TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 19 Dec 2018 18:48

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 13:15 
Prezentarea de pe forum a ramei modernizate la Alstom.
Cateva poze de exterior...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 13:16 
Cabina


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 13:17 
Si in final interiorul...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 13:53 
Offline

Joined: Thu 27 Aug 2009 13:05
Posts: 20
Location: Bucuresti
Superb!

Intrebare: ramele IVA pot fi modificate sa permita trecerea intre vagoane ca la Bombardier? Macar doua puse cap la cap si unite?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 17:21 
Arata intr-adevar foarte bine. Dar din cate stiu eu, o rama nu sunt doua vagoane puse cap la cap? Cu post de conducere in ambele parti....In fine, doar acest vagon e modernizat? Nu se vor mai moderniza si altele? Pana la urma achizitia de trenuri noi nu va frana spre anulare aceasta initiativa?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 19:38 
Offline

Joined: Sat 12 Sep 2009 15:25
Posts: 52
Location: BucureÅŸti
Ceva speranţe pentru aer condiţionat?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 20:24 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Este acelasi vagon care a fost prezentat acum cateva luni ?
Si ce este cu "in memoria Ion Dinu" ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 00:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 21 Aug 2007 00:40
Posts: 145
Location: Bucuresti/Arad
Pacat ca designul e inspirat dupa bombardier...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 13:59 
Observ ca nu le-au pus butoane sau manete pentru deschiderea usilor. Va fi actionata tot de la conductor. Reiau intrebarea: se vor mai face astfel de rame cand suntem aproape de adjudecarea altui contract pentru rame de metrou catre (cel mai probabil) tot Bombardier? S-au bagat bani si in vestitele rame albastre si dupa cum zic toti cei care se pricep, sunt rame bune spre foarte bune care totusi nu circula.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 15:14 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Pai rama asta e doar un plastic peste tabla veche, si asta doar pe alocuri, ca nu vad ce s-a modernizat. Un fel de RK si schimbat becurile cu led-uri. Nici o problema, bine ca s-a facut, dar de ce nu circula? Vor sa o caseze asa?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Sep 2009 18:47 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
Din cate stiu eu vagonul respectiv este o incercare de modernizare facuta de Alstom pe cont propriu, nu este la comanda Metrorex. Ideea este ca pentru a li se prelungi pe inca 7 ani contractul cu Metrorex incheiat in 2004 si care expira in 2019 cei de la Alstom au spus ca se angajeaza sa modernizeze 150 vagoane vechi pana in 2012.
Din pacate cred ca decizia Metrorex a fost deja luata in sensul de achizitiona in continuare BM la 6 mil eur/tren . :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 10:40 
Rama modernizata arata rezonabil, totusi am niste remarci de facut...
- barele sunt prea mult iesite in interiorul vagonului, cel putin eu fiind mai inalt m-am lovit de 2 ori in ele, ar trebui ori puse mai spre scaun ori renutat la barele din mijloc de langa usi
- la partea tehnica nu e nicio diferenta fata de IVA clasica
- usile la fel clasice
- este doar un vagon al ramei modernizat
- ...nu este omologat
- 034 vine din Franta cel mai devreme in primavara, nu se stie cu ce modificari, dar mai mult ca sigur va fi diferita de tentativa facuta la noi

Acum este in lucru rama 033 care se pare ca va fi facuta ca vagonul de mai sus...
Pana la proba contrarie tot BM raman baza.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 21:06 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
deci acel vagon este modernizat , (vorba vine) doar interiorul si exteriorul , tehnic absolut nimic


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Oct 2009 23:29 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Da, este doar ceea ce in industria auto se numeste "facelift" (numa ca acolo chiar trebuie omologat ca se asteapta sa lovesti pietoni).
La o rama de metrou cu facelift ce sa se omologheze? Profilul aerodinamic, la 80km/h? Farurile, ca sa nu orbeasca pe aia de pe celalalt fir? Forma parbrizului, pentru garantarea observarii noii semnalizari care opreste trenu singura? Bara cu ciuperca din dreptul usilor, sa nu-si intepeneasca vreunu capu in ea?
Sau sunt atat de disperati ca sunt in stare si doar sa vopseasca o rama si s-o dea la omologat, ca e modernizata...

Daca se chinuiau un pic puteau sa justifice ca structura de rezistenta, partea electrica si de rulare e fix aceeasi, s-au facut cateva schimbari minore la caroserie dar sunt in gabarit, si gata, circula, si o vedea toata lumea, si castigau mult mai mult decat sa tina mizeria ascunsa sub covor, in depou.
Ce conteaza ca-i doar una, rama de metrou nu-i Desiro, ca sa aiba wc si sa fie jumatatile diferite, cele doua module sunt identice, poate sa circule foarte bine asa.
O idee si mai buna, daca ar avea 2, sa nu le puna spate-n spate, ci cate una in fiecare capat a garniturii, sa fie efectul dublu, in ambele sensuri de circulatie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 05:36 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7981
A fost vorba doar de un RK... pentru modernizare se afla o rama in Franta si mai este si #033 in hala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 06:16 
Rama asta este si va ramane macheta. Este intradevar functionala dar pe partea clasica de actionare. Nu i s-a adus nici o imbunatatire decat ca are piese noi. Si ce va pot garanta 100% este ca nu e doar plastic care acopera metalul. Inainte de a fi asamblat vagonul a fost chelit pana la structura apoi curatat pana la tabla inclusiv de rugina, refacuta structura din pct de vedere al rezistentei iar apoi a inceput echiparea. Desigur asta e valabil pt vagonul A. Vagonul B a avut doar un RK serios.

Aceasta rama nici nu va intra in traseu din ce se pare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 11:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 105
Location: Bucuresti
freyutz wrote:
Aceasta rama nici nu va intra in traseu din ce se pare.


Atunci au muncit absolut degeaba...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 11:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7981
Nu au muncit degeaba, ca daca asta le-a iesit bine inseamna ca sunt in stare si ca pot moderniza in continuare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 11:14 
Offline

Joined: Thu 23 Jul 2009 17:14
Posts: 204
Location: Bucuresti
De putut Alstom poate sa modernizeze, chiar si vrea...Totul este sa vrea si Metrorex sa le prelungeasca acel contract. :D .Altfel rama aceasta ramane o incercare frumoasa, dar fara sanse de a o vedea pe traseu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 15:26 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
sab wrote:
...Totul este sa vrea si Metrorex ...
Vrei sa spui, sa vrea Berceanu. Asta e mai greu, cand Bombardier ii aduce profit in firma.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Oct 2009 22:45 
Offline

Joined: Sun 11 Nov 2007 11:16
Posts: 281
Location: Bucuresti, s. 1
Pai fara cateva luni serioase de traseu, cum sa-si dea seama ca le-a reusit sau nu? Se uita asa la ea si se bucura ca nu sta stramba sau intr-o rana? (adica daca asta-i criteriu suficient pentru tramvaie, sigur merge si la metrouri, nu?)
Pai daca intr-o tara civilizata s-ar baga atatia bani in RK la 2 vehicule motoare + refacere caroserie si interior la unul dintre ele, fara sa fie bagate in trafic, pai s-ar da afara primi 3-4 oameni din conducere, iar inlocuitorii s-ar da cu capu de toti peretii sa le bage cat mai repede in trafic, sau sa le cheleasca pentru recuperarea materialelor. La noi sta si rugineste in depou.
Tipic.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Oct 2009 01:35 
nu s-a investit nimic in motoare la cea din bucuresti. la cea din franta da. pentru 034 a sosit si sursa statica cu compresorul.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Oct 2009 19:41 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
daca nu stiati , exista de mult o rama cu sursa statica si compresor mai destept panouri frina moderne dar nu mai stiu exact numarul e ceva cu 17X

nu ai ce sa investesti in motoare daca nu se schimba sistemul de alimentare si comanda a motoarelor cele de cc au mari dezavantaje fata de cele de ca incepind de la partea de variatie a sarcinii si vitezei pina la intretinerea trenurilor si posibilitatea defectarii cit mai redusa


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 May 2010 00:09 
Ce se mai aude cu prietena noastra, 034, plecata in vacanta in Franta? Nu trebuia sa se fi intors deja?

Se mai stie ceva? :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jun 2010 16:44 
ByOnu wrote:
Ce se mai aude cu prietena noastra, 034, plecata in vacanta in Franta? Nu trebuia sa se fi intors deja?

Se mai stie ceva? :)



ANUNT:

#034 s-a intors saptamana trecuta din Franta.

Nu a primit nici un fel de modificatii la partea de design, nici macar mazgaliturile cu graffiti nu i-au fost curatate! Niste membri Metrorex au fost in Franta pentru a ridica "pachetul".
Insa... a primit modificari la partea tehnica! :D
Deasemenea REM 183 a fost MUTAT inapoi in hala Alstom si sa reinceput putin "mescheritul" la ea. Din cate am inteles Metrorex a fost destul de multumit, si daca avem noroc vor fi modernizate aproximativ 50 REM.

Depoul Militari asteapta ...cu nerabdare... sa o primeasca pe 034 pentru a se incepe lucrul la ea.

Inginerii Alstom de la Militari mi-au spus tot. :P

Sa asteptam... :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jun 2010 20:11 
Offline

Joined: Fri 02 May 2008 22:17
Posts: 85
A fost "modernizata" pe ici colo prin partile neesentiale


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jun 2010 11:43 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7981
Ceva detalii?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jun 2010 23:40 
se vor face 15 trenuri pana in 2012. Lucrul la ele a inceput de luna aceasta in uzina la militari.

#034 a ajuns in depoul IMGB pe data de 31 mai 2010. Mai departe nu stiu ce s-a intamplat cu ea.

Totalul de rame modernizate va fi de 45, iar primul tren (183?-033-034) va intra in traseu in noiembrie anul acesta.

Nu cunosc oficial nimic despre ce s-a modernizat la rama, dar banuiesc ca s-a facut, sau se va face la ramele la care este cazul o recarosare.

FOTO: ALSTOM


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jun 2010 23:51 
Multumim pt. informatiile suplimentare. Deci, ori rama a fost revopsita, ori i s-a curatat doar graffityul si logo-ul Metrorex. Daca va uitati mai atent pe ramele geamurilor au ramas urme la fel si pe tabla de deasupra usilor.

Cert este .. , conform Alstom Militari ca ea se afla in Dep. Pantelimon si urmeaza sa ajunga in Industriilor in aprox. o saptamana. Dupa cum mi s-a spus, cea ce am constat si eu, 183 a fost mutat in hala Alstom.

Dupa agitatia de acolo este probabil ca proiectul sa fi primit unda verde. Dar NU este inca cert daca Metrorex-ul o va aproba.
Eu nu prea stiu ce sa imi spun mie insumi - e mai bine pentru ele sa fie modernizate asa? sau sa le lase clasice si sa riste sa fie casate?

O intrebare legata de poze, sunt publice? Ma refer de pe ce site le ai? Sau sunt prin cerere privata? :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jun 2010 23:54 
Pozele sunt publice si pot fi repostate cu conditia mentionarii sursei.

Maine aflu mai multe detalii despre planurile METROREX.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group