului pentru a da mai mult spatiu sinei a 3-a. Se poate realiza acest lucru fara a dauna rezistentei tunelului?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 09:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
@freyutz
De unde ai informatiile astea?
Sincer, mi se pare o aberatie. Pentru ca sectiunile inelare sunt la fel peste tot (6.40m - diametru exterior). Sina peste tot trece prin mijlocul sectiunilor inelare. Deci si sina a 3a e in pozitia obisnuita.
Separat de asta, alt aspect: captatoarele, atat la IVA cat si la Bombardier se afla in pozitii asemanatoare. Boghiurile au ampatamentul aproape la fel (2200mm la IVA, 2300/2400 la BM). Asa ca, daca nu poate circula BMul, nu poate circula nici IVA!
Si din moment ce zici ca IVA a circulat pe acolo, nu vad de ce n-ar trece si BMul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 14:46 
Azi am stat de vorba cu un mecanic de pe M3 incercand sa aflu cand se pune in functiune tot traseul (e o treaba de zile) si intr-adevar sunt probleme cu BM pe noul tronson dar sunt in curs de rezolvare, sunt probleme la NG si LC unde si IVA au zone fara tensiune, dar se rezolva. Pe noua magistrala vor circula IVA dar si BM, nu multe, dar suficiente incat sa se vada.
O alta cauza a intarzierilor este UTI care monteaza cu greu noile echipamente de informare pe Industriilor - Eroilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 17:33 
Si un lucru pe care nu il inteleg este de ce nu lucreaza noaptea sa monteze ecrane si sa traga cabluri. Ieri in Gorjului era izolat un sfert de peron de 2 schele si o schipa de muncitori care trageau cablurile sistemului de informare, azi aceeasi situatie in Armata Poporului, la ora 8-9 dimineata cand este inca ora de varf. :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 01 Jul 2009 23:08 
Cand va zic ca sina a 3-a nu este prinsa in mod obisnuit nu va mint. Sina este prinsa direct de perete. Iar aici nu este problema doar la BM-uri. Daca cititi putin in forum inainte de inaugurarea tronsonului am scris si atunci ca o iva a intrat in probe si a ramas fara captatori din cauza prostului calibraj si pozarea proasta a liniei in teren.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 99 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group